ChristianMatch

Forum

Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4997 4998 4999 5000 5001 5002 5003 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:43

ANNA415 schreef:
Niks niet uitrusten! Je moet nog stofzuigen! Coole smiley met zonnebril

Heb je ook aan de ramen gedacht?
En ja, natuurlijk nog de vaatwasser, die moet ook nog leeg...
Evrouwcipatie, wow, het wordt nu echt spannend.. Lachende smiley

Gaan we gewoon lijstjes maken wie doet wat en die doet waar die het meest zin in heeft en het best kan! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:59

TESSYBEAR731 schreef:
Misschien moet je dan gewoon eens een hoelahoep aanschaffen?! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een man en een hoelahoep draaiende houden als ik dat nog mag gaan meemaken Clown smiley
eh nee dat maakt ze niet woest aantrekkelijk haha
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:00

LYDIA448 schreef:
En hard is natuurlijk wat anders dan waterdicht... toch? Knipoog smiley

Nee hooooooor, vrouwen hebben het meeste met wassen, en het meeste te maken met water ontharder,s Gefrustreerde smiley
Maar als puntje bij paaltje komt, kunnen, zij dat hart, harder maken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:01

LYDIA448 schreef:
Heb je ook aan de ramen gedacht?
En ja, natuurlijk nog de vaatwasser, die moet ook nog leeg...
Evrouwcipatie, wow, het wordt nu echt spannend.. Lachende smiley

Gaan we gewoon lijstjes maken wie doet wat en die doet waar die het meest zin in heeft en het best kan! Lachende smiley

whahaha gaat lekker meiden !!!! Thats girl powerrrrrrrrrrrrr Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:10

ERIKA129 schreef:
Een man en een hoelahoep draaiende houden als ik dat nog mag gaan meemaken Clown smiley
eh nee dat maakt ze niet woest aantrekkelijk haha

Daar ging het ook niet om, slechts om de kunst het forum draaiende te houden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:17

ANNA415 schreef:
Niks niet uitrusten! Je moet nog stofzuigen! Coole smiley met zonnebril

Kijk en daar zittum nu de kneep he, das ut eerste wat ik doe Geschokte, onthutste smiley dan hoort de buurvrouw het Lachende smiley
En belt, kopje koffie Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:17

Ik ben overal al geweest. Ik heb in de kroegen geweest, discotheken. Bijeenkomsten voor vrijgezellen. Kerkelijke jongerenavond ben ik veel geweest, daar was ik trouwens niet zo gewild onder de jongeren. Waar ik ook kwam, in de kroeg of in een kerk, bij een discotheek of bij zo'n zogenoemde christelijke bijeekomst voor jongeren, ik heb het jaren lang gedaan hoor. Maar het bracht niks, en het rare was. Andere jongens toen der tijd hadden geen moeite ermee om een vrouw te krijgen, ze liepen op 1 af en hup het was raak. Dus ik dacht, dan ga ik het net zo aanpakken als die jongens. Ja dat was mis. Ik heb ook een tijdje bij zo'n jeugdkring gezeten, nou ik kon het wel benauwen, niks geen serieus praat erbij, en dat bij leeftijdsgenoten. Ik ben toen heel snel overgeplaatst naar een huiskring voor volwassenen, en dat was wel goed. Maar ja dat waren allemaal ouderen, daar zul je zeker niks tussen treffen. Maja ik had toch ook behoefte toen der tijd om bij een huiskring te horen.

Ik ging er vaak op uit hoor, heb het heeel vaak gedaan. Nogmaals; ik kwam bij dischotheken, kroegen. Al was ik niet zo welkom bij dischotheken omdat ik te anders was volgens hen, ik was saai omdat ik niet mee deed met de meute, dat werd er gezegd. Ik moest me er meer bij geven, naja dat deed ik al, maja ik gaan geen kattekwaad uithalen, want dat heeft geen zin, maja ik was dus saai.

In kerken en hun bijeenkomsten ben ik jaren lang geweest, maar ik strookte qua denken niet met hun zoals ik toen hoorde van een paar van de huiskring. Nee die tijd heb ik nu allemaal achter de rug, daar heb ik zeker geprobeerd.

En ja ik probeerde in het begin ook de harten van vrouwen te veroveren, maar dat werd niet gewaardeerd, en ik wist eerst ook niet wat ik fout deed. Toen zeiden ze: je moet een hart niet veroveren van een vrouw want dat kan nogal hard overkomen. Naja, toen wist ik het ook niet meer. Ik vraag me wel dikwijls af; als ik het aanpak zoals andere jongens het van mijn leeftijd doen, dan blijkt het ineens ook weer niet goed te wezen. Maar die andere jongens mochten het wel doen, en het werkte zelfs voor hun, want ze hadden binnen no-time een vrouw. En ik zou t ook zo doen op precies dezelfde wijze zoals die jongens het deden, maar dat was ineens niet goed. Naja, kun je je dan voorstellen, dat je op gegeven moment op geeft? Teleurstellingen en constante afwijzingen hebben mij moe gemaakt, het maakt je moe. En dan als je moe bent, dan geef je het maar op.

En wil je 't eerlijk weten? Ik heb soms nachten zitten te huilen en ik heb gebeden soms nachten lang, als de dag van gisteren. En dan op gegeven moment ben je leeg, en dan kun je ook niet meer huilen. Ik vroeg me mijn Here steeds af waarom die andere jongens het wel lukte en mij niet, ik vroeg wat aan mij ontbrak, ik vroeg wat ik fout deed. Ik vroeg mijn Here of Hij me ook kon laten zien waar ik het fout deed, en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen antwoorden gekregen. Ik heb er alles aan gedaan. Echt alles aangedaan. Maar het heeft niks geholpen. Nou is het dan logisch dat ik dan op gegeven moment zeg; laat maar?
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:18

Mannenhart...vrouwenhart, wat ingewikkeld toch allemaal.

Maak van beide harten 1

en..onderhoud dit zorgvuldig uit liefde voor elkaar...tot de dood ons scheidt!
Zou dit niet bedoeld worden in het huwelijksformulier?

Meer toevoegen lijkt me niet nodig want is bijzaak.
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:19

Maak van beide harten 1

Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:20

ERIKA129 schreef:
whahaha gaat lekker meiden !!!! Thats girl powerrrrrrrrrrrrr Clown smiley

Kijk nou, das de moderne vrouw van tegenwoordig Gefrustreerde smiley eerst commentaar dan pas denken Smiley die vol vragen zit
Laat dat nu maar over aan de moderne en voorheen zwoegende man, te veel van jullie afgekeken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:27

CORNE927 schreef:

Maak van beide harten 1

Tja 1+1= ook 2 he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MADED321

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:32

Ik zit bij een Turkse bruiloft en hier eten we turks brood, turkse pizza en een soort van papagaaienvoer.

Maar wel heel gezellig alleen de muziek is wat wennen.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:36

GERRIT084 schreef:
Kijk nou, das de moderne vrouw van tegenwoordig Gefrustreerde smiley eerst commentaar dan pas denken Smiley die vol vragen zit
Laat dat nu maar over aan de moderne en voorheen zwoegende man, te veel van jullie afgekeken Smiley met dichtgeplakte mond

Heerlijk, dat de vrouwen zich nu eens als "de man van vroeger" mogen gedragen Coole smiley met zonnebril

p.s. ik heb hier nog een stapel strijk liggen........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:41

LAVERDE524 schreef:
Ik ben overal al geweest. Ik heb in de kroegen geweest, discotheken. Bijeenkomsten voor vrijgezellen. Kerkelijke jongerenavond ben ik veel geweest, daar was ik trouwens niet zo gewild onder de jongeren. Waar ik ook kwam, in de kroeg of in een kerk, bij een discotheek of bij zo'n zogenoemde christelijke bijeekomst voor jongeren, ik heb het jaren lang gedaan hoor. Maar het bracht niks, en het rare was. Andere jongens toen der tijd hadden geen moeite ermee om een vrouw te krijgen, ze liepen op 1 af en hup het was raak. Dus ik dacht, dan ga ik het net zo aanpakken als die jongens. Ja dat was mis. Ik heb ook een tijdje bij zo'n jeugdkring gezeten, nou ik kon het wel benauwen, niks geen serieus praat erbij, en dat bij leeftijdsgenoten. Ik ben toen heel snel overgeplaatst naar een huiskring voor volwassenen, en dat was wel goed. Maar ja dat waren allemaal ouderen, daar zul je zeker niks tussen treffen. Maja ik had toch ook behoefte toen der tijd om bij een huiskring te horen.

Ik ging er vaak op uit hoor, heb het heeel vaak gedaan. Nogmaals; ik kwam bij dischotheken, kroegen. Al was ik niet zo welkom bij dischotheken omdat ik te anders was volgens hen, ik was saai omdat ik niet mee deed met de meute, dat werd er gezegd. Ik moest me er meer bij geven, naja dat deed ik al, maja ik gaan geen kattekwaad uithalen, want dat heeft geen zin, maja ik was dus saai.

In kerken en hun bijeenkomsten ben ik jaren lang geweest, maar ik strookte qua denken niet met hun zoals ik toen hoorde van een paar van de huiskring. Nee die tijd heb ik nu allemaal achter de rug, daar heb ik zeker geprobeerd.

En ja ik probeerde in het begin ook de harten van vrouwen te veroveren, maar dat werd niet gewaardeerd, en ik wist eerst ook niet wat ik fout deed. Toen zeiden ze: je moet een hart niet veroveren van een vrouw want dat kan nogal hard overkomen. Naja, toen wist ik het ook niet meer. Ik vraag me wel dikwijls af; als ik het aanpak zoals andere jongens het van mijn leeftijd doen, dan blijkt het ineens ook weer niet goed te wezen. Maar die andere jongens mochten het wel doen, en het werkte zelfs voor hun, want ze hadden binnen no-time een vrouw. En ik zou t ook zo doen op precies dezelfde wijze zoals die jongens het deden, maar dat was ineens niet goed. Naja, kun je je dan voorstellen, dat je op gegeven moment op geeft? Teleurstellingen en constante afwijzingen hebben mij moe gemaakt, het maakt je moe. En dan als je moe bent, dan geef je het maar op.

En wil je 't eerlijk weten? Ik heb soms nachten zitten te huilen en ik heb gebeden soms nachten lang, als de dag van gisteren. En dan op gegeven moment ben je leeg, en dan kun je ook niet meer huilen. Ik vroeg me mijn Here steeds af waarom die andere jongens het wel lukte en mij niet, ik vroeg wat aan mij ontbrak, ik vroeg wat ik fout deed. Ik vroeg mijn Here of Hij me ook kon laten zien waar ik het fout deed, en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen antwoorden gekregen. Ik heb er alles aan gedaan. Echt alles aangedaan. Maar het heeft niks geholpen. Nou is het dan logisch dat ik dan op gegeven moment zeg; laat maar?

Er zijn 2 goede boeken op de markt en die raad ik je dan ook echt aan: "Single in de kerk" en "Weet hoe je date".
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:44

TESSYBEAR731 schreef:
Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!

Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen! Engeltje smiley

[size=9]Tess, misschien iets té geëmancipeerd...[/size]

Inderdaad Boze smiley ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:46

LYDIA448 schreef:
Mannenhart:

‘hard to get’

Maar is het specifiek een mánnenhart wat hard to get is?
Of die van jou Maritime?

Om die van mij te krijgen is zeker "hard to get it"... Lydia.

Een mannenhart gaat voor zijn vrouw, dat zijn hartje kent.
Helaas zijn er maar weinig vrouwen die dat begrijpen dan wel ervaren hebben.
Mijn mannenhart gaat uit naar een vrouw zoals God het bedoeld heeft.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 4 januari 2013, 21:48
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:47

MADED321 schreef:
Ik zit bij een Turkse bruiloft en hier eten we turks brood, turkse pizza en een soort van papagaaienvoer.

Maar wel heel gezellig alleen de muziek is wat wennen.

Verraste, verbaasde smiley ...papagaaienvoer??? Ga je daar Turks van kwebbelen...

Waarom eten ze geen Belgische frieten met Zeeuwse mosselen en een glas lekker Franse wijn??? Dat is pas een Turkse maaltijd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:49

LYDIA448 schreef:
En hard is natuurlijk wat anders dan waterdicht... toch? Knipoog smiley

idd... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:52

Patatje oorlog
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:53

TESSYBEAR731 schreef:
Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!

Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen! Engeltje smiley

Tess, misschien iets té geëmancipeerd...

Idd, geëmancipeerde persoon.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:55

TESSYBEAR731 schreef:
Daar ging het ook niet om, slechts om de kunst het forum draaiende te houden Engeltje smiley

owwwwwwwwww Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:55

MARITIME853 schreef:
Het mannenhart is ondoordringbaar (waterdicht).
Dat kent geen woorden.
Het blijft een mysterie voor vrouwen.

Dat is een keuze.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:57

TESSYBEAR731 schreef:

Ach ja, het forum is een toneelspel voor vrouwen!!! Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:59

JOL252 schreef:
Patatje oorlog

Verraste, verbaasde smiley ...wat is dat nu weer???
Naar boven

Auteur Bericht
MADED321

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:00

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...papagaaienvoer??? Ga je daar Turks van kwebbelen...

Waarom eten ze geen Belgische frieten met Zeeuwse mosselen en een glas lekker Franse wijn??? Dat is pas een Turkse maaltijd Knipoog smiley

Turkse mensen drinken niet, tenminste niet in het openbaar!
Naar boven

Auteur Bericht
MADED321

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:01

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...wat is dat nu weer???

Friet met handgranaten!
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:01

AAaaaahahahahhahahahahahahahaha ja die dingen heb ik ook al eens gelezen, enkele jaren geleden. Dan gaven ze je advies in die boeken, nou ik heb dat geprobeerd, zelfs dat werkte niet. Ik heb zoveel van die boeken gehad, niet alleen die boeken maar veel meer. Ik heb zelfs boeken gehad over hoe verleid ik een vrouw, in goede zin dan. Ja, allemaal van die boeken.

Ik ga met mijn hobbys verder, ik heb die liefdes brut opgegeven. Liefde van mijn Here is echt. Maar die zogenoemde verliefdheid en liefde gedoe behoord tot die sprookjes verhalen zoals die disney boeken, en films.

Ik ga lekker met mijn hobbys verder en ik hou me wel bij de Bijbel, dat brengt je teminste nog iets, zoals openbaringen en nieuwe ontdekkingen. En zolang ik me met deze dingen bezig houdt, onderdruk ik die gevoelens wel allemaal. Zolang ik mijn hobby's heb en vooral de Bijbel, dan worden die gevoelens wel onderdrukt, dan valt er mee te overleven.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:02

JOL252 schreef:
Dat is een keuze.

Hoezo???
Voor mij is het geen keuze!!!
Dat is wat jij denkt, dat het voor een man is....

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 4 januari 2013, 22:03
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:05

ERIKA129 schreef:
Kijk dan vooral niet op facebook Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zal ik zeker niet doen. Bedankt voor de tip Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:05

JANS221 schreef:
Nee, die laatste 10% houden we lekker voor onszelf. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt (en soms begrijpen we onszelf ook niet, maar willen we toch gewoon gelijk krijgen Verlegen lachende smiley )

En....is het gelukt binnen 10 minuten?

Binnen zes minuten, een paar bruine en een paar zwarte, zitten goed en lopen lekker, schrok me wel wezenloos van de prijs, zo goedkoop want het was opruiming. Maar ik kan weer een hele tijd vooruit. '

Thomas, ging na het betalen gelijk weg. Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 4 januari 2013, 22:16
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4997 4998 4999 5000 5001 5002 5003 ... 6194 Volgende
Pagina 5000 van 6194