| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:02
|
|
|
|
Ik geloof dat iedereen die een echte gelovige in Jezus is met vervolging te maken krijgt. 2timoteus3vers12 Trouwens, allen, die in Christus Jezus godvruchtig willen leven, zullen vervolgd worden.
Ik kan spreek hierbij uit eigen ervaring heb vaak genoeg gehad dat mensen je uitschelden en voor van alles uitmaken en ook met de dood bedreigen omdat je Jezus volgt. Ik moet er wel bij zeggen dat het tot nu toe altijd bij woorden is gebleven ik heb nog niet met fysiek geweld te maken gehad omdat ik een volgeling van Jezus ben. Ik denk dat je hier in Nederland tot nu toe vooral met geestelijke vervolging te maken hebt maar in veel landen over de wereld zoals de moslimlanden en landen die communistisch zijn zoals China en Noord korea hebben christenen echt met vervolging te maken en ook fysiek. Zelf ben ik ervan overtuigd dat we dat binnenkort hier ook in Nederland gaan krijgen er is een enorme groep atheisten dat alles wat met geloof te maken heeft weg wil hebben en de opkomst van de islam.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op vrijdag 4 januari 2013, 14:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:22
|
|
|
|
Om nog maar te zwijgen over dat de Koningin geen deel meer uit mag maken van de Kabinetsformatie ook zoiets. Tsja ik lees tegenwoordig niet zoveel meer, en probeer ook niet zoveel meer naar het nieuws te kijken, scheelt enorm, geeft wat meer rust. En tegenwoordig kijk ik ook heel geselecteerd tv, misschien ook een tip ? 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:22
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hier hou ik dus niet zo van. Klinkt heel erg hoog verheven voor een vrouw!!! Trouwens zo heeft God het ook niet bedoeld. |
Het verwonderd mij dat je nog geen kritiek kreeg van vrouwen naar aanleiding van wat je schreef. Ik vind je tekst ronduit beledigend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | noodgedwongen op zoek naar een andere auto.  |
...gewoon omdat de uitlaat stuk is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zegt tie steeds dat ik onlief ben tsssssssss...zelf is tie heeel onlief tegen mijnes Thanks Roelande voor je steun... *snik* |
Sorry, Erika... Je bent echt lief hoor, dat merkte je wel aan die hond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:28
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Gister heerlijke maaltijd salade gegeten. Zelf gemaakt. Ik eet hem vaak Erg lekker(vind tot nu toe iedereen) en gezond. En makkelijk te maken. dus daarom hier het recept voor 2 personen (of 2x he de volgende dag is het nog lekkerderder) 150 gr pasta liefst schelpjes koken en afspoelen 2 eieren hardkoken en in stukjes 1 grote tomaat in stukjes 1 uitje gesnippert 1 blikje tonijn in olie(olie afgieten) 200gr sperziebonen evt blik alles door elkaar husselen evt likje mayo erbij en wat peper even laten staan om de smaken te laten intrekken en smullen maar |
dank je wel voor de tip...ga ik eens zeker maken...misschien ergens in week 4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...gewoon omdat de uitlaat stuk is? |
nee , de tank was leeg , nou goed?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het verwonderd mij dat je nog geen kritiek kreeg van vrouwen naar aanleiding van wat je schreef. Ik vind je tekst ronduit beledigend.  |
Volgens mij is er anders al genoeg kritiek op gegeven hoor Frank. En ja, beledigend...enkel als je je aangesproken voelt denk ik. En dat is in mijn geval niet zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij is er anders al genoeg kritiek op gegeven hoor Frank. En ja, beledigend...enkel als je je aangesproken voelt denk ik. En dat is in mijn geval niet zo  |
Ik voelde mij ook niet beledigd... maar als je zo denkt over vrouwen en over God stel ik me wel vragen.
ik heb die kritieken niet gelezen, sorry dat ik te voorbarig was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:46
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | En ja, ik heb al heel wat oordelen geveld. Zou dat onlogisch wezen? Oordelen en veroordelen zit een wereld van verschil in. Ik oordeel de situatie ja, waarin we momenteel leven, zoals de tijd waarin we momenteel leven, waarin ontevredenheid de overhand heeft gekregen, niet verwonderlijk dat zoveel huwelijken en relaties kapot gaan.
Ik zal niet over de persoonlijkheid van mensen oordelen want dat is niet aan mij. En uiteindelijk de ervaringen wat je mee krijgt in het leven zorgt ervoor dat je kieskeuriger word, zoals ik meer kijk naar vrouwen die niet knap zijn van uiterlijk maar mooi zijn aan de binnenkant. Maar goed, zelfs dat word niet gewaardeerd.
Mensen zeggen wel eens: geniet van dit leven. Maar hoe kun je genieten in zo'n wereld? Dat bestaat toch niet? Ik beroep me dan altijd weer op Paulus die zegt dat zijn sterven zijn gewin is en dat hij er naar verlangde bij Jezus te zijn. Uiteindelijk leef ik niet op deze wereld, maar probeer ik te overleven op deze wereld. Want wie volhardend tot het einde de goede strijd heeft gestreden zal uiteindelijk die eeuwigheid in gaan, en wie weet dat de Here zo genadig is dat Hij mij zelfs eerder thuis haalt, dat hoor je ook genoeg, want niet iedereen word oud op deze aardse leven.
Maar goed, tot die blijf ik strijdend doorgaan, met de Here zal ik deze aardse leven overleven. |
Laverde, ik ben geen psycholoog maar wil je wel 2 overdenkingen meegeven in je strijd hier op aarde.
1) Overweeg zelfstandig te gaan wonen, daar word je op andere manier volwassen van. Het is eigenlijk best tijd daarvoor namelijk. Anders gezegd: Een potentiele vriendin zal het eerder afschrikken en zien dat je wellicht niet 'mannig' genoeg bent door onder moeders rokken nog te schuilen. Vrouwen willen graag beschermd worden door hun man en krijgen niet de kriebels voor jou als ze zien dat jij ook nog beschermd wordt door je ouders, snappie?
2) Raadpleeg je broers en zussen en vraag ze naar tips over hoe zij wel zoveel succes hadden in krijgen van relaties.
Doe er je voordeel mee...of niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRITS625
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:48
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Ik geloof dat iedereen die een echte gelovige in Jezus is met vervolging te maken krijgt. 2timoteus3vers12 Trouwens, allen, die in Christus Jezus godvruchtig willen leven, zullen vervolgd worden.
Ik kan spreek hierbij uit eigen ervaring heb vaak genoeg gehad dat mensen je uitschelden en voor van alles uitmaken en ook met de dood bedreigen omdat je Jezus volgt. Ik moet er wel bij zeggen dat het tot nu toe altijd bij woorden is gebleven ik heb nog niet met fysiek geweld te maken gehad omdat ik een volgeling van Jezus ben. Ik denk dat je hier in Nederland tot nu toe vooral met geestelijke vervolging te maken hebt maar in veel landen over de wereld zoals de moslimlanden en landen die communistische zijn zoals China en Noord korea hebben christenen echt met vervolging te maken en ook fysiek. Zelf ben ik ervan overtuigd dat we dat binnenkort hier ook in Nederland gaan krijgen er is een enorme groep atheisten dat alles wat met geloof te maken heeft weg wil hebben en de opkomst van de islam. |
Tenzij ons rechtssysteem verandert - wat mij niet waarschijnlijk lijkt -, geldt er gewoon vrijheid van Godsdienst. Er moet geen filosofie of religie worden geprefereerd boven de ander van staatswege, dan krijg je immers scheve verhoudingen. Dit betekent secularisering ten volle en hier is niks mis mee. Als je dat als geestelijke vervolging ervaart, tja, jouw recht op religieuze vrijheid is niet meer dan de ander, deze mogen daarom ook niet concurreren en van staatswege uit moet de vrijheid eerlijk en dit betekent billijk toegekend worden in overeenstemming met de constituties.
Het militante atheïsme is een quasi-religie, zij zijn met weinig, maar presenteren zich als main-line in de media. Daarnaast willen zij niet het recht bevechten van religieuze vrijheid, maar de constellatie van gelovige overtuiging, die zij als mythologisch en daarmee pre-modern afdoen. Dit betekent slechts dat de gelovigen in hun geestelijk leven zullen worden aangevochten en daar is ook niets mis mee. Dit roept ons gelovigen alleen maar op om over het 'geloven in' nieuw te reflecteren en een redelijke fundering te verschaffen.
Laatst aangepast door
|
FRITS625
|
op vrijdag 4 januari 2013, 14:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | nee , de tank was leeg , nou goed?  |
...ik vraag al niets meer...pfffff, die Zeeuwlanders zijn echt apart...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:23
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Hoe heb je afgelopen nachten geslapen?  |
slecht, heel slecht en dat is allemaal jouw schuld. Eerst die enge foto's van die wilde dieren op je profiel en nu je geheimzinnigheid doen me niet meer slapen...en dan moet ik nog met je gaan wokken ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:47
|
|
|
|
Songtekst: Rob de Nijs - "Het werd zomer"
't Leek al zomer, toch was het pas eind mei Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen
Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig En van de liefde wist ik nog niet veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Ik was geen kind meer En het werd zomer (zomer)
Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me
We liepen samen verder langs 't strand En als een jongen pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd zomer (zomer) 't Werd zomer (zomer)
't Werd zomer, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd zomer, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd zomer (zomer) En 't werd zomer Toen was het zomer...

<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:51
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Songtekst: Rob de Nijs - "Het werd zomer"
't Leek al zomer, toch was het pas eind mei Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen
Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig En van de liefde wist ik nog niet veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Ik was geen kind meer En het werd zomer (zomer)
Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me
We liepen samen verder langs 't strand En als een jongen pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd zomer (zomer) 't Werd zomer (zomer)
't Werd zomer, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd zomer, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd zomer (zomer) En 't werd zomer Toen was het zomer...
 |
Ooohhh...kippenvel... Iedere keer weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:53
|
|
|
|
Goeie tips Corne!! En weet je Laverde God heeft ons vaders en moeders gegeven om ons een klein stukje van zijn hart te laten zien. Dus hier iets voor je vanuit mn moederhart Ik heb 8 kinderen op deze inderdaad verrotte wereld mogen zetten. En kan je verzekeren dat er geen grotere vreugde is voor een moeder(en een vader denk ik ook) dan te zien dat jouw kind doet waarvoor die op de wereld gekomen is namelijk leven tot Zijn eer en dat met vreugde doet. Ik denk met alle eerbied dat God dat net zo heeft. Hij vindt geen vreugde in jouw overleven maar in jouw volluit leven. Vraag Hem je daarbij te helpen Want volgens mij houdt je jezelf een leugen voor als je zegt dat je wel tevreden met je leven bent maar toch ongelukkig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:56
|
|
|
|
Je geeft wel eens aan goede doelen en dat kan van alles zijn. De vraag is en blijft alleen (zoals zo vaak) komt het wel op de plaats van bestemming aan ? Daarbij gaat het er niet over hoeveel je geeft maar is het gebaar dat je maakt.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:57
|
|
|
|
Je geeft wel eens aan goede doelen en dat kan van alles zijn. De vraag is en blijft alleen (zoals zo vaak) komt het wel op de plaats van bestemming aan ? 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:00
|
|
|
|
Yep Tes. het is en blijft een mooi gevoelig liedje...:)
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:12
|
|
|
|
Jah heel mooi, deze is ook zeker de moeite waard.
Songtekst: Gerard Cox - "'t Is weer voorbij die mooie zomer"
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Je hebt 'r maandenlang naar uitgekeken De kouwe winter wou maar eerst niet om Traag en langzaam kropen langs de weken Maar eindelijk daar was 'ie toch de zon
De nachten kort de dagen lang De ochtend vol van vogelzang 't Scherpe hoge zoemen van een mug Dan denk je, ha daar is-t-ie dan Dit wordt minstens een zomer van een eeuw Maar lieve mensen, oh, wat gaat 't vlug
refr.: 't Is weer voorbij die mooie zomer Die zomer die begon zowat in mei Ah, je dacht dat er geen einde aan kon komen Maar voor je 't weet is heel die zomer alweer lang voorbij
De wereld was toen vol van licht en leven Van haringgeur vermengd met zonnebrand 'n Parasol om 't felle licht te zeven En in je kleren schuurde zacht 't zand We speelden golf en jeu de boules We zonden zalig in een stoel We dreven met een vlot op de rivier We werden wekenlang verwend Maar ach, aan alles komt 'n end Nu zit ik met m'n dia's in de regen hier
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Herfst verkleurt weer langzaam alle bomen 'k Heb 's nachts allang weer m'n pyjama an Dan had je es in juli moeten komen Toen sliepen we 's nachts buiten op 't strand En 's morgens vissen in de zon En zwemmen zover als je kon We voeren met 'n boot 'n end op zee 't Is jammer dat 't over ging 't Is allemaal herinnering Daar doen we 't dan de hele winter maar weer mee
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik vraag al niets meer...pfffff, die Zeeuwlanders zijn echt apart... |
Sja , dicht bij België hè ...... kan er ook niks aan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:24
|
|
|
|
Nou vooruit nog 1ntje voor deze keer...
Herman Van Veen: Hilversum 3 songtekst
vroeger werd gezongen en gefloten in de straat, had de slagersjongen nog een opera paraat, de metselaar kon zingend op de steiger staan, de melkboer lengde fluitend zijn melk een beetje aan.
Hilversum III bestond nog niet, maar ieder had zijn eigen stem. Op elke steiger klonk een lied van Paljas of Jeruzalem.
Alle venters hadden eigen aria's: voor sprot en haring, voor begonia's. Zelfs in fabrieken kwam van overal toch weer een liedje door de grote hal.
Hilversum III bestond nog niet, maar ieder had zijn eigen stem. Op elke steiger klonk een lied van Paljas of Jeruzalem.
Tussen het geratel van machines door klonk in de confectie een mooi meisjeskoor, dromend van de prins van... weet ik veel, die ze zou ontvoeren naar zijn luchtkasteel.

<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:25
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Je geeft wel eens aan goede doelen en dat kan van alles zijn. De vraag is en blijft alleen (zoals zo vaak) komt het wel op de plaats van bestemming aan ?  |
Ik wil je mijn bankrekeningnummer wel even doormailen ........ krijg je van mij wel een mailtje terug of het aangekomen is of niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:30
|
|
|
|
Gheghe 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sja , dicht bij België hè ...... kan er ook niks aan doen.  |
...je moest beschaamd zijn. Je mag dicht tegen het beste land van de wereld en omstreken wonen, België dus, en toch doe je onlief. Met jou ga ik al niet wokken, voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:42
|
|
|
|
En soms heel soms,maar niet te vaak, het komt voor, soms wel en soms niet eigenlijk wel vaak, en je vreest met grote vrezen. En je kan soms l....n als Brugman, en of het dan wel dan niet, maar vaak soms heel af en toe, en je wordt verkeerd begrepen. Dan weet je nog niet hoe het zit, en voor je het weet, meestal niet meteen, maar door de band genomen, binnen niet afgezien hoe lang. De tijd ook mogen verstrijken, en je al heel veel hebt besproken, krijg je toch nog een ferme schop onder dat geen waar je al helemaal niet op zat te wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...je moest beschaamd zijn. Je mag dicht tegen het beste land van de wereld en omstreken wonen, België dus, en toch doe je onlief. Met jou ga ik al niet wokken, voila  |
Mijn vraag is ...... WIL jij toch nog wel wokken? Ik had net zo het vermoeden dat AP een wokrestaurant aan het bespreken is . ergens in de buurt van Texel meen ik . Weet niet precies wààr dat is maar zal wel goed zijn .
mercy
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 4 januari 2013, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mijn vraag is ...... WIL jij toch nog wel wokken? Ik had net zo het vermoeden dat AP een wokrestaurant aan het bespreken is . ergens in de buurt van Texel meen ik . Weet niet precies wààr dat is maar zal wel goed zijn .
mercy  |
..in Texel??? Waarom niet in Denemarken, dat is nog verder weg . Trouwens, AP woont toch niet in de buurt van Texel?? Ik begrijp er niets meer van. Ik zal hier wel spekjes bakken en doen alsof ik in een wokrestaurant zit met Floshke
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 4 januari 2013, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ..in Texel??? Waarom niet in Denemarken, dat is nog verder weg . Trouwens, AP woont toch niet in de buurt van Texel?? Ik begrijp er niets meer van. Ik zal hier wel spekjes bakken en doen alsof ik in een wokrestaurant zit met Floshke  |
Texel ,,,, ik dacht dat dat het verste weg was hier in het land . En hoe was dat gezegde ook al weer?....... Wat je van ver ..en dan nog wat . Vandaar . Voila . Plus , je hoeft dan ook geen voeten te masseren , die kunnen allemaal zo in de Waddenzee.
|
|
| Naar boven |
|
|