| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:09
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | engelen zijn er om God te dienen, niet om over ons mensen na te denken, laat staan te denken dat ze mens wilde zijn.....
mooi nummer van de kelly family, toch?? |
De oorsprong van hun taak klopt maar daar is rebellie geweest. De taak van de mens is om de aarde te bewerken en te bewaren. Waarom zou een engel ons willen zijn dat in zonde leeft en hun nodig heeft om ons te overtuigen van de waarheid welke zij al kennen???
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 21 november 2012, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:12
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | De oorsprong van hun taak klopt maar daar is rebellie geweest. |
denk je?? de enige die er uit gegooit is, is de satan......bij mijn wten dan hè......maar goed, er is meer tussen hemel en aarde.....
( te lezen in het boek van Frank E. Peretti: de duisternis aanwezig)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:14
|
|
|
|
|
Ging over een mevrouw die op het punt stond om zelfmoord te plegen. Toen kwam er een gelovige iemand bij haar, bij de deur die zoals elke week aan evangelisatie werk deed. En toen kwam deze persoon juist net gelegen terwijl die mevrouw op het punt stond zelfmoord te plegen aan een stuk touw. Dus ze was net op tijd gered, zo ontstond ook dat verhaal van wat ik geschreven had, die al eens eerder is geschreven, maar ik kon m niet meer vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:14
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | denk je?? de enige die er uit gegooit is, is de satan......bij mijn wten dan hè......maar goed, er is meer tussen hemel en aarde.....
( te lezen in het boek van Frank E. Peretti: de duisternis aanwezig) |
Hij heeft een hel groep aan engelen mee genomen Tink. Denk dan aan " demonen" Wikepedia! legt het uit.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 21 november 2012, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:18
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Hij heeft een hel groep aan engelen mee genomen Tink. Denk dan aan " demonen" Wikepedia! legt het uit. |
ik hou me verre van demonen...ze zijn er.....das al erg genoeg...... de satan is degene die met name word genoemd......wie hij wel of niet heeft meegenomen, dat doet er niet zo toe..... Ik heb genoeg "demonen" op mijn werk gezien, aldus vele berichten hier op het forum, wat ik heel erg jammer vindt om te lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:20
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | | De nacht was duister en donker..... dat is meestal zo. |
er zit een verschil tussen donker en duister......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:50
|
|
|
|
|
Nee inderdaad, we moeten ons van verre houden van demonen. We geven soms de duivel teveel eer door alleen bezig te zijn met demonen. Kunnen we beter niet doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 22:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: |
Vaatstra DNA match: de aftermath
Er moesten even de nodige aluhoedjes worden herschikt na de DNAanhouding van Boer Jasper. Geen spoor van Joris Demmink, Hoge Omes van de Regering of andere bij elkaar gewichelroedeerde suspects. En ook de asielzoekersressentimenten bleken ongegrond. Een lokale boer, graag gezien lid van de gemeenschap, bleek de dader verdachte van de lustmoord op Marianne Vaatstra. Deskundologisch uitlegdingetje want mogelijk off the hook ontoerekeningsvatbaar-uitvlucht binnenkort op uw mediaas: dissociatieve fugue. Symptomen: joyriden en meisjes vermoorden, kennelijk. Dat plus een trial by media-pleidooi en we moeten nog maar zien of Boer J. te O. (signalement: rossig, met balkje) daadwerkelijk gaat brommen. Televisieavond van het wangslijmfeestje: P&W (Peter R.). DWDD (Peter R.). Nieuwsuur (vader Vaatstra). En of hullie van de mediaas de boeren even met rust willen laten alstublieft dankuwel, want ook nuancehuilies vinden hun niche in de Casus Vaatstra. Geschokte buurtspeculaties over het frikadelletje van Boer Jasper hierrrr. Gekkies Krietiese burgers die zich geen rad voor ogen laten draaien door de New World Order daarrr. En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. Dus, Demmink, asielzoekers danwel occulte krachten: jullie zijn nog niet helemaal uit beeld in deze onverkwikkelijke zaak. Afijn, laat het juridisch steekspel beginnen. De Meest Gehate Advocaat van Nederland is mr. De Boer (sorry voor deze boer-demoniserende naam, kunnen wij ook niet helpen). En hij zegt NIKS.
Bron: Vaatstra DNA Match: De Aftermath |
in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 22:17
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
kijk Visser... das nou precies de reden waarom iedereen een microchip onderhuids moet krijgen. kun je mooi de leeftijd van dat chickie thuis checken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 22:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ajax-Dortmund vanavond....
Arme Duitsters uit Dortmund, worden echt helemaal ingemaakt straks....  |
ja... es ist vorbei...
die arme Duitsers uit Dortmund moeten dus ongeveer zo rond dit tijdstip helemaal ingemaakt zijn... maarre... 1-4 betekend toch dat juist die arme Duitsers 4 doelpunten hebben gemaakt? en daarmee gewoon stiekum toch gewonnen hebben en niet helemaal zijn ingemaakt... zelfs niet n klein beetje?
het leuke van in Duitsland wonen is ook: juichen omdat een voetbalwedstrijd gewonnen word. vrees dat Nederlanders dat gevoel niet zo goed kennen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens  |
Maarrrrrr...... een aansteker kun je voor meer gebruiken als alleen je eigen sigaret aansteken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ja... es ist vorbei... het leuke van in Duitsland wonen is ook: juichen omdat een voetbalwedstrijd gewonnen word. vrees dat Nederlanders dat gevoel niet zo goed kennen...  |
*Grinnik* Tsja, idd. Maar ehm..... ga ze dan wel ff wat harder aanmoedigen: de laatste keer dat Duitsland een EK of WK won is ook alweer 16 jaar geleden.....  *Veiligheidshalve laat ik Nederland in deze maar ff geheel buiten beschouwing *
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 21 november 2012, 23:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:26
|
|
|
|
[quote=PIETER649]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:38
|
|
|
|
[quote=PIETER649]
Dan hoop ik dat die chip er weer uitgehaald wordt, voordat je die kip opeet....... straks zit je met een stuk of 10 verschillende (kip-)identiteiten in de maag...... als je daar geen meervoudige persoonlijkheid van krijgt weet ik het ook niet meer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:42
|
|
|
|
| REFO468 schreef: | Kijk het is erg lastig om te oordelen over alle refo kerken omdat deze toch veel van elkaar verschillen, onze gemeente werkt veel met andere kerken en doen veel dingen daarom ook samen.....  |
het lijkt mij dat iedereen op zijn eigen manier zijn geloof beleefd niet alleen in de refo-kerken zijn er veel verschillen maar ook in de niet-refo-kerken, in de PKN-kerk in mijn geboorteplaats zijn er die met een hoed op naar de kerk gaan en ook die met een lange broek aan het avondmaal deelnemen, "leven en laten leven" vind ik belangrijk, respecteer elkaars mening/geloof
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:43
|
|
|
|
[quote=STEENTJE178]
jij bent nog wakker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Maarrrrrr...... een aansteker kun je voor meer gebruiken als alleen je eigen sigaret aansteken......  |
ja ook die van een ander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REFO468
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:54
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | het lijkt mij dat iedereen op zijn eigen manier zijn geloof beleefd niet alleen in de refo-kerken zijn er veel verschillen maar ook in de niet-refo-kerken, in de PKN-kerk in mijn geboorteplaats zijn er die met een hoed op naar de kerk gaan en ook die met een lange broek aan het avondmaal deelnemen, "leven en laten leven" vind ik belangrijk, respecteer elkaars mening/geloof |
Helemaal mee eens, ik ben het ook niet eens met TS trouwens. Het gaat om de drie-enig God, de invulling is meer kwestie van 'smaak'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 00:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Mijn abbonement morgen verloopt, en ik, denk ik, even een time-out ga nemen op CM? Van enkele dagen tot enkele weken, dat weet ik nog niet précies. |
Tot overmorgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 00:48
|
|
|
|
Ik ben niet opgegroeid in de reformatorische kerk. Als kind leerden mijn ouders mij de liefde van God, het kinderlijke vertrouwen. Zonder voorwaarden van rokjes dragen, hoedje op, of andere zaken die ons zouden moeten onderscheiden van "de wereld". Wel leerde ik me aanpassen aan verschillende gemeenten. Gewoon omdat het dingen waren die voor sommige mensen in die kerken belangrijk waren, en "waarom zou je aanstoot geven". Dat betekende in de ene plaats niet fietsen op zondag, en in de andere plaats een broek aan in de kerk mag voor en vrouw. Ik kwam pas echt in aanraking met de "refo's"(akelig woord, maarja ff voor de duidelijkheid) op de middelbare school, en refoschool. Ik snapte niet waarom rokken en het liefst lang voor de meisjes, en waarom die woorden: "dat is van de wereld" Ik merkte wel dat "wij, wij zetten onszelf apart, onderscheiden onszelf van de rest" en de nadruk op de voorzienigheid van God, killing was voor mij. Ik ben blij dat mijn wortels niet liggen in die grond. Naar mijn idee wordt er teveel de nadruk gelegd op het uiterlijk en "zo hoort het".
Laatst aangepast door
|
WILMA729
|
op donderdag 22 november 2012, 01:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 01:12
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=caEf8A-OuVw&feature=player_detailpage weet niet hoe ik deze bruikbaar kan krijgen zodat je er alleen maar op hoeft te klikken maar dit nummer draai ik dus helemaal grijs en hard ook!! guano apes met lords of the boards tere zieltjes kunnen beter overslaan haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 01:18
|
|
|
|
waar word jij nou echt blij van? Dat is een nieuw topic wat ik bij deze wil openen.Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zelf word ik erg blij van het maken van muziek met anderen en daarom ga ik daar de komende tijd mee aan de slag.Net als zingen,ook leuk. En als ik contact heb met vriendinnen,vrienden,als ik mijn hond uit laat en ik zie dat hij geniet,dan geniet ik ook,als ik heb gekookt en t smaakt haha daar word ik ook wel gelukkig van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REFO468
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 01:26
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Ik merkte wel dat "wij, wij zetten onszelf apart, onderscheiden onszelf van de rest" en de nadruk op de voorzienigheid van God, killing was voor mij.
|
Ja, dat is erg jammer, mensen denken dat je dan 'dichter bij God staat' als je streng voor jezelf bent...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 01:39
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | | Nee inderdaad, we moeten ons van verre houden van demonen. We geven soms de duivel teveel eer door alleen bezig te zijn met demonen. Kunnen we beter niet doen. |
We horen ook niet de engelen te vereren toch? De Heer komt alle lof en eer toe!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 07:14
|
|
|
|
- van de vogels in de vroege morgen met de allermooiste concerten. - van een avond aan het strand met ondergaande zon en een hele kalme zee. - van de geur van geroosterd brood. - van fietsen met windje mee (vanmorgen dus niet). - van onverwachts aanwaaien van dochterlief. - van die kleine gebaren van vrienden die laten weten dat ze er voor je zijn. - van die kleine signalen van vrienden die me laten weten dat ik er voor ze mag zijn. - van mensen die niet in cliché's vervallen. - van goede berichten na spannende onderzoeken bij degenen van wie ik hou. - van twee superleuke truien in de aanbieding kopen. - de juiste muziek passend bij het juiste moment.
Ik zal nog es verder denken...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 22 november 2012, 07:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 07:26
|
|
|
|
het zonnetje in m'n gezicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:07
|
|
|
|
Nou........ik zou erg blij zijn als de sint mijn verlanglijstje dit jaar eens serieus neemt.......ik hoef alleen maar een zitmaaier(inpakken hoeft niet) en als surprise wil ik graag een blik multiskilled kabouters........een beetje wijsheid voor mijn pubers is ook eeeeeeerg welkom......
Ik ben bang dat het weer een agenda wordt.......
Ach,ik zit hier vies van het tuinwerk,modder onder mn nagels,blaren op mn handen,bladeren in mn haar.....en eigenlijk voelt dat wel lekker genoeg Ik ga weer naar mijn privé roodborstje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens  |
En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 11:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:24
|
|
|
|
Ik geniet altijd van jonge kinderen.... -een hulbui of lach van een baby, het hele lijf doet mee.. -de onzekere eerste stapjes -de geweldige taalontwikkeling, woorden en uitdrukkingen door elkaar gooien. -de opperste concentratie van het spelen -het genieten van sinterklaas -etc etc.
|
|
| Naar boven |
|
|