ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5189 5190 5191 5192 5193 5194 5195 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:51

MAMALOE463 schreef:
Tralalaa, hare majesteit, hoog geeerd bezoek herselluf, ofnee himselluf
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ha ha ha, ik ga ook zon hoed opzetten net als d ekoninging maak ik vast een plechtigge indruk ...duhhh ha ha en nee frank ik ben helemaal niet nerveus.......morgen merken jullie wel of het een dramatische afloop had of dat ik heel blij ben.... zo niet reageer ik me morgen es effe goed af op frank, iemand moet toch de schuld van alles krijgen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt petra die maar es verder gaat en effe niks meer schrijft Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:57

PETRA373 schreef:
ha ha ha, ik ga ook zon hoed opzetten net als d ekoninging maak ik vast een plechtigge indruk ...duhhh ha ha en nee frank ik ben helemaal niet nerveus.......morgen merken jullie wel of het een dramatische afloop had of dat ik heel blij ben.... zo niet reageer ik me morgen es effe goed af op frank, iemand moet toch de schuld van alles krijgen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt petra die maar es verder gaat en effe niks meer schrijft Twijfelende smiley

Boze smiley ...als ik alleen maar dien om boksbal te zijn ga ik me maar vlug onlid maken...

Aheum, wat zullen we zien morgen Knipoog smiley ...volgens mij is het niet de kwien die komt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:58

MAMALOE463 schreef:
Echte muis of opwindbare muis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...een echte muis...en ik was diegene die opgewonden was...dan moet dit oud fossiel, dat kraakt en piept en lekt op handen en knieën om dat beestje te vangen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:59

LIES146 schreef:
Ik heb een hele goede voorspeller van onweer. Dan komt ern namelijk 26 kilo hond van zn post af. het is de hulphond van mn zoon die dus ook bij mn zoon op de kamer slaapt. Maar als het er op lijkt dat het zou kunnen gaan onweren hoef ik pak m beet maar tot 3 te tellen.. dan komt er 26 kilo hond mn kamer in gedenderd om op mn bed te gaan liggen rillen. En dat vind ik dan ook meestal weer zo schattig dat ik m maar laat.... Dus: vanochtend was het weer eens zover dat ik door hond geattendeerd werd op het weer, om het zo maar te stellen..

Ik bibber ook altijd tijdens onweer...mag ik dan ook naast jou komen liggen? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:01

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik alleen maar dien om boksbal te zijn ga ik me maar vlug onlid maken...

Aheum, wat zullen we zien morgen Knipoog smiley ...volgens mij is het niet de kwien die komt Smiley met dichtgeplakte mond

dat jij nou naar het belgisch journaal kijkt, was gisteren op het journaal in nederland, dat d e koningin zeer vereerd was dat z e op bezoek mocht komen bij mij, warom denk je dat vorig jaar al die straatmakers hier bezig waren :-
ja ja, allemaal voorbereidingen voor het plechtigge bezoek. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:03

ANNA415 schreef:
... en dat ding doet het ook nog.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

ha ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:03

SAM822 schreef:
Hoi Shanita,

Kun je dit toelichten... het lijkt er anders op dat Christus je vrij heeft gemaakt zodat je toch vooral zelf kan gaan doen waar je zin in hebt, puur laat leiden door je gevoel en verder niet voor correctie vatbaar bent. Uitsluitend hoe jij het ziet is de juiste zienswijze? Sta je ook open voor andere meningen dan? In verschillende topics merk ik steeds weer een houding van je van: "zij hebben het gedaan, zij hebben jou onoprecht en onheus behandeld/benaderd en anderen hebben het allemaal verkeerd". Je schrijft veel hier op het forum. Ik vraag me soms af waarom? Is het constructief of destructief bedoeld?

Kijk Sam, als je me iets vraagt om toe te lichten en je licht het vervolgens zelf toe, ja, wát wil je daarmee bereiken, vraag ik me af.

Kun jij dat even toelichten?

Want jou toelichtingen over mij komt me over als een reeks Absurde beschuldigingen.
En ook, net alsof je tegen een minderwaardig iemand praat.
Ja, dat gedrag van jou komt mij erg bekend voor uit groepen die ook altijd alles beter wisten, ze wisten zelf beter dan ik zelf wat mijn motieven waren, wat ik ergens mee wou bereiken etc. Ze wisten zelfs beter wat ik dacht, en ja, de Heer zegt dit en dat tegen mij over jou, ach ik kan een boek schrijven, zo een als ooit EVANGELISCH EN JIJ BENT HET VOORBEELD...van hoe het niet moet....

Ik zal voor de duidelijkheid wat dingen quoten , wat beschuldigingen en insinuaties en vooronderstellingen, zeg maar vooroordelen.

Nou dat is niet nodig dan zou ik je hele post moeten quoten.

Het is namelijk een groot stuk beschuldigingen, aannames, vooroordelen, insinuaties etc.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 februari 2013, 09:18
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:04

PETRA373 schreef:
dat jij nou naar het belgisch journaal kijkt, was gisteren op het journaal in nederland, dat d e koningin zeer vereerd was dat z e op bezoek mocht komen bij mij, warom denk je dat vorig jaar al die straatmakers hier bezig waren :-
ja ja, allemaal voorbereidingen voor het plechtigge bezoek. Lachende smiley

je zit weer boordevol plaaginspiratie, hé??? Boze smiley

mamaloe wordt ook graag geplaagd...hou je vooral niet in... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:04

PETRA373 schreef:
ha ha ha

Woedende smiley ...lach daar niet mee...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:07

Ik heb een goede band met mijn ouders. Ik blijf steeds hun kind zeiden ze onlangs nog tegen me wanneer het effe niet goed ging.

De band met mijn vader is toch wel hecht. Hij is dan ook de enige echt vriend die ik heb.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:08

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...een echte muis...en ik was diegene die opgewonden was...dan moet dit oud fossiel, dat kraakt en piept en lekt op handen en knieën om dat beestje te vangen...

Ach, wat heb je het toch slecht heh, op je oude dag nog muizen moeten vangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:10

De stilte is de slaap die de wijsheid voedt.

Francis Bacon
Engels filosoof en staatsman 1561-1626
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:10

FRANKT627 schreef:
je zit weer boordevol plaaginspiratie, hé??? Boze smiley

mamaloe wordt ook graag geplaagd...hou je vooral niet in... Knipoog smiley

wel, omdat floscke jarig is, zal ik je sparen....tsss wie kijkt er nou niet na het journaal, dat komt er nou van als je te veel op cm hangt, de echte wereld gaat aan je voorbij. Heel nederland weet van de koninging behalve... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:11

MAMALOE463 schreef:
Ach, wat heb je het toch slecht heh, op je oude dag nog muizen moeten vangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ...je moet mijn ouderdom nu ook weer niet zo hard benadrukken, hé...speelvogel...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:11

FRANKT627 schreef:
Ik heb een goede band met mijn ouders. Ik blijf steeds hun kind zeiden ze onlangs nog tegen me wanneer het effe niet goed ging.

De band met mijn vader is toch wel hecht. Hij is dan ook de enige echt vriend die ik heb.

Mooi is dat he, dat je kan zeggen mijn vader is mijn vriend, voor mij is dat mijn moeder, ben blij dat ik ze heb, ze betekenen zoveel voor mij, helaas kan niet iedereen dat zeggen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:12

PETRA373 schreef:
wel, omdat floscke jarig is, zal ik je sparen....tsss wie kijkt er nou niet na het journaal, dat komt er nou van als je te veel op cm hangt, de echte wereld gaat aan je voorbij. Heel nederland weet van de koninging behalve... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

CM is mijn journaal...nouja, het heeft meer iets weg van De Privé en de Story... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:17

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...je moet mijn ouderdom nu ook weer niet zo hard benadrukken, hé...speelvogel...

Volgens mij had jij het over een oud fossiel dat kraakt en piept Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:27

SHANITA130 schreef:
Ja, en dan krijg je het verschil tussen man en vrouw, wat Willemijn zei:'dat ze geen jonge gozer zou willen, ja ik ook niet; uitzonderingen.

Maar ja, als je zo es kijkt waar oudere mannen, en ja er zijn veel uitzonderingen, op vallen, kijk maar in mannenbladen, media etc.

O, ik dacht ff in de snelheid dat ik op Leanne reageerde, nou ja, staat er nu al. @ Leanne dus. Ja, ik zag je quote aan voor je post....

Dat een jongere man, een oudere vrouw zou huwen, moet je meer zien in de economische belangen Verraste, verbaasde smiley
Dat heb ik zo links en rechts waar genomen Zieke smiley en die dat niet hebben gedaan, lopen Coole smiley met zonnebril en met een witte stok met rode bandjes Geschokte, onthutste smiley
(of met een hond)
Willen en kunnen is hier een wereld van verschil Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:27

FRANKT627 schreef:
CM is mijn journaal...nouja, het heeft meer iets weg van De Privé en de Story... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ha ha , goede tijden en slechte tijden, met prachtigge karakters in de hoofdrol. oke ik zal z eneit allemaal gaan ebschrijven voor iemand weer boos op me word... Twijfelende smiley
maar je hebt een belg
zeeuwen
veel prachtigge vrouwen
busdriver
wat norse figuren er tussen Boze smiley
en er zijn engeltjes Engeltje smiley ( daar hoor ik bij)
petra die morgen weer es op cm komt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:29

PETRA373 schreef:
ha ha , goede tijden en slechte tijden, met prachtigge karakters in de hoofdrol. oke ik zal z eneit allemaal gaan ebschrijven voor iemand weer boos op me word... Twijfelende smiley
maar je hebt een belg
zeeuwen
veel prachtigge vrouwen
busdriver
wat norse figuren er tussen Boze smiley
en er zijn engeltjes Engeltje smiley ( daar hoor ik bij)
petra die morgen weer es op cm komt Coole smiley met zonnebril

Komt de koning Zijne koninklijke hoogheid de hele dag dan? Verliefde smiley

Love is in the air Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:36

SHANITA130 schreef:
Ja, maar wel VAN HARTE he, mag ik hopen Woedende smiley

Zie post Roady

Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:39
Bericht Onderwerp: Vergeving
[/u]

Net zoveel begrip en gevoel als een wiskundige vergelijking of som.

Neehee, zelfs een wiskundige vergelijking heeft meer gevoel.... Knipoog smiley

En net zoveel wijsheid als een .......? Kan even geen woord bedenken.....
Ja, net zoveel wijsheid als een ...

Voor de zekerheid, deze post was om te laten zien hoe een en ander over kwam bij me...wat Roady oa zei.

Fijne dag!

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 februari 2013, 10:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:38

LIES146 schreef:
Dat is een van de redenen dat ik uiteindelijk gescheiden ben. Het liegen, de aggressie, de onbetrouwbaarheid en elke keer weer de 'Het spijt me echt'. Zonder enige verandering. Niet werkbaar, echt niet werkbaar.

Terug op het vergeven versus vergeving vragen. Vergeving vragen vind ik eigenlijk een ingewikkeld iets.. Je hebt een ander iets aangedaan en hem kwaad berokkend, en dan leg je er ook nog een verwachting bij. Heb k persoonlijk moeite mee. Zelf zal ik wel dan naar de ander toe gaan en schuld belijden. Ik heb dit gedaan, ik heb jou daarmee beschadigd en dat spijt me heel erg. Je gaat dan wel naar de ander om te erkennen wat er is gebeurt, waarschijnlijk schep je daarmee ook meteen meer ruimte voor vergeving maar je legt het niet als verwachting bij de ander neer.

Het werd bij mij zelfs als een 'moeten' van mij kant neergelegd, zowel door dader als door "gemeente".
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:41

ROOS575 schreef:
Weer zo'n intelligente opmerking 'nog zoveel meer vinden dat.... Weet je dat dit altijd een zwaktebod is in een discussie? Engeltje smiley

Wie bepaald hier het topic slotje? Okee doe het slotje dan maar op je mond Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben bang dat hij een ander slotje bedoelde, iets in de geest van een slot om zijn territorium, daar waar wel alles uit mag, en niets binnen mag komen Geschokte, onthutste smiley
Ach Roosje Lachende smiley zie het maar zo, blaffende ...... bijten niet toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:44

MAMALOE463 schreef:

nee, misschien eerder zoiets stoms als toen ik die man met kip wou lokken en hij nee zei...... Twijfelende smiley vervolgens ga ik drie maanden lang hele topics vol schrijven over zelfvertrouwen etc..... ha ha ha zit te dollen hoor, komt goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:03

Maar even weer ontopic. Clown smiley

Ik ben van plan aan het werk te gaan en daarna een super gezellige avond tekrijgen.
Ga op visite Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:41

PETRA373 schreef:
nee, misschien eerder zoiets stoms als toen ik die man met kip wou lokken en hij nee zei...... Twijfelende smiley vervolgens ga ik drie maanden lang hele topics vol schrijven over zelfvertrouwen etc..... ha ha ha zit te dollen hoor, komt goed Knipoog smiley

Mij kan je wel lokken met een kippetje...maar niet van de BBQ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:42

[quote=BERENDJAN590]Maar even weer ontopic. Clown smiley

Je hebt groot gelijk dat je weer ontopic gaat... Knipoog smiley voordat het geheim uitkomt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:43

MAMALOE463 schreef:

Jij weet precies (ook) meer Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:44

MAMALOE463 schreef:
Volgens mij had jij het over een oud fossiel dat kraakt en piept Verraste, verbaasde smiley

Boze smiley ...dan kan jij tikken: 'ach lieve Frank, zo oud ben je nu ook weer niet!'
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:53

FRANKT627 schreef:
Jij weet precies (ook) meer Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

ga jij je mail nou maar es open maken die ik na je heb gestuurd. doe je ook nog wat en niet ook nee zeggen. ontopic

ik ga stofzuigen en vandaag kip sian denk ik eten, leuk busdriver je va op visite gaat. waar heeft d e visite je mee gelokt Smiley die vol vragen zit wat is er beter dan kip Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5189 5190 5191 5192 5193 5194 5195 ... 6194 Volgende
Pagina 5192 van 6194