| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:04
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nah.......... gaat ie nu alsnog wel met ehm....... die andere gegadigde, van gisteravond?  |
zet eens een mooie foto van jezelf erop, Frank!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 15:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:12
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Hoe belangrijk zijn foto's voor mij? |
Heel belangrijk, zeker als je zo knap bent als ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:19
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Heh??? Jij ging toch vanavond wokken met iemand. En diegene is J of ik niet..... |
Steen...het werd hem AANGEBODEN!!!!!! Maar het werd niet AANGENOMEN!!!!
En dat...is onlief!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ja, het zal zeker het laatste kleinkind nog niet zijn... |
nee dat denk ik zeker niet, maar geloof wel dat er voorlopig geen kleinkinderen meer komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:55
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden  |
Van harte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:56
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Diegene heeft jou anders al tig keer uitgenodigt om te gaan wokken, en gisteravond leek je eindelijk toe te happen.......... Gaat er nu een lichtje branden? 
Maar ehm...... ontopic maar weer  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Steen...het werd hem AANGEBODEN!!!!!! Maar het werd niet AANGENOMEN!!!!
En dat...is onlief!!!! |
Tja.....misschien wokt hij teveel??? Misschien wil hij zelf in de keuken wel een prakje tevoorschijn toveren? Dan is de vraag...wie wil er bij F aan de keukentafel schuiven??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:05
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Hey lieve vriendin, bedankt voor je knuffel................alleen ik vraag mij af........kon je de griepvirus niet bij je houden......? |
Nou...volgens mij zit ie in het hele land.......Beterschap hoor....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:10
|
|
|
|
Ricciole....pasta di senola met guazzabuglio.....
Oftewel pasta met roerbakgroente en saus......als het nou ook zo smaakt als dat je het zegt.........dan komt het goed!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...neen en neen..ook die ene T moet er niet staan. Dat was per ongeluk dat die er staat...mijn vinger struikelde destijds en nu zit ik met dat gedrocht...(het is eigenlijk de eerste letter van mijn familienaam) |
Hahahaha..lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:21
|
|
|
|
Het is te vroeg, maar aan de andere kant...maakt het wat uit... Ik eet .....OLIEBOLLEN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:21
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Nou...volgens mij zit ie in het hele land.......Beterschap hoor....  |
dankje wel..........!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:27
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Ricciole....pasta di senola met guazzabuglio.....
Oftewel pasta met roerbakgroente en saus......als het nou ook zo smaakt als dat je het zegt.........dan komt het goed!! |
Dat ligt er aan hoe je het uitspreekt...seniele pasta in een buggy klinkt al weer minder
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 29 december 2012, 16:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY676
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:33
|
|
|
|
MELGIRL092 schreef: Bedankt voor jullie reacties. Super fijn...!! Ben net tot geloof gekomen en alles is nieuw voor mij. Iedereen bijna om me heen gelooft niet. Lastig soms. Met waarzegsters begreep ik dat er demonen vrij komen. Daarom was ik onzeker. Wat zijn demonen eigenlijk en wat kunnen ze?
| ROADY558 schreef: | HEEL mooi om te horen dat je tot geloof gekomen bent. En als je dat als "enige" in je omgeving doet, kan het best lastig zijn.
Nu je een keuze gemaakt hebt om van de "duisternis" over te stappen naar het "licht" kan het best zijn dat je een bepaalde strijd gaat ervaren. Wees daar niet verbaasd over. Als je in de bijbel gaat lezen, kun je alles rustig aan ontdekken over wat er aan de hand is in het leven, en met jezelf. Een prachtig proces.
Waarzeggerij is holle leugenarij. Gewoon niet meer heengaan. God zal jou heus wel leiden als er dingen tussen jou en Hem instaan.
En demonen, zoals al eerder genoemd, het is het reeds verloren leger van de tegenstander. Niet teveel aandacht aan besteden, maar ook weer niet onderschatten. Mocht je ooit invloed ervaren van een demon, de naam "Jezus" zal voldoende zijn om hem weg te sturen. Aan die naam is tenslotte alle autoriteit en alle macht verbonden.
En oja, nog als laatst: wat er van nu af aan ook gebeurt in je leven, vergeet niet dat God altijd van je zal blijven houden.
Hartelijk welkom! |
ROADY, je schrijft bijna exact wat ik in gedachte had. En het lied dat ERIKA oppert, heel passend ! Alle opmerkingen trouwens heel mooi en waar.
Wat ik nog toe wil voegen , lees de bijbel en begin daarmee in het Nieuwe Testament. Zoek een kerk/gemeente waar je je thuis voelt en laat je meevoeren op de Weg van Waarheid en Leven.
Welkom
Laatst aangepast door
|
ELOY676
|
op zaterdag 29 december 2012, 16:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ligt er aan hoe je het uitspreekt...seniele pasta in een buggy klinkt al weer minder  |
Hier schaft de pot gewoon macaroni met gehakt, champignons, uitje, tomaatjes, kruiden en kaas erover. Daar een komkommerrauwkost bij en klaar is Steen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:43
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Tja.....misschien wokt hij teveel??? Misschien wil hij zelf in de keuken wel een prakje tevoorschijn toveren? Dan is de vraag...wie wil er bij F aan de keukentafel schuiven??  |
Ah.... ze zeggen toch: van wokken komt mokken??? Nu begrijp ik die stelselmatig terugkerende ook beter.... 
Maar goed, wie wil er bij Floshke aanschuiven?  En hoe belangrijk zijn foto's daarbij???? (om toch maar weer eens ontopic te geraken)
.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 29 december 2012, 16:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:57
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Tja.....misschien wokt hij teveel??? Misschien wil hij zelf in de keuken wel een prakje tevoorschijn toveren? Dan is de vraag...wie wil er bij F aan de keukentafel schuiven??  |
Marianne, lieve meid, wil jij eens met me gaan wokken??? Ik zal braaf en lief zijn...ben ik altijd wel hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:59
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Ricciole....pasta di senola met guazzabuglio.....
Oftewel pasta met roerbakgroente en saus......als het nou ook zo smaakt als dat je het zegt.........dan komt het goed!! |
...nodig eens eenzame uit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:00
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Hey lieve vriendin, bedankt voor je knuffel................alleen ik vraag mij af........kon je de griepvirus niet bij je houden......? |
...wie is die lieve vriendin???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:26
|
|
|
|
Er zijn vandaag de veel mensen 'psychisch' ziek. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Dit komt bijv. doordat ze een hele moeilijke/zware jeugd achter de rug hebben, of door problemen thuis bijv. En op latere leeftijd kan je door dit soort dingen er last van ondervinden, als het bijv. ook niet bijtijds gesignaleerd wordt. Daarbij is het vandaag de dag ook de tijd waar we in leven, en waar mensen het gewoon heel moeilijk mee kunnen hebben.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:31
|
|
|
|
Geen idee, ik denk dat als je schrijft zoals op een forum dat het toch anders is als in werkelijkheid. Zo ook als je elkaar berichten stuurt. Als je schrijft kan je denk ik toch beter nadenken hoe of wat, en bij je gevoel blijven. Als je elkaar in 'real-life' zou ontmoeten, is dat opeens een stuk lastiger. Alhoewel het contact ook (en als het goed is) op een gegeven moment beter gaat lopen. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:35
|
|
|
|
Je geeft natuurlijk nooit genoeg. Maar als iemand bijv. bij een winkel staat geef je die persoon wel eens wat, of bijv. voor 1 of ander doel. Daarbij is en blijft de vraag natuurlijk wel of het allemaal op de plaats van bestemming aankomt.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:43
|
|
|
|
|
ik heb het nog niet gedaan maar ik ga maar eens een pilske drinken in het kroegje...het is al bijna een week geleden dat ik nog eens iemand zag en sprak...tenzij dan de mensen in de AH...schol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:48
|
|
|
|
De voedselbank was er volgens mij al een tijdje. Het is al een aantal kabinetten komkommer en kwel. Wel geld geven aan Griekenland en derg. maar geen geld voor landen zoals Afrika ? Daarbij zijn wij de 'melkkoe' van Brussel geworden. En de armoede neemt in nederland ook steeds meer ernstigere vormen aan. In ieder geval this is going the wrong way i'm afraid... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:49
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden  |
Tige lokwinske, dat ze maar in alle voorspoed mag opgroeien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:56
|
|
|
|
Damesvoetbal prima zolang het maar niet gemengd gaat met de heren. Voetbal is en blijft Mannensport no. 1. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb geen verstand van politiek.
Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden  |
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:06
|
|
|
|
Ikzelf denk en vind dat God ons dit als principe aanreikt.
Zei iemand dat geven niet bijbels is?? Dan leest hij vast een andere bijbel dan ik. Het is juist hartstikke bijbels.
Bekijk 't eens zwart-wit. De andere kant van het geven (van tienden) is niks geven, en alles voor jezelf houden. Ik denk dat je dan al snel in de buurt kan (!) komen van hebzucht en gierigheid. Juist door dit mooie bijbelse principe toe te passen, verandert je houding hierin. Een goed motief om te geven lijkt mij - te kijken op wat God mij geeft. Zijn liefde, Zijn zegen, Zijn genade, Zijn rijkdom. Immers zei de Vader niet tegen de zoon in Lucas 15: Alles wat van Mij is, is ook voor jou? Mag je dan misschien wat teruggeven? Alles is toch van Hem?
Ik moest ook nog denken aan een prachtig vers: God heeft een blijmoedige gever lief” (2 Kor. 9:7).
Als je dit principe van geven dus plaatst in de algehele christelijke context, dan is het een prachtig principe, waarvan ik mag zeggen dat het waar is, dat als je geeft en deelt, je nooit tekort zult komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:17
|
|
|
|
|
was nogal moe dus pataje stoofvlees voor mij, de snackbar zit aan de overkant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:30
|
|
|
|
Nog een? Had jij er niet pas ook al 1 bij? wauw mooi zeg gefeliciteerd oma
|
|
| Naar boven |
|
|