| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 22:47
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Als ze net zo smaken als het klinkt.... (en gevuld met slagroom???) |
Zonder slagroom zijn het gewoon koekjes.......Ik heb uitgebreid geproefd..........en rondgebracht en weer geproefd.......nog meer rondgebracht en.........nu ben ik even niet helemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:12
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | euuuuh ik ben nog geen leuke man tegen gekomen............wat nu? |
Kan ik je maar één tip geven ....... je ogen BETER de kost geven .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:21
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Het licht is uitgezaaid, dit stralend Woord van den beginne; een ster geboren, die ons wijst waar God zich hier laat vinden. Dit licht zal als een lopend vuur de nacht voor altijd overwinnen.
Het licht is uitgezaaid en niet door weer en wind te doven. Hoe diep het donker ook, wij zullen in zijn kracht geloven. Want ook de langste nachten gloeit dit Licht als Morgenster te boven.
Het licht is uitgezaaid in ons, opdat wij zullen stralen. In onze liefde wil het zich in duizendvoud herhalen. Maak ons tot sterren in de nacht voor al wie met ons ademhalen.
Sytze de Vries |
Heel mooi Jans dankjewel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Kan ik je maar één tip geven ....... je ogen BETER de kost geven . |
.........bedankt voor de tip...............!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Kan ik je maar één tip geven ....... je ogen BETER de kost geven . |
Je kunt ook wat directer zijn, Visser, door haar gewoon mee uit te vragen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:33
|
|
|
|
| BRIGIT826 schreef: | Eeeeeeh, mijn idee is:
Wie wordt de CM-man van het jaar 2012?
Ik ben benieuwd  |
Volgens mij weet je dat voor jezelf al, lol. Het begint met H en het eindigt met erman.
Thomas, moeilijk he.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 24 december 2012, 00:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik klaag nooit meer muur...voila |
Goed zo Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 00:26
|
|
|
|
VISSER278 schreef: Vandaag weer heerlijk genoten van ......... raden maar. Clown smiley
onderbroeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 00:38
|
|
|
|
Waarom kan men niet een privechat openen, als men daar wel toe wordt uitgenodigd?
Ik heb de laatste tijd steeds, dat als men een privechat wil, ik dat wel hoor maar niet kan zien wie dat is. en ik heb niets geblokt.
Mochten er dus mensen zijn geweest die dat aan mij hebben gevraagd, dan mijn oprecht excuses voor als ik ze niet beantwoord heb.
Stuur een een mail als ik online ben, klik ik op jou naam en dan op privechat komt de privebox wel in beeld.
Misschien ook een tip voor anderen met dit probleem, totdat het opgelost is
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 24 december 2012, 00:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 01:00
|
|
|
|
Mijn hart wil toch een rustplaats zijn, een kribbe een vredige stal, een hart dat nederig en klein knielt voor de koning van het heelal. Er was voor hen geen plaats in de herberg en in de gezegende staat van Maria was het ook voor Jozef heel erg. Zij kwamen als het ware voor een gesloten deur te staan, want de herberg was vol. De vraag is aan jou en mij vandaag: kan de deur van mijn herberg opengaan, hoef mijn Heiland niet buiten te blijven staan, geef ik Hem alle ruimte die Hij wil beslaan?
Met wierook, mirre en het goud, hebben de wijzen Hem vereerd, ik wil dat mijn hart zich openvouwt, ontdekt, gelooft en zeker leert. Het zien van de bijzondere ster veroorzaakte in de drie wijzen in hevig verlangen om de Oorsprong te zoeken, te vinden, en te aanbidden en zij ondernamen de reis.
Ben ik bereid dagelijks een gedeelte van de reis door de Bijbel te maken om te zoeken, onderzoeken en te vinden niet in een stal maar in Gods vriendelijk hart. Want zo groot is Gods ware vriendschap voor mij, dat Hij Zijn Zoon stuurde om het waar te maken. Vader Abraham hoeft Gods enige vriend niet te zijn. Ik kan dat ook als ik geloof zonder voorwaarde, hoopvol en in beweging blijf dan zal de Geest mij leiden naar Gods eeuwige liefde waar ik met een hart vol dankbaarheid zal buigen in aanbidding.
Het herdenken van het kerstfeest, om Gods verlossingsplan te zien.
Als de herders, wil ik gaan, en het blijde nieuws herhalen, dat nu en zeker ook voortaan, mijn levenshouding moet bepalen.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 24 december 2012, 01:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vandaag weer heerlijk genoten van ......... raden maar.  |
Heb je 'iemand' ontmoet? Behalve je visser-zoon of visser-collega's?
...en waarom die geheimzinnigheid. In het CM-regelement staat dat geheimzinnigheid niet toegestaan is.
Dat is het 13de gebod...'gij zult niet geheimzinnig doen'
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 24 december 2012, 07:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:13
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Je kunt ook wat directer zijn, Visser, door haar gewoon mee uit te vragen......  |
Op de duur is visser met een hele tros vrouwen op stap...en zuunig als een Zeeuw is zie ik dat niet gebeuren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:13
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | euuuuh ik ben nog geen leuke man tegen gekomen............wat nu? |
Misschien is non worden een optie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zo , wat een bescheidenheid ineens ....... Frank die tevreden is met de poedelprijs .  |
Ik ben zó nederig en bescheiden... ...ik sta al met 1 been in...de hemel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:18
|
|
|
|
| BRIGIT826 schreef: | Mijn man Herman(!) maakt nu uiensoep. Dat is zijn lievelingswerk in de keuken. Voor mij is verboden toegang Ik krijg altijd verrassende maaltijd van kokchef  |
Je kan ook zo 'heerlijk' nagenieten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:20
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Pas op Frank.....meisjes plagen kusjes vragen...........................! |
Telkens als ik Erika zie hangt ze met haar lippen tegen mijn wang...ze kan me niet met rust laten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 03:21
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Of om wokken vragen  |
...als jij niet zo onlief tegen me was zou ik zeker graag op je uitnodiging ingaan om te wokken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 05:15
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Kadootje voor mijn zus.........kom ik bij mijn zus en wat blijkt......staat het nog bij mij in de kast  |
Dat kan je dan volgend jaar geven...of is dat een typische zuinige Nederlandse truc?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 07:12
|
|
|
|
|
Van werken rond de kersttijd... wat een rust met telefoontjes ... lekker doorbeuken met andere werkzaamheden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 07:39
|
|
|
|
Laptop, heb er de hele nacht achter gezeten, ga nu ff paar uur slapen...wekker gezet....ik hoop dat ik in slaap val....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 07:41
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Laptop, heb er de hele nacht achter gezeten, ga nu ff paar uur slapen...wekker gezet....ik hoop dat ik in slaap val....  |
Op hoe laat staat de wekker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:06
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Ik(wij) behoren geen enkele kerk toe. Wij behouden ons enkel bij de Bijbel. Onze samenkomsten bestaan uit gebed en studie. Wij zijn een onafhankelijke groep die zich ook niet bezig houdt met charismatische beweging.
Wij staan voor het verloren huis van israel, de verloren schapen israels. Wij richten ons op de kleine kuddeke, dus niet op de massa.
Wij staan daarom ook voor het herstel van Gods Koninkrijk dat vanaf adam is vervallen en door Jezus weer is hersteld. En via de lijn van adam, abraham, isaac en jakob is Israël geformeerd, en deze zal hersteld worden.
Jezus sprak niks anders dan wat Mozes en de profeten hebben voorzegd, en we behoren daarin navolgers te zijn om datzelfde te doen. Een boek lees je niet achterste voren maar vanaf het begin.
Onze hoofdgemeente zit in zuid afrika. |
deze opmerking, samen met het citaat van Leanne van jouw website doet me denken aan de bijbeltekst uit Mattheüs 7: "Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven."
de soort geloofsgemeenschappen waar Laverde over spreekt, en die onder leiding staan van een groepering of echtpaar (zoals de geloofsgemeenschap waar mijn collega toe behoort) bekijk ik met een gezonde (over-)dosis scepsis. ik vind het nl geen 'kerk' zoals bedoeld in de omschrijving van een 'reguliere' kerk. het gevaar bestaat namelijk dat zo'n organisatie verwordt tot een sekte en zichzelf naar binnen keert en daardoor wereldvreemd wordt. met alle gevolgen van dien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...als jij niet zo onlief tegen me was zou ik zeker graag op je uitnodiging ingaan om te wokken... |
Ik onlief , hoe kom je daar nu bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:37
|
|
|
|
Morgen in de kerk moeten zingen en nu snipverkouden zijn en koorts hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Morgen in de kerk moeten zingen en nu snipverkouden zijn en koorts hebben  |
Ach...wie weet...lukt het toch nog..... Ik kan niet zingen...erg om met mijn mond dicht te moeten zitten...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 24 december 2012, 09:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:48
|
|
|
|
Is er een popup-blocker actief Pieter?
Een prive-chat-verster is feitelijk een popup-venster. De meeste internet-browsers hebben zo'n blocker aan boord. Je hoort dan dus wel een geluidje, maar het venster kan dan niet geopend worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 09:58
|
|
|
|
|
je moet de lat niet te hoog leggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:05
|
|
|
|
eindelijk een onderwerp naar mijn hart...bij mij hangt het er vanaf wie er thuis eten, dat weet ik nooit van tevoren. en ik zo'n geweldige trek in een frietje van Bram... met piccalilly...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Maritime, ik kan je begrijpen, heel goed zelfs. Je weet ook dat het niet altijd klopt. God wilt ons zeker gelukkig zien. Welke vader wilt zijn kinderen niet gelukkig zien, trouwens? Echter, ons geluk hangt niet alleen van God af maar ook van bepaalde omstandigheden en mensen om ons heen. De Vader sprak tot ons, zoals we kunnen lezen in het OT en NT. Hij had daar zijn middelen, zijn personen voor. Ook dat weten. Jezus is onze Heer en in zijn voetsporen willen we treden. Of...toch niet helemaal want Jezus leefde in armoede (hij zelfs geen steen om zijn hoofd op te rusten te leggen), Hij leefde in zuiverheid (hij geen vrouw of vriendin waarmee Hij een relatie had) en Hij leefde in gehoorzaamheid. Deze drie zaken worden door de kloosterlingen en religieuzen in het algemeen getracht, ik zeg nadrukkelijk 'getracht' na te geleefd te worden. Het is een levenslange opgave waarin niet iedereen slaagt. Het kan ook niet anders. We leven nu eenmaal in een wereld waarin het materialisme hoogtij viert. Vergeleken met de kartonnen doos van een dakloze is ons warm bed al een hoop materialisme. Het is allemaal zo dubbel...of niet? |
Ja heel mooi gezegd Frank. En maant Paulus ons ook niet in !tim 6:8 dat we tevreden moeten zijn als we voedsel en kleding hebben? De meesten van ons hebben dan alle reden om teverden te zijn. Maar een mens wil altijd meer en zonder relatie zijn zit niet in onze aard. Het is het enige waarvan God tijdens de scheping zei dat het niet goed was. "het is niet goed dat de mens alleen is"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 10:08