| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:36
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Dit is wat Jezus zegt in openbaring3vers14 En schrijf aan de engel der gemeente te Laodicea:
Dit zegt de Amen, de getrouwe en waarachtige getuige, het begin der schepping Gods: 15 Ik weet uw werken, dat gij noch koud zijt, noch heet. Waart gij maar koud of heet! 16 Zo dan, omdat gij lauw zijt en noch heet, noch koud, zal Ik u uit mijn mond spuwen.
Als dit niet een totale afwijzing is dat Jezus ze uit hun mond spuwt. In eerste instantie moest ik aan mezelf denken er is namelijk een gevaar om in die situatie te eindigen. Ik geloof Jezus volgen is niet iets van een enkele beslissing maar iets om elke dag te doen.
in vers19 Allen, die Ik liefheb, bestraf Ik en tuchtig Ik; wees dan ijverig en bekeer u.
Jezus die ze oproept om zich te bekeren.
In vers20 Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij.
Dit vers maakt duidelijk waar Jezus staat namelijk buiten en niet binnen. Hij klopt en hij blijft kloppen maar hij staat buiten.
vers17 Omdat gij zegt: Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek, en gij weet niet, dat gij zijt de ellendige en jammerlijke en arme en blinde en naakte,
We leven in een rijk land in Nederland over de gehele wereld gezien en helaas kunnen mensen daarop hun vertrouwen stellen en niet meer hun afhankelijkheid van God zien. |
Als je in Hem gelooft mag je er op vertrouwen dat Hij je niet loslaat. Er is dan geen gevaar om zoals jij zegt: in die situatie te eindigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | In achtergelegen gebieden...heb je dat meer
 |
Soms zou je wensen in zo'n achtergebleven gebied te wonen...
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:49
|
|
|
|
de tafel zijn de poten eraf, tjonge iemand wilde een grap met me uithalen die had toch 1 schroef zo vast gezet! We zijn samen met een vriendin zeker een poos bezig geweest , wacht maar dacht ik , ik zal je krijgen................die schroef gaat er uit, ik laat me toch niet kennen! De schroef is eruit.
met een brede lach kwam hij naar beneden, moet ik helpen......? Nee jongen, wij vrouwen kunnen dat gewoon.................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 15:16
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | de tafel zijn de poten eraf, tjonge iemand wilde een grap met me uithalen die had toch 1 schroef zo vast gezet! We zijn samen met een vriendin zeker een poos bezig geweest , wacht maar dacht ik , ik zal je krijgen................die schroef gaat er uit, ik laat me toch niet kennen! De schroef is eruit.
met een brede lach kwam hij naar beneden, moet ik helpen......? Nee jongen, wij vrouwen kunnen dat gewoon.................  |
Ik heb nog heg die moet kortgewiekt worden en aangezien jullie vrouwen toch veel kunnen zijn jullie dan ook van harte welkom
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 1 januari 2013, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:10
|
|
|
|
Gevist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:17
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Gevist  |
...en heb je wat gevangen? Een rolmops?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:21
|
|
|
|
achter of voor het net??
de vraag is natuurlijk of je iemand aan de haak geslagen hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:25
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | achter of voor het net??
de vraag is natuurlijk of je iemand aan de haak geslagen hebt |
We mogen het precies niet weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik nog heg die moet kortgewiekt worden en aangezien jullie vrouwen toch veel kunnen zijn jullie dan ook van harte welkom  |
Ja zeg ik help je wel, zet maar vast een stoel er neer met bakkie thee en wat lekkers erbij ..........dan zal ik het wel zeggen hoe je het moet doen en ik zal wel wijzen......................en mijn vriendin lust graag koffie....
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 1 januari 2013, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:30
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja zeg ik help je wel, zet maar vast een stoel er neer met bakkie thee en wat lekkers erbij ..........dan zal ik het wel zeggen hoe je het moet doen en ik zal wel wijzen......................en mijn vriendin lust graag koffie....  |
...ja zeg, wat nog allemaal??? Ik zal jullie voeten nog masseren ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:35
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | achter of voor het net??
de vraag is natuurlijk of je iemand aan de haak geslagen hebt |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ja zeg, wat nog allemaal??? Ik zal jullie voeten nog masseren ook... |
oh das lekker Frank en als je toch bezig bent......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:40
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Als je in Hem gelooft mag je er op vertrouwen dat Hij je niet loslaat. Er is dan geen gevaar om zoals jij zegt: in die situatie te eindigen. |
Waarvoor word er dan gewaarschuwd of opgeroepen tot bekering aan die gemeente?
Ik geloof dat er ook een eigen verantwoording is namelijk Jezus die zegt dat hij klopt en als iemand klopt kun je opendoen of de deur dichtlaten. De andere kant wat ik geloof is als je wandelt met Jezus dat het, het werk van de heilige geest is in die persoon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:44
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | oh das lekker Frank en als je toch bezig bent...... |
Kunnen we beter gaan wokken, met een voetmassage er bij, kunnen we het eten ff laten zakken en dan zo weer verder met wokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Kunnen we beter gaan wokken, met een voetmassage er bij, kunnen we het eten ff laten zakken en dan zo weer verder met wokken  |
Als je zegt welke Romeo je aan de haak hebt geslagen zal ik je voeten masseren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je zegt welke Romeo je aan de haak hebt geslagen zal ik je voeten masseren...  |
ik heb geen haak gebruikt maar een emmer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:01
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ik heb geen haak gebruikt maar een emmer  |
...Het wordt hoe langer hoe geheimzinniger en Roelande kan echt niet tegen geheimzinnigheid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:02
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | oh das lekker Frank en als je toch bezig bent...... |
...ik zal een massage-topic openen en dan maken we een lijstje Er wordt langs alle kanten van mijn hemelse goedheid geprofiteerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:06
|
|
|
|
Krijgen we dan ook nog even een vangstberichtje te lezen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:09
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Krijgen we dan ook nog even een vangstberichtje te lezen?  |
Ze heeft met een emmer 'gevist'...ik begrijp er niets van...ik hoop op nog meer uitleg anders kan ik weer niet slapen vannacht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:09
|
|
|
|
Vandaag maar weer gewoon gewoon .
Aardappels met bloemkool en de rest van de rollade van wat over was van gister.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ze heeft met een emmer 'gevist'...ik begrijp er niets van...ik hoop op nog meer uitleg anders kan ik weer niet slapen vannacht...  |
Het zal wel net zo'n raadsel worden / blijven als die vakantie op die surfplank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Krijgen we dan ook nog even een vangstberichtje te lezen?  |
Als je vist met een emmer, krijg je vis met water er om heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het zal wel net zo'n raadsel worden / blijven als die vakantie op die surfplank  |
Inderdaad, ze doet enorm geheimzinnig Ze wilt dolgraag met me wokken en ik moet haar voeten masseren maar als wij iets vragen doet ze alsof ze oostindisch blind is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:17
|
|
|
|
Ik let altijd of er (heel belangrijk) overeenkomsten zijn, maar zelfs daar kan je je nog wel eens op verkijken. En als er een Foto bij zou staan is dat natuurlijk meegenomen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:32
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 1 januari 2013, 17:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
|
Paella
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
|
|
|
|
Star Wars Gremlins Independence Day Enemy Of The State Swiebertje The A-Team James Bond Cast Away The Terminal Big
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |