| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 15:47
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Yep tegenwoordig willen velen zo snel mogelijk via date-verkeer wat afspreken en derg. Terwijl je elkaar ook eerst eens rustig via berichten kan leren kennen (zo was het in het verleden ook altijd). Ook aan de hand daarvan kan je een bepaald beeld vormen van iemand, alvorens evt. iets persoonlijks af te spreken. Met andere woorden die mogelijkheid is er dus ook.  |
| Quote: | | Terwijl je elkaar ook eerst eens rustig via berichten kan leren kennen (zo was het in het verleden ook altijd). |
Ja, idd. Eerst was het ook zo op(christelijke) fora, dat er relaties ontstonden alleen doordat men elkaar kon juist via de postings.
Ja, idd die mogelijkheid is er ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 15:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Tuurlijk mag je jezelf zijn..., Maar zoals er eerder al gezegd werd, het word door weinigen maar geaccepteerd.
Soms moeten we maar accepteren dat een ander irritaties bij je kan opwekken. En dan is het de vraag hoe ga je er mee om? Aan wie ligt het dat een ander je kan irriteren? |
Ja, kijk, irritaties kan je ook in 'real life' hebben.
Ja, hoe ga je ermee om: de ene is boos voelt zich onbegrepen, de ander ook.
Ach ja, bij mij, ik neem ff wat afstand.
En ook invoelingsvermogen is belangrijk. Van beide kanten. Zoiets staat ook in de bijbel, van hou rekening, of verdraagt elkaars zwakheden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 16:07
|
|
|
|
Quote Mariska: Maar mensen die een bepaalde negatieve ervaring hebben, zitten niet echt te wachten op alle "deskundigen" van hier. Goede raad komt vaak verkeerd aan. Maar het kan ook zo zijn dat men er nog niet aan toe is om een kleine verandering in zijn/haar leven aan te brengen.
Men weet niet vaak als buitenstaander niet hoe zeer oud leed pijn doet. Vaak is het litteken behoorlijk groot. Een lichamelijk grote wond wat gehecht word kan later voor verklevingen zorgen en de bijbehorende problemen. Psychische wonden hebben hetzelfde maar dat is niet te zien aan de buitenkant.
Ja, idd. Maar ja de andere kant is, en dan kom ik weer bij het invoelingsvermogen; ik kan door 'goede raad' heenkijken. Net als 'tussen de regels', zoiets.
Zeker als ik de mensen wat langer ken dan voel ik als het ware wat ze bedoelen met bijvoorbeeld, als ik niet lekker was, 'een schop onder je kont ;) Heel eenvoudig, er wordt dan bedoeld, van 'probeer je ertoe te zetten, net als mensen die iets moeten doen en zich ook niet zo lekker voelen, zoiets.
En ja, dan doet mij zo'n posting wel/toch erg goed.
En ook de mensen die wéten, ja, net wat jij zegt; een psychische beschadiging zie je niet...ja, postings van hun deden mij dan ook erg goed.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 3 januari 2013, 16:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 16:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Een nieuwe laptop; een Dell inspiron 15 ik kreeg toch nog van 1 zoon nog 1 keer kinderbijslag en vond dat ik het na al die jaren kinderen (op)voeden wel verdient had om daar iets voor mezelf van te kopen. En nu maar wachten tot ie bezorgd wordt...........  |
Spannnennnnddd!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
En toch??? 53 en nu al weg uit dit leven....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!! |
Ja, en met een collega kan je best 'close' zijn.
Jeetje, als ik dit hoor schrik ik wel.
Dan was de druk van het leven te groot.
Jeetje wat een verdriet, zelf ik voel het hier vanachter mijn scherm...
Sterkte!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:03
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Sterkte Josina....dat je vader maar weer snel naar huis kan, dat hoop ik zo!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:10
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
En toch??? 53 en nu al weg uit dit leven....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!! |
Dat is idd vreselijk, Zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 'Wie in zijn spreken nooit misdoet is een volmaakt mens, in staat zichzelf geheel in toom te houden.' Jak 3, 2...
Woorden zijn belangrijk in een mensenleven. Ze kunnen je inzichten geven, wijsheid, ze kunnen je ophemelen en ze kunnen je neerhalen. Woorden hebben meestal een kracht. Je hebt zo enkele zinnetjes van slechts 4 woorden: 'Ik hou van jou' of 'Ik haat je echt.' Het zijn 2 zinnen die met een mens veel kunnen doen. Dit om maar slechts 1 voorbeeld te geven. Woorden worden gebruikt en misbruikt. Dat is vooral duidelijk geworden in een steeds mondigere maatschappij. Woorden kunnen 'spreken' van op afstand via internet of een ander medium doet ook de schroom verminderen. We kunnen liefkozende woorden en haatdragende woorde spreken zonder elkaar in de ogen hoeven te kijken.
Ik begon met een vers uit Jakobus. Maar er staat nog meer in Jakobus drie wat een betere illustratie geeft:
' Wij hoeven een paard slechts een bit in de mond te doen om het hele dier te besturen en in de hand te hebben. [4] Of denk aan een schip: hoe groot het ook is en al wordt het door hevige winden voortgedreven, toch wordt het door een heel klein roer gewend zoals de stuurman het wil. [5] Ook de tong is maar een klein deel van ons lichaam, toch slaat zij een hoge toon aan. Bedenk hoe weinig vuur er nodig is om een groot bos in brand te steken. [6] Ook de tong is een vuur, een wereld van ongerechtigheid; van onze lichaamsdelen kan alleen de tong het hele lichaam bezoedelen en ons levensrad* in vlam zetten, zelf in vlam gezet door de hel. [7] Wilde beesten, vogels, reptielen, vissen, elke diersoort wordt getemd of is al getemd door het menselijk geslacht. [8] Maar de tong kan geen mens temmen: dat rusteloos* kwaad vol dodelijk vergif. [9] Met haar zegenen wij onze Heer en Vader, en met haar vervloeken wij de mensen, die naar Gods gelijkenis zijn geschapen. [10] Uit dezelfde mond komen zegen en vloek. Dit mag niet zo zijn, broeders en zusters!' |
Eén woord Geweldig dankjewel vrede niet alleen met kerst maar ook juist nu en de tijd die voor ons ligt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:13
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:13
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Wat een prachtig thema is dit! Ik zelf denk dat woorden waanzinnig veel kracht hebben. Vele malen meer dan we beseffen of vermoeden.
Woorden van anderen, maar ook de woorden die uit je eigen mond komen hebben kracht. Als een ander mij ontmoedigt, en ik zet daar een krachtig woordje tegenover, welk woord overwint dan?
Jezus zegt in Openbaringen dat wij satan zullen overwinnen door het woord van ons getuigenis..... Wauw..... het gesproken woord heeft dus werkelijk macht en kracht....
Ik moet er ook aan denken dat de bijbel ons ergens leert dat niet wat de mond ingaat ons onrein maakt, maar juist wat de mond uitgaat, dat zijn de woorden die we spreken.
Het zijn dus de woorden die jezelf hoort spreken die aangeven "hoe" het met je gaat vandaag.... |
Dankjewel geweldig ook jou te lezen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:14
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Ik moet dan vaak aan dit lied denken:
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost? Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Weet dat uw redding zoveel heeft gekost. Daar's kracht in het bloed van het Lam.
Satan gaat rond als een briesende leeuw. Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Wilt gij verlost zijn en witter dan sneeuw? Daar's kracht in het bloed van het Lam.
Mooi zeg bemoedigd mij ook kracht door het bloed van het Lam .
Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor U. Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu. Daar's kracht in het bloed van het Lam
Refrein: Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht, in het bloed van het Lam. Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht in het dierbaar bloed van het Lam. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:29
|
|
|
|
Verliezen is winnen wie arm is heeft het koninkrijk verdient in de Hemel. Ik zou het niet verliezen maar omwille van mijn Heer weggeven storten op een rekening voor kansarme kinderen.
Geld heeft nog nooit iemand gelukkig gemaakt gelukkig ben jezelf of niet.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:39
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer). |
Gewoon blijven proberen hoewel aanhouder wint oké er zijn grenzen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:50
|
|
|
|
Op elk potje past een deksel . In ieder hart ligt een schat , bij sommige moet je diep graven, maar dan heb je ook wat. Wat zegt het woord ? :zegt het voort , geef nooit op. Bid en werkt, dan zal al het andere je er bij gegeven worden. Wat in overeenstemming is met de Heer.
(( wat we zelf doen zal ons niet ten goede komen, en dan kun je blijven dromen.))
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:00
|
|
|
|
Geef maar aan het ministerie van financieen daar hebben ze wel een mannetje, die al heel wat miljardjes heeft weg gegooid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:07
|
|
|
|
Oh wat erg, Zeeland  Onbegrijpelijk idd..... niet te verwoorden ook..... Heel veel sterkte ermee!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:07
|
|
|
|
Je kunt het ook vergelijken met mensen die opzoek zijn naar God. Degenen die niet opzoek zijn naar God hebben dan ook geen interesse in Hem. Maar degenen die serieus naar Hem opzoek zijn zullen Hem vinden.
Zo is dit ook in liefdes relaties, als je niet zoekt zal er ook niks gebeuren. Je zult er enerzijds iets voor over moeten hebben.
Ik kan volmondig zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan naar het zoeken van een vrouw, alleen het is me altijd mislukt, wat ik ook deed, dat is het enige verschil. Maar ik kan zeggen dat ik er veel moeite en tijd in gestoken heb.
Maar ik zeg ook altijd, voor de ene is het wel weggelegd en voor de ander niet, en daar moet men zich er ook bij neerleggen. En tenslotte, het leven is gelukkig kort, voordat ik het weet ben ik bij Jezus, en daar zie ik naar uit om bij Hem te wezen. Natuurlijk is het ook mogelijk dat Jezus van te voren al weder is gekeerd om de eerstelingen op te halen om samen met hen te regeren over de gehele aarde, maar goed... dat kan, het hoeft niet, maar dat kan misschien langer duren dan we soms denken of willen denken. Niemand weet de ure noch die dag. Ik zou het grandioos vinden als Jezus vanavond, of nu al terug zou komen, maar ja... tot die tijd zullen we geduld moeten hebben.
Nee, ik heb zoiets van; dan maar alleen verder door het leven, voordat je het weet is het leven zo weer over, en heb je er niks van gemerkt dat je al die tijd alleen bent geweest.
Ik heb mij er allang bij neergelegd dat ik geen vrouw kan krijgen, ik heb Jezus, die accepteert mij en neemt mij zoals ik ben, en daar heb je meer waarde aan, en tenslotte is Hij getrouw. En de Heilige Geest is mijn Trooster en Helper. Wat wil een mens nog meer?
En ik moet gewoon eventjes vol houden in dit leven, de Bijbel zegt het ook, we moeten gewoon de strijd volhardend doorstaan, maar voordat je het weet is het zo voorbij en heb je de strijd overwonnen. Ik snak net zoals Paulus, naar dat onzichtbare, om bij Jezus te zijn. Dat aardse is maar tijdelijk, hecht je er geen waarde aan wat tijdelijk is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Geef maar aan het ministerie van financieen daar hebben ze wel een mannetje, die al heel wat miljardjes heeft weg gegooid  |
Zeg dan ff welke kant het opgegooid wordt, ga ik daar wel ff staan (jullie krijgen dan ook hoor )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:15
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer). |
Dat kan ik heel goed begrijpen, veel vrouwen zijn zo beschadigd, niet in staat om langdurig een relatie, met wie dan ook te onderhouden.
Ik heb een paar vrienden, en ja, daar voel ik me thuis, op me gemak bij.
Maar ja, relatie zit er voor mij niet in, wil ik niet....voel me dan opgesloten...
Maar ja, vergis je niet, je kan zo goed bevriend zijn met mensen dat het net is als familie die band zelfs nog sterker, ja dat ervaar ik zo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:17
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Je kunt het ook vergelijken met mensen die opzoek zijn naar God. Degenen die niet opzoek zijn naar God hebben dan ook geen interesse in Hem. Maar degenen die serieus naar Hem opzoek zijn zullen Hem vinden.
Zo is dit ook in liefdes relaties, als je niet zoekt zal er ook niks gebeuren. Je zult er enerzijds iets voor over moeten hebben.
Ik kan volmondig zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan naar het zoeken van een vrouw, alleen het is me altijd mislukt, wat ik ook deed, dat is het enige verschil. Maar ik kan zeggen dat ik er veel moeite en tijd in gestoken heb.
Maar ik zeg ook altijd, voor de ene is het wel weggelegd en voor de ander niet, en daar moet men zich er ook bij neerleggen. En tenslotte, het leven is gelukkig kort, voordat ik het weet ben ik bij Jezus, en daar zie ik naar uit om bij Hem te wezen. Natuurlijk is het ook mogelijk dat Jezus van te voren al weder is gekeerd om de eerstelingen op te halen om samen met hen te regeren over de gehele aarde, maar goed... dat kan, het hoeft niet, maar dat kan misschien langer duren dan we soms denken of willen denken. Niemand weet de ure noch die dag. Ik zou het grandioos vinden als Jezus vanavond, of nu al terug zou komen, maar ja... tot die tijd zullen we geduld moeten hebben.
Nee, ik heb zoiets van; dan maar alleen verder door het leven, voordat je het weet is het leven zo weer over, en heb je er niks van gemerkt dat je al die tijd alleen bent geweest.
Ik heb mij er allang bij neergelegd dat ik geen vrouw kan krijgen, ik heb Jezus, die accepteert mij en neemt mij zoals ik ben, en daar heb je meer waarde aan, en tenslotte is Hij getrouw. En de Heilige Geest is mijn Trooster en Helper. Wat wil een mens nog meer?
En ik moet gewoon eventjes vol houden in dit leven, de Bijbel zegt het ook, we moeten gewoon de strijd volhardend doorstaan, maar voordat je het weet is het zo voorbij en heb je de strijd overwonnen. Ik snak net zoals Paulus, naar dat onzichtbare, om bij Jezus te zijn. Dat aardse is maar tijdelijk, hecht je er geen waarde aan wat tijdelijk is. |
Mooi geschreven Laverde, kan me erin vinden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:21
|
|
|
|
Frank: 'Wie in zijn spreken nooit misdoet is een volmaakt mens, in staat zichzelf geheel in toom te houden.' Jak 3, 2...
Heel goed dat je dit Bijbeltekst erbij haalt, ja, had ik ff nodig zeg maar.'Ja, idd, woorden, hoe zeg je iets....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:27
|
|
|
|
Josina: Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
Gelukkig....
Een lage bloedruk? Mijn is te hoog...?
Anyway, je kan toch beter te lage hebben?
Maar ja, fijn dat het met een sisser is afgelopen, of storm in glas water, zeggen ze toch ook?
Wat fijn dat het het ritme zich spontaan heeft hersteld...!!!
Zegens!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 3 januari 2013, 18:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:27
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Je kunt het ook vergelijken met mensen die opzoek zijn naar God. Degenen die niet opzoek zijn naar God hebben dan ook geen interesse in Hem. Maar degenen die serieus naar Hem opzoek zijn zullen Hem vinden.
En ik moet gewoon eventjes vol houden in dit leven, de Bijbel zegt het ook, we moeten gewoon de strijd volhardend doorstaan, maar voordat je het weet is het zo voorbij en heb je de strijd overwonnen. Ik snak net zoals Paulus, naar dat onzichtbare, om bij Jezus te zijn. Dat aardse is maar tijdelijk, hecht je er geen waarde aan wat tijdelijk is. |
Het leven hier, is het begin van het eeuwig leven. Want de Here Jezus maakt een nieuwe hemel en aarde uiteindelijk. Van hetgeen dat nu is. Hoe ga je daarmee om? Het nieuwe Jerusalem daalt vanuit de Hemel (waar God is) hier neder op deze aarde. Er is geen andere aarde! Het eeuwig leven begint hier en nu. Dat begint bij jezelf en de plek waar je bent, dat door God aan je gegeven is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:29
|
|
|
|
De meeste vrouwenharten zoeken een man in de "Hemel" .
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 3 januari 2013, 18:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:31
|
|
|
|
2 potten verf een witte voor de kozijnen, die zijn bruin en ik wil ze bloesemwit hebben! Dan is het net of je de bloesem ruikt..... En rode voor de boekenkast, eens proberen of het ook zo kan! Kwastjes erbij tuurlijk, morgen maar eens aan de slag ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:34
|
|
|
|
We hebben uiteraard al een topic gezien over de goede voornemens voor dit jaar, maar welke doelen heb je jezelf gesteld die je dit jaar wilt behalen? En hoe ben je van plan dit te doen?
Zelf wil ik dit jaar graag na een aantal jaar vrijwillig projecten op te hebben gezet betaald werk gaan vinden. Hoe? Door mezelf nog meer op de kaart te zetten en een opleiding te gaan volgen tot life coach!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:54
|
|
|
|
Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!
Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen!
Tess, misschien iets té geëmancipeerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:54
|
|
|
|
|
als ik thuis komt en doe de deur open, dan springt mijn hondje in mijn armen en wordet helemaal afgeknuffeld door haar...............hier wordt ik blij ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:55
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | De meeste vrouwenharten zoeken een man in de "Hemel" . |
Nou dat weet ik niet zo zeker, ik weet van hen die op cm zitten, en ik zeg niet allemaal, dat ze een maatje voor nu zoeken. En voor cm , moet je toch nog wel een paar pegels over de balk smijten, zonder garantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:02
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!
Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen!
Tess, misschien iets té geëmancipeerd... |
Doe mij dan er maar ééntje van de stapel der emancipatie kan je wat rustiger aan doen, en ben je minder pegels kwijt Plus, dat je s,morgens ook een keertje uit kan slapen als zij naar dur werk gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |