| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:32
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Heey Shanita, Koninginnedag wordt Koningsdag, en zal vanaf 2014 op 27 april gevierd gaan worden. Koningin Beatrix had de gewoonte Koninginnedag op de verjaardag van haar moeder te vieren, mede ook omdat haar eigen verjaardag middenin de winter valt, maar wanneer koning Willem-Alexander aantreedt, zal het dus 3 dagen vervroegen, naar zijn eigen verjaardagsdatum.
Het zal wel ff wennen zijn. En voor de scholen ook wel ff ingewikkeld hoe ze nu een week Meivakantie gaan plannen.... We zullen het wel zien  |
Ja, dat wist ik al; ik denk het blijft Koninginnedag heten, en dezelfde datum, want Maxima wordt ook koningin, en anders wordt er teveel overhoop gegooid, gewoon dezelfde dag is iedereen aan gewent, denk ik hoor. Of staat naam en datum al vast?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 30 januari 2013, 20:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:35
|
|
|
|
Mooi...! En ook mooie reactie Anita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:38
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Mooi, eerlijk en open stukje zelfreflectie zet je hier neer. Mooi voorbeeld, doet vast volgen :) Dank je wel. |
inderdaad!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:39
|
|
|
|
Ik ga eten, dvd's kijken en me bed in. Morgen zooo druk.
Trusten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:47
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik vind dag koning beter klinken weet je wat die gasten allemaal kosten ook al slapen ze, in ieder geval meer dan wij hebben en nog krijgen |
Waarom heeft men het nooit over ons koningshuis de staat oplevert???????
Hun baan is niet te wensen neem dat maar van mij aan, wat ze doen voor ons koninkrijk is dus meer dan jij kan beseffen dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:52
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Net nadat ze gekoond werd  |
Funny!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:07
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | | *verwijdert na aanbrengen van wat contrastvloeistof en onder de blauwe lamp heel voorzichtig splintertje uit eigen oog, hebbes!*a |
Gaf alleen goede raad, het is aan jou om die op te volgen, misschien kun je dat niet zien om één of andere reden, bril vergeten of zo??
Hopelijk kunnen we met elkaar toch genieten van deze clip omdat het de waarheid is geworden voor een ieder van ons. https://www.youtube.com/watch?v=FmF44bacnW4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:25
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Koningsdag miv 2014 op 27 april, op de verjaardag van Willem-Alexander... |
het zal denk ik de 26ste worden.. 27 april valt op een zondag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:38
|
|
|
|
Woensdag 31 Januari, Genesis 50: 15-26; God maakt het kwade goed.
Jozef troost zijn broers. Dat heeft hij al eerder gedaan. Maar nu Jakob gestorven is en in het beloofde land begraven, zijn de broers bang dat Jozef toch nog met een afrekening zal komen. Kennelijk zitten ze daar nog steeds meen en hebben ze er ook over gesproken met Jakob. Die zou hun gezegd hebben: Als ik er niet meer ben, wees wijs en doe boete en vraag Jozef om vergeving. Zoiets! En zo doen ze dus. Het gebaar grijpt Jozef diep aan. Het is waar: zij hebben hem kwaad aangedaan. Maar God heeft dat kwaad van hen ten goede gekeerd. Jozef kan geen andere conclusie trekken. Niet iedereen zal dat zo helder zien als Jozef, terugkijkend op een bepaalde fase in zijn of haar leven. Van een ruzie met je familie. Of het bedrog van je partner. Of onbegrijpelijk verdriet en tegenslag in je leven. Kwaad blijft kwaad. Maar soms zie je als in een flits iets van God. Een God die zelfs van het kwaad iets goeds wist te maken. Het donker omzette in licht, het kruis in zegen. Je vastheid en overeind hield. Je bewaarde bij Hem en zijn heil. Het kwaad heeft niet het laatste woord. In Jezus’ keerde God al ons kwaad om tot eeuwig heil. Soms zie je terugkijkend er iets van oplichten. En straks wist God alle tranen af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:46
|
|
|
|
1 febr. is het precies 60 jaar geleden dat grote delen van Zeeland en Zuid-Holland hardhandig kennismaakten met de verwoestende krachten van de zee. Sindsdien is er hard gebouwd aan ons aller veiligheid , maar echt te temmen zal de zee nooit zijn .
Watersnood Wij voelden ons zo veilig achter de dijken Zo knus en rustig op het lage land Waarop zo vredig onze velden prijken Wat zou ons deren in dit kalm bestand?
De schone velden gingen ons verrijken Door regen , zon, door arbeid en verstand Zelfs buitenlanders kwamen 't land bekijken De lage akkers achter het hoge strand .
Toen is zo onverwacht de ramp gekomen De zeeën braken wild de dijken door En grepen gulzig in steeds breder stromen De wonderlijke prooi op 't vreemde spoor
Wat wij zo veilig waanden werd ontnomen Ons kostbaar goed ging plotseling teloor.
M. Nijsse.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:47
|
|
|
|
IK DANK JULLIE FEESTELIJK
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Frank...Bartje deed dat niet...je weet wel...Bartje uut Drenthe... |
Ook niet voor die soep?
Die Bartje toch. Zal het vast wel een blik van Unox zijn geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hmmm ik vraag me af, als ik nog eens een slachtoffer voor bepaalde doeleinden op het oog heb, waar ik hem dan mee moet lokken
oke geen kip tja wat dan  |
Een heggeschaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik snapte hem eerst niet door Lydia's toelichting wel, jeetje... |
Ja inderdaad... jeetje. Warrige momenten, mensen die er allang niet meer zijn die ze om zich heen ziet, of denkt naar toe te moeten.. dingen niet meer zo snappen, zoals die rits hoe dat toch dicht moet.. of die deur, hoe gaat die nou toch open. Of die schaar bij de inpaktafel, hoe knipt dat? Die knipt niet! waarop een niet-mijn-moeder-uitspraak volgt waar ik een tijd van dubbel lig: "Daar kan je op je blote kont mee naar Spanje" oftewel afgekeurd dus. Tijd van voortijdig afscheid.. Minke van Rijsdijk schreef ooit een boekje over de dementie van haar moeder... ben de titel kwijt maar herinner me hoe dit proces van haar moeder werd beschreven.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 30 januari 2013, 22:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:17
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Ik vraag me vanavond af... Waarom er zoveel mensen meerdere persoonlijkheden blijken te hebben.
Zou toch wel alle persoonlijkheden meegemaakt willen hebben voordat...  |
Toch niet in de chatbox gezeten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
en de oudere zeeuwen komen klagen pijn hier, pijn daar met aan de dokter vragen nee, meneer uw been is gezond het komt doordat u toen op het dak stond met 4 kleine kinderen in de koude waarvan 2 de bevroren handjes elkaar niet meer konden vasthouden en de zee nam, wreed en gemeen meneer, u bent gezond,de pijn van uw hart gaat door uw been
en de vrouw uit nieuwerkerk liep lang verloren vertelde iedereen over haar 7 lieve kinderen die het wou horen de dijk brak en weg waren ze voorgoed jaren later liep ze nog verloren en zonder moed
wanneer soms het hard stormt en de ramen vol zout zitten ze op de bankjes heel oud met al die herinneringen vol pijn van verloren mensen die er niet meer zijn
van stoere mosselvissers op zoek met boten naar de mensen in nood door het water en nu, nu is het zoveel jaar later vergeten alle mannen vol moed? die deden zoveel goed
nee, vergeten doet een zeeuw het niet wanneer die bij sommigge huizen het zout nog in de muur ziet weet alle verhalen die voor de duitste toeristen niet zijn te vertalen
de zee, zo groot,zo mooi,met eb en vloed zo vredig voor je gemoed soms zo anders in nood voor menig schipper ook op vaart wanneer in de storm de vuurtoren als enig veilig baken staat
de dorpjes met hun ouderen op de banken soms laten ze een traan,als of ze ieder moment heel hard gaan janken
sica ture at astra ( me naam als ik gedichten maak,petra die na de storm zat te luisteren, de zee mist en de zeeuwen en aan ze zat te denken
met respect geschreven voor alle zeeuwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:38
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | IK DANK JULLIE FEESTELIJK  |
verkeerde smiley's zeker, Gerrit? Deze zien er niet zo feestelijk uit
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op woensdag 30 januari 2013, 22:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:44
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Toch niet in de chatbox gezeten?  | nee ikke niet!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 22:50
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | en de oudere zeeuwen komen klagen pijn hier, pijn daar met aan de dokter vragen nee, meneer uw been is gezond het komt doordat u toen op het dak stond met 4 kleine kinderen in de koude waarvan 2 de bevroren handjes elkaar niet meer konden vasthouden en de zee nam, wreed en gemeen meneer, u bent gezond,de pijn van uw hart gaat door uw been
en de vrouw uit nieuwerkerk liep lang verloren vertelde iedereen over haar 7 lieve kinderen die het wou horen de dijk brak en weg waren ze voorgoed jaren later liep ze nog verloren en zonder moed
wanneer soms het hard stormt en de ramen vol zout zitten ze op de bankjes heel oud met al die herinneringen vol pijn van verloren mensen die er niet meer zijn
van stoere mosselvissers op zoek met boten naar de mensen in nood door het water en nu, nu is het zoveel jaar later vergeten alle mannen vol moed? die deden zoveel goed
nee, vergeten doet een zeeuw het niet wanneer die bij sommigge huizen het zout nog in de muur ziet weet alle verhalen die voor de duitste toeristen niet zijn te vertalen
de zee, zo groot,zo mooi,met eb en vloed zo vredig voor je gemoed soms zo anders in nood voor menig schipper ook op vaart wanneer in de storm de vuurtoren als enig veilig baken staat
de dorpjes met hun ouderen op de banken soms laten ze een traan,als of ze ieder moment heel hard gaan janken
sica ture at astra ( me naam als ik gedichten maak,petra die na de storm zat te luisteren, de zee mist en de zeeuwen en aan ze zat te denken
met respect geschreven voor alle zeeuwen |
Wat onzettend mooi Petra!!!
Ik ben geen echte Zeeuwse (al woon ik er wel, en met plezier) Maar ken wel veel van de verhalen. En de angst en onrust bij de ouderen als het weer dreigt te stormen. Een gids in het watersnoodmuseum in Ouwerkerk verwoordde het zo: Leven op land wat eigenlijk de vissen toebehoord.
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op woensdag 30 januari 2013, 22:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 23:20
|
|
|
|
Ik heb al te kennen gegeven hier en daar op het forum dat ik mijn abonnement niet verleng.
Ik twijfel of ik in de toekomst nog wel lid wil worden. Maar zoals het de laatse weken aan toe gaat op heel cm denk ik je bent knettergek om nog langer te blijven.
De redactie doet niks aan de problemen die er zijn. Ik ben lid geworden een paar jaar geleden om te kijken of er een partner voor mij er tussen zat. Niet gevonden. Ik ging er vanuit dat uit goede vriendschappen ook kan een relatie ontstaan. Na menig profiel gelezen te hebben heb ik mij er niet meer verder in verdiept. Dus mijn motto is dus beter goede vrienden dan een slechte relatie.
Maar goed, ik heb nu vijanden op cm. Hun negeren schijnt niet christelijk te zijn. Hun gedrag dan kan ik ook niet christelijk noemen. En mijn gedrag kan je ook niet echt christelijk noemen.
Ik was van middag even in de lobby om afscheid te nemen. En ja daar zat een van mijn vijanden. Helaas drongen mijn woorden niet tot door tot zijn hersenen. Hij ging als vanouds er mee door zijn eigen zin te doen: de boel verzieken, voor mij. Begon ook nog heerlijk irritant te doen door mij schatje en lieverd te noemen. En hij wilde dat ik mijn mond hield. Degenen die aanwezig waren heb ik het beste gewenst. en tot de treiteraar XXXXX zei ik: drop dead.
Ja niet christelijk van mij, maar goed, ik hoor dan ook niet op cm thuis, ik ben dan ook geen wedergeboren christen, dus behouden ben ik niet.
Ik hou normaal gesproken er niet van om mensen openlijk zwart te maken, maar ach... De gevolgen zijn voor mijn rekening.
Ik wens iedereen verder een goede tijd op CM.
Groetjes van Mariska601
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 2 februari 2013, 09:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:11
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Gaf alleen goede raad, het is aan jou om die op te volgen, misschien kun je dat niet zien om één of andere reden, bril vergeten of zo??
Hopelijk kunnen we met elkaar toch genieten van deze clip omdat het de waarheid is geworden voor een ieder van ons. https://www.youtube.com/watch?v=FmF44bacnW4 |
a Ik kan gelukkig ook nog gewoon om grapjes lachen pieter, bijv om die van roos (vorige pagina), ik word wel eens boos, tuurlijk, maar ik blijf niet boos, ook al omdat God wil dat we worden en zijn als een kind!, dat onbevangene, niet veel langer boos dan een kwartiertje of zo  a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zaterdag 2 februari 2013, 10:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | en de oudere zeeuwen komen klagen pijn hier, pijn daar met aan de dokter vragen nee, meneer uw been is gezond het komt doordat u toen op het dak stond met 4 kleine kinderen in de koude waarvan 2 de bevroren handjes elkaar niet meer konden vasthouden en de zee nam, wreed en gemeen meneer, u bent gezond,de pijn van uw hart gaat door uw been
met respect geschreven voor alle zeeuwen |
sprakeloos , zo mooi verwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:33
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Wat onzettend mooi Petra!!!
Ik ben geen echte Zeeuwse (al woon ik er wel, en met plezier) Maar ken wel veel van de verhalen. En de angst en onrust bij de ouderen als het weer dreigt te stormen. Een gids in het watersnoodmuseum in Ouwerkerk verwoordde het zo: Leven op land wat eigenlijk de vissen toebehoord. |
Vanavond een documentaire gekeken...over een man die zijn vader...moeder...en 9 broertjes en zusjes verloor bij de ramp.. En een vrouw die haar man en dochtertje verloor...en bovendien zwanger was op dat moment van een tweeling... Na haar 2e huwelijk...mocht ze er nooit meer over praten... Pas nu deed ze dat wel...aangrijpend om te zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:36
|
|
|
|
Mooie gedichten! Over een heftige tijd; je kunt je niet voorstellen wat voor leed het gebracht heeft. Veel respect voor die mensen, die toen toch ook verder moesten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb al te kennen gegeven hier en daar op het forum dat ik mijn abonnement niet verleng.
Ik twijfel of ik in de toekomst nog wel lid wil worden. Maar zoals het de laatse weken aan toe gaat op heel cm denk ik je bent knettergek om nog langer te blijven.
De redactie doet niks aan de problemen die er zijn. Ik ben lid geworden een paar jaar geleden om te kijken of er een partner voor mij er tussen zat. Niet gevonden. Ik ging er vanuit dat uit goede vriendschappen ook kan een relatie ontstaan. Na menig profiel gelezen te hebben heb ik mij er niet meer verder in verdiept. Dus mijn motto is dus beter goede vrienden dan een slechte relatie.
Maar goed, ik heb nu vijanden op cm. Hun negeren schijnt niet christelijk te zijn. Hun gedrag dan kan ik ook niet christelijk noemen. En mijn gedrag kan je ook niet echt christelijk noemen.
Ik was van middag even in de lobby om afscheid te nemen. En ja daar zat een van mijn vijanden. Helaas drongen mijn woorden niet tot door tot zijn hersenen. Hij ging als vanouds er mee door zijn eigen zin te doen: de boel verzieken, voor mij. Begon ook nog heerlijk irritant te doen door mij schatje en lieverd te noemen. En hij wilde dat ik mijn mond hield. Degenen die aanwezig waren heb ik het beste gewenst. en tot de treiteraar Robbedoes205 zei ik: drop dead.
Ja niet christelijk van mij, maar goed, ik hoor dan ook niet op cm thuis, ik ben dan ook geen wedergeboren christen, dus behouden ben ik niet.
Ik hou normaal gesproken er niet van om mensen openlijk zwart te maken, maar ach... De gevolgen zijn voor mijn rekening.
Groetjes van Mariska601 |
Laat het los Mariska, wat sommige je aan kunnen doen. Het zegt meer iets over het individu, dan over de rest van de mensen op CM. Iedereen maakt fouten en we moeten elkaar daarover vergeven. Het geeft je meer innerlijke rust. En voor de rest wenst ik je alle goeds toe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook niet voor die soep?
Die Bartje toch. Zal het vast wel een blik van Unox zijn geweest.  |
Nee Visser...het was geen soep....(toen) En als het Unox was...reden om er niet voor de bidden dan????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb al te kennen gegeven hier en daar op het forum dat ik mijn abonnement niet verleng.
Ik was van middag even in de lobby om afscheid te nemen. En ja daar zat een van mijn vijanden. Helaas drongen mijn woorden niet tot door tot zijn hersenen. Hij ging als vanouds er mee door zijn eigen zin te doen: de boel verzieken, voor mij. Begon ook nog heerlijk irritant te doen door mij schatje en lieverd te noemen. En hij wilde dat ik mijn mond hield. Degenen die aanwezig waren heb ik het beste gewenst. en tot de treiteraar Robbedoes205 zei ik: drop dead.
Groetjes van Mariska601 |
Sterkte en succes Mariska, maar aan de andere kant, zou ik me toch echt niet weg laten pesten. Onvolwassen bejaarden kom je ook op straat tegen, dan ga je toch ook niet emigreren, dat kost klauwen met geld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:44
|
|
|
|
| DIANA556 schreef: | verkeerde smiley's zeker, Gerrit? Deze zien er niet zo feestelijk uit  |
ach ja, ut was ook één van mijn mindere verjaar dagen het getal staat verkeerd nou ja andersom had gunstiger geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:47
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ik vraag mij af hoe moet ik verder moet?(gewoon rustig adem blijven halen...goed voor je naasten zijn...) ik vraag mij af doe ik het goed?(dat zal best wel!!!) ik vraag mij af moet ik toe geven?(in sommige gevallen is dat erg gevaarlijk) ik vraag mij af waarom zo leven?(Gaat het niet goed met je dan) ik vraag mij af hoe nu daten?(Lukt het niet dan) ik vraag mij af wat ga ik eten?(een hint...erwtensoep misschien??) ik vraag mij af waarom het niet kan?(de erwtensoep was misschien op...dus werd het tomatensoep) ik vraag mij af ben ik wel de man?(ik hoop het wel voor je...op de fotos lijkt dat wel zo) ik vraag mij af vraag ik wel wat mag? | (er is nog veel wat WEL mag)
Zo maar wat antwoorden tijdens mijn nachtelijke meditatie)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 31 januari 2013, 00:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 00:51
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Laat het los Mariska, wat sommige je aan kunnen doen. Het zegt meer iets over het individu, dan over de rest van de mensen op CM. Iedereen maakt fouten en we moeten elkaar daarover vergeven. Het geeft je meer innerlijke rust. En voor de rest wenst ik je alle goeds toe..... |
Deze raad kreeg ik hier ook verschillende keren...en sinds ik daar aan terug denk...gaat het prima....
|
|
| Naar boven |
|
|