| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Volksgenoten, terwijl ik de pc al had uitgedaan en bezig was mijn zonden te belijden, kreeg ik iets op mijn hart. Vervolgens heb ik mijn pc weer opgestart: En dit is wat de Geest zegt; Staan wij wel eens bij stil wie die Verlosser is van het Volk Israël? Staan wij wel eens bij stil hoe hij die pijn heeft ervaren om Zijn volk te verlossen?
Staan wij wel eens bij stil wat het Jezus heeft gekost om ons(Israël) los te kopen van Babylon, de satanische instelling? Uren lang voordat Hij werd gekruisigd werd Hij gepijnigd met gedachtes. Met tranen zit ik hier te schrijven. Hij werd gepijnigd met zoveel geweten, geweten van onze zonden, onze smerige fouten. Onze smerige leugens, onze smerige gewetenloosheid. Want wij zijn vervuld met gewetenloosheid, waardoor wij onze fouten niet meer in zijn diepste doorgronden. Hij werd verzocht door de duivel, maar hoe werd Hij verzocht? Hij werd verzocht met onze fouten. Hij werd verzocht met onze geweten, Hij zwete bloed. En dit doen onze zonden... Wij zijn fout, niet Hij. Hij is rechtvaardig, niet wij. Hij hoeft zich niet bewust te worden van Zijn zonden, maar wij moeten dit worden. Wij zijn smerig en vies, wij zijn vuil en vervuld met leugen. Maar wij willen daarbij nooit stil staan. Het offer van Jezus word als vanzelfsprekend gezien. Maar geloof mij... Zijn offer was het duurste wat er is. Hij heeft onze fouten daarmee weg gedaan. Maar wie staat daar nu nog bij stil? Jezus word negeert... Hij word negeert onder ons volk. Terwijl Hij zoveel pijn en leed voor Zijn volk heeft ondergaan, en ondanks dat negeert men Zijn Offer. Om afgewezen te worden door degenen die je lief hebt gaat tot je bot en zenuw inzitten. Bij Jezus gaat dit gevoel nog verder. velen menen maar dat Hij geen pijn meer kent. Maar juist door Hem te negeren doet Zijn Volk Hem juist het meeste pijn. Het gaat Hem niet om hoeveel fouten wij gemaakt hebben. Maar het gaat erom of wij Hem hebben aanvaard, en dat wij onze fouten met Hem willen delen, zodat Hij dit kan voorleggen bij de Vader, onze almachtige Hemelse Vader die al eens gebroken is geweest toen Hij Zijn enig geboren Zoon moest laten kruisigen, dit zien we terug hoe gebroken Jakob was toen hij kreeg te horen dat Jozef was gedood. Maar wij als een hardnekkige Volk, negeren dit. Wij denken gemakkelijk en simpel over Zijn offer. Maar die laatste uren van Jezus hier op aarde als vleselijke mens, waren de meest angstaanjagende uren, die wij niet kunnen voorstellen. Om onze gewetenloosheid, om onze hardheid heeft Hij bloed uit gezweet. Hij bad tot de Vader; en als ik de Heilige Geest hoor, hoe intens Hij heeft gebeden, zoals de Bijbel dit omschrijft, dan breekt mijn hart. Die gebeden waren niet om om de beker voorbij te laten gaan. Hij vroeg enkel Zijn Hemelse Vader van; als er een andere weg is laat deze beker mij dan voorbij gaan. Maar doe dit niet omdat Ik dit wil, maar omdat U dit wil mijn Hemelse Vader. Maar Zijn Hemelse Vader verroerde zich niet en veranderde niet van gedachten. En Jezus aanvaarde dit zonder tegenstribbeling. Jezus werd gepakt en mee genomen. Hij werd onderweg meerdere malen mishandeld. En midden in de nacht, terwijl dit niet wettelijk was toegestaan, werd Hij verhoord. Ook hieraan zat een betekenis, dat Hij werd verhoord op de nacht terwijl dit tegen de wet was. Hij werd zo onderdruk gezet en verhoord, maar Hij bleef zwijgen. Niemand kon zonde in Hem vinden. Maar mij nog steeds aangrijpt is dat Hij riep van: papa, vader, waarom hebt U mij verlaten? Als een hulpeloze kind, een mensenkind, schreeuwde Hij dit uit. Als ik hier aan denk, dan zie ik het lijden in Zijn ogen terug, die oprechtheid, die liefde dat Hij uitstraalde. Maar Hij hing daar als een hulpeloze mensenkind die schreeuwde om troost, maar Zijn Hemelse Vader negeerde dit zodat de profetieën van Mozes en de profeten vervuld zouden worden. Waarom? Om Zijn gehele volk Israël te verlossen. Mijn hart is zo gekleineerd wanneer ik steeds weer tot die besef kom hoe Hij voor ons heeft geleden.
Hoe kan zo'n liefdevolle Jezus die in waarheid en rechtvaardigheid is verwikkeld voor mij aan het kruishout is gegaan. Dank met mij vanuit mijn diepste van mijn hart. Mijn Heiland, mag ik deze gebed alleen aan U opdragen, als dit kan, als eerbetoon aan U Jezus, kan dit? Ik dank U daarvoor. Ik wil U vertellen hoe mooi U bent. Hoe de Bijbel U omschrijft. Dan zie ik mezelf voor U staan als een dienaar voor U. Ik zie naar uw ogen, dan gaan de mooiste liederen door me heen gaan. Oh Uw lach en Uw gezicht, Uw aanwezigheid, mijn hart dat schreeuwt naar vrijheid, vrijheid die U mij hebt gegeven. Uw ogen die weerschijnt als de vuur der zeeën, Uw ogen die zo helder zijn als kristal, en weerschijnen door de spiegeling van de zon op de zeewater. Uw handen die blinkend als goud en koper. Uw vingers die getuigen over Uw zorgzaamheid over Uw volk. Uw haren zo mooi die als goudlinnen zijn geweven. Ze weerschijnen door de wind en weerspiegelen door de schittering van zeeën. U bent mooi, U bent die volmaakte waar ik van hou. U hoort dicht bij mij. Ik hou van U. Laat mijn liefde voor u iets wezen, laat mijn liefde voor U als een getuigenis zijn voor velen. Ik hou zo van U. Ziet toch? Hoe mooi u bent? Ziet toch? U bent niet alleen, mijn hart kijkt naar U om. Ik weet hoe het is om afgewezen te worden, en ik deel dit met U omdat wij één zijn, want ik ben immers van hetzelfde geslacht. Maar U weet ook hoe moeilijk het kan zijn om zoveel te houden van zoveel mensen. Dit is wat ik ervaar mijn Heiland, mijn mooiste Schepper en Vader. Uw liefde dat geborgen is in waarheid maakt mij tot leven. Juist als mensen ons verlaten omdat wij de meerderheid niet willen navolgen, dan bent U nabij, en zegent U ons. Ik heb zoveel zegeningen ontvangen, in alles. En ik heb nog steeds niet datgene vervuld wat ik zo graag voor U wil vervullen. U bent mooi, u bent zo mooi. U bent in die waarheid veel mooier. Maak mij naakt mijn Here, zodat ik steeds meer mag weten wie ik ben, en wat ik ben. Want dat is wat U wilt, dat wij onze identiteit weer zullen terug krijgen. En dat kan pas wanneer wij naakt voor U staan. Maak mij zwak mijn Heiland, zodat Uw rechtvaardigheid in mij kan leven, tot een getuigenis voor velen. Ik wil U danken voor alles wat U hebt gegeven, U bent diegene die Zich heeft bewezen, en nu is het aan ons als Volk of wij Uw goedertierenheid willen aanvaarden. Ik bid voor mijn volksgenoten over de gehele wereld, wilt U hen bewust maken van hun identiteit. Ik dank U daarvoor. Amen Dit moest ik met jullie delen... |
delen of opdringen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Niet dromen dames maar gewoon aanpakken, keuzes genoeg of is het wrouwenhart niet zo gauw tevreden?  |
op n ouwe fiets mot je t leren.... maar "oud" is wat anders dan "van de vuilstort gehaald"
en "niet zo gauw tevreden" is ook weer wat anders dan " wanhopig"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:50
|
|
|
|
Vandaag is het alweer 1,5 jaar geleden dat ik mijn 1e operatie in ging, niet wetend wat er allemaal zou gaan volgen en wat er nu nog allemaal gaat komen. Niet wetend dat ik er een blijvende handicap aan over zou houden die mijn toekomst erg onzeker maakt.
Maar toch...ik had deze 1,5 jaar niet willen missen, aangezien het mij ook veel gebracht heeft. Dus ondanks alle ellende overheerst de dankbaarheid!
Dank aan mijn familie, vrienden en aan de mensen binnen mijn gemeente voor alle steun, liefde en support dat ik heb mogen ontvangen. Maar bovenal een dank aan God die met mij meeloopt, mij draagt, mijn grootste Klankbord is en die mij, juist in mijn ziek zijn, heeft laten zien hoe groot Hij is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:50
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan. Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan. Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee! Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man. |
Ik ga bijna twijfelen of ik wel een vrouw ben......
Ik wil namelijk wel dat dat mn hart gewonnen wordt, en niet enkel aan het begin van een relatie, maar ook dat er aan gewerkt wordt om mn hart vast te kunnen houden. Ik wil wel verleid worden en mijn hart is wel een prijs voor de man die me liet zien dat hij mijn hart waard is. Een prijs die je ook verdient als je de muur die daarom gebouwd was af weet te breken.
Misschien een goeie tip: niet alle vrouwen hetzelfde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | meissie.... ik heb er geen moeite mee dat vrouwen met hun ex omgaan... of jij het nou bent of Annette.  |
Opletten, het ging over exen die moeite hadden.......mijn ex heeft er wel moeite mee dat ik met jou omga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:54
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik ga bijna twijfelen of ik wel een vrouw ben......
Ik wil namelijk wel dat dat mn hart gewonnen wordt, en niet enkel aan het begin van een relatie, maar ook dat er aan gewerkt wordt om mn hart vast te kunnen houden. Ik wil wel verleid worden en mijn hart is wel een prijs voor de man die me liet zien dat hij mijn hart waard is. Een prijs die je ook verdient als je de muur die daarom gebouwd was af weet te breken.
Misschien een goeie tip: niet alle vrouwen hetzelfde. |
En (een deel van) het vrouwenvolk zegt: amén.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 18 november 2012, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Opletten, het ging over exen die moeite hadden.......mijn ex heeft er wel moeite mee dat ik met jou omga  |
je mos es weten waar ik allemaal moeite mee heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:04
|
|
|
|
| Quote: | | Annette792: En waarom maak je je druk om wat een ex ergens van vind, het is toch niet voor niks je ex? |
| Quote: | Pieter649: meissie.... ik heb er geen moeite mee dat vrouwen met hun ex omgaan... of jij het nou bent of Annette. |
Dank voor deze wijze antwoorden, ja, doet me echt ff goed, en laat me weer realiseren waar ik sta
Ja, na een tijdje, iets ouder, ja, kom je gewoon veel exen tegen. Ja, ook wel mensen die nooit een relatie hadden gehad of nooit waren getrouwd, Maar ja, die zijn wel sterk in de minderheid, is wat ik ervaar.
En idd., ik praat hier over exen waar je nog wel bevriend mee bent.
Wat je ook wel ziet met mensen die nog en ook met hun familie omgaan, ja, dan komt de ex ook op verjaardagen. Men doet zelfs een bakkie drinken bij elkaar als het zo uitkomt. boodschappen als de ander ziek is, en je woont in de buurt. Etc. Zeker als je ook nog christelijk bent.
En idd, het is wel zo fijn als iemand zo veel (zelf?)vertrouwen heeft dat ie zich niet druk maakt. Ja, ik doe het andersom niet, vandaar ook de vraag. Maar ja, ben daar zelf wel mee geconfronteerd.
Iig, Bedankt!!!, voor de antwoorden!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 november 2012, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:17
|
|
|
|
|
Erwtensoep (gister al gemaakt)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:21
|
|
|
|
Ja, idd, prachtig geschreven, en ook zo waar!
Ja, je hebt ook vrouwen die zich meteen voelen opgesloten, en dus er eigenlijk na jaren achter komen dat ze geen relatie kúnnen hebben.
Zoals ondergetekende(zo zeg je dat toch, zoals ondergetekende?)
S. Met God en het geloof kan je je in alle situaties oke en gelukkig voelen, ook als alleenstaande!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vandaag is het alweer 1,5 jaar geleden dat ik mijn 1e operatie in ging, niet wetend wat er allemaal zou gaan volgen en wat er nu nog allemaal gaat komen. Niet wetend dat ik er een blijvende handicap aan over zou houden die mijn toekomst erg onzeker maakt.
Maar toch...ik had deze 1,5 jaar niet willen missen, aangezien het mij ook veel gebracht heeft. Dus ondanks alle ellende overheerst de dankbaarheid!
Dank aan mijn familie, vrienden en aan de mensen binnen mijn gemeente voor alle steun, liefde en support dat ik heb mogen ontvangen. Maar bovenal een dank aan God die met mij meeloopt, mij draagt, mijn grootste Klankbord is en die mij, juist in mijn ziek zijn, heeft laten zien hoe groot Hij is! |
Mooi Josina dat je dat kunt getuigen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:38
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | En (een deel van) het vrouwenvolk zegt: amén. |
ja de rest van het vrouwenvolk sluit zich daarbij aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:40
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | delen of opdringen? |
je mag het ook gewoon niet lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:40
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Zomer???? Zit jij in Aussiesland dan?? Hier is het lekker koud, beetje wind erbij, maar opzich prima te doen voor de tijd van het jaar. Alleen zijn de nachten zo lang  |
ja heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 19:44
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja de rest van het vrouwenvolk sluit zich daarbij aan | .
Zie je nou wel Jans...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:00
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | .
Zie je nou wel Jans...  |
jaja, maar toch..........
(ik wil zelf uitmaken wat ik er van vind......soms ben ik een beetje eigenwijs)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:04
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | daten?  |
Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten......  |
Die ziet zichzelf al verhuisdozen slepen zeker.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:06
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Die ziet zichzelf al verhuisdozen slepen zeker.....  |
Leuk idee voor een eerste date toch???? 
Ga zo eerst maar eens naar BZV kijken.......en zien of daar nog mooie liefdes uit voortgekomen zijn......
Henrike met Bert zal het wel niet geworden zijn..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 november 2012, 20:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:20
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | daten?  |
Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.
Ik heb zo het idee dat als ik met meerdere dames aan de slag ga (met chat en mail) en jullie harten op hol breng en dan ik één keer weg zou zijn met één van jullie, dat toch niet eerlijk ten opzichte van de achterblijvers is.
Ik hou van een grap en grol, maar als het om een relatie gaat (ongeachte welke vorm (man-vrouw, ouder-kind, kennis ,vriendschap) hoe dan ook, ik een eerlijk persoon hoop te zijn in andermans ogen.
Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 18 november 2012, 20:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:22
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Deze week al 2 keer om 9 uur gewassen en gestreken beneden gezeten omdat er een belangrijk iemand zou komen. Komen ze pas om 11.30 en om 12.30.
Het is natuurlijk nog niet supervroeg maar dit absolute avondmens vond absoluut niet dat de ochtendstond goud in de mond had  |
Zie je, ik ben niet de enige
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:24
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.
Ik heb zo het idee dat als ik met meerdere dames aan de slag ga (met chat en mail) en jullie harten op hol breng en dan ik één keer weg zou zijn met één van jullie, dat toch niet eerlijk ten opzichte van de achterblijvers is.
Ik hou van een grap en grol, maar als het om een relatie gaat (ongeachte welke vorm (man-vrouw, ouder-kind, kennis ,vriendschap) hoe dan ook, ik een eerlijk persoon hoop te zijn in andermans ogen.
Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december. |
Dus om het even kort samen te vatten: Jans, het wordt geen date met Pieter.......en zelf de dozen sjouwen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten......  |
de innerlijke mens moet zo nu en dan ook even versterkt worden toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dus om het even kort samen te vatten: Jans, het wordt geen date met Pieter.......en zelf de dozen sjouwen...... |
Ik wil best wel dozen sjouwen geen probleem
Ik ben nog net niet een erkend verhuizer
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 18 november 2012, 20:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:30
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | je mag het ook gewoon niet lezen  |
Dat was ik vergeten, dank u voor de tip.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:34
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.
Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december. |
Je hebt gelijk, Pieter. Eerlijkheid boven alles. Dit was dus ook maar een grap. En helaas ik kan niet op 15 december, ik moet dozen sjouwen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:35
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ik wil best wel dozen sjouwen geen probleem
Ik ben nog net niet een erkend verhuizer  |
Laat Pieter 649 het maar niet horen... dozen sjouwen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:39
|
|
|
|
|
In de Bijbel staat: ....bescheidenheid.... (SV)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:42
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Laat Pieter 649 het maar niet horen... dozen sjouwen ...  |
Tja, van vrouwenhart naar dozen sjouwen.....
misschien een beetje off-topic.....
Laverde heeft toch iets overhoop gehaald met dat vrouwenhart!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 18 november 2012, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 20:44
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Tja, van vrouwenhart naar dozen sjouwen.....
misschien een beetje off-topic.. |
Ja dat is zo.. on topic maar weer.. het vrouwenhart ...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |