| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 10:36
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | ik weet inderdaad niet waarom dat vogeltje zo zingt maar ik heb zoiets van wat je niet lezen wilt sla je over, dat doe ik zelf ook
iedereen is anders, de een vindt zus leuk en de ander wil zo
laat iedereen in zijn waarde
ik denk dat zei hier nooit een forum zal vinden wat aan haar wensen voldoet en dat hoeft toch ook niet lijkt mij, of zie ik alles verkeerd??? |
Ik constateer alleen dat het forum meer een chatbox lijkt dat een discussieforum........als je wilt chatten doe dat dan niet op een forum.... Jij blinkt uit in flauwe opmerkingen over azijn drinkers, volkomen ongepast en absoluut niet iemand in zijn waarde latend......maar dat kan wel? Jij hebt wel meer van die opmerkingen onder de zogenaamde noemer grapjes.......laat mij dan maar direct zijn.....ben ik in ieder geval duidelijk en verberg ik me niet achter flauwe grapjes.....en blijkbaar voel je je toch wel aangesproken......anders zou je niet zo reageren toch?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 14 januari 2013, 11:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 10:59
|
|
|
|
IK hoop niet dat ik over kom als wat jij moet doen zo bedoel ik het niet het is en blijft je eigen keuze. veel succes sterkte in de strijd en ik hoop voor jouw vele goede mensen om je heen.(woorden van Anita....)
Nee hoor Anita...je bemoedigd haar toch??? Met de beste bedoelingen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:00
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Soms heel soms, en betrekkelijk weinig, maar het komt voor, niet zo veel dat wel kunnen ook negatieve woorden, opbouwend zijn. Het is hem maar net, een goed verstaander heeft een half woord nodig, als is,of klinkt het negatief, kan je het zelf positief afhandelen  |
De positieve is, je zie direkt wie die persoon is .......... De negatieve is, ik kan er niet goed van af komen...nu!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 14 januari 2013, 11:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:01
|
|
|
|
Mijn moeder heeft al vaak gezegt na het sterven van mijn vader.. "wel eenzaam maar met mijn God gemeenzaam"(woorden van Erika)
Hele mooie woorden!!! Het zijn ook de woorden van MIJN moeder.... En ze wijst me er ook vaak op.... Maar het is een waar woord...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 14:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja idd Willemijn ook met twee kan je eenzaam zijn, denk dat eenzaamheid ook ligt aan hoe je het zelf ervaart...Denk als je lekker in je vel zit je het minder snel ervaart dan waarneer je ziek, zwak, het moeilijk hebt op wat voor manier dan ook dat je je dan sneller eenzaam voeld. (tenminste mijn ervaring) gaat alles beter dan voel je je anders maar ook dan kan je eenzaam zijn...
Mijn moeder heeft al vaak gezegt na het sterven van mijn vader.. "wel eenzaam maar met mijn God gemeenzaam" |
Het is een prachtige tekst maar het komt wel voor uit een mooi huwelijk(mag ik hopen) en dat is -volgens mij- toch een beetje een andere invalshoek......voor de rest ben ik helemaal met je eens....ervaringsdeskundigen worden we nog eens.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:27
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Nee dat heb je mis, het zijn die mensen die daar een nieuw vaderland zochten op de eindeloze lege vlakten. Een gedeelte sloot vrede met de plaatselijke bevolking een ander deel verpestte het... Weet je wat er toen gebeurde? Hele volkstammen moordde groepen blanke uit! Om dan maar niet te spreken over de Engelsen die vervolgens de overmacht kregen... |
Heel klein beetje heb je wel gelijk, maar das dan ook wel een heel klein beetje, concreet heten die mensen die daar het geluk gingen zoeken, eigenlijk gewoon, gastarbeider. Lang heel lang, heel wat jaartjes er voor, zeg maar een paar eeuwen, voor die vlaktes leeg en dor waren. Hadden wij slimme blanke broeders het idee in ons bolletje gekregen heel grote schepen te gaan bouwen. En met die heel grote schepen de wereld zeeen te bevaren en landen te ontdekken, en in die landen woonden negertjes. (geen discriminatie) Die mensen die daar woonden wisten niet wat zij zagen, bleekscheterige mensjes en die daar kwamen eigenlijk ook niet. En ze waren daar maar wat blij met spiegeltjes en kraaltjes en gaven zo het één en ander weg, voor die prullaria . Die mensen werden toen gevangen gezet, en wereldwijd verkocht, SJEEM OON US, En toen ontstonden de kale vlaktes, waar weer later heel wat ruzies door ontstonden tussen Nederlanders Engelsen en Fransen. Die nadat Nelson Mandela was vrijgelaten, weer werden terug gestuurd, en dah vinden gij nie eerlijk, mos nie maggen nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo broeders en zusters,
Willen jullie voor mij bidden?
Ik heb een enorme chaos in mijn hoofd.
Het is net alsof je ordners hebt, en daar horen dingen in, op een manier zodat je ze terug kan vinden, ten alle tijden bij de informatie kan.
Nou, dat heb ik met mijn hersens; ik kan nu momenteel niet áltijd bij alle informatie.
Ik heb wel alle informatie; maar ja, kan het niet altijd terugvinden. Dát maakt me onzeker, want er is niets aan de hand namelijk, geen probs ofzo...
Ik ga ook toch een dagboek bijhouden. Ja, ik heb dat eerder gedaan, dat was wel eng soms, omdat ik wel wist dat ik het heb moeten opgeschreven(wie anders?), maar mij de tekst en het handschrift heel onbekend voorkwamen.
Ik heb ook verschillende handschriften, je zou bij mij niet kunnen zeggen dat heb ik geschreven, dat zie je aan me handschrift.
En het zit zo nu, de informatie over mijn leven nu, het heden dus, zit in verschillende hokjes, die niet met elkaar verbonden zijn.
En wat ik wil en waar ik mee bezig ben: dat alle informatie over het heden dus, aan elkaar gekoppeld kan worden; zo; oorzaak, gevolg, dus dat het geheel, mijn leven nu, een begrijpelijk logisch geheel word, zodat ik verder kan. En niet ga slapen overdag, omdat ik dingen niet kan plaatsen, of zo iets.....
Ja, ik heb het zo duidelijk mogelijk uitgelegd.
Ja, ik weet, kan dissociatie zijn, tegenovergestelde van associatie.
En toch graag gebed gevraagd, ik moet alles op een rij hebben...anders kan ik niet functioneren als ik niet alle informatie tegelijk kan hebben.
Daarom begin ik uiteindelijk toch een dagboek, al zijn het enkel regels elke dag...dat ik verbanden ga zien.
Ja, ik weet kan vreemd overkomen, ben zo duidelijk mogelijk....
Alvast Bedankt, ja ik geloof in de kracht van gebed:) |
God, Ik zoek een hand Die me vasthoudt en moed geeft, Die mij rustig maakt en beschermt. Ik tast naar een hand Die mij leidt en voert, Die mij heelt en redt. Ik heb een hand nodig, Die sterk is en die mij draagt, die mij vastpakt, mij niet meer loslaat. Ik zou zo graag een hand hebben, die het zo goed met mij voorheeft, die zacht op mij wordt gelegd. Ik verlang naar een hand waaraan ik me-onvoorwaardelijk- kan toevertrouwen, die trouw is, die mij liefheeft.
God, Zijn hand nodigt jou uit: Kom! Zijn hand laat jou merken: Wees niet bang! Zijn hand schenkt de zekerheid: Ik hou van jou! In zijn hand ben je geborgen en bewaard voor altijd. En mocht jij toch in een afgrond storten weet dan, op de bodem van die afgrond wacht Gods hand op jou. Zijn goede,alles behoedende hand. Aan Zijn liefhebbende hand kan niemand jou iets maken.
Pak vast Zijn hand Hij wacht Durf jij???
Veel zegen wens ik jou, Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:45
|
|
|
|
Als ik zo alles lees op internet over de afrikaner boeren... zijn dat eigenlijk de blanken daar.
En Laverde wilt naar Zuid-Afrika emigreren....
Onder de blanken bevinden zich ook lui die bij de afrikaner weerstandsbeweging horen. Zij willen dat er een boerenstaat of volksstaat komt die alleen bestaat uit blanken.
Netzoals die hele ekkesia bende zijn ook deze lui erg discriminerend toe naar de zwarte bevolking toe. Men wilt geen rassenvermenging hebben. Men beschouwt het blanke ras als een superieur ras...
Welke bekende geschiedenisfiguur had die zelfde gedachte? Wel veroordelend zijn naar dat figuur... Maar wel de gedachtengang van de afrikaner weerstandsbeweging steunen...
In mijn ogen zit laverde op een zeer gevaarlijk dwaalspoor... Dus laten we zijn bijdrages op het forum maar negeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:45
|
|
|
|
Aan het bijkomen, Iets gegeten, waar ik niet tegen kan, slechte nacht gehad! Mijn maag is er nog overstuur ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:48
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | Nee, want er zit geen naald in dus dat gaat niet. Laat staan achterstevoren.
Daarentegen maakt de laptop overuren en liep-ie vanavond weer eens vast.
Zou dat een (voor-)teken zijn? |
Dan zou mijn laptop ook vast moeten lopen... en mijn laptop is al vrij bejaard...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:56
|
|
|
|
Hai!
Bedankt!! voor de reacties, hartverwarmend, als je net ff gaat kijken.
Ik moet nú de deur even uit.
Ik had het zelf een hele tijd terug, toen ik op CM schreef, ja toen schreef ik 'blijkbaar'? betere stukjes, want als je googelde kreeg je ook mijn naam, bij CM.
Maar ja, toen had ik wel regelmatig dat ik stukjes teruglas en schrok, omdat ik me echt niet kon herinneren dat ik die had geschreven.
Dát heb ik hier nu niet meer.
Laterz!
NB: als ik dit zelf niet had, en iemand anders zou dit schrijven zou ik zelf zeggen ja, die is 'nuts'. Maar ja, nu neem ik degene die dit soort dingen aan mij verteld wél serieus, want ik wéét..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 14 januari 2013, 13:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:57
|
|
|
|
|
Even in het algemeen; ik heb juist weer hele goede ervaringen met deze redactie, later meer. Nu weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken?? Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!! |
Precies Erika, iets met balken en splinters toch, pot en ketel, wat u zelve is geschiet, doe dat ook bij die ander niet Het is dat jij het nu zet, ik begon al te twijfelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:01
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Uitruimen, opnieuw selecteren van groot naar kleiner wonen, wegdoen, inruimen, via marktplaats precíés gevonden wat nodig is en al gehaald, ondertussen moe zijn en acclimatiseren voor zover dat kan. En toch... ik ben thuis. |
Ik vind het gewoon knap.... Ik ben zelf in een zeer overspannen toestand uit huis gegaan!!! Dan heb ik weer het geluk...(wat heet geluk) dat ik van een redelijk huis, naar een groter huis ben gegaan... Dat me meegedeeld was...een wachttijd van 9 maanden tot een jaar...en kreeg ik onverwachts een woning...al na 5 maanden.. Toen was het dan ook niet denken maar doen...en dat was even te veel voor me... Ik was toen ook nog niet officieel gescheiden. En nu??? Een vliering vol...van 30 jaar...en nog steeds niet opgeruimd.(Het eet overigens geen brood en het ligt niet in de huiskamer!!) Van de week...beetje bij beetje gaan we beginnen...ik kan het niet alleen.. Maar het komt goed...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:02
|
|
|
|
Even voor de duidelijkheid: 1. er is geen stands verschil tussen rassen 2. er is inderdaad ook veel rottigheid gekomen in de wereld toen de 'blanke' bevolking over de wereldzee ging (denk aan de alcohol, slavenhandel enz) 3. ik vind dat er ook goede dingen verspreid zijn, zoals opbouw van economie. Simpel omdat daar toen de kennis niet voor was, structuur van de 'leiding' en de vele oorlogen. (overigens is dat soms helaas nog zo)
Wat ik alleen duidelijk wilde maken dat er indertijd ook veel mensen door allerlei overheidsmaatregelen een nieuw vaderland gingen zoeken. Om daar een eerlijk stuk brood te verdienen. Dat er ook fouten gemaakt zijn geef ik volmondig toe! Waar niet? Net of wij in Nederland altijd van die lekkertjes waren!? Je wil ook niet weten wat daar momenteel gebeurd
Ach overal is het wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken?? Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!! |
eh erika, God heeft ze liever vurig en dan maar een beetje verkeerd dan lauw en dan maar een beetje vals snaps? Waar gaat het ook alweer over: een van de bezoekers waar de klacht over gaat maakte de ander ook nog eens uit voor "vieze holbewoner" enz op die bewuste avond!, dan hoeft het niet meer over mij te gaan want dan is er een grens gepasseerd, dat heb ik tenminste nog nooit tegen iemand gezegd of gedaan, noch binnen CM, noch buiten CM, en dat weet je ook wel (kerk midden in het dorp laten hoor!) verder had je ook kunnen waarnemen dat als dat dubieuze groepje er niet is in de chatroom, het dan ook >met of zonder mijn aanwezigheid< beeeregezellig is! maaknieuit Eerst even nadenken, kijken of je alle feiten in hun waarde en in de juiste context voor je hebt en dan pas schrijven graag, en je ziet ík kom wel voor mezelf op, alles went behalve een vent a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 12:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:29
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Even in het algemeen; ik heb juist weer hele goede ervaringen met deze redactie, later meer. Nu weg. |
oh gelukkig shanita dan wordt het wellicht toch goed opgelost a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 12:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:44
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Even voor de duidelijkheid: 1. er is geen stands verschil tussen rassen 2. er is inderdaad ook veel rottigheid gekomen in de wereld toen de 'blanke' bevolking over de wereldzee ging (denk aan de alcohol, slavenhandel enz) 3. ik vind dat er ook goede dingen verspreid zijn, zoals opbouw van economie. Simpel omdat daar toen de kennis niet voor was, structuur van de 'leiding' en de vele oorlogen. (overigens is dat soms helaas nog zo)
Wat ik alleen duidelijk wilde maken dat er indertijd ook veel mensen door allerlei overheidsmaatregelen een nieuw vaderland gingen zoeken. Om daar een eerlijk stuk brood te verdienen. Dat er ook fouten gemaakt zijn geef ik volmondig toe! Waar niet? Net of wij in Nederland altijd van die lekkertjes waren!? Je wil ook niet weten wat daar momenteel gebeurd
Ach overal is het wat  |
Nee Roosje, leuke naam eigenlijk, hoe heet je eigenlijk echt, oh daar gaat het niet over.................. Eerlijk brood, das daar nu wel, maar toen kende men dat niet eerlijk brood, broodroof dat kende die boeren weer wel. Als de tijd is verstreken, en dat is het weer wel, vergeet men toch wel een beetje de realiteit, en dat krijg nogal snel met terug rekenen. Maar ga je uit van de eigenlijke doelstelling, moet (mag) je uitgaan en verder rekenen, van uit de schepping naar nu. Dan schrik je jezelf toch wel tandjes hoe alles is gegaan, na Babel, toen werd alles veel duidelijker, wat nu op het moment duidelijk word. Dat het blanke ras zich in de loop der jaren, enig iets van derden onteigend heeft als zijnde eigendomsrecht gekaapt of gemaakt heeft En dat kunnen wij nu eenmaal niet wegknuffellen......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:45
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja, en soms van alles een beetje, maar net niet die éne en soms mag je hem ook afzetten. Maar dat gebeurd in de regel niet he. |
... De klik afzetten?... Of je date afzetten?...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:47
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Bedankt Leanne, maar ik was al lang blij, en zeker bij de laatste, dat ze geen deegroller bij zich had, laat staan had, ofschoon de koekjes tegenwoordig verpakt worden verkocht. |
Zelfs vrouwen mét deegroller kunnen best heel leuk zijn, Gerrit. Maar je moet ze wel een kans willen geven natuurlijk
Tess, heeft ook een deegroller in de la liggen.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 14 januari 2013, 12:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:50
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | ... De klik afzetten?... Of je date afzetten?...  |
die bril denk ik 
a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 17 januari 2013, 15:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:50
|
|
|
|
Het mannen hart begint met:
Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand
God wil als eerste onze harten om zo te groeien in het geloof. David was zich daarvan ook bewust.
Psalm 51: Nadat David vol passie, overgave en oprecht berouw had getoond aan de Here, Zingt Hij “Schep in mij een rein hart, O God en vernieuw in mijn binnenste een vaste geest”.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Het is een prachtige tekst maar het komt wel voor uit een mooi huwelijk(mag ik hopen) en dat is -volgens mij- toch een beetje een andere invalshoek......voor de rest ben ik helemaal met je eens....ervaringsdeskundigen worden we nog eens..... |
Klopt idd mijn ouders hadden een goed huwelijk en zijn door de dood gescheiden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:58
|
|
|
|
|
Tis lekker zonnig maar brrrrrrrrr bar koud!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:01
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | eh erika, God heeft ze liever vurig en dan maar een beetje verkeerd dan lauw en dan maar een beetje vals snaps? Waar gaat het ook alweer over: een van de bezoekers waar de klacht over gaat maakte de ander ook nog eens uit voor "vieze holbewoner" enz op die bewuste avond!, dan hoeft het niet meer over mij te gaan want dan is er een grens gepasseerd, dat heb ik tenminste nog nooit tegen iemand gezegd of gedaan, noch binnen CM, noch buiten CM, en dat weet je ook wel (kerk midden in het dorp laten hoor!) verder had je ook kunnen waarnemen dat als dat dubieuze groepje er niet is in de chatroom, het dan ook >met of zonder mijn aanwezigheid< beeeregezellig is! maaknieuit Eerst even nadenken, kijken of je alle feiten in hun waarde en in de juiste context voor je hebt en dan pas schrijven graag, en je ziet ík kom wel voor mezelf op, alles went behalve een vent a |
Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:05
|
|
|
|
|
Het in 0181 inmiddels is gaan sneeuwen... ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:15
|
|
|
|
Het kooouuuuuud is buiten, zo moest ff ergens heen, niet normaal íjskoud.
Het voordeel is dat als je dan ergens komt of weer in je huis dan is het daar waaarrrrrrmmmm.
Dus je hebt het, als je regelmatig even buiten bent lang niet zo koud....in het algemeen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he  |
oh ik heb zelf ook wel eens een onterechte ban gehad hoor, dat ging in het kort gezegd over een onschuldige grap waar andere mensen verder een heel vervelend verhaal van hebben gemaakt resp. er zelf wel even wat vieze dingen bij hebben verzonnen en zogenaamd als klacht hebben ingediend enz dat was erg duidelijk Dat CM daar in meeging viel me net zo vies tegen want God en ik weten dat de grap te onschuldig was voor een ban
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 13:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:20
|
|
|
|
Kaart voor me moeder gekocht, ja, ik schrijf met me moeder hou heel veel van me moeder, en dan koop ik altijd een mooie kaart, om dingen te schrijven. Dat gaat goed dat schrijven zo heb ik het lijntje met mijn moeder. Want ik hou heel veel van mijn moeder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:26
|
|
|
|
JOL252 schreef: Uitruimen, opnieuw selecteren van groot naar kleiner wonen, wegdoen, inruimen, via marktplaats precíés gevonden wat nodig is en al gehaald, ondertussen moe zijn en acclimatiseren voor zover dat kan. En toch... ik ben thuis.
Wat schrijf je dat grappig op. Ja, wat een werk, nou je moet eens bij mij kijken.....zooitje....
Zeeland: Ik vind het gewoon knap.... Ik ook... Ik ben zelf in een zeer overspannen toestand uit huis gegaan!!! Dan heb ik weer het geluk...(wat heet geluk) dat ik van een redelijk huis, naar een groter huis ben gegaan... Dat me meegedeeld was...een wachttijd van 9 maanden tot een jaar...en kreeg ik onverwachts een woning...al na 5 maanden.. Toen was het dan ook niet denken maar doen...en dat was even te veel voor me...idd, dat heb ik nu dus... Doen... Ik was toen ook nog niet officieel gescheiden. En nu??? Een vliering vol...van 30 jaar...en nog steeds niet opgeruimd. Van de week...beetje bij beetje gaan we beginnen...ik kan het niet alleen.. Ik ook niet; ik heb het gevoel dat ik het niet alleen kan, natuurlijk kan ik dat wel alleen!!!...(peptalk)Maar het komt goed... Zoist!
Ik hou je op de hoogte..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 14 januari 2013, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
|