ChristianMatch

Forum

De klik...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5007 5008 5009 5010 5011 5012 5013 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:29

@inge - juist, wanneer je mekaar ontmoet dan kom je er pas achter he. Ik heb het zelfde al heel vaak beleefd.

Ik heb zelfs een paar keer gehad, dat ik een afspraakje had met iemand, waarvan ik dacht dat het oprecht was, want via de chat en telefoon leek alles goed.

Totdat ze me ontmoette, en ik had nog niks gezegd verder, en ineens moest zij weer weg. Daarna niks meer van haar gehoord. Dit is zo'n 4 keer voor gekomen met verschillende meiden.

Ja, ontmoeting kan dat ineens raar uitpakken Knipoog smiley . Hihihihi. Ik vind het dan ook niet onlogisch dat de meesten zeer zenuwachtig zijn bij een eerste ontmoeting.

Ik moest 1 keer een meisje thuis weg halen, daar had ik een afspraakje mee, dat was in 2003. En ik weet nog goed, ik deed de deur open en daar stond haar vader, ik kon het wel bezwijken door mijn voeten Verlegen lachende smiley . En toen zij voor de deur kwam, zakte ik gewoon door mijn knieën heen, mijn knieën knikten erover. Hihihihihihihihi. Toen zag ze me wel even raar aan. Maja, dat was voor mij de aller aller eerste afspraakje met een meid.

Maar net zoals je zegt; ontmoeting kan heel anders uitpakken dan je had verwacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:33

mijn vader was 42 toen hij trouwde, dus Laverde, je hebt nog even. ik ben nu zelf ook 42, maar ben nog (lang) niet getrouwd. erg? welnee! maakt het wat uit dat je op een bepaalde leeftijd nog niet getrouwd bent? nee.

ik zeg altijd maar: als het zover is, is het vroeg genoeg. dat ik me daarmee een paar jaar geleden me in mijn (financiële) rug stak, kon ik daarvoor niet weten. sind die ervaring sta ik op eenzelfde standpunt als jij, Laverde: van mij hoeft het niet meer. maar dat is om een andere reden dan jij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:53

LAVERDE524 schreef:
Ik ben overal al geweest. Ik heb in de kroegen geweest, discotheken. Bijeenkomsten voor vrijgezellen. Kerkelijke jongerenavond ben ik veel geweest, daar was ik trouwens niet zo gewild onder de jongeren. Waar ik ook kwam, in de kroeg of in een kerk, bij een discotheek of bij zo'n zogenoemde christelijke bijeekomst voor jongeren, ik heb het jaren lang gedaan hoor. Maar het bracht niks, en het rare was. Andere jongens toen der tijd hadden geen moeite ermee om een vrouw te krijgen, ze liepen op 1 af en hup het was raak. Dus ik dacht, dan ga ik het net zo aanpakken als die jongens. Ja dat was mis. Ik heb ook een tijdje bij zo'n jeugdkring gezeten, nou ik kon het wel benauwen, niks geen serieus praat erbij, en dat bij leeftijdsgenoten. Ik ben toen heel snel overgeplaatst naar een huiskring voor volwassenen, en dat was wel goed. Maar ja dat waren allemaal ouderen, daar zul je zeker niks tussen treffen. Maja ik had toch ook behoefte toen der tijd om bij een huiskring te horen.

Ik ging er vaak op uit hoor, heb het heeel vaak gedaan. Nogmaals; ik kwam bij dischotheken, kroegen. Al was ik niet zo welkom bij dischotheken omdat ik te anders was volgens hen, ik was saai omdat ik niet mee deed met de meute, dat werd er gezegd. Ik moest me er meer bij geven, naja dat deed ik al, maja ik gaan geen kattekwaad uithalen, want dat heeft geen zin, maja ik was dus saai.

In kerken en hun bijeenkomsten ben ik jaren lang geweest, maar ik strookte qua denken niet met hun zoals ik toen hoorde van een paar van de huiskring. Nee die tijd heb ik nu allemaal achter de rug, daar heb ik zeker geprobeerd.

En ja ik probeerde in het begin ook de harten van vrouwen te veroveren, maar dat werd niet gewaardeerd, en ik wist eerst ook niet wat ik fout deed. Toen zeiden ze: je moet een hart niet veroveren van een vrouw want dat kan nogal hard overkomen. Naja, toen wist ik het ook niet meer. Ik vraag me wel dikwijls af; als ik het aanpak zoals andere jongens het van mijn leeftijd doen, dan blijkt het ineens ook weer niet goed te wezen. Maar die andere jongens mochten het wel doen, en het werkte zelfs voor hun, want ze hadden binnen no-time een vrouw. En ik zou t ook zo doen op precies dezelfde wijze zoals die jongens het deden, maar dat was ineens niet goed. Naja, kun je je dan voorstellen, dat je op gegeven moment op geeft? Teleurstellingen en constante afwijzingen hebben mij moe gemaakt, het maakt je moe. En dan als je moe bent, dan geef je het maar op.

En wil je 't eerlijk weten? Ik heb soms nachten zitten te huilen en ik heb gebeden soms nachten lang, als de dag van gisteren. En dan op gegeven moment ben je leeg, en dan kun je ook niet meer huilen. Ik vroeg me mijn Here steeds af waarom die andere jongens het wel lukte en mij niet, ik vroeg wat aan mij ontbrak, ik vroeg wat ik fout deed. Ik vroeg mijn Here of Hij me ook kon laten zien waar ik het fout deed, en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen antwoorden gekregen. Ik heb er alles aan gedaan. Echt alles aangedaan. Maar het heeft niks geholpen. Nou is het dan logisch dat ik dan op gegeven moment zeg; laat maar?

ik herken het goed van mezelf op dezelde leeftijd.
Ben gelukkig getrouwd geweest en heb twee kinderen er aan over gehouden.
Er komt vanzelf iemand op je weg Laverde. Ernstig zoeken gaat altijd mis. Het is goed om zo'n instelling te hebben anders wordt het alleen terleurstelling op terleurstelling.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op zaterdag 5 januari 2013, 21:55
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:55

ANNA415 schreef:
Ff voor de familie en vrienden gekookt. Rolade, varkenvlees in champignonroomsaus, doperwtjes, patat, rosti, sla, brocolli, ijs toe Kwijlende smiley

nou en dat voor een 25 jarige !! Goed hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:56

LYDIA448 schreef:
Een klik is er meteen, een klik via een profiel, via een stem kan nog een heel andere uitwerking hebben dan een live ontmoeting.
Een klik is er als je elkaar ziet, dat zie je in de ogen, de spiegel van de ziel.

Hoeft niet eeuwige liefde te betekenen hoor!, helaas niet misschien.. Lachende smiley

dat klopt idd...
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:58

LAVERDE524 schreef:
@inge - juist, wanneer je mekaar ontmoet dan kom je er pas achter he. Ik heb het zelfde al heel vaak beleefd.

Ik heb zelfs een paar keer gehad, dat ik een afspraakje had met iemand, waarvan ik dacht dat het oprecht was, want via de chat en telefoon leek alles goed.

Totdat ze me ontmoette, en ik had nog niks gezegd verder, en ineens moest zij weer weg. Daarna niks meer van haar gehoord. Dit is zo'n 4 keer voor gekomen met verschillende meiden.

Ja, ontmoeting kan dat ineens raar uitpakken Knipoog smiley . Hihihihi. Ik vind het dan ook niet onlogisch dat de meesten zeer zenuwachtig zijn bij een eerste ontmoeting.

Ik moest 1 keer een meisje thuis weg halen, daar had ik een afspraakje mee, dat was in 2003. En ik weet nog goed, ik deed de deur open en daar stond haar vader, ik kon het wel bezwijken door mijn voeten Verlegen lachende smiley . En toen zij voor de deur kwam, zakte ik gewoon door mijn knieën heen, mijn knieën knikten erover. Hihihihihihihihi. Toen zag ze me wel even raar aan. Maja, dat was voor mij de aller aller eerste afspraakje met een meid.

Maar net zoals je zegt; ontmoeting kan heel anders uitpakken dan je had verwacht.

Pas op met diegenen welke 10 of meer stappen tegelijk willen, dat gaat sowieso mis.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op zaterdag 5 januari 2013, 22:00
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:00

ALTJE848 schreef:
Tja beetje humor heb ik ook nog wel hoor mannen worden knapper naarmate ze ouder worden Shanita dus hoe langer we wachten hoe mooier de Parel Lachende smiley

Anita

kijk das dan weer goed om te horen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:00

ANNA415 schreef:
Ff voor de familie en vrienden gekookt. Rolade, varkenvlees in champignonroomsaus, doperwtjes, patat, rosti, sla, brocolli, ijs toe Kwijlende smiley

Oei, erg lekker allemaal!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:04

INGE721 schreef:
Twee jaar geleden had ik een onwijs leuke "chatvriend"via CM.
We hebben een paar keer gebeld, was gezellig en elkaar 2x ontmoet.
En die ontmoetingen vielen zooooo verschrikkelijk tegen.
We konden het niet pratend houden, snapten elkaars mopjes niet kortom: de klik die ik absoluut gedacht had te voelen was in 1 klap weg.
Met mijn lief heb ik de ervaring dat er vanaf het begin een "klik"is maar dat de realtie wel heeft moeten groeien.

Dus eigenlijk is mijn antwoord dat ik het niet weet hoeveel tijd je elkaar moet geven.
Wel weet ik dat het belangrijk is om regelmatig je hart te doorzoeken om voor jezelf na te gaan waarom je door zou gaan in de relatie.
Heft het de eenzaamheid op? Geeft het geldelijk voordeel? Of ben je heerlijk thuis bij elkaar? Accepteer je de dingen die je niet leuk aan hem vindt? Hoe gaat hij om met de dingen die hij niet leuk aan jou vindt?

Kortom: lekker ouderwets "verkeren"met elkaar en dan heb je na een jaartje of zo echt wel een paar antwoorden gevonden Smiley die vol vragen zit

Mooi gezegd!
Naar boven

Auteur Bericht
ACEEM951

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:36

Ik denk dat woorden altijd kracht hebben. tenslotte sprak God en het was er !! Hij zegt verder ook nog in zijn woord dat we een wachter voor de deur van onze lippen moeten zetten en dat staat er ook niet zo maar. Ik denk dat ook onze woorden scheppingskracht hebben , zowel in het negatieve als positieve.
vaak is het zo dat een negatieve opmerking langer blijft hangen en soms een mensenleven lang, dan positieve woorden. Positieve woorden worden eerder geroofd door de boze en hij laat het negatieve lekker bestaan. Houd dus vast aan de woorden Gods !!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:48

JOSINA022 schreef:
Laatste dagen steeds via mijn foon op CM geweest, maar o,o wat omslachtig Boze smiley Gaat er nog een keer een app komen? zou toch wel fijn zijn!

Op de iPad gaat het prima met deze site en zeker met het laatste besturingssysteem maar voor de iPhone of andere sites moet je echt met een aanpassing komen. Vrijwel elke serieuze club heeft een mobiele versie van de site, dus het wordt wel tijd voor CM. Half Nederland heeft een smartphone of het nou een Apple- of een Android-variant is. CM werkt er mogelijk al aan. Al kan met nu de energie beter in een beter lopende gewone site steken. CM is vaak stroperig al gaat het bij vlagen ook goed.

Thomas, zit toch het meest achter de desktop.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:49

MARITIME853 schreef:
Die worden verbrand.

Precies Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 23:26

ANNA415 schreef:
Niet al te veel rommel gekregen, aangezien ik dat dan allemaal ook weer moet inpakken. Boze smiley

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

bedankt voor je bedankje en natuurlijk van harte gefeliciteerd Lachende smiley

dat je maar net zolang gezond mag blijven als je baas Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 23:29

Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 23:43

GERRIT603 schreef:

Ik heb een andere eerste levensbehoefte gekocht vandaag Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 23:50

Iets wat ik nog nooit gegeten heb nl.......Lophius piscatorius Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 23:57

Heel bijzonder, eindtijd liedje

Hier
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 00:35

VISSER278 schreef:

Boze smiley ...en dat is???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 01:14

Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.

Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.

Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 01:18

ALTJE848 schreef:
Tja beetje humor heb ik ook nog wel hoor mannen worden knapper naarmate ze ouder worden Shanita dus hoe langer we wachten hoe mooier de Parel Lachende smiley

Anita

Altje, ik ben al heeeeel oud... Knipoog smiley ...nou ja, ik zie er al zo uit, is dat ook goed? heb je ooit al eens gewokt?

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 6 januari 2013, 01:19
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 01:21

GERRIT603 schreef:
bedankt voor je bedankje en natuurlijk van harte gefeliciteerd Lachende smiley

dat je maar net zolang gezond mag blijven als je baas Knipoog smiley

Misschien wordt zij de volgende sint... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 02:59

http://www.youtube.com/watch?v=UPaPiBt_wTE
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 03:02

Deel 4.

http://www.youtube.com/watch?v=L0TGs8npiFA

Laatst aangepast door
ROLF230
op zondag 6 januari 2013, 03:02
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 07:14

FRANKT627 schreef:
Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.

Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.

Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...

Frank

Fijn dat het een mooie dag geweest is!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 07:17

FRANKT627 schreef:
Altje, ik ben al heeeeel oud... Knipoog smiley ...nou ja, ik zie er al zo uit, is dat ook goed? heb je ooit al eens gewokt?

Je vergeet er ff bij te vertellen dat je je graag laat trakteren hè? Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 6 januari 2013, 07:39
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:14

Laverde, je hebt best kans dat, nu je zegt 'laat maar', je op een moment waarop je het totaal niet verwacht, iemand tegenkomt waarvan je zegt 'had ik jou maar eerder ontmoet'...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:27

FRANKT627 schreef:
Misschien wordt zij de volgende sint... Knipoog smiley

'k heb nog geen last van baard groei, wel van haar op m'n tanden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:29

VISSER278 schreef:

Iewwwwwwwwww Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:29

ANNA415 schreef:
Iewwwwwwwwww Zieke smiley

anna, wat heeft visser gegeten? Ik ken het niet... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:30

ANNA415 schreef:
'k heb nog geen last van baard groei, wel van haar op m'n tanden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley ...vooral het haar op je tanden niet scheren dan...zo kan er ook en baard ontstaan... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5007 5008 5009 5010 5011 5012 5013 ... 6194 Volgende
Pagina 5010 van 6194