ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5089 5090 5091 5092 5093 5094 5095 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:39

VISSER278 schreef:
Dat noemen ze hier in zeeland nu de werken der barmhartigheid.
Straks loopt er hier een Brabander die onderuit gaat en morgen met een blauwe kont rondloopt ....... wat dan?
Nee hoor , overbuurman is nu al bezig maar die ziet het niet denk ik dat het nóg sneeuwt .

Precies!
Strooi je nog wel ff zout na, dan? Alleen geveegde en niet gestrooide straatjes zijn nl. extra glad/glibberig...... Zo jammer als er dan alsnog een verdwaalde Brabo bij jou voor het huis alsnog uit gaat glijden enzo Knipoog smiley

Leuke, nieuwe foto trouwens, Visser! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:39

FRANKT627 schreef:
...dat ik me verveel...

beter dan vervelend zijn Lachende smiley met blinkend witte tanden

hihihi

(Steentje high five) Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:40

ANNA415 schreef:
beter dan vervelend zijn Lachende smiley met blinkend witte tanden

hihihi

(Steentje high five) Coole smiley met zonnebril

Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:44

JOSINA022 schreef:
Bij mij sneeuwt het inmiddels Lachende smiley

Ook hier liggen al heel wat cm sneeuw Lachende smiley
En het sneeuwt nog flink door!

Toch wel glad om er door te rijden
Vooral als je in de vierde versnelling over een rotonde tracht te rijden Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Morgen nemen we de arreslee (hoop ik)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:45

STEENTJE178 schreef:
Precies!
Strooi je nog wel ff zout na, dan? Alleen geveegde en niet gestrooide straatjes zijn nl. extra glad/glibberig...... Zo jammer als er dan alsnog een verdwaalde Brabo bij jou voor het huis alsnog uit gaat glijden enzo Knipoog smiley

Leuke, nieuwe foto trouwens, Visser! Knipoog smiley

Het is maar goed dat je die knipoog erbij zet weet ik ook gelijk weer waar ik sta . Huilende smiley, smiley in tranen
En die heeft niks maar dan ook he-le-maal-niks met het weer te maken hoor . Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:51

[quote=JOANNIE702]nee heeft niet met mijn klokje te maken, misschien wel een klein beetje!
nee ik heb woensdag mijn bakkie ingeruild!
ik heb een leuke jeep model gevonden en van de zomer kan de dak eraf!
suzuki, grand vitara cabrio, wel een oudje, maar ziet er nog mooi uit!
en is heel goed ( ik heb nog wel een beetje verstand van auto's)

Ik ben er reuze blij ermee, pas wel bij mij zo stoere, die op zijn tijd heel emancipeerd kan zijn, als haar uitkomt, autootje!

En ja ik heb wel iemand ontmoet, niet via cm! Knipoog smileywel een lieve man![/quote]

Wat dan ook de reden is van dat klokje Knipoog smiley Bonne chance...om het in het Bels te zeggen...oja, mijn Spaanse vertaling is binnen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 16:54

VISSER278 schreef:
Het is maar goed dat je die knipoog erbij zet weet ik ook gelijk weer waar ik sta . Huilende smiley, smiley in tranen
En die heeft niks maar dan ook he-le-maal-niks met het weer te maken hoor . Verlegen lachende smiley

Jij straalt gewoon de laatste tijd... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Wie stond er op de ladder om die foto van je te nemen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:01

ANNA415 schreef:
Waarheen leidt/lijdt de weg?

Trektocht door Afrika! Vooral nu ik deze kou zie heb ik er reuze zin in!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

Dag Anita.
Ik wil je even laten weten dat ik het knap vindt van je dat je dit berichtje op de site zet. Er is veel moed voor nodig. Ik zie veel pijn en verdriet in jou bericht. Maar voel je niet schuldig. Je bent een prachtige vrouw.
Seksverslaving staat los van jou, het is waar de persoon voor kiest, zijn gedrag. God kent jou pijn en emoties, hij kan jou wonden helen, leg alles in zijn hand neer en voel je gedragen door hem.
Goed om te lezen dat het een stukje bevrijding is voor je nu je dit opschrijft. Ik hoop van ganser harte dat je een eigen plekje krijgt, waar je tot rust kan komen. Ik hoop niet dat ik je gekwetst heb met mijn stukje is niet de bedoeling geweest.

Groet Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

FRANKT627 schreef:
Jij straalt gewoon de laatste tijd... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Wie stond er op de ladder om die foto van je te nemen? Knipoog smiley

Ga ff naar de mopperafdeling ja... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:02

ROOS575 schreef:

Vooral als je in de vierde versnelling over een rotonde tracht te rijden Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Dombo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
sneeuwt hier vanaf 13.00 uur aan 1 stuk door en als ik de radar moet geloven zijn we er nog langggggg nie vanaf Lachende smiley
Tja heb makkelijk praten Smiley met dichtgeplakte mond hoef morgen alleen maar even naar de poli toe en verder mag ik veilig en warm thuis zitten
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:04

VISSER278 schreef:
Ga ff naar de mopperafdeling ja... Boze smiley

Ojee, moet jij daar nu niet zijn met de vraag die je stelde Knipoog smiley

Het sneeuwt niet meer hier...Alles gaat nu naar de mindere kant van Nederland zoals, Utrecht, Ede en later naar het noorden...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:05

ROOS575 schreef:
Trektocht door Afrika! Vooral nu ik deze kou zie heb ik er reuze zin in!!!!!!

Geschokte, onthutste smiley ..Afrika??? Daar leven slangen en andere bijtdieren...wrom ga je niet naar Oostenrijk of naar dingens?
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:06

ERIKA129 schreef:
Dombo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
sneeuwt hier vanaf 13.00 uur aan 1 stuk door en als ik de radar moet geloven zijn we er nog langggggg nie vanaf Lachende smiley
Tja heb makkelijk praten Smiley met dichtgeplakte mond hoef morgen alleen maar even naar de poli toe en verder mag ik veilig en warm thuis zitten

Laat maar komen hoor!!!! Ben de sneeuw nog lang niet moe Verliefde smiley
Sterkte bij de kachel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:08

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ..Afrika??? Daar leven slangen en andere bijtdieren...wrom ga je niet naar Oostenrijk of naar dingens?

Mij bijten ze toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En in Oostenrijk leven alleen maar ijsberen, die kunnen ook goed kluiven!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:10

FRANKT627 schreef:

In de Oostenrijkse bossen leven herten, reeën, wilde zwijnen, vossen, dassen en eekhoorns. Af en toe is een bruine beer te zien. Lynx en wilde kat zijn door de mens in de Oostenrijkse natuur gebracht. In het hooggebergte leven alpenmarmotten, sneeuwhazen, steenbokken en gemzen. In gemengde bossen leven de spotvogel, auerhaan en verschillende soorten spechten en mezen. In de rotsen broeden gier- en rotszwaluw en rond en boven de boomgrens vinden we de raaf, de oehoe, de steenarend en de lammergier, de grootste roofvogel van Europa. Verschillende soorten hagedissen, kikkers en padden leven in de buurt van poelen en moerassen. Ook de alpensalamander is een bekende verschijning. Het natuurreservaat Neusiedlersee is wereldberoemd; dit grote en zeer ondiepe zoetwatermeer met zeer wisselende waterstand is belangrijkheid vanwege zijn enorme vogelrijkdom. Hier broeden o.a. ooievaar, lepelaar, purperreiger en kleine zilverreiger......

Ja, lekker safe, een vakantie in Oostenrijk......
Ach joh, zolang je beesten niet boos maakt, en jezelf ook niet als een lekker hapje aan hen presenteert, valt het vaak best wel mee. Waar ook ter wereld Knipoog smiley

Maar wat gááf Roos, een trektocht door Afrika!!! Welk deel ga je doen?

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 20 januari 2013, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:21

STEENTJE178 schreef:
Maar wat gááf Roos, een trektocht door Afrika!!! Welk deel ga je doen?

We gaan met name het onderste deel bezoeken en dan de oostkant; Drakensbergen en Swaziland.
Ik zie dat jij ook net geboekt heb, waar hoop jij heen te gaan?
De voorpret is alleen al leuk!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:31

JOANNIE702 schreef:
24-12-2009

ze lag op bed, haar benen wilde niet zo erg meer, veel pijn en zakte zomaar in elkaar!
En nu kreeg ze van de Heer zo te horen dat ze moest gaan, iemand op halen die heel erg ziek was en alleen zij kon hem helpen, sta op zei de Here en ga..............
Ja Here hoe ?
Die pijn ik kan niks hoe wilt U dat dan?
Met de woorden die ze zei, trok een warme gloed door haar benen, de pijn trok weg!
ze stond op en vroeg aan de Here, Vader laat mij zien dat het van U is en wijst mij de weg en ga met mij mee!
Ze maakt zich eigen klaar voor de reis, een reis van bijna 2 uur rijden, het was donker buiten ze keek om hoog en daar boven stond een prachtige grote ster, zo groot had ze nog nooit gezien!
En ze wist dat dit van de Here was , de ster ging mee tot het einde van de reis!
Aangekomen in de woning van haar dierbare vriend, het was donker en ze pakte de tas en deed de kleren in, die van hem waren!
plotseling ging de deur open een lijkbleke man stond daar, zweet op zijn voorhoofd, verbazend keek hij haar aan!
De Here zei dat ik jou moet ophalen en jij gaat met mee, vraag niet waarom doe het maar!

Hij ging mee, thuis gekomen op de plaats waar ze woonde, het was 12 uur in de nacht!
hij was aan het stikken, geen lucht bijna meer, ze belde de ziekenhuis, alleen de arts was net weg geroepen, ze wist dat ze niet kon wachten en met moeite kreeg ze hem in de auto, daar aangekomen werd hij direkt geholpen......................................

Maand later........zijn eigen huisarts vertelde tegen deze man, als dat vrouwtje jou niet had opgehaald................dan had je niet meer kunnen na vertellen, dan was jij die avondt gestikt!

Deze man kreeg een nieuwe leven van de Here, deze man begon te evangeliseren en hielp mensen, gebed op straat, kwam voor de zwakken op!
Een man die zijn leven in Gods handen legde!
Een man die veel voor de mede mens overhad!

mooie getuigenis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:37

ROOS575 schreef:
Laat maar komen hoor!!!! Ben de sneeuw nog lang niet moe Verliefde smiley
Sterkte bij de kachel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

HEb geen kachel Boze smiley zit hier zo;n centraal gebeuren in heb geen eens verwarmingen... en met zulke dagen mis ik dat wel eens... al is mijn huis gewoon lekker warm Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:37

ALTJE848 schreef:
Sorry zoeker

Maar ik denk dat ik niet kan vertrouwen maar gewoon vertrouw vanaf nu .
Want dat ervaar ik ik leef ik geniet ik voel zijn aanwezigheid in mij.
Alles word nieuw ja vroeger zongen we een liedje stil maar wacht maar alles word nieuw de hemel en de aarde stil maar wacht maar alles word nieuw de hemel en de aarde
verder weet ik het even niet meer zooo lang geleden
Maar ja daar mogen we naar uit kijken en als jij dan klaar bent met je snavel slijpen hihi dan mag je uitvliegen in je bestemming wau
Dan Laat God je zien wie je bent en nu in wording van zijn liefde en kracht die Hij je geeft.
Mijn dooptekst is jesaja 40 wil het graag met je delen naar aanleiding van je vraag ook?

Maar wie de HEERE verwachten , zullen hun kracht vernieuwen ,
zij zullen hun vleugels uitslaan als arenden,
zij zullen snel lopen en niet afgemat worden,
zij zullen lopen en niet moe worden.

groet Anita

Je verleden is voorbij, je word helemaal nieuw, jezus gaat niet de scherven bij elkaar rapen, maar je wordt helemaal nieuw. Hij heeft zijn armen om je heen. Woorden die ik ooit van jezus kreeg en waarvan ik weet dat ze ook voor jou bestemd zijn.

psalm 34:19
gebroken mensen is de heer nabij, hij redt wie zwaar wordt getroffen.

liefs
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:46

ROOS575 schreef:

Met belletjes? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:47

FRANKT627 schreef:

Het sneeuwt niet meer hier...Alles gaat nu naar de mindere kant van Nederland zoals, Utrecht, Ede en later naar het noorden...

Laat maar komen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:49

JOANNIE702 schreef:
24-12-2009

ze lag op bed, haar benen wilde niet zo erg meer, veel pijn en zakte zomaar in elkaar!
En nu kreeg ze van de Heer zo te horen dat ze moest gaan, iemand op halen die heel erg ziek was en alleen zij kon hem helpen, sta op zei de Here en ga..............
Ja Here hoe ?
Die pijn ik kan niks hoe wilt U dat dan?
Met de woorden die ze zei, trok een warme gloed door haar benen, de pijn trok weg!
ze stond op en vroeg aan de Here, Vader laat mij zien dat het van U is en wijst mij de weg en ga met mij mee!
Ze maakt zich eigen klaar voor de reis, een reis van bijna 2 uur rijden, het was donker buiten ze keek om hoog en daar boven stond een prachtige grote ster, zo groot had ze nog nooit gezien!
En ze wist dat dit van de Here was , de ster ging mee tot het einde van de reis!
Aangekomen in de woning van haar dierbare vriend, het was donker en ze pakte de tas en deed de kleren in, die van hem waren!
plotseling ging de deur open een lijkbleke man stond daar, zweet op zijn voorhoofd, verbazend keek hij haar aan!
De Here zei dat ik jou moet ophalen en jij gaat met mee, vraag niet waarom doe het maar!

Hij ging mee, thuis gekomen op de plaats waar ze woonde, het was 12 uur in de nacht!
hij was aan het stikken, geen lucht bijna meer, ze belde de ziekenhuis, alleen de arts was net weg geroepen, ze wist dat ze niet kon wachten en met moeite kreeg ze hem in de auto, daar aangekomen werd hij direkt geholpen......................................

Maand later........zijn eigen huisarts vertelde tegen deze man, als dat vrouwtje jou niet had opgehaald................dan had je niet meer kunnen na vertellen, dan was jij die avondt gestikt!

Deze man kreeg een nieuwe leven van de Here, deze man begon te evangeliseren en hielp mensen, gebed op straat, kwam voor de zwakken op!
Een man die zijn leven in Gods handen legde!
Een man die veel voor de mede mens overhad!

Bedoel je nu te zeggen dat mensen die dit niet aan God over lieten niet genezen zouden zijn? Ik denk -gelukkig maar- dat het niet helemaal zo werkt...... Er is zo veel in je leven van had ik maar......of gelukkig had ik dit gedaan.....Als het positief uitpakt is het bij sommige christenen een gebedsverhoring terwijl het natuurlijk bij niet christenen ook zo werkt.....
Ik heb zelf altijd een beetje moeite met dit soort verhalen.....
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:50

SHANITA130 schreef:
Haha(vrolijk en gelukkig)...ja, je kan, en dat weet ik uit ervaring had ik enkele weken geleden nog, je zo voelen, hoe je beschrijft, maar dan gewoon in je stadje, in je huisje, en op je werk, waar dan ook.

Want, jij bent je eigen baas, jij hebt de sleutel van jou huis.

En als jij iemand niet wil zien, dan heb jij alleen verantwoording af te leggen aan God, dan aan jezelf, verder aan niemand.

Ik zelf ben een type dat anderen niet wil kwetsen, waardoor ik te ver ging, me liet manipuleren, op me schuldgevoel liet werken.
En daar kan, bewust of onbewust gebruik van worden gemaakt, zodat ik een burn-out krijg.

Want, schuld toegeven als ik verkeerd zit lucht op, maar schuld toegeven als ik juist niets deed, ja, ga ik aan onderdoor.

Zegens!

Sorry begrijp je schrijven niet op wat ik bedoel ik maak een grapje en jij beschrijft wat je en wie je bent en doet het prima wederom maar leef eens mee ,probeer eens door anderen hun bril te kijken .
Het heeft niets te maken met wat je nu antwoord sorry nogmaals
Denk dat we we elkaar even niet verstaan nu ik blijf niet in mijn ellende hangen dat is wat ik bedoel kijk niet naar wat achter me ligt ik kijk vooruit niets zien en blindelings vertrouwen van alle mensen houden zoals Jezus dat mij voor heeft gedaan en alle ellende mag ik achter laten bij het kruis wil niet meer praten wat ik heb gedaan gehad of terug in mijn verleden dat is geweest nu is nu en nu is heden
En probeer me mooie dingen voor ogen te houden.
Dat is mijn gevoel ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
2 corrinthe 5 vers 17 zo dan wie in Christus is een nieuwe schepping:
het oude is voorbij gegaan , het nieuwe is gekomen.
Ik wil aan de goede dingen blijven denken die de Heer beloofd in zijn woord
Mijn oog is op jou zo wie in mij , geloofd heeft eeuwig leven,
Als God voor mij is wie zal dan tegen me zijn.
Ik heb het goede voor jou op het oog niet je ongeluk
Geef al je gevoelens die je hebt of denkt te hebben die een ander ook heeft aan de HEER natuurlijk mag je schrijven dat je fijn vind dat je niet alleen staat en anderen ook dingen mee maken als lijkt het het zelfde
Maar geen ding is het zelfde staat ook ergens Jij en IK zijn individu
en dat maakt dat jij ze anders meemaakt dan ik en blijf dicht bij je zelf meid deel het met de HEER geef Hem wat je mij schrijft Hij alleen kan je genezen van je angsten en manipulatie die je nog niet kan weerstaan
Ik kan dat niet .
En ik kwets niemand als iemand zich gekwetst voelt dan zegt dat iets over de ander niet over jou .
Tenzij je een grote mond hebt vloekt en God kleineert , of iets zegt dat je niet had moeten zeggen maar er is altijd een weg van vergeving om in het reine te komen door je fouten kan je leren wees niet bang om te vallen en ga doe dat waar je bang voor bent juist eens dan zul je zien dat van de vijf keer vier keer goed gaat.
Hier wil ik het maar even bij laten zegen jouw in Jezus naam dat demonen van je vlieden je rein word van alle kwaad dat in je heerst,
en je rust zult vinden aan het VADERHART.

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:53

ERIKA129 schreef:
HEb geen kachel Boze smiley zit hier zo;n centraal gebeuren in heb geen eens verwarmingen... en met zulke dagen mis ik dat wel eens... al is mijn huis gewoon lekker warm Lachende smiley

Jammer hoor! Een openhaard is heerlijk! Jammer dat het geen profielvraag is Lachende smiley
Gezocht: open haard mèt man Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:54

Zondag 20 Januari, Genesis 43: 15-34; Tranen.

Jozef maakt het zichzelf niet makkelijk. Hij speelt het spel perfect. De broers buigen weer diep en opereren angstvallig volgens de instructies die de slimme Jakob hun had ingepeperd. Over de kwestie van het geld nemen ze zelf initiatief, maar het antwoord dat ze krijgen, zal hen alleen maar zenuwachtiger gemaakt hebben. Het geschenk, door Jakob zorgvuldig samengesteld, houden ze binnen handbereik.
Maar als Jozef Benjamin ontwaart, wordt het hem te machtig. Snel loopt hij weg, zoekt zijn binnenkamer op en laat zijn emoties de vrije loop. Om daarna het spel weer verder te spelen. De broers drinken erop los, maar of hun gesmaakt heeft?
De huilende Jozef is ons sympathieker dan de Jozef die met zijn broers een spelletje speelt. In zijn binnenkamers laat hij zijn tranen de vrije loop. Daar zijn binnenkamers ook voor. Om te huilen. Ook wel bij God uit te huilen. Dat hoeft niet iedereen te zien. Zeker als voor je gevoel de kwestie als knipmessen, zijn ze anders geworden?
Vertrouwen herkrijg je niet zomaar. Al drink je samen een hele avond erop los. Er moet iets wezenlijks gezegd worden. Daarop wacht Jozef terecht.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:54

JOSINA022 schreef:
Met belletjes? Clown smiley

Jazeker! inclusief belletjes, fakkels en een heerlijk kachteltje bij m'n voeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:59

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...hoe kun je nu tegen iemand aanliggen tijdens het wandelen???

Tssssss je mot een man ook alles uitleggen he Gefrustreerde smiley die tegen-aan-lig-kerel is ook een wandellekkermetmemeemetdearmommeheenkerel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 17:59

ALTJE848 schreef:
Sorry begrijp je schrijven niet op wat ik bedoel ik maak een grapje en jij beschrijft wat je en wie je bent en doet het prima wederom maar leef eens mee ,probeer eens door anderen hun bril te kijken .
Het heeft niets te maken met wat je nu antwoord sorry nogmaals
Denk dat we we elkaar even niet verstaan nu ik blijf niet in mijn ellende hangen dat is wat ik bedoel kijk niet naar wat achter me ligt ik kijk vooruit niets zien en blindelings vertrouwen van alle mensen houden zoals Jezus dat mij voor heeft gedaan en alle ellende mag ik achter laten bij het kruis wil niet meer praten wat ik heb gedaan gehad of terug in mijn verleden dat is geweest nu is nu en nu is heden
En probeer me mooie dingen voor ogen te houden.
Dat is mijn gevoel ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
2 corrinthe 5 vers 17 zo dan wie in Christus is een nieuwe schepping:
het oude is voorbij gegaan , het nieuwe is gekomen.
Ik wil aan de goede dingen blijven denken die de Heer beloofd in zijn woord
Mijn oog is op jou zo wie in mij , geloofd heeft eeuwig leven,
Als God voor mij is wie zal dan tegen me zijn.
Ik heb het goede voor jou op het oog niet je ongeluk
Geef al je gevoelens die je hebt of denkt te hebben die een ander ook heeft aan de HEER natuurlijk mag je schrijven dat je fijn vind dat je niet alleen staat en anderen ook dingen mee maken als lijkt het het zelfde
Maar geen ding is het zelfde staat ook ergens Jij en IK zijn individu
en dat maakt dat jij ze anders meemaakt dan ik en blijf dicht bij je zelf meid deel het met de HEER geef Hem wat je mij schrijft Hij alleen kan je genezen van je angsten en manipulatie die je nog niet kan weerstaan
Ik kan dat niet .
En ik kwets niemand als iemand zich gekwetst voelt dan zegt dat iets over de ander niet over jou .
Tenzij je een grote mond hebt vloekt en God kleineert , of iets zegt dat je niet had moeten zeggen maar er is altijd een weg van vergeving om in het reine te komen door je fouten kan je leren wees niet bang om te vallen en ga doe dat waar je bang voor bent juist eens dan zul je zien dat van de vijf keer vier keer goed gaat.
Hier wil ik het maar even bij laten zegen jouw in Jezus naam dat demonen van je vlieden je rein word van alle kwaad dat in je heerst,
en je rust zult vinden aan het VADERHART.

Anita

Jij blijft nu even niet in je ellende hangen maar er zijn vast wel tijden dat ook jij dat gedaan hebt. Shanita heeft dat nu blijkbaar en dat mag toch ook? Gelukkig heeft ze dan CM als uitlaatklep en het is niet aan ons om daar over te oordelen of te terechtwijzen.......En soms blijven demonen deel uit maken van je leven .......en rein worden we al helemaal niet......we geven zaken een plekje, dat is heel wat anders.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 18:00

FRANKT627 schreef:

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Laat maar naar die zogenaamde mindere kant komen hoor.. Die kunnen er tenminste tegen die watjes is brabant blijkbaar niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5089 5090 5091 5092 5093 5094 5095 ... 6194 Volgende
Pagina 5092 van 6194