| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:04
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou dat weet ik niet zo zeker, ik weet van hen die op cm zitten, en ik zeg niet allemaal, dat ze een maatje voor nu zoeken. En voor cm , moet je toch nog wel een paar pegels over de balk smijten, zonder garantie. |
Hemel staat tussen haakjes Gerrit! Hemel op aarde voor nu...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Is sigarenbandjes niks voor je??? |
Ik rook niet...en ik vermoed dat er niet zoveel CM-ers zijn die sigaren roken en die me die bandjes willen opsturen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:07
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hemel staat tussen haakjes Gerrit! Hemel op aarde voor nu... |
Oké had me oogjes waarschijnlijk even weg gestuurd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:08
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:09
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: |  |
...oh, dan we eerst nog gelovig worden...pfffff, wat een eisen allemaal...kan het niet op een gemakkelijkere manier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...oh, dan we eerst nog gelovig worden...pfffff, wat een eisen allemaal...kan het niet op een gemakkelijkere manier? |
Ja hoor Frank, je kunt ook gewoon naar de Wallen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:12
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Doe mij dan er maar ééntje van de stapel der emancipatie kan je wat rustiger aan doen, en ben je minder pegels kwijt Plus, dat je s,morgens ook een keertje uit kan slapen als zij naar dur werk gaat  |
Maar het zijn juist die geëmancipeerde vrouwen die het vertikken de afwas te doen, Gerrit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:13
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ja hoor Frank, je kunt ook gewoon naar de Wallen...  |
...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:18
|
|
|
|
Heb deze al vaker gehoord. En moet eerlijk zeggen vind het wel mooi klinken maar kan het me niet concreet voor de geest halen hoe dat dan in zn werk gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan...  |
Braaf zo!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:20
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Maar het zijn juist die geëmancipeerde vrouwen die het vertikken de afwas te doen, Gerrit  |
Ja en zeker als hij uitgeslapen heeft en dat ik moest gaan werken. Dan verwacht ik bij thuiskomt mn pantoffels en mn wijntje en het eten bijna klaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:20
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Heb deze al vaker gehoord. En moet eerlijk zeggen vind het wel mooi klinken maar kan het me niet concreet voor de geest halen hoe dat dan in zn werk gaat |
Concreet gezegd stelt deze uitspraak dat het vinden van een partner toch vooral een zaak van jou en God is. Hoewel niet iedereen ervan overtuigd is dat God iemand voor ons 'apart gezet heeft' die Hij op een goede dag wel aan zal wijzen vind ik de gedachte an sich wel mooi; alleen iemand die de waarde kent van een leven met God zal ook in staat zijn dié liefde mee te nemen in een relatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:27
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ja en zeker als hij uitgeslapen heeft en dat ik moest gaan werken. Dan verwacht ik bij thuiskomt mn pantoffels en mn wijntje en het eten bijna klaar |
Kijk dat bedoel ik nu ze zijn er toch nog natuurlijk, een wijntje en je pantoffels, krantje er bij het eten dat opstaat (zonder beentjes) Het wasje al in de kast, en rustig verder rusten................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan...  |
En met dat geld moet je dan eerst gaan wokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:52
|
|
|
|
Hier hou ik dus niet zo van. Klinkt heel erg hoog verheven voor een vrouw!!! Trouwens zo heeft God het ook niet bedoeld.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 3 januari 2013, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:04
|
|
|
|
'Zingende christenen verstoren broedvogels' BIDDINGHUIZEN - De ruim 50.000 christenen die jaarlijks de pinksterconferentie Opwekking op het festivalterrein in het Flevolandse Biddinghuizen bezoeken, veroorzaken geluidsoverlast in het broedseizoen van vogels.
Dat stelt althans de milieugroep Dronten. Omdat de geldende geluidsnormen ''enorm'' zouden worden overschreden, heeft de milieugroep bij de gemeente bezwaar ingediend tegen de vergunning voor het christelijke feest dat wordt gehouden nabij een natuurgebied.
De lokroep van de mannetjesvogel zou onder meer door het gezang van de bezoekers niet door het vrouwtje worden gehoord. Ook zouden al broedende vogels van hun nesten worden weggejaagd. ''Dat is niet bepaald opwekkend'', zei bestuurslid Gerrit van Duuren donderdag.
Nounou, die 50000 mensen die daar een paar dagen zingen, die moeten toch echt wel aangepakt worden hoor. Stel je voor dat die arme mannetjes- en vrouwtjesvogels elkaars lokroep niet kunnen horen! Overigens heb ik de indruk dat de paarvorming onder de menselijke bezoekers behoorlijke vormen aanneemt maar dat terzijde. Het naastgelegen pretpark is natuurlijk geen probleem. Dit soort onzin kan zelfs de christentreiteraarspartij die D'66 heet nog niet verzinnen. Kleinzieliger en doorzichtiger kun je toch haast niet zijn. En dat noemt zich een milieugroep. We leven in een cultuur waar chistenen duidelijk een minderheid zijn en dat moeten we kennelijk weten ook. Overigens verwacht ik dat de vergunning gewoon zal worden verstrekt, maak je geen zorgen. Als ik kijk hoe de fauna in het Waddengebied overleeft, dan komen de twee broedvogels met drie dagen minder kans om te paren daar echt wel overheen. Ik ben een voorstander van het goed beheren van de Schepping maar samen met deze mensen wens ik die oorlog niet te winnen.
Deze uitspraak van de milieugroep Dronten is bij de beesten af.
Thomas, een stel oefenende F16-vliegtuigen op het Wad krijgen de sterns en de meeuwen echt niet klein, al had ik ze er liever niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 3 januari 2013, 21:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:12
|
|
|
|
prachtig die kaart, het verwoord hoe een relatie behoort te zijn, God boven alles en zo elkaar te vinden in Hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:18
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 'Zingende christenen verstoren broedvogels' BIDDINGHUIZEN - De ruim 50.000 christenen die jaarlijks de pinksterconferentie Opwekking op het festivalterrein in het Flevolandse Biddinghuizen bezoeken, veroorzaken geluidsoverlast in het broedseizoen van vogels.
Dat stelt althans de milieugroep Dronten. Omdat de geldende geluidsnormen ''enorm'' zouden worden overschreden, heeft de milieugroep bij de gemeente bezwaar ingediend tegen de vergunning voor het christelijke feest dat wordt gehouden nabij een natuurgebied.
De lokroep van de mannetjesvogel zou onder meer door het gezang van de bezoekers niet door het vrouwtje worden gehoord. Ook zouden al broedende vogels van hun nesten worden weggejaagd. ''Dat is niet bepaald opwekkend'', zei bestuurslid Gerrit van Duuren donderdag.
Nounou, die 50000 mensen die daar een paar dagen zingen, die moeten toch echt wel aangepakt worden hoor. Stel je voor dat die arme mannetjes en vrouwtjes vogels elkaars lokroep niet kunnen horen! Het naastgelegen pretpark is natuurlijk geen probleem. Dit soort onzin kan zelfs de christentreiteraarspartij die D'66 heet nog niet verzinnen. Kleinzieliger en doorzichtiger kun je toch haast niet zijn. En dat noemt zich en milieugroep. We leven in een cultuur wat chistenen duidelijk een minderheid zijn en dat moeten we kennelijk weten ook. Overigens verwacht ik dat de vergunning gewoon zal worden verstrekt, maak je geen zorgen. Als ik kijk hoe de fauna in het Waddengebied overleeft, dan komen de twee broedvogels met drie dagen minder kans om te paren daar echt wel overheen. Deze uitspraak van de milieugroep Dronten is bij de beesten af. Thomas, een stel oefenende F16-vliegtuigen op het Wad krijgen de sterns en de meeuwen echt niet klein. |
Zij die menen verstand van de natuur te hebben, zouden heel veel kunnen leren van hen die er juist wel verstand van hebben. Ik kan er wel wat voorbeelden van aanhalen, maar dat kost CM te veel ruimte op hun server.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik rook niet...en ik vermoed dat er niet zoveel CM-ers zijn die sigaren roken en die me die bandjes willen opsturen. |
postzegelverzameling.........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:43
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hier hou ik dus niet zo van. Klinkt heel erg hoog verheven voor een vrouw!!! Trouwens zo heeft God het ook niet bedoeld. |
Te hoog (verheven) "voor een vrouw*... Nou dan ga ik erjuistvoor Dde kunst is om tegelijk met de voetjes op de aarde te blijven zodat je te vinden bent.t
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:50
|
|
|
|
Ach men moet altijd wat te zanikken over het Christendom, waren het in het verleden de klokken, is het nu het zingen. Maar van mij mogen ze wel een toontje lager zingen, ze zingen soms veel te hoog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:51
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Te hoog (verheven) "voor een vrouw*... Nou dan ga ik erjuistvoor Dde kunst is om tegelijk met de voetjes op de aarde te blijven zodat je te vinden bent.t |
Stotter je nu of ben je gewoon verkouden.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vergeet je eerst je huiswerk niet...euhhh te verdelen onder de CM-leden...  |
Heb huiswerk gedaan ja maar letterlijk Verven verven enne verven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:09
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | als ik thuis komt en doe de deur open, dan springt mijn hondje in mijn armen en wordet helemaal afgeknuffeld door haar...............hier wordt ik blij ervan! |
Kwam vanmiddag bij een vriendin binnen en werdt helemaal platgeknuffeld door de hond des huizes ken je nagaan beessie kende mij niet eens lief heeee
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 4 januari 2013, 09:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Tja, als ik die van anna-piet kan masseren mag ik die van jou niet overslaan natuurlijk ...wie kwam op dat domme idee van die voetmassage  |
Euh kan momenteel wel een massage gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vergeet je eerst je huiswerk niet...euhhh te verdelen onder de CM-leden...  |
Ehh effe namens Jol Frank... Ja ze heeft goed gewerkt, ja ze is lief geweest, enne vul de rest maar selluf in Enne ze kan heeeeel goed muren sausen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehh effe namens Jol Frank... Ja ze heeft goed gewerkt, ja ze is lief geweest, enne vul de rest maar selluf in Enne ze kan heeeeel goed muren sausen  |
als ze klaar is dan mag ze wel bij mij komen helpen met de muren sausen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:22
|
|
|
|
pc loopt vast, steeds weer probleem, nu is de maat vol, aande slag met de pc, tjonge wat een troep zit erop..............!
En kijke eens hij loopt niet meer vast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:29
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | als ze klaar is dan mag ze wel bij mij komen helpen met de muren sausen! |
Nou denk dat ze dan op apegape ligt Wat een klus zeg vooral dat sauzen is echt zwaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou denk dat ze dan op apegape ligt Wat een klus zeg vooral dat sauzen is echt zwaar! |
Ja dat geloof ik zeker, ik wil de slaapkamer van mij gaan doen, gewoon gezellig maken! ik zit steeds naar de muur te kijken..................alleen de muur kijkt weer terug , net of die zegt ...gewoon doen! tja..................eerst de raamkozijn en deur vast gaan doen, dan hebben we dat al gehad!
|
|
| Naar boven |
|
|