ChristianMatch

Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4938 4939 4940 4941 4942 4943 4944 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:20

JOL252 schreef:
Waarom zou Adam dat denken. Wat bedoel je hiermee? (nee is niet vragen naar de bekende weg). Zeg je nu eigenlijk dat alle gescheidenen (jij dus ook) hier niet zouden moeten zijn?

(Daarbij mag je je ook afvragen óf het God wel was Die mensen samen heeft gevoegd.)

Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten.
Want die weten welke man/vrouw bij hun past en geleidt is door God.
Daaruit komt het huwelijks "verbond" voort, dat door God wordt samengevoegd.

Zoals ik al eerder gezegd heb, dat is een spelt in een hooiberg op CM.
Meende dat het een "dream on" was van iemand.

Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 28 december 2012, 00:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:23

Er wordt naar mijn idee op verschillende 'Christelijke' sites amper tot helemaal niet gereageerd op elkaar, ongeacht of iemand dan wel of niet Gelovig is. Maar verliefdheid en derg. hou je over het algemeen niet tegen. Het kan maar zo zijn dat iemand die Gelovig is op iemand kan vallen die weinig tot niets met het Geloof te maken heeft. En het leeftijdsverschil kan soms ook enorm verschillen. Er wordt over het algemeen wel op gelet dat er niet teveel jaartjes tussen zitten. Maar het is denk ik wel beter als je toch met elkaar zo goed als op dezelfde golflengte zit. Alhoewel, 'niet-gelovige' mensen kunnen bijv. in een relatie ook Gelovig worden.

<<no comment>>

Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 02:11
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 01:03

FRANKT627 schreef:
Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...

volgens het nederlandse woordenboek is het gezegde 'rap van tong' en niet 'rad van tong'......het belgische woordenboek dat je hebt geraadpleegd zegt wat anders...... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ELOY676

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 01:19

VISSER278 schreef:
Als ik vragen mag...... Waar staat die T nu eigenlijk voor omdat je er zo'n hekel aan hebt?

eerste letter van z'n achternaam,
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 02:10

ik kan nog niet vertellen wat het vandaag gaat worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ELOY676

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 05:43

zouden de wolven in schaapskleren hun harten op de rug hebben hangen dan zouden deze serpenten makkelijk herkenbaar zijn binnen de kudde
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:06

FRANKT627 schreef:
Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...

Jij mag je eigen gezegden maken, Frank. Ik zal het door de vingers zien en jou niet op de vingers kijken, de één heeft het nu eenmaal in de vingers en de ander niet. Maar af en toe jeuken mijn vingers. Maar vooruit ik zal de vinger niet op de zere plek leggen.

Ben ik nog on-topic? Of is het nu ontopic? Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 28 december 2012, 06:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:18

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...we weten nu al waar je niet was. Waarschijnlijk zal je ook niet in Nieuw Zeeland hebben gezeten....als je nu nog wilt zeggen waar je wel hebt gezeten ben je een grote en lieve meid... Kussende smiley

Nieuwsgierig, nieuwsgierig
Ik zat ook niet in Egypte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:32

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley als jij verlegen bent dan ben ik een meisje...

Zie, ik dacht ook al..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:34

MARITIME853 schreef:
Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten.

Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven.

Leuke discussie. Want het huwelijk zoals het in Nederland nu is kun je ook vanuit de bijbel niet onderbouwen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:40

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley het is zonder 'TTT'...

Maar wel met T Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:41

[quote=FRANKT627]Ik spaar dus geld uit met de verwarming...kan ik eens mee gaan wokken als ik een lieve vrouw vind. Eentje niet uit het midden des lands of daarboven... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oja, het regent niet hier

Nog oja-der, ik vraag anna-piet wel om te gaan wokken maar dan mag ze niet die slang meenemen...[/quote]

Gezellie, wanneer?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:48

[quote=ANNA415]

Ja, zeg maar...we kunnen hier in de buurt gaan wokken of bij jou in de buurt. Kwijlende smiley Ik zal dadelijk eens kijken waar je woont...

Het regent niet hier maar het is nog wel donker.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:50

ANNA415 schreef:
Maar wel met T Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...neen en neen..ook die ene T moet er niet staan. Dat was per ongeluk dat die er staat...mijn vinger struikelde destijds en nu zit ik met dat gedrocht...(het is eigenlijk de eerste letter van mijn familienaam)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:52

ANNA415 schreef:
Zie, ik dacht ook al..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en ja hoor!!! Dat heeft ze natuurlijk ook weer gezien Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:54

MARITIME853 schreef:

Ben me aan het afvragen wat de vleselijke interpretatie van het Woord kan zijn? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:55

FRANKT627 schreef:
Laten we er niet flauw over doen. Profielen kijken is rechtevenredig met de foto's kijken. Hoe mooier de persoon op die foto hoe groter onze tolerantie wordt. De bepaalde afstand die men voor ogen had wordt plots vergroot wanneer er knap iemand op die foto staat. Het werk (status) begint ook al zo geen rol meer gaan te spelen. Schrijffouten in het profiel?!? Who cares...de persoon die op de foto staat ziet er immers knap uit. Laten we het maar proberen en hij of zij heeft wel een knappe kop maar al gaandeweg leren we ook het innerlijke kennen. Ook al verteld dat profiel van die persoon niet veel over zijn of haar innerlijkheid. Er kunnen zelfs zoveel fouten en kromme zinnen in staan waardoor het meer op Chinees dan Nederlands lijkt. Het is immers die knappe kop en die mooie kleren die ons aantrekt.

Een mens met een minder mooi uiterlijk mag de meest oprechte en foutloze tekst hebben toch zal hij of zij minder aangesproken worden. Of ze krijgen een mailtje met 'wat een leuke kat of hond heb je op je profiel' of 'gohhh, wat een mooie tuin'. Als het al zo ver komt natuurlijk want het is ook maar af te wachten. Profielen lezen? Foto's kijken...dat is een hemelsbreed verschil.

Ja, inderdaad, en wat met diegene die een mooi profiel hebben én die ook nog eens rad van vingers zijn op het forum en die toch geen foto hebben? Tja, die hebben de gebruikelijke redenen. Het kan niet omwille van mijn werk, er kunnen patienten of leerlingen zijn die me herkennen, mijn foto is te groot voor deze site, ik heb geen fototoestel, ik heb alleen oude foto's...voor alles en iedereen is er een reden om te doen met een profiel wat hij of zij wilt.

Klopt een foto doet veel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:56

FRANKT627 schreef:
en ja hoor!!! Dat heeft ze natuurlijk ook weer gezien Woedende smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:57

ELOY676 schreef:
zouden de wolven in schaapskleren hun harten op de rug hebben hangen dan zouden deze serpenten makkelijk herkenbaar zijn binnen de kudde

Ach ja en haal je het schaapskleed eraf, blijkt het een kerel te zijn Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:58

FRANKT627 schreef:
Ik heb een hart vóór de vrouwen...maar zij niet voor mij...is dat nu slecht of niet?

Frank je kunt niet alle vrouwen aan je voeten krijgen.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:02

ANNA415 schreef:
Frank je kunt niet alle vrouwen aan je voeten krijgen.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Ik heb er nog geen enkele aan mijn voeten. Of weet jij meer dan ik... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:03

ANNA415 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:06

ANNA415 schreef:
Klopt een foto doet veel Knipoog smiley

Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:06

Gordijnen nog dicht, geen idee wat voor weer
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:08

FRANKT627 schreef:
Ik heb er nog geen enkele aan mijn voeten. Of weet jij meer dan ik... Lachende smiley

Och er zal er vast ooit eentje per ongeluk over een drempel struikelen als jij net toevallig in de buurt bent... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:08

JANS221 schreef:
Jij mag je eigen gezegden maken, Frank. Ik zal het door de vingers zien en jou niet op de vingers kijken, de één heeft het nu eenmaal in de vingers en de ander niet. Maar af en toe jeuken mijn vingers. Maar vooruit ik zal de vinger niet op de zere plek leggen. Ben ik nog on-topic? Of is het nu ontopic? Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

grote schrijvers Engeltje smiley mogen en kunnen zich een taalspeling toe-eigenen...ahum...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:10

ANNA415 schreef:
Och er zal er vast ooit eentje per ongeluk over een drempel struikelen als jij net toevallig in de buurt bent... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Knipoog smiley

Zie je wel, jij wenst me een 'gevallen vrouw' toe. Mooi is dat. Als je zo onlief tegen me blijft doen dan verleng ik mijn abo met 2 maanden als straf. Voila Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:10

FRANKT627 schreef:
Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... Gefrustreerde smiley

Je wordt er schizofreen van? Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:11

ANNA415 schreef:
Gordijnen nog dicht, geen idee wat voor weer

enne waar is jouw reactie ivm dat wokken? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:11

FRANKT627 schreef:
Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja maar dan vind ik nooit die enige leuke man op CM Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4938 4939 4940 4941 4942 4943 4944 ... 6194 Volgende
Pagina 4941 van 6194