| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Krijgen we dan ook nog even een vangstberichtje te lezen?  |
Met de vis gaat het goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ze heeft met een emmer 'gevist'...ik begrijp er niets van...ik hoop op nog meer uitleg anders kan ik weer niet slapen vannacht...  |
Hoe heb je afgelopen nachten geslapen?
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 3 januari 2013, 07:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:16
|
|
|
|
O ja. Waarom mannen eerst initiatief moeten nemen?
romantisch toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:18
|
|
|
|
Dit vraag ik me af vandaag..
.. wanneer gaat er gewokt worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:34
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | | Nee je doet helemaal niets verkeerd. Dat is de tijd waar we in leven, mensen nemen de moeite niet meer om je even netjes te laten weten hoe of wat. |
Waarom zou je soms uberhaupt de moeite nemen?! Aangezien sommige mails gewoon niet netjes zijn (want dat is ook de tijd waarin we leven).
Als je naar bv een kroeg gaat en je flirt naar iemand, kan deze ook gewoon zich omdraaien en je negeren. Dus waarom zou je elke mail moeten beantwoorden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:16
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Dit vraag ik me af vandaag..
.. wanneer gaat er gewokt worden?  |
Tja, dat vraag ik me dus ook al een tijdje af. Ik wil wel gaan wokken en desnoods voeten masseren maar niet met een hele tros vrouwen tegelijk. Eén voor één dus.
Zaterdag 5 januari, overmorgen, heb ik geen tijd. Dan moet ik even bij mijn ouders zijn. Dus vanaf vrijdag 11 januari ben ik bereid om dit offer in alle nederigheid te volbrengen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:34
|
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag Nou geslapen net mn boterhammetjes op en dan stap ik zo in de auto om een lieve vriendin te gaan helpen schilderen in dr huis
Dus om sommigen blij te maken, ik ben er tot vanavond niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | ach wat dan vrouwen en blokkeren doet de vreugde en rust wederkeren  |
Ik zal hem onthouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat heb ik gedaan vandaag Nou geslapen net mn boterhammetjes op en dan stap ik zo in de auto om een lieve vriendin te gaan helpen schilderen in dr huis
Dus om sommigen blij te maken, ik ben er tot vanavond niet  |
Vergeet je eerst je huiswerk niet...euhhh te verdelen onder de CM-leden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:54
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Kolder en dat is allang achterhaald. Ook vrouwen mogen best wat meer initiatief nemen. Vrouwen willen koken, autorijden, werken dus...? Voort wat Hoort wat...! Dan roepen die vrouwen weer waar zijn die echte mannen nu gebleven ?! Hoe kan dat nu als ze allemaal onze dingen overnemen ?!  |
ik wilde zelfs met anna-piet en steentje gaan wokken en betalen maar dat mag ik zelfs niet. Zij gaan trakteren zeide ze...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 09:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik wilde zelfs met anna-piet en steentje gaan wokken en betalen maar dat mag ik zelfs niet. Zij gaan trakteren zeide ze...  |
Van mij moest je toch zelf betalen????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 09:35
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | O ja. Waarom mannen eerst initiatief moeten nemen?
romantisch toch  |
ik heb het wel eens geprobeerd de romantische manier dan, maar kwam oog in oog te staan met de spreekwoordelijk deegroller en kreeg het ge emancipeerde antwoord naar mijn romantische gezicht geworpen denk jij soms dah ik het zelf niet kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 09:44
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Ik zat zo voor de film "Fireproof" met Kirk Cameron. Wat geniet ik toch van deze film, en zo leerzaam.
Er worden enkele woorden in gebruikt die me zeer aanspraken, waarover ik ook altijd 't zelfde dacht. Ik raad het echt aan om deze film te gaan zien. Want we moeten ons zelf afvragen of ons huwelijk of relatie wel vuurbestendig is.
Vaak als mensen gaan trouwen dan beloven ze mekaar trouw, maar vaak meer in voorspoed dan in tegenspoed. En word er een hele goede voorbeeld aangehaald in deze film dat die ene man twee glazen potjes met zout en peper aan mekaar plakt met seconde lijm. Zout en peper zijn twee verschillende soorten middelen, vergelijk dit maar met man en vrouw die in bepaalde dingen verschillend zijn. En vervolgens toch met mekaar in het huwelijk treden, en een huwelijk is een verbond die gesloten word tussen man en vrouw. Wanneer mensen scheiden zal het of beiden, man en vrouw, gaan beschadigen, of de één beschadigen. Dit kun je vergelijken wanneer je die twee glazen potjes van mekaar probeert te scheiden, dat geplakt is met seconde lijm, of de beide potjes gaan kapot, of 1 van de beide potjes gaan kapot.
Ik vind deze film zeer goed, je kunt deze film op youtube bekijken, het is een christelijke film. Deze film is een goede voorbeeld voor vele mensen die het wel kunnen gebruiken.
Ik hoop hiermee dat ik mensen toch mag bemoedigen.
Klik op de link hieronder om naar die film te gaan. http://www.youtube.com/watch?v=kU1wvJXrTfc |
Nou één ding weet ik wel, van het zout en peper potje dan, daar zit wat in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:03
|
|
|
|
Jaren geleden werkte ik in de Horeca, en daar uit gaande weet ik dat zowel zout en peper een goede verstandhouding hebben. Er is toen ruim voor mijn tijd al besloten dat, ze samen in één potje konden, waarom? Zij nou met elkaar samen werkte, je had toen maar één zout soort, en wel meerdere peper soorten. Die laatst genoemden konden niet samen in één potje, deed men het toch, dan ging het mis. En zo is het met mensen ook, niet iedereen past echt goed bij elkaar, en dan gaat het mis. Als je peper en zout weer gaat scheiden kraait er geen mens naar, maar doe je dat bij mensen dan doet dat pijn. Bij peper en zout is er één mens bij betrokken, en bij de mens meer.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:30
|
|
|
|
Leuk ik lees toch weer verschillende harten , tja de juiste sleutel mm Ik denk als twee harten samen smelten je de juiste sleutel hebt gevonden. Maar dan moet je wel open staan en je hart open stellen . En niet op alle slakken zout leggen. Want perfect en volmaakt is er geen dan alleen HIJ die je het hart heeft gegeven om te laten kloppen als je iemand aardig vind. Je een hart gegeven om lief te hebben in voor en tegenspoed. Je een hart gegeven om je zelf te laten zien wie je bent. Want er zijn ook heel wat stenen harten VERHARD door het leven. Tja in dat geval kom je heel moeilijk binnen en breken vele sleutels af. Ik denk zelf als je de sleutel hebt en je hart aan Jezus hebt gegeven je bid dan zal al het andere je er bij gegeven worden . We hoeven niet wanhopig rond te zien als briesende leeuwen te jagen , want daar zijn er al genoeg van. Mijn sleutel is dat God mij een weg wijst als ik Hem dien volg want alleen HIJ weet wat goed is voor mij . Dat is mijn sleutel daar ligt mijn hart , en waar je hart ligt zal ook je schat zijn .
Anita
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op donderdag 3 januari 2013, 10:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:35
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Een vrouwenhart gaat alleen van binnenuit open..... |
Scheelt weer een hoop gedoe om te proberen het van buitenaf open te krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:35
|
|
|
|
Ik zie er naar uit waar de verborgen schat voor mij nu is en wanneer ik mijn hart mag open stellen voor degene die mij lief mag hebben. Het is niet aan mij maar in bidden en hopen en verwachten , dat de dag zal komen dat ik mijn hart aan degene mag geven die voor mij bestemd is.
Mijn vrouwen hart komt eerst de Heer toe, een levende relatie met Hem brengt me daar waar ik zijn mag. En op Zijn tijd.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:47
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | Scheelt weer een hoop gedoe om te proberen het van buitenaf open te krijgen. |
Het zou wel een hoop schelen Bij het afstellen, van de kleppen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het zou wel een hoop schelen Bij het afstellen, van de kleppen  |
Bij het afstellen van de kleppen???? Veel verstand heb je er denk ik niet van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:03
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Bij het afstellen van de kleppen???? Veel verstand heb je er denk ik niet van |
ach soms kan je ze van buitenaf stellen maar meestal niet de schade te groot en kan je alleen nog hopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het zou wel een hoop schelen Bij het afstellen, van de kleppen  |
ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer).
Laatst aangepast door
|
KABOUTER722
|
op donderdag 3 januari 2013, 11:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:15
|
|
|
|
|
soms vraag ik me af of het wel toegestaan is om jezelf te zijn op een site als deze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:25
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | soms vraag ik me af of het wel toegestaan is om jezelf te zijn op een site als deze. |
Dat is zelfs verplicht wat mij betreft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:26
|
|
|
|
Oproep aan alle dames die mee willen wokken.........................wie willen mee met Frank.............................................

zeg frank wil jij mijn voeten maseren?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 3 januari 2013, 11:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:28
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dat is zelfs verplicht wat mij betreft |
Ben het met je ens maar je zou ze te ..eten moeten geven, die zich anders voor doen nou je komt geld te kort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:31
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dat is zelfs verplicht wat mij betreft |
mijn ervaring is dat dat niet door iedereen gewaardeerd wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:35
|
|
|
|
Ik ben altijd mezelf. Ik kom over zoals ik ben hier thuis en waar ik ook kom. Ik weet wel... echt jezelf zijn zal ten koste gaan om geaccepteerd te worden zoals je bent.
De Bijbel zegt, verdraagt elkander. Maar zit dat er wel bij onder ons volk? De ene accepteren we wel maar de ander niet. Mensen die echt zichzelf durven te zijn en durven vooruit te komen waarvoor ze staan, zullen het meest veracht worden, dat is bewezen.
Ik las ergens zelfs in de Bijbel dat mensen in de tijd van de profeten en apostelen zich irriteerden aan de mensen die door God waren geroepen. De vraag is, komt dat in deze tijd ook nog wel voor?
Het is dus duidelijk dat geaccepteerd worden zoals je werkelijk bent en waarvoor je staat, niet overal mogelijk is. Dus de vraag is; mogen wij ons zelf nog wel zijn in deze tijd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:37
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Oproep aan alle dames die mee willen wokken.........................wie willen mee met Frank.............................................

zeg frank wil jij mijn voeten maseren? |
Tja, als ik die van anna-piet kan masseren mag ik die van jou niet overslaan natuurlijk ...wie kwam op dat domme idee van die voetmassage
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:43
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Ik ben altijd mezelf. Ik kom over zoals ik ben hier thuis en waar ik ook kom. Ik weet wel... echt jezelf zijn zal ten koste gaan om geaccepteerd te worden zoals je bent.
De Bijbel zegt, verdraagt elkander. Maar zit dat er wel bij onder ons volk? De ene accepteren we wel maar de ander niet. Mensen die echt zichzelf durven te zijn en durven vooruit te komen waarvoor ze staan, zullen het meest veracht worden, dat is bewezen.
Ik las ergens zelfs in de Bijbel dat mensen in de tijd van de profeten en apostelen zich irriteerden aan de mensen die door God waren geroepen. De vraag is, komt dat in deze tijd ook nog wel voor?
Het is dus duidelijk dat geaccepteerd worden zoals je werkelijk bent en waarvoor je staat, niet overal mogelijk is. Dus de vraag is; mogen wij ons zelf nog wel zijn in deze tijd? |
Tuurlijk mag je jezelf zijn..., Maar zoals er eerder al gezegd werd, het word door weinigen maar geaccepteerd.
Soms moeten we maar accepteren dat een ander irritaties bij je kan opwekken. En dan is het de vraag hoe ga je er mee om? Aan wie ligt het dat een ander je kan irriteren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Tuurlijk mag je jezelf zijn..., Maar zoals er eerder al gezegd werd, het word door weinigen maar geaccepteerd.
Soms moeten we maar accepteren dat een ander irritaties bij je kan opwekken. En dan is het de vraag hoe ga je er mee om? Aan wie ligt het dat een ander je kan irriteren? |
Als je niet aangeeft wat je irritaties zijn, dan wordt het wel erg lastig, als je ze op een gegeven moment aan geeft, kan men er rekening mee houden. Als dat dan niet gebeurd kan je die ander negeren, of blokkeren, maar geef het dan wel aan, anders zit een ander in het ongewisse. Of gaat op een andere manier verder, zonder er weet van te hebben was loos is
|
|
| Naar boven |
|
|