ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5131 5132 5133 5134 5135 5136 5137 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22

Denk er komt zo een goede vraag van Jans want dat las ik in topic eten maar zie niks Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22

ERIKA129 schreef:
Moest jij niet werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja ja euh betekent ja Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23

ERIKA129 schreef:
Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag Clown smiley

jaa word tijd voor de lente Lachende smiley , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie Huilende smiley, smiley in tranen
Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:25

PETRA373 schreef:
jaa word tijd voor de lente Lachende smiley , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. Twijfelende smiley

Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:26

PETRA373 schreef:

Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Knipoog smiley
Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:27

FRANKT627 schreef:
Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...

jeee daar zeg je me wat Huilende smiley, smiley in tranen kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:28

ERIKA129 schreef:
Denk er komt zo een goede vraag van Jans want dat las ik in topic eten maar zie niks Smiley die vol vragen zit

Ze zit met Jol privé te kletsen over de Margriet... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:29

PETRA373 schreef:
jeee daar zeg je me wat Huilende smiley, smiley in tranen kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss

Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:31

ERIKA129 schreef:
Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Knipoog smiley
Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden Clown smiley

ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:32

[quote=ERIKA129]Mag jij jokken van je moeder Verraste, verbaasde smiley[/quote

Ga eens eten, jij, plaaghormoon...zwengel je frietgeval maar aan... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33

PETRA373 schreef:
ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel Knipoog smiley

Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

FRANKT627 schreef:
Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

jewel hoor ik onthoud ze op andere dingen, die ene met die mooie ogen en die had een mooie trui en die had bla bla bal, zucht een leuke lach Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

THOMAS968 schreef:
Hoewel verspilling geen deugd is, overdrijf je nu toch wel, lijkt me. Ik heb geen groot huishoudelijk talent maar als ik zulke dingen lees dan lijkt me wat verser spul toch beter voor je. Stond er geen houdbaarheidsdatum op?

Thomas, redelijk geconserveerd.

nee hoor, helemaal geen overdrijving Thomas, als dat spul in een nog niet opengemaakte verpakking zat en er verder fris uitziet probeer ik het even en als me er niks van overkomt zou het JUIST verspilling zijn het weg te gooien!..., sommige dinge in >blik< (agenten en zo Knipoog smiley ) kun je nog wel langer bewaren en wat dacht je van dure wijnen van een jaartje of 100??
(ok ok, zit alcohol in... Verlegen lachende smiley )

gewoon een beetje rationeel zijn en op je oge en je verstand vertrouwe, da's alles Knipoog smiley

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 27 januari 2013, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

FRANKT627 schreef:
Zelf gekocht, zelf uit de verpakking gedaan, zelf opgewarmd en zelf opgegeten...tja, zo kan ik het ook...

Niks ervan, Boze smiley.
Bodem gemaakt, voorgebakken, belegd met allerlei lekkers en hij is nu aan het afbakken. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

FRANKT627 schreef:
Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo... Gefrustreerde smiley

wel dat risico neem ik maar over 3 jaar ben ik 50 dus zoiets als me laatste kansen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:41

FRANKT627 schreef:
Ze zit met Jol privé te kletsen over de Margriet... Gefrustreerde smiley

miepen heet dat toch? of beppen (allebei vrouwennamen, hoe zou dat nou toch komen vraag ik mij dan verwonderd af, hahaha)
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 28 januari 2013, 16:27
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:43

PETRA373 schreef:
wel dat risico neem ik maar over 3 jaar ben ik 50 dus zoiets als me laatste kansen Twijfelende smiley
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:49

BERENDJAN590 schreef:
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla Huilende smiley, smiley in tranen . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he Twijfelende smiley en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55

Twijfelende smiley morgen weer es een neiuwe dag
plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf
plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....

3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe
4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade
5 toch es nadenken over me zelf en mannen Twijfelende smiley
6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen
7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55

PETRA373 schreef:
tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla Huilende smiley, smiley in tranen . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he Twijfelende smiley en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten Twijfelende smiley

Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:56

FRANKT627 schreef:
Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over... Knipoog smiley

sorry Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:57

PETRA373 schreef:

6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen
7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren Duiveltje smiley

8. Opschrijven wat je allemaal hebt om dankbaar voor te zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:02

PETRA373 schreef:

Boze smiley ..het is maar goed dat ik besta want anders had je niemand op je af te reageren. Ik heb het altijd gedaan. De heibel in Mali is immers ook mijn schuld. Dank je wel...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:06

Zondag 27 januari, Genesis 47: 1-12; Geen successtory, wel gezegend.

Ne eerst de asielprocedure handig geregeld te hebben voor zijn broers, stelt Jozef zijn oude vader voor aan de farao. Maar dan gebeurt er iets heel ongebruikelijks. Niet de farao komt de oude man tegemoet met zijn gunsten, maar Jakob begroet de farao door royaal zijn handen zegenend uit te strekken over hem en zo deze machtige Egyptische vorst te zegenen. Een grotere tegenstelling is bijna niet denkbaar. Aan de ene kant de farao in al zijn Egyptische luister, aan de andere kant de oude nomandenman, getekend door het leven, slepend met zijn ene been. Maar wat farao bij al zijn rijkdom en mogelijkheden niet heeft, heeft Jakob. En spontaan laat hij de farao delen in de zegen van God.
De farao is er even verlegen van. Om toch nog iets te zeggen, vraagt hij Jakob naar zijn leeftijd. Hoe oud bent u al, mijnheer? Daarover is Jakob kort. Zonder zijn leeftijd te noemen, want leeftijden op zich zeggen soms maar weinig, reageert Jakob met de woorden: weinig en kwaad. Weinig vergeleken met zijn vaderen. Kwaad wat hijzelf ervan maakte. Geen succesverhaal dus, maar wel dagen en jaren vol van de zegen van God. Genoeg om uit te delen. En de farao laat zich zegenen. Met de God van Jakob. Met die God ben je goed af. Ook een farao. Elk mens.
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:07

JANE410 schreef:
Mooi Altje dat je zo bemoedigt ben door de preek die je gehoord hebt.
Je bent veel sterker dan vorige week. God is groter dan alle problemen, dat zie je maar weer.

STERKTE verder, De HERE is met jou, alle dagen van je leven

Groet,Jane Knipoog smiley

ECHT WEL en dankjewel.

Jij ook Gods zegen op je weg een zonnige toekomst tegemoet.
Want er staat er is licht als we blijven zien op dat licht , dan kan het leven niet meer stuk wat er ook gebeurd.

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:14

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ..het is maar goed dat ik besta want anders had je niemand op je af te reageren. Ik heb het altijd gedaan. De heibel in Mali is immers ook mijn schuld. Dank je wel...

Ik vind het wel sneu Frank dat jij het moet ontgelden.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:16

PETRA373 schreef:

Zucht ik heb nog 5 jaar Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:17

Zo'n klein flesje wijn gevonden en leeggedronken Clown smiley

En gestoomd, bij gebrek aan beter maar met rooibos thee
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:28

STEENTJE178 schreef:
Bijna alle sneeuw is weg geregend, en nu doet de zon nog snel ff een poging de dag goed af te sluiten.......
Kon minder allemaal Lachende smiley

Hier ook, maar nu is hij weg Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5131 5132 5133 5134 5135 5136 5137 ... 6194 Volgende
Pagina 5134 van 6194