| Auteur |
Bericht |
|
FRANS092
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Ik weet van veel meer mensen op cm dat zij dyslectisch zijn, frans; en toch, al zullen er mensen zijn die er op "afknappen" in het eerste contact, wanneer je in je eerste mail aangeeft dat je dyslectisch bent, zullen er ook voldoende mensen zijn, die het geen belemmering vinden tot contact. |
dat doe ik ook wel en er zijn er gelukig ook wel paar die er over heen stappen zie m,n mail persetage
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANS092
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en da's zo belangrijk, je bent meteen duidelijk.
Ja, het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand dyslectisch is, of in een rolstoel oid.
Ik zelf heb ernstige psychiatrische aandoeningen, ja, door trauma's in kindertijd, en daardoor ook dingen meegemaakt in de rest van me leven, wat 'het' weer behoorlijk heeft versterkt... Wat ik natuurlijk niet allemaal ga lopen vertellen hier. Moest echt breken met contact sommigen mensen.
Ja, de een zou zeggen dáar, met haar, wil ik niets mee te maken hebben, een ander maakt dat niets uit. Ja, ik zit ook met confrontatie met vooroordelen.
Het gaat erom dat je hart op de juiste plaats zit, en je karakter.
Ik zou ook zeggen, ga fijn posten, ik kan het lezen, en je lijkt mij een toffe gast.  |
dankje en gelukig zeggen dat er meer maar wordt er wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANS092
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hallo Frans,
Ik vind het knap van je dat je er gewoon vooruit komt, er zullen er hier echt meer zitten die het hebben. Blijf gewoon jezelf dat is het belangrijkste jij bent jij en ik ben ik en allen zijn we geschapen door Hem!! En de ene mens heeft dit probleem en de andere dat, maar de één is daardoor niet meer dan de ander, geloof in jezelf! |
amen zuster dankje voor de bemoedeging die je schrijf ,maar ik hoop datje begrijpt waar ik tegen aan loop en wowu het eens voor altijd kwijt....en HIJ ZEGT ZALIG DIE ARM VAN GEEST ZIJN WANT ZIJ ZULLEN DE STEM DES HEREN HOREN!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit. En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.
Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd. Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd... |
Heb je gelijk in Pieter dat mag ze zeker doen. Maar ik ook het verschil is ik ken Willem Ouweneel en zij niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:10
|
|
|
|
Jesaja 5:
20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch? |
Zeker gun ik haar dat, Ik weet dat men iet zomaar even een knop kan omzetten, enik heb al een paar keer de clip van Corrie ten boom neer gezet, Zij kon niet vergeven, maar met Jezus wel en dat gaf bevrijding zei zij.
We zijn mensen met ieder zijn/haar gebrek, ik ook, maar we kunnen elkaar ook helpen door even ergens anders te gaan zien, en dat te delen. Ik bedoel , houd men zich vast aan dat verdriet en pijn , of leg je het bij het kruis en laat je het daar, proberen om het goed e te gan zien wat God allemaal voor ons bestemd heeft, meer gaan genieten van het goede. Jos Turner heeft er een goed lied over gemaakt, waarin hij ahw je zegt te kiezen voor de Heer ipv de long blacj train met alle gevolgen van dien.
https://www.youtube.com/watch?v=PyRZTAmcW7c
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:20
|
|
|
|
Verplaatst naar kopje 'Gedichten'.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:38
|
|
|
|
[quote=PIETER619]Beste Shanita, dat ik de vraag stelde waar gaat het in deze topic om, wist ik het antwoord wel, maar wilde jou als het ware en waarschuwing geven door er even wat dieper over na tedenken.
Deze topic heb je (misschien zelfs onbewust) geopend om je frustratie af reageren op Frank Ouweneel. Ik met mijn frustratie die ik niet eens meer heb, ja, of je moet vroeg opstaan, als je net lekker ligt een frustratie noemen...Je hebt al heel wat meegemaakt en dan heb je een uitlaatklep nodig, niets mis mee
Ieder huisje heeft zijn kruisje. Ga je me nu vertellen dat ík de heren Ouweneel gebruik als uitlaatklep, dan hebben zeker alle kranten en actualiteiten rubrieken ook een uitlaatklep nodig. Hier is onderzoek naar gedaan door journalisten. Het is Bewezen
er mag discussie zijn over de eindtijd, wat hier dus niet aan de orde komt en men mag ook wel geattendeerd worden als iemand een fout maakt in de media. Het gaat niet over een fout, of een leugentje om beswil, het gaat hier om minstens 2 lange studies waar alle feiten niet kloppen en gelogen en verzonnen zijn. En leugens over kindertjes die genezen zijn van blindheid in Birma. Beide broers, O. en F. lopen zo schandalig de boel te naaien dat ik daar boos over ben. En het gáat hier niet over de eindtijd, het gaat hier over studies, minstens 2 waarin alles is gelogen. En waar al honderduizenden dvd's van zijn verkocht, en boeken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 21:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:43
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Dat geeft haar nog geen vrijbrief om beschuldigingen en veroordelingen te uiten dat vol met leugens is. | Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:44
|
|
|
|
|
Michael McDaniel: "Je bestijgt de ladder van het succes niet met je handen in je zakken."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:45
|
|
|
|
Maandag 29 Oktober, Psalm 119: 137-144; Al ben ik klein.
Klein is fijn – maar zo af en toe zou iedereen toch wel graag iets groter willen wezen. Soms heb je het gevoel dat je niet meetelt, dat zo ongeveer alle andere mensen groter zijn dan jij. Misschien niet letterlijk, niet lijfelijk, maar wel figuurlijk: belangrijker, aanzienlijker, meer geliefd. In onze samenleving heb je dat gevoel al heel gauw wanneer je overtuigd christen wilt zijn. ‘Jij naar de kerk, elke zondag? Man, wat ouderwets! Geen seks zodra je een relatie hebt? Wat bekrompen! Nooit een keertje flink doorzakken na een avondje stappen, lekker laveloos op je bed je roes uitslapen? Wat achterlijk!’ In gedachten zie ik Paules, de apostel. Klein – das hij. Niet voor niets heette hij Paules. ‘De kleine’ betekent die naam. Ontelbare malen heeft men pogingen gedaan hem nog kleiner te krijgen dan hij al was. Hij is gekleineerd, uitgelachen, halfdood gestenigd, opgesloten. Maar in al die omstandigheden bleef Paules trouw aan zijn Zender. Hij had maar één passie: het evangelie van zijn Heer wereldwijd verkondigen. Niets liever wilde hij liever. Alle volken moesten het horen: hoe groot is Gods genade is voor ieder die gelooft. Paules verkondigde een God die een zwak heeft voor het kleine. Niet alleen de eerste, niet alleen de beste staat bij onze hemelse Vader hoog genoteerd; ook – en soms denk ik wel eens: vooral! – de minste mens, de geringtse, de kleinste! Dus: wanhoop niet wanneer mensen op je neerkijken. In Gods koninkrijk staan nedrigen van hart hoog genoteerd. Bij God zijn de kleinste de grootsten.
Uw woord is louter en volkomen rein. Uw dienaar houdt steeds in hoge ere. Al word ik ook veracht, al ben ik klein, met uw beloften blijf ik stil verkeren. Heer, uw gerechtigheid zal eeuwig zijn, uw wet is waar, uw recht zal triomferen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend |
Zo is het, Willemijn!
Het is ontspannend en sommigen noemen dat occult, nou ik dus niet.
Zegens! Ik heb je ook gemailt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 05:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:02
|
|
|
|
iedereen mag hier met wat respect zijn mening laten zien Vrijheid
waarheid is geen leugen en bedrog maar wat waar is Onderzocht
Wens Ik wens iedereen op Cm een hele Vredige avond Shalom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:03
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nou ja ik lees over drukte, files, zieke mensen, vuile was enzo...... Doorgaans niet de meest leuke dingen om te moeten aanpakken (hoewel die zieke mensen vast erg blij zullen zijn ) |
Ik was mijn eigen pootje vergeten Maar goed,ze liggen er weer fris bij en ik zit weer op mn eigen plekje,heerlijk
Morgen vrij,dan ga ik beu... ssssssssst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:05
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | ... en.... ??? Wel netjes je zin afmaken hé  |
Ik zeg niks............groot,bruin,warm,niet te oud........zwijmel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:09
|
|
|
|
|
Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. (Loesje)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:14
|
|
|
|
|
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:14
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]quote=ROELANDE345]Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt. Dit was bewust gelogen. Hele studie met feiten die studie is van Frank je moet ze niet door elkaar halen.Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd. Ja, en nog veel meer mensen gedesilusioneerd door de vele leugens in de evangelische wereld, en díe ken ík weer. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn De vele leugens in de evangelische wereld?????????? Dát zou best kunnen, spreekt Paulus ook over, ook al vertellen ze het evangelie voor winstbejag, iig wórdt het evangelie verkondigd. weer opgebouwd enz.Nou bij dat 'Opbouwen'zet ik gote vraagtekens, mensen worden niet opgebouwd door verzinsels en leugens Willem Ouweneel heeft behalve over die kindertjes waar jij het steeds over hebt een heleboel dingen meer gezegd meest heel goed bijbelstudies .Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen. Ja, zo laat hij het overkomen, mijns inziens, denk ik. Ben bij verschillende conferenties en kerken betrokken geweest bij het uitnodigen van sprekers zowel Willem als Frank kwamen op uitnodiging en kregen nooit meer dan de reiskosten vergoed of bosje bloemen/boekenbonen soms dat niet eens Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz. Ja, en er zijn ook feiten die jij niet onder ogen ziet, cq niet kent.Het staat en stond nota bene in alle kranten, video's van de onderzoeken met de weerleggingen van de onderzoekers, en ook, duidelijk over die blinde kindertjes, ja, die hadden ze bij Trin zgnmd niet terug gevonden, toen A. Knevel, zei van wel gevonden, zei die van"jaaa, wel gevonden maar...en een hoop draaierij. Dat stukje is trouwens eruit geknipt, staat nog wel op you tube gelukkig. En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat. Jij ziet ook niet alles onder ogen/kent ook niet alle feiten Willem is iemand die altijd bezig is en trin is maar zo'n klein deel van wat hij doet zoek hem maar eens op op facebook ofzo Neeeheee, tuurlijk zou het de man niet om geld gaan; hij doet natuurlijk net alsof het daarom helemaal niet gaat, hehe, om mensen toch nog, ondanks alles achter hem te laten staan. dit denk je alleen maar en weet je niet zeker lijkt op kwaadsprekerij Dat soort gasten komt met alles weg, maar niet bij God. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd. Nee, vind je het gek, ja, wel toen hij pas begon, maar veel mensen hebben 'm al jaren door en nu is er eindelijk bewijs, denk je dan dat ze goede dingen gaan vermelden, die zijn dan niet geloofwaardig meer. bij de hiervoor genoemde sites. mm ik denk dat die sites zowiezo geen goed dingen vermelden zoeken altijd het negatieve en belichten dat Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws Hij deed niet iets nieuws, hij verzint hele lange studies op basis van verzonnen feiten. dan heb je het weer over Frank denk ik ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet. Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben. Ja, dat betekend dat ja.] Ben blij dat mn teamleidster, collega's en clienten daar anders overdenken
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:18
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Heerlijk bijna sneeuw  |
waar ga je naartoe dan
sneeuw in nederland duurt nog ff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend |
Zoals de een heeft niks met de Heer de ander wel enz.....
maw je mailt met Shan via de achter deur.... Dat lees ik door de regels heen.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:40
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Zoals de een heeft niks met de Heer de ander wel enz.....
maw je mailt met Shan via de achter deur.... Dat lees ik door de regels heen. | Dan lees je aardig verkeerd. Shanita mailt me omdat ik ziek ben en naar me omziet in verdrietige tijden. Lief hè?Als jij dat de achterdeur vindt? Prima
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:44
|
|
|
|
Neem nog een vriendin mee -ex cm er. Dat worden dus wel 2 stationafhaalprobleemgevallen. Roelandes fiets krijgt het dan wel hééééél erg zwaar. Maar een troost ze is lichtgewicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:49
|
|
|
|
Misschien ff voor de duidelijkheid; Ik vind het helemaal top hoe Shanita discussieert. Ze durft haar mening te geven en doet dat respectvol naar de mede cmers. (minder respectvol naar de Ouwenelen maar dat snap ik wel daar heeft ze een reden voor) Ben het helemaal niet met haar eens maar dat geeft niets houdt de discussie levendig
lijkt me dus niet nodig om haar of iemand anders af te kraken of als niet zo christelijk te bestempelen als je anders denkt. Is jammer en verpest de sfeer. Maar goed das hoe ik er over denk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:50
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dan lees je aardig verkeerd. Shanita mailt me omdat ik ziek ben en naar me omziet in verdrietige tijden. Lief hè?Als jij dat de achterdeur vindt? Prima |
Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe....

Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen..... nu on-topic.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:57
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | iedereen mag hier met wat respect zijn mening laten zien Vrijheid
waarheid is geen leugen en bedrog maar wat waar is Onderzocht
Wens Ik wens iedereen op Cm een hele Vredige avond Shalom |
Mooi Shanita Jij ook Shalom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 23:27
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012..... Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij.. Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....
En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad? |
Hoor jij niet naar de ouderendag te gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 00:20
|
|
|
|
Alvast voor Sinterklaas:

P.S.; hoeft niet door de schoorsteen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 00:37
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Alvast voor Sinterklaas:

P.S.; hoeft niet door de schoorsteen... |
Wil je die hebben...??? Of heb je die al???
Ziet er wel heel lief uit!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 01:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Misschien ff voor de duidelijkheid; Ik vind het helemaal top hoe Shanita discussieert. Ze durft haar mening te geven en doet dat respectvol naar de mede cmers. (minder respectvol naar de Ouwenelen maar dat snap ik wel daar heeft ze een reden voor) Ben het helemaal niet met haar eens maar dat geeft niets houdt de discussie levendig
lijkt me dus niet nodig om haar of iemand anders af te kraken of als niet zo christelijk te bestempelen als je anders denkt. Is jammer en verpest de sfeer. Maar goed das hoe ik er over denk |
Ben daar helemaal mee eens. Waar ik niet mee eens ben dat de ene leugen door de andere leugen onderbouwd wordt
Nog steeds vraag ik mij af wat is er nu inhoudelijk verkeerd aan de onderwijs van Frank Ouweneel ivm de eindtijd studie Het enige wat hij doet is om in het eind van het jaar een studie te geven van actualiteiten in de afgelopen jaar naast de bijbel. De bronnen waar hij het vandaan heeft vindt men niet op het internet. Is hij daarom een leugenaar??? volgens de topic.....
Wat is nu de waarheid hierover???? Waar vindt men de waarheid??? Het is naar mijn inziens een persoonlijke aanval dat onterecht is naar iemand die het niet verdiend. Frank en Willem zijn totaal verschillende broers en personen. Wat hooort nou bij wie??? Dat hier door elkaar gegooid wordt.
Wees to the point met dit soort zgn "waarschuwingen".... ook al is het goed bedoeld. GG bestaat enkel en alleen uit komplot theorieen dat misleidende bedoeling heeft.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 01:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 01:25
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. (Loesje) |
Nee, hoor!!! regenDE komt eerst, gelukkig!! . En aangezien dat de verleden tijd is, is droogte op zijn tijd ook weer erg lekker. Alles op zijn tijd!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 01:31
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|