| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:32
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Dit vraag ik me af vandaag:
Hu Onlang is een Chinees? (xD) |
Zo Lang is zijn broer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:33
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | oh nou als we dan vrouwen aan vreugde koppelen en blokeren aan rust dan zal ik het maar als een compliment opvatten |
Mooi gepareert, Roelande
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:33
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Zo Lang is zijn broer |
En Wee Nie zijn zwager, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:34
|
|
|
|
Ik vraag me af.......................bestaan echte mannen nog wel............!
( ik ben zo vrouw die rustig afwacht)
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 2 januari 2013, 23:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En Wee Nie zijn zwager, toch?  |
en Die ken Ik Nie dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:42
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Mooi gepareert, Roelande  |
Nou vin ik ook, als een steen op mijn maag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:44
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | | Helemaal gelijk. Als je heel eerlijk naar jezelf toe bent behoren we in het leven (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand te doen van (materiele) dingen. |
Waar reageer je nu op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:44
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik vraag me af.......................bestaan echte mannen nog wel............!
( ik ben zo vrouw die rustig afwacht) |
Nou na de emancipatie hoeft dat toch niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:46
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | heeft frank dan een bedje van gras  |
Steentje heeft een hele lage dunk over mij...is al jaaaaaaren zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Steentje heeft een hele lage dunk over mij...is al jaaaaaaren zo  |
nee dat geloof ik niks ervan........zo is steentje niet, zo lieve leuke meid....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Misschien smijten die vrouwen de deur wel dicht met een smak...  |
Hangt ervan af welke kant de deur opendraaid gedraaid is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Steentje heeft een hele lage dunk over mij...is al jaaaaaaren zo  |
Dan word het hoog tijd dat je eens een keer met haar gaat wokken . dan kan je het tegendeel bewijzen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:11
|
|
|
|
Lieve Frankelman, ff de bril poetsen!!! Ik was het niet die die opmerking over dat grasbedje plaatste!!
Ik was het wel die dacht dat jij die foto van die muis gemaakt hebt, omdat je zelf meerdere keren hebt verteld dat Floshke jou af en toe trakteert op een levende muis in huis......
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 3 januari 2013, 00:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:14
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou vin ik ook, als een steen op mijn maag  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:14
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Kolder en dat is allang achterhaald. Ook vrouwen mogen best wat meer initiatief nemen. Vrouwen willen koken, autorijden, werken dus...? Voort wat Hoort wat...! Dan roepen die vrouwen weer waar zijn die echte mannen nu gebleven ?! Hoe kan dat nu als ze allemaal onze dingen overnemen ?!  |
Ik roep niks. 
En wat is "onze"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:23
|
|
|
|
Heren die klachten hebben moeten maar aan evrouwcipatie gaan doen.
Onderstaande stukje is geleend: Lange tijd hebben we het in de media gehad over de emancipatie van de vrouw. Ze moest gelijke rechten hebben, evenveel kans maken op de arbeidsmarkt en vooral op vele vlakken niet onder doen voor een man. Als je nu terug kijkt op het geheel zou ik zeggen dat het geslaagd is, maar alle doelen zijn zeker nog niet gehaald. Vrouwen zijn nou eenmaal anders dan mannen en daarmee zul je verschillen blijven houden.
Maar hoe zit het nou met de mannen? Zijn die eigenlijk wel wat opgeschoten? Ik bedoel dan niet ten opzichte van de perikelen om de emancipatie van de vrouwe heen, maar voor zichzelf. Vrouwen zijn gegroeid, maar wat hebben de mannen gedaan. De evrouwcipatie heeft zijn werk ook gedaan want mannen zijn ook gegroeid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb mezelf geblokkeerd...ik chat niet meer...voila  |
Pas maar op dat Floshke dan weer niet stiekum aan het typen gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:33
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Heren die klachten hebben moeten maar aan evrouwcipatie gaan doen.
Onderstaande stukje is geleend: Lange tijd hebben we het in de media gehad over de emancipatie van de vrouw. Ze moest gelijke rechten hebben, evenveel kans maken op de arbeidsmarkt en vooral op vele vlakken niet onder doen voor een man. Als je nu terug kijkt op het geheel zou ik zeggen dat het geslaagd is, maar alle doelen zijn zeker nog niet gehaald. Vrouwen zijn nou eenmaal anders dan mannen en daarmee zul je verschillen blijven houden.
Maar hoe zit het nou met de mannen? Zijn die eigenlijk wel wat opgeschoten? Ik bedoel dan niet ten opzichte van de perikelen om de emancipatie van de vrouwe heen, maar voor zichzelf. Vrouwen zijn gegroeid, maar wat hebben de mannen gedaan. De evrouwcipatie heeft zijn werk ook gedaan want mannen zijn ook gegroeid. |
ach iedereen is gegroeid, zeker na de feestdagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:34
|
|
|
|
:)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 3 januari 2013, 01:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Pas maar op dat Floshke dan weer niet stiekum aan het typen gaat  | FLOSHKE FOR PRESIDENT!!! 
Oh nee, blok-keren ging het hier over, toch?
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 3 januari 2013, 00:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:44
|
|
|
|
|
Ik blokkeer gewoon iedereen. Lekker rustig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:51
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ik blokkeer gewoon iedereen. Lekker rustig. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:51
|
|
|
|
Ik zat zo voor de film "Fireproof" met Kirk Cameron. Wat geniet ik toch van deze film, en zo leerzaam.
Er worden enkele woorden in gebruikt die me zeer aanspraken, waarover ik ook altijd 't zelfde dacht. Ik raad het echt aan om deze film te gaan zien. Want we moeten ons zelf afvragen of ons huwelijk of relatie wel vuurbestendig is.
Vaak als mensen gaan trouwen dan beloven ze mekaar trouw, maar vaak meer in voorspoed dan in tegenspoed. En word er een hele goede voorbeeld aangehaald in deze film dat die ene man twee glazen potjes met zout en peper aan mekaar plakt met seconde lijm. Zout en peper zijn twee verschillende soorten middelen, vergelijk dit maar met man en vrouw die in bepaalde dingen verschillend zijn. En vervolgens toch met mekaar in het huwelijk treden, en een huwelijk is een verbond die gesloten word tussen man en vrouw. Wanneer mensen scheiden zal het of beiden, man en vrouw, gaan beschadigen, of de één beschadigen. Dit kun je vergelijken wanneer je die twee glazen potjes van mekaar probeert te scheiden, dat geplakt is met seconde lijm, of de beide potjes gaan kapot, of 1 van de beide potjes gaan kapot.
Ik vind deze film zeer goed, je kunt deze film op youtube bekijken, het is een christelijke film. Deze film is een goede voorbeeld voor vele mensen die het wel kunnen gebruiken.
Ik hoop hiermee dat ik mensen toch mag bemoedigen.
Klik op de link hieronder om naar die film te gaan. http://www.youtube.com/watch?v=kU1wvJXrTfc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:56
|
|
|
|
Thomas schreef (in een ver verleden, maar goed, iemand is goed in alle oude topics boven halen ):
Het kan nog onbehoorlijker: mensen die een vraag stellen en je dan blokkeren voor je een antwoord kunt geven. Dat zijn doorgaans geen helden maar van het type: ik roep wat naars maar heb geen zin in een antwoord terug. Die snappen ook niet dat blokkeren de uiterste afwijzing is omdat iets kennelijk niet normaal is op te lossen.
Je slaat de spijker op de kop. Dit maakte ik gisteren dus mee. Kreeg van iemand heel verhaal naar mijn hoofd via de mail, dus ik lang bericht terug sturen, druk op Send, bleek dat 'ie me geblokkeerd had!!! En nou denkt 'ie zeker dat ik hem nog serieus moet gaan nemen in de chat! Als hij privé niet wil praten, dan kan die in de chat ook niets van mij verwachten. Ik ga natuurlijk niet zeggen wie het is, maar ik hoop dat hij dit leest en het daardoor een beetje warm onder zijn voeten krijgt en niet nog eens zoiets flikt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 01:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan word het hoog tijd dat je eens een keer met haar gaat wokken . dan kan je het tegendeel bewijzen . |
...mooi hoor, visser...steentje zit al een uur te zeuren om te gaan wokken...en dan mag ik nog niet betalen ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 01:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...mooi hoor, visser...steentje zit al een uur te zeuren om te gaan wokken...en dan mag ik nog niet betalen ook... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 02:07
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou na de emancipatie hoeft dat toch niet meer  |
Ik ben alleen geemancipeerd als het me uitkomt.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 02:08