| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:42
|
|
|
|
Het regent hier al uren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:43
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Soms duurt de uitwerking van Gods woord in ons gewoon wat langer dan menselijke maatstaven omdat God boven de tijd staat. '
Ik snap dat alle toeters en bellen bij jou afgaan als je de overbekende uitlatingen hoort en leest waar je een tijdlang aan stuk bent gegaan. Maar wanneer jij voor jezelf weet dat dit NU voor jou niet zo geldt en jij en God zijn daarover in vrede, is het toch goed? God is Gods genoeg het je te laten weten als het anders zou zijn dan waar jij nu van overtuigd bent. En wat een ander daarvan vindt of wat een ander daarover gelooft... "Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd". |
Jol: Ik snap dat alle toeters en bellen bij jou afgaan als je de overbekende uitlatingen hoort en leest waar je een tijdlang aan stuk bent gegaan. Idd, fijn dat je dat snapt! :) Ja, ik wou mensen die pas geloven ook behoeden zeg maar....
Maar wanneer jij voor jezelf weet dat dit NU voor jou niet zo geldt en jij en God zijn daarover in vrede, is het toch goed? Als het een mening betrof wel natuurlijk wel, maar ja als iemand gaat schrijven over een algemeenheid van 'ten allen tijden vergeven anders ben je ongehoorzaam aan God', als ik duidelijk lees er is sprake van berouw bij vergeving, ja, dan zeg ik daar eventjes wat van.
God is Gods genoeg het je te laten weten als het anders zou zijn dan waar jij nu van overtuigd bent. En wat een ander daarvan vindt of wat een ander daarover gelooft... "Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd".Ja, idd. denk ik maar met algemeenheden, ja,, er komen hier misschien ook mensen die pas geloven...en ja, die kunnen dan in dezelfde valstrik vallen als ik viel...iig, hij heeft zijn teksten al gewijzigd in 'ik vind' ipv 'algemeenheden die zo zijn'. Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
Mazzeltjes!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 27 januari 2013, 10:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:45
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Meer dankje helft is man zo aan datums gezien veel naar de 60 tja senioren dus  |
wel rij dan maar door met die bus, of misschien dat zeeland het interesant vind, beetje rond haar leeftijd toch zeeland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:46
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | klinkt als een bus vol mannen...interesant of zijn het erg oude mannen  |
Petra, de busdriver is 45...is hij niets voor jou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:47
|
|
|
|
[quote=KEITH722]lief van je Jol ( ) maar ik vermoed dat het Sh. ook een beetje gaat om het doordrukken van haar eigen verwende willetje tegen de duidelijke tekenen van Jezus' gezindheid bij Roady in!
Nee, het gaat niet om Shanita d'r verwende willetje, het gaat erom dat dat er helemaal niet staat, @#@En ik niet de 1ste ben, die dat eerst zonder na te denken als een robot overnam.Met alle desastreuze gevolgen van dien.
Kan ja nagaan hoe je over me denkt, echt erg....maar ja, tis internet, ik kan je gewoon uitzetten.
En...ik heb iig nog een eigen wil, na jarenlang...
blijkt ook al uit die oneindige lappen tekst met het nodeloos herhalen van zetten bij Sh., ik heb er maar 7 regels voor nodig hier
Éen van de kortste definities van de zonde is: ik wil (i.p.v. ik doe Gods wil), het overkomt ons allemaal natuurlijk maar plicht blijft het dat bij jezelf te onderkennen en er verder weer goed mee om te gaan
Tis goed met jou...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 27 januari 2013, 10:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:47
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | wel rij dan maar door met die bus, of misschien dat zeeland het interesant vind, beetje rond haar leeftijd toch zeeland? |
Gaat naar Friesland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:49
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | wel rij dan maar door met die bus, of misschien dat zeeland het interesant vind, beetje rond haar leeftijd toch zeeland? |
Gaat naar Friesland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:49
|
|
|
|
Gaat naar Friesland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Jol: Ik snap dat alle toeters en bellen bij jou afgaan als je de overbekende uitlatingen hoort en leest waar je een tijdlang aan stuk bent gegaan. Idd, fijn dat je dat snapt! :) Maar wanneer jij voor jezelf weet dat dit NU voor jou niet zo geldt en jij en God zijn daarover in vrede, is het toch goed? Als het een mening betrof wel natuurlijk wel, maar ja als iemand gaat schrijven over een algemeenheid van 'ten allen tijden vergeven anders ben je ongehoorzaam aan God', als ik duidelijk lees er is sprake van berouw bij vergeving, ja, dan zeg ik daar eventjes wat van.
God is Gods genoeg het je te laten weten als het anders zou zijn dan waar jij nu van overtuigd bent. En wat een ander daarvan vindt of wat een ander daarover gelooft... "Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd".Ja, idd. denk ik maar met algemeenheden, ja,, er komen hier misschien ook mensen die pas geloven...en ja, die kunnen dan in dezelfde valstrik vallen als ik viel...iig, hij heeft zijn teksten al gewijzigd in 'ik vind' ipv 'algemeenheden die zo zijn'. Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
Mazzeltjes! |
eh, mij uitzetten of niet, je bent niet duidelijk geweest, daar waren de lappen tekst veel en veel te lang voor, maar dat je "niet bezig blijft" is een verstandig besluit, toch nog een positieve afsluiting van een en ander!
 a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 27 januari 2013, 10:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Petra, de busdriver is 45...is hij niets voor jou?  |
nee,woont weer ver weg he en zo blijf ik nog wel wat jaren hier hangen en wie zegt dat de busdriver mij leuk vind, misschien zoekt hij ook wel iemand uit zijn eigen omgeving dus kom met een andere man voor me aan frank, eentje in me omgeving he, lief eerlijk met humor,,,,ach geef het maar op,ik blijf hier voor de fun,maar hier een man tegen komen voor mij? word tijd dat het lente word en de straatwerkers weer wat buiten gaan werken, heb ik in iedere geval nog wat mannen om na te kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:57
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Gaat naar Friesland  |
kun je toch wel effe langs miss zeeland rijden, die zoekt ook een man mooie omweg langs zeeland,vinden ze vast leuk, houd vol zeeland, busje komt zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:59
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | eh nee, je bent niet duidelijk geweest, daar waren de lappen tekst veel en veel te lang voor, maar dat je "niet bezig blijft" is verstandig besluit, toch nog een positieve afsluiting van een en ander! a |
Als je het niet erg vind, ik reageer niet op je....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:01
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Als je het niet erg vind, ik reageer niet op je.... | toch een poging tot reageren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:01
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Als je het niet erg vind, ik reageer niet op je.... |
dat deed je net anders wel 
Leonardo diCaprio tegen Kate Winslett in Titanic:
Rose: You're crazy.
Jack: That's what everybody says but, with all due respect, Miss, I'm not the one hanging off the back of a ship here. Come on. C'mon, give me your hand. You don't want to do this. a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 28 januari 2013, 10:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:08
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | kun je toch wel effe langs miss zeeland rijden, die zoekt ook een man mooie omweg langs zeeland,vinden ze vast leuk, houd vol zeeland, busje komt zo |
Sta in meppel maar als ik ze er in heb denk dat ze naar huis willen hebben de hele nacht gereden van uit Oostenrijk. Denk niet dat ze om willen rijden sorry zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:10
|
|
|
|
@ Jol
Weet je wat het ook was, ja, iemand belde die ook weleens leest hier, die dacht dat posts die ik quote teksten van mezelf waren... dus ja, ik heel duidelijk, elke keer, mijn naam ervoor in vetgedrukt, die van de ander, en dan nog zonder heraaltoets, want ik weet niet hoe die werkt. En steeds duidelijk andere kleuren.
Ach, ja, volgende keer zeg ik gewoon een keer mijn mening en blijf niet verzanden in eindeloos gedoe.
Ach, vroeger zat ik ook van die 'waarheden' te verkondigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:11
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | dat deed je net anders wel 
Leonardo di Caprio tegen Kate Winslett in Titanic:
Rose: You're crazy. Jack: That's what everybody says but, with all due respect, Miss, I'm not the one hanging off the back of a ship here. Come on. C'mon, give me your hand. You don't want to do this. a |
Als je het niet erg vind reageer ik niet op je, je zit mijn s inziens gewoon uit te lokken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Shanita, ik vind dat jij best mag reageren vanuit je emoties en niet vanuit bepaalde theorieën, de praktijk van het leven is een stuk weerbarstiger dan de theorie van hoe je leven moet..... Ik zie hier hele lappen tekst staan met verhalen hoe het wel moet en als je binnen die kaders kan denken is het prima....Maar.....niets menselijks is ons vreemd he? Dus emoties en verleden kunnen daar niet los van staan en daardoor kunnen zaken ook zo verkeerd vallen.....Aan de andere kant maakt dat het forum -meestal- ook weer zo mooi omdat je zo'n diversiteit aan meningen en ervaringen leest...... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het regent hier al uren...  |
Ja hier ook frankie Bah vies en nat weertje Nix an om zo te wandelen met ut hondke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:16
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Als je het niet erg vind reageer ik niet op je, je zit mijn s inziens gewoon uit te lokken... |
dat hoeft niet eens bij jou enne wat is hier nog van waar?
Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
ik hou er i.i.g. wel over op nu ja en jij blijft nog wel even doorgaan met nasmeulen, wat een lol
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 27 januari 2013, 10:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:17
|
|
|
|
@ Jol,
Weet je wat het ook was, ik zat op zoeker te reageren, en ja toen regeerde ik, per ongeluk, op halverwege de post van R. anders wás het me niet eens opgevallen denk ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:18
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | sorry ik ken hem niet maar ga er van uit dat hij er tegen kan en dat hij antwoord ja ik kan vissen  |
Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:19
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | dat hoeft niet eens bij jou enne wat is hier nog van waar?Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
ik hou er i.i.g.wel over op nu ja en jij blijft nog wel even doorgaan met nasmeulen, wat een lol |
Wat een lol...je vergeet dat ik er zolang op doorging, dat dat was omdat het iets fundamenteels bijbels betrof voor mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:20
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | dat hoeft niet eens bij jou enne wat is hier nog van waar?Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
ik hou er i.i.g.wel over op nu ja en jij blijft nog wel even doorgaan met nasmeulen, wat een lol |
als jullie elkaar nu es effe vergeven, dan is dit opgelost. ieder van jullie heeft zo zijn eigen kijk op de dingen,kan gebeuren liefs voor beide
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:22
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Sta in meppel maar als ik ze er in heb denk dat ze naar huis willen hebben de hele nacht gereden van uit Oostenrijk. Denk niet dat ze om willen rijden sorry zeeland  |
en zo blijft zeeland hier ook nog wat jaren hangen misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:22
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | oehhhh interesant , nicolus gage. ma ja in echt zal die ook wel weer iets hebben waar je opafknappt, bij de film knippen ze natuurlijk de afknap momenten van hem er uit.  |
In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het regent hier al uren...  |
T'is ook nooit goed of het deugd nie he Sneeuwt het meneer doet regent het meneer doet wat wil je nu sneeuw of niet
Het regent lekker door en laat dat nu ook maar even lekker doorgaan des te eerder is alle sneeuw verdwenen en de gladdigheid weg zonder dat alles vieze drerrie wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:24
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken  |
Zeide gij dr nu ook weer Wel met toestemming van mar mag ik hopen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet . |
punt 1 het risico dat jullie ons verzuipen en punt twee zoeken we 1 leuke man en als twee leuke mannen je mee vragen om mee te vissen word het wel erg ingewikkeld he
|
|
| Naar boven |
|
|