| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | DAAR ook al????????
Ikke wil ook!!!! |
Sorry het sneeuwt alleen in het noorden he mensen wel de weersvoorspellingen in de gaten houden.. Hier potdichte mist geef mij maar sneeuw maar nee hoor die noordelingen houden het zelf Alleen waar ik ze echt niet om benijd is dat ze daar ook ijzel kunnen krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sorry het sneeuwt alleen in het noorden he mensen wel de weersvoorspellingen in de gaten houden.. Hier potdichte mist geef mij maar sneeuw maar nee hoor die noordelingen houden het zelf Alleen waar ik ze echt niet om benijd is dat ze daar ook ijzel kunnen krijgen  |
helemaal ermee eens erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:14
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | oei dat gaat niet goed zo Frank. Zal ik ff langs komen met de houten hamer?? |
zal wel een bonk geven dan..............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:20
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | oei dat gaat niet goed zo Frank. Zal ik ff langs komen met de houten hamer?? |
...als je beloofd niet te slaan met hamer mag je langskomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:20
|
|
|
|
|
al een tijdje geleden zag ik deze al hangen.........en vanmorgen toch overslag gegaan, mooi half lange colbert jas, zwart met grijze bloemen erin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:21
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | zal wel een bonk geven dan..............................  |
...zeg, je moet haar niet aanmoedigen, hé....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sorry het sneeuwt alleen in het noorden he mensen wel de weersvoorspellingen in de gaten houden.. Hier potdichte mist geef mij maar sneeuw maar nee hoor die noordelingen houden het zelf Alleen waar ik ze echt niet om benijd is dat ze daar ook ijzel kunnen krijgen  |
Als de zon eens een keertje schijnt in Noorden dan krijgen we ook niets. Laat ze die sneeuw en ijzel maar houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:26
|
|
|
|
Ik heb net een nieuwe vuurmaker gekocht, de andere ben ik al weer kwijt, anders kan ik mijn kaarsje niet branden (zal ook wel occult en afgoderij zijn). Nu stel ik vast dat ik geen kaarsje meer heb...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:27
|
|
|
|
Vrijdag 21 December, Psalm 145: 17-21; Wie Hem bemint.
Dus: God is goede vriendjes met wie naar zijn pijpen dansen – maar wie Hem niet mogen, laat Hij links liggen? Sterker nog: ‘Wie Hem bemint, is bij Hem welbehoed, maar wie Hem haat, betaalt hem met zijn bloed.’ – is dat wat de tekst wil zeggen? Ja, dat is inderdaad wat de tekst wil zeggen. Wat dat betreft lijkt God wel een beetje op een boemerang. Die kun je ver van je weggooien, maar kijk er niet van op wanneer die na enige tijd terugkeert, met alle gevolgen van dien. Je kunt God niet ongestraft verlaten. Dat is geen hel- en verdoemenispreek van een zwartekousenkerker, maar heldere taal van een van die prachtige psalmen! Alleen moet je dan, om misverstanden te voorkomen, één ding begrijpen: die boosdoeners die hier worden bedoeld, degenen die God afwijzen, zijn niet zomaar al die rand- en buitenkerkelijken in de centra en nieuwbouwwijken van onze dorpen en steden. Dat denken we al te gemakkelijk, om vervolgens onszelf een mooie kerstveer op de hoed te zetten. Nee, die God afwijzen zijn: criminelen, leugenaars, dieven, moordenaars, kortom: mensen die van God los, zich aan zijn wetten niets gelegen laten liggen. Het zijn degenen die denken God ver van zich af te kunnen gooien, zonder dat dit gevolgen zal hebben voor hun verdere leven. Het zal een grote vergissing blijken te zijn! Maar ook het omgekeerde is waar: al wat gedaan werd uit liefde voor Jezus, dat houdt zijn waarde en zal eeuwig bestaan. ‘Hij vervult het verlangen van wie hem eren, hij hoort hun klacht en komt te hulp.’ Hoe dan? Soms door de hulp van een vriend. Soms door een wegwijzend woord uit de Bijbel. Soms door een ingeving van de Heilige Geest. Hoe dan ook, de Eeuwige zál je helpen.
Al wie God vreest, verhoort en zegent Hij, zijn redding is elk die Hem roept nabij. Wie Hem bemint is, bij Hem welbehoed, maar wie Hem haat, betaalt het met zijn bloed. Ik zal vol vreugde zingen Hem ter ere,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb net een nieuwe vuurmaker gekocht, de andere ben ik al weer kwijt, anders kan ik mijn kaarsje niet branden (zal ook wel occult en afgoderij zijn). Nu stel ik vast dat ik geen kaarsje meer heb...  |
ook zonde van het geld om vuurmaker te kopen............je kan ook met 2 vuursteentjes doen en tegen elkaar klatsen...............!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:12
|
|
|
|
|
hoe bedoel je software matig repareren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik dacht van de week ergens gelezen te hebben dat je verhuisdozen ging pakken en nu ben je weer aan het snowboarden...
Als je straks met een gebroken been of arm naar huis komt moet je niet komen klagen dat je werk niet op tijd afgeraakt is ...en ik kom niet helpen...voila |
Alles nog heel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en hoe komt dat? Heeft er weer zo'n super groot slangenbeest rond je nek gehangen?  |
Mis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik zal je ff uitleggen.... Met dit weer moet je niet op een hoekie gaan staan met je vrijer snap je dan kriegie een stieve nek van  |
Mis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:26
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | zal wel een bonk geven dan..............................  |
Ik heb er een hard hoofd in..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:29
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Alles nog heel  |
Alles??? Je hebt je nek verstuikt...zo heel ben je dus niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Alles??? Je hebt je nek verstuikt...zo heel ben je dus niet meer...  |
Is wel heel, piept en kraakt alleen een beetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:31
|
|
|
|
|
besturingsysteem o.a. herstellen. software dat niet meer werkt herstellen etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:32
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Is wel heel, piept en kraakt alleen een beetje  |
...je moet maar niet van die gekke dingen doen op die strijkplank...eigen schuld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:33
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik heb er een hard hoofd in..  |
pas maar op voor je nek...je had beter je vingers verstuikt dan kon je geen kattekwaad op het forum uithalen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:05
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | ook zonde van het geld om vuurmaker te kopen............je kan ook met 2 vuursteentjes doen en tegen elkaar klatsen...............! |
En a.g. het in Belsiesland altijd zonnig schijnt te zijn, kun je het ook met een stukje glas op brandbaar materiaal proberen........
Poeh, wat een geldverkwisting: vuurmakers kopen!!.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:09
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | ook zonde van het geld om vuurmaker te kopen............je kan ook met 2 vuursteentjes doen en tegen elkaar klatsen...............! |
ja, dat kan ik doen maar dan nog heb ik geen kaarsje meer...ik zal morgen wel een kaarsje kopen...ik heb nu mijn slaapuniform al aan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:10
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En a.g. het in Belsiesland altijd zonnig schijnt te zijn, kun je het ook met een stukje glas op brandbaar materiaal proberen........
Poeh, wat een geldverkwisting: vuurmakers kopen!!.....  |
ik brand 's avonds een kaarsje...en dan is het donker en dan kan ik niet met stukje glas een fikkie maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:18
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | | Het meest ideale zou zijn om samen helemaal opnieuw te beginnen: nieuw huis, meubels etc.. maar dat is zeker in deze tijd onmogelijk voor ons. |
Absoluut, behalve, voor God is niks onmogelijk. Geloof, hoop en liefde. Dat is hetgeen hij ons geeft in deze tijd, ook al lijkt het moeilijk vanuit ons vleselijk denken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik brand 's avonds een kaarsje...en dan is het donker en dan kan ik niet met stukje glas een fikkie maken...  |
Oowwww, maar dan maak ie overdag een vuurtje, en houd je dat gaande tot en met de avond, waardoor je alsnog je vuurtje hebt voor het kaarsje.....
Waar een wil is....................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:32
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Absoluut, behalve, voor God is niks onmogelijk. Geloof, hoop en liefde. Dat is hetgeen hij ons geeft in deze tijd, ook al lijkt het moeilijk vanuit ons vleselijk denken!! |
Voor God is inderdaad niets onmogelijk, maar dat wil niet zeggen dat hij iedereen opeens een nieuw huis, nieuwe meubels etc. geeft! En dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:45
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Voor God is inderdaad niets onmogelijk, maar dat wil niet zeggen dat hij iedereen opeens een nieuw huis, nieuwe meubels etc. geeft! En dan? |
Dan begint het pas!! En als je alle zaken bekijkt die hobbels kunnen veroorzaken, kan je voorlopig stevig aan de bak en dan wordt je liefde op de proef gesteld.....bezint eer ge begint vind ik dan wel een goede uit de oude doos.
Hoewel het natuurlijk ook een pracht van een uitdaging is; een stevig avontuur om samen aan te beginnen met alle mogelijkheden van dien..en je 'bagage' kan vóór je werken, hè?
Er zijn er velen die die sprong wagen en ik vind het erg moedig en bewonderenswaardig, naar mijn mening zijn een aantal jaren latten wel een goede vooroefening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 19:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...als je beloofd niet te slaan met hamer mag je langskomen... |
ja dan helpt het toch niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 19:07
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja dan helpt het toch niks  |
Je kan toch voorlezen of zingen of mijn ruggetje masseren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 19:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je kan toch voorlezen of zingen of mijn ruggetje masseren...  |
ik heb zo'n vermoeden dat je dan helemaal niet kan slapen
|
|
| Naar boven |
|
|