ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5194 5195 5196 5197 5198 5199 5200 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:38

JOSINA022 schreef:
Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi Gefrustreerde smiley

Geschokte, onthutste smiley Ben je lekker mee...
Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht Clown smiley hollennnnnnnn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:39

FRANKT627 schreef:
Als Erika o...is dan heeft ze veel last van m...dat is iets dat eindigt op igraine Knipoog smiley

Ze maakt dan ook geh...llen...waar het k...is ingeschoten en dan is ze m...dat is iets dat eindigt op isselijk Gefrustreerde smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:39

ERIKA129 schreef:
Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht Clown smiley hollennnnnnnn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verraste, verbaasde smiley.....WAREN ze maar in Utrecht...... zo te lezen worden ze ehm....... door iemand opgehouden? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:42

FRANKT627 schreef:
Op de BBQ naast de andere kip Knipoog smiley

*regelt alvast bluswater*........... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:44

JOL252 schreef:
Ik zie dat niet als off-topic maar in het verlengde ervan. Maar als er een nieuw topic geopend moet worden omdat het hier niet kan, be my guest.

Die verantwoordelijkheid als gelovige is interessant. God heeft ons als mede-arbeiders bedoeld en autonomie gegeven. Wat nog een groter wonder is, is dat Hij ons (toe)vertrouwd terwijl Hij weet waar de mens allemaal toe in staat is. Als je eigen verantwoordelijkheid hebt is voorbeschikking van elk moment in je leven nog maar de vraag. Dat al die momenten, voorbeschikt of niet, in Zijn Hand en Zijn aandacht zijn staat voor mij buiten kijf. Maar je hebt eigen keuzevrijheden gekregen en niet voor niets.

God geeft ons inderdaad een grote verantwoordelijkheid. Hij heeft er zelf voor gekozen om de mens de vrije keuze te geven om Hem wel of niet te gehoorzamen. Ik kan zelf op een gegeven moment de beslissing nemen om linksaf of rechtsaf te gaan. Die vrijheid geeft God. Hij wil niet dat wij hem volgen omdat het moet, maar omdat wij daarvoor kiezen. Uit liefde geeft God die vrije keuze en het is aan ons om die liefde te beantwoorden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:45

ERIKA129 schreef:

Ja, die is lekker, kan ik ze eerst gaan keuren zeker Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:46

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley.....WAREN ze maar in Utrecht...... zo te lezen worden ze ehm....... door iemand opgehouden? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Clown smiley

Volgens mij ook...Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:54

ik vraag me af of Duitsland 2 paspoorten toestaat...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:13

LYDIA448 schreef:
Mijn ouders hebben mij laten dopen toen ik een baby was.
Naar ik aanneem hebben ze absoluut het plan gehad om ons kinderen op te voeden zoals ze hebben beloofd bij de doop van hun kroost.
Ware het niet dat er toch iets niet is goed gelopen, want voor mij heeft het nooit geleefd.
Het was een gegeven waar ik mee opgroeide, meer niet.

Ik ben gescheiden van mijn eerste man, op het pad van de scheiding heeft God zich flink met mij 'bemoeid', hij heeft me zeg maar mijn scheiding 'goedgekeurd'.
Hierover zullen de meningen ook weer verdeeld zijn maar is absoluut niet aan de orde.

Later ben ik hertrouwd.

Binnen deze relatie zijn (ja, zoals overal) verschillende zaken voorgevallen.
Maar in 1 jaar tijd zijn er een aantal voor MIJ zeer destructieve aanvaringen geweest waar ik zó de weg bij kwijt raakte dat ik op internet op zoek ging naar....
Tja, naar wat?
Naar geestelijke bijstand, laat ik het maar zo noemen.

En om een lang verhaal kort te maken, kwam ik in contact met iemand en die schreef mij heel simpel een mailtje met 1 zinnetje wat mijn hart diep raakte.

'ik heb een christelijke levensovertuiging'...

En dat zinnetje sloeg binnen, dat maakte dat ik zoiets had van: DAT WIL IK OOK.
Daarmee begon het mosterdzaadje bij mij te ontkiemen, en met een noodgang!

Al met al, God heeft mij hierin behoed voor ernstige misstappen die er gegarandeerd waren gekomen als God niet had ingegrepen, dat is mijn overtuiging.

Dus op de vraag: ' Zet God de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats?' JA!

Mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:17

ZOEKER064 schreef:
Ik denk dat het afhankelijk is van hoe je tegen eigen verantwoordelijkheid aankijkt in hoeverre dit off-topic is of niet.

Zelf geloof ik dat het mechanisme wat hier werkt (dat je altijd in het nu aangerijkt krijgt wat voor jou nu nodig is) altijd werkt. Voor ieder mens, los van welk geloof ook maar.

Voor mij valt dit onder het thema Law of Attraction, hebben we het al eens eerder over gehad. Werkt net zo zeker als de zwaartekracht ;)
Dat is zo door God geschapen, het is een soort van natuurwet.

Daarmee is alles wat naar je toekomt een antwoord op jouw (heel vaak onbewuste) vraag. In die zin ben je dus altijd verantwoordelijk voor wat zich als antwoord voor doet.

Daar zou ik zeker een ander topic voor openen. Mijn abbo verloopt morgen dus ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Even vanuit eigen verantwoordelijkheid geschreven: ik laat mijn abbo morgen verlopen, dus ik zal dat niet meer starten.

Dat is iets heel anders dan: was het Gods wil dat iemand veel te vroeg sterft ... ik denk dat je ook een topic zou kunnen openen over Uw wil geschiede. Het thema is dan of je gelooft dat God keuzes maakt voor jou ... En is het alleen God of zijn daar nog veel meer partijen in aan het werk ... En is het Gods beslissing en Zijn wil wanneer iemand sterft. In hoeverre zijn we met een dergelijke blik slachtoffer van een wrede God?
Dat ligt iets meer in de lijn van dit topic.

Om af te sluiten met een persoonlijk voorbeeld.

Vorig jaar januari is een zoon van twee lieve kringleden in een depressieve bui van een flat gesprongen. Hij kon de kwelling van het leven niet meer dragen ... Het was voor hem genoeg geweest. 21 jaar. Pure wanhoop. Ik heb daarover een gesprek met God moeten hebben en ook gehad.

Toen dat verhaal een plaats had gevonden en het weer rustig was, ontmoete ik in maart via een andere contactsite een vrouw in Rijnsburg. Net tot geloof gekomen. Ik mocht haar helpen de vele vragen die ze had over het geloof te beantwoorden. Dit duurde twee weken toen plots bleek dat haar oudste dochter uitval had van een been. Het bleek ruggemerg kanker te zijn en in october hebben we haar op 17 jarige leeftijd naar het graf gebracht.

Ik heb ervaren dat dit contact niet toevallig op mijn pad is gekomen, dat het alles te maken had met mijn eigen proces. Ik was bezig met de dood van kinderen van de leeftijd van die van mij. Eerst mijn oudste zoon, daarna mijn dochter. Het was voor mij de volgende levensles. En levenslessen zijn meestal niet ervaringen waar we zelf bewust voor kiezen. Maar onbewust was ik wel met dat thema bezig.

Voor die vrouw was ik de juiste persoon op de juiste tijd, ik heb heel veel Liefde van God uit mogen delen. Voor mijzelf was het weer een harde les, waarin ik veel heb geleerd over gebedsgenezing en healing. Maar ik ervaar daarin wel door God te zijn gezegend, ik mocht weer bruikbaarder worden voor Hem.

de achterkant van de medaille....

(oops, weer veel te lang voopr velen ....)

Zeker, de keerzijde van de medaille,
Ik heb even geen woorden voor je, ben diep geraakt door wat je schreef........
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:22

[quote=LIES146]Shanita, wat jou is aangedaan is erger dan met woorden te beschrijven is. En degene die dat gedaan heeft komt een keer voor God te staan en díe is het sowieso ook niet vergeten. Niemand kan een ander opleggen om te 'moeten' vergeven. Dat IS niet oplegbaar. vergeven is niet een kewestie van een knopje omzetten, en al helemaal niet in situaties zoals de jouwe.

Ja weet je wat het is, alleen opleggen, ok, maar de evangelische groepen komen ook nog met dreigementen van 'als jij niet van harte vergeeft dan..!! Woedende smiley en dan komt er vaak de gelijkenis van mat 18 bijgehaald, over die schuldenaar, deze tekst: 32 Toen ontbood zijn heer hem en zeide tot hem: Slechte slaaf, al die schuld heb ik u kwijtgescholden, daar gij het mij dringend hadt gevraagd. 33 Hadt ook gij geen medelijden moeten hebben met uw medeslaaf, zoals ook ik medelijden had met u? 34 En zijn meester werd toornig en gaf hem in handen van de folteraars, totdat hij hem al het verschuldigde zou betaald hebben. 35 Alzo zal ook mijn hemelse Vader u doen, indien gij niet, een ieder zijn broeder, van harte vergeeft.

En dan dreigen ze als je niet van harte vergeeft dat er dan met je gebeurt wat in de rode tekst staat....
En dan zeggen dat je dus naar de hel gaat....
En ik ben niet de enige...zie boek ooit evangelisch....
Maar er staat duidelijk: 29 De medeslaaf nu wierp zich voor hem neder en bad hem dringend, zeggende: Heb geduld met mij en ik zal u betalen.

Kijk, dát is iets anders: er staat niet: en de medeslaaf ontkende alles en lachte hem nog uit dat ie lekker toch niets kon bewijzen...

Naar mijn eigen situatie kijkend: ik heb een ex die zijn kinderen na de scheiding liet zitten. Ik heb hem inmiddels kunnen vergeven wat hij mij ons ins huwelijk aan schade heeft berokkend. Ik kan hem nog niet volledig vergeven wat hij mijn kinderen aandoet, ook omdat dat een nog steeds voortgaand proces is. Mijn oudste zoon lag drie weken in het epilepsiecentrum en zijn vader is niet een keer op bezoek geweest. En dat is maar een voorbeeld. En net als jou ben ik heel boos geweest op mensen die meenden dat ik het maar gewoon moest vergeven.

Idd, maar dat niet alleen, moeten vergeven,

nee dreigen met de hel, en ja, ik had helemaal geen Bijbelkennis, en ja, ik ben nog veel zieker geworden door die gemeentes dan dat ik al was, omdat ik weer van harte met me vader omging, en de andere wang toekeren, ja moest ook was ook zoo bijbels. ja, hij deed net of ik zijn vriendin was zeg maar...zelfs naar mijn toenmalige man toe...?Zo van onverwacht achter me staan en: even lekker voelen hoor, ja dat moet kunnen bij me eigen dochter...
Daarom is mijn ex ook helemaal klaar met die gemeentes. En als ik mij ex niet tegenhield had me vader niet meer geleefd...

Andere wang toekeren en vergeven daar worden hele andere dingen mee bedoelt

Toch hóóp en bid ik dat het me op een dag wel gaat lukken om écht van harte te vergeven. Ik geloof namelijk wel dat God dat van me vraagt.
Ik weet zeker dat God dat niet van mij vraagt....
let wel: niet omdat ánderen vinden dat dat is wat ik zou moeten doen. Maar omdat ik zelf zo graag vrij wil komen te staan van de boosheid, het verterende verdriet dat ik nog steeds regelmatig voel zolang ik hem niet vergeef, zolang ik het me laat raken.
Ja, mij raakt het niet, dat is het verschil, de l@l laat me totaal onverschillig, me reformatorische psych zei ook ik moet weg uit dat zieke evangelische milieu en die verwees me naar de GVK.

En dat is dan ook hoe ik de Bijbelse oproep tot vergeven interpreteer: niemand kan een ander opleggen om te vergeven. Niemand kan een ander vertellen wanneer het tijd is om te vergeven. Dat is een proces wat ieder zelf met God aflegt. Maar ik dacht al, waar blijft de 'maar'... ik geloof wél dat het de bedoeling is dát dat proces plaatsvindt. Ik niet, niet voor iedereen... Niet omdat een ander daar bij gebaat is, niet omdat een ander zegt dat het moet, maar om jezelf vrij te maken.

Ja, ik voel me al vrij...Er wordt mij gewoon bitterheid, boosheid en wrok etc, aangepraat...zo ervaar ik dat, dat men dat wil...Men wil gewoon niet geloven dat degene me onverschillig laat..En ik geloof dat vergeven in lang niet alle gevallen de bedoeling is....ik zie hem 20 jaar niet en zit met gevolgen dat wel, geen kinderen kunnen krijgen, geen opleiding, al op me 12de moeten werken, op me 16de moest ik uit huis, etc.
Maar boosheid?, Wrok?, bitterheid, oid, ja, dat voel ik niet naar hem toe, hij laat mij totaal onverschillig....
En ik vind iemand kan voor zichzelf geloven dat ie moet vergeven maar het niet dus ook anderen op dringen, of zeggen, zo triomfantelijk jamaar het is wél Gods wil en anders ga je naar de hel.., ik lees dat anders, voor mij is het in mijn geval, en van vele anderen niet Gods wil. Alleen als er berouw is.

Dus wat me dwars zit behoorlijk is van als het voor jou Gods wil is dan is het ook voor mij Gods wil(bijvoorbeeld), en dan met gelijkenissen strooien die niet opgaan in mijn situatie en dreigen met de hel; als ik niet meteen van harte vergeef vergeeft God mij niet en ga ik alsnog naar de hel En uit zijn verband gerukte teksten als je niet vergeeft, vergeeft God je niet en ga je naar de hel....
Er zijn nu eenmaal mensen met geen geweten.
En die vergeef ik niet. Want ik word er niet beter van, ik voel nml geen wrok, boosheid of bitterheid oid, ik voel totale onverschilligheid, voor mij is vergeven in dat geval schadelijk,, heel erg schadelijk...

Een vriend van mij heeft mij best wel iets geflikt en ik heb hem wel van harte vergeven, waarom: hij had berouw en is zijn hele gedrag naar mij toe gaan veranderen, op alle vlakken en uit zijn hart.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 februari 2013, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:26

JOSINA022 schreef:
Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley ...staan er dan morgenochtend stratenmakers onder je raam te zingen? Ben ik nu ontslagen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:33

LEANNE226 schreef:
OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.

Burgemeester Nuis heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan mensen die zich gekwetst voelen door de dominee zijn uitspraken. Quist zei ook nog dat de straf misschien nog niet genoeg pijn deed. Maar Quist zelf blijft bij zijn uitspraken.

Kotsende smiley
Ik kan er niet bij dat een dominee, die vindt dat hij door God geroepen is, deze boodschap doorgeeft, i.p.v. het evangelie: de blijde boodschap!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:43

STEENTJE178 schreef:
Regen, zon, hagel, sneeuw, wind....... van alles wat, vandaag.
Het kon wel winter zijn Lachende smiley

en onweer! Alleen de mist heb ik nog gemist Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:44

Lieve mensen,

Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen.
Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.

Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.

Het spijt me heel erg!
Naar boven

Auteur Bericht
TINE010

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:45

Volgens mij gaat de discussie een andere kant op dan ik bedoelde. Het is namelijk mijn bedoeling om anderen tips te geven en niet zozeer om eigen ervaringen tot in een grijs verleden neer te zetten.
En over je pensioen praten is niet heeeeel aantrekkelijk kan ik zeggen Knipoog smiley En je kunt maar beter meelij met mij hebben dan met je zelf, ik moet nog minstens 45 jaar werken.... ;)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:46

LEANNE226 schreef:
OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.

Burgemeester Nuis heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan mensen die zich gekwetst voelen door de dominee zijn uitspraken. Quist zei ook nog dat de straf misschien nog niet genoeg pijn deed. Maar Quist zelf blijft bij zijn uitspraken.

Kotsende smiley

Hou wel in de gaten dat deze berichtgeving alleen gestaan heeft in het zeeuwse dagblad de PZC.
Zodra het op geloof aan komt staat deze krant bekend om zn maak-van-een-mug-een-olifant-berichtgeving.
In een ander dagblad heb ik heel andere dingen gelezen.
Wat of er van waar is weet ik niet , visser was er niet bij .
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:47

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...staan er dan morgenochtend stratenmakers onder je raam te zingen? Ben ik nu ontslagen? Lachende smiley

Alsof ik je daar ooit voor aangenomen had Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 5 februari 2013, 20:57
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:49

TINE010 schreef:
Volgens mij gaat de discussie een andere kant op dan ik bedoelde. Het is namelijk mijn bedoeling om anderen tips te geven en niet zozeer om eigen ervaringen tot in een grijs verleden neer te zetten.
En over je pensioen praten is niet heeeeel aantrekkelijk kan ik zeggen Knipoog smiley En je kunt maar beter meelij met mij hebben dan met je zelf, ik moet nog minstens 45 jaar werken.... ;)

Jawel de meelij begin te komen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:50

TINE010 schreef:

Werken ambtenaren tegenwoordig Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:57

http://www.grootnieuwsradio.nl/k/n210/news/view/37753/6061/Nieuw-Groot-Nieuws-25-Conferentie.html
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:01

Dinsdag 5 Februari, Jakobus 2: 14-26; Geloof moet je doen.

Op elke Bijbelkring zit wel iemand die bij haast elke discussie over God en het geloof vraagt naar het praktische nut ervan. Soms op het irritante af. Zo iemand is ook Jakobus. Als het over geloof gaat, is zijn vraag meteen kan dit geloof je redden? Kan dit geloof je eeuwig redden, zaligmaken?
Volgens Jakobus kan een geloof dat alleen maar ergens tussen iemands oren zit, je absoluut niet redden voor God. En wie elke dag helemaal volgens de Bijbel God belijdt met de woorden: ‘Hoor, Israël! De Heer onze God is EEN!’, maar daaraan geen praktische invulling geeft in bewogenheid en hulp aan bijvoorbeeld mensen zonder veel kleren en eten, heeft een heel gespleten, dood geloof. Geloof en doen gaan volgens hem constant hand in hand. Kijk maar naar Abraham, zegt Jakobus! En kijk ook eens – een heel ander voorbeeld – naar Rachab, het hoertje in de stad Jericho dat de verspieders van Israël verborg.
Ja maar, Paules zegt toch dat we alleen uit pure genade behouden worden? Zonder de bijdrage van goede werken van onze kant? Dat klopt! Maar pure genade is nooit goedkope genade. Genade is niet zomaar een woord, maar als een zaad dat veel vrucht draagt. Vaak tot je eigen verwondering. Dertig-, veertig-, soms wel honderdvoud.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:02

Ooit gehoord van een predikant:

Het is een groot wonder als een mens christen wordt.
Het is een groter wonder als een christen mens is.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:18

SHANITA130 schreef:
Werken ambtenaren tegenwoordig Smiley die vol vragen zit

Dat noemen ze bij hen nu ook zo (vallen ook onder de wet gelijke behandeling Gefrustreerde smiley ) net als het emancipatie beleid voor vrouwen Engeltje smiley
(en of het werkt?! volgens mij in alle gevallen voor geen meter Verlegen lachende smiley )

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 5 februari 2013, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:25

ERIKA129 schreef:
Owwwwwww Leonard waar heb jij afgelopen maand geleefd Boze smiley
Op je werk zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Je wintersport gevoel heb je zat kunnen uitbuiten hoor de afgelopen tijd!!!

Misschien raar ...ehhh, maar zeker waar.....in dit soort wintertijden, komt de echte man bovendrijven... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:51

LIES146 schreef:
ja raar weer he!!! Ik heb ook alles voorbij zien komen, heel vreemd...

Als je iets heeeeeeel raars ziet voorbij komen dan is dat steentje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:53

JOSINA022 schreef:
Alsof ik je daar ooit voor aangenomen had Gefrustreerde smiley

Boze smiley ...dat je onschattig bent kan nu heel de wereld en omstreken lezen...
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:56

JOSINA022 schreef:
Ja, die is lekker, kan ik ze eerst gaan keuren zeker Boze smiley
Ga je best lukken hoor Josina!! Neem gewoon zo'n O. Li fant mee als medejury Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:56

JANS221 schreef:
Mooi Corné. Inderdaad is het goed om te blijven geloven in liefde, trouw, eerlijkheid en oprechtheid.
Als je dat niet gekend hebt, wil dat niet zeggen dat het niet bestaat. Reden temeer om er alsnog naar op zoek te gaan!

Mooie woorden Jans, inderdaad. Als jij dat ook te bieden hebt stroomt jouw mailbox wel over van interessante mannen zeker, want die willen dat maar al te graag. Moeten ze wel wat te bieden hebben ook natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:59

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...dat je onschattig bent kan nu heel de wereld en omstreken lezen...

Alsof men dat nog niet wist na het verhaal van die pispot Engeltje smiley dat jij overigens verzonnen hebt uit een héle grote duim Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 5 februari 2013, 22:00
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5194 5195 5196 5197 5198 5199 5200 ... 6194 Volgende
Pagina 5197 van 6194