| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:23
|
|
|
|
Neehee, jij zei eerst dit: LEANNE226 schreef: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?
En daarna gewijzigd dit: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?En dan: En ja er zijn uitzonderingsgevallen!
Nou, dat kan de 2de groep vaak helemaal niet. Iedereen die ik ken met een uitkering wil juist werk, het ís er alleen niet. En ja, dan ben je blij met een vrijwillige baan. En dat laat ik me door jou niet afpakken, die blijdschap. Door me schuldig te moeten voelen dat ik daarvoor kies. Ja, en ik heb het zelfs nog erger gehoord, dat het zelfs slecht is voor de economie, dingen hergebruiken. En daar kies je niet voor, dat is een goede tweede optie als er geen regulier werk is. En ja, iedereen is blij dat als tie ziek is een uitkering krijgt. Dat is toch logisch. En als je dan opkrabbelt en beter wordt en je kan vrijwilligerswerk doen, ja, dan kies je daar niet voor, dat is een goede 2de optie.
En ben voorlopig helemaal klaar ermee, en goedbedoelde raad van ermee stoppen ik wind me teveel op, die vlieger gaat niet op, deze boosheid heeft mijn leven gered. Nadat ik in sektes had geleerd dat je nooiiit boos mag worden. Sowieso je gevoel en denken uitschakelen dus ook niet boos worden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 februari 2013, 01:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en jij krjgt van mij ook een ban...voila... |
na ja zeg,wat ben jij vandaag gezellig op het forum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:27
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | na ja zeg,wat ben jij vandaag gezellig op het forum  |
Ik heb zenuwen...je weet wel waarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:46
|
|
|
|
Wat mooi geschreven uit je hart dat is goed. zo kan je verwerken van wat is geweest, en geeft me weer nieuwe moed. Tijd om door te gaan te leven want wat is geweest, mag je bij HEM leggen Hij ziet jou hart het meest. En ja dat kleine stukje een deel van je hart, dat mag je mee dragen in je hart. Weet dat de dag komt dat je weer samen , word gebonden. Want er staat geschreven God heelt alle wonden. En wat je op aarde bind zal straks in de hemel ook zo zijn Zie op naar Hem Luister naar zijn stem Hij heeft je lief ook in het gemis, Hij kan je zoveel troost geven , in je leven. Ja hou je maar vast aan de Heiland Hij gaat je voor, en troost je daar waar nodig is hoor. Ik bid voor jou een wens lief mens Dat je zult ervaren dat HIJ er is in de bangste gevaren. Hij geeft je keer op keer Zijn liefde weer.
Een kleine groet van mij wens je alle goeds , laat maar los het komt goed Want het is de Heer die het doet, die zorgt voor jou en geeft je Zijn liefde in overvloed
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb zenuwen...je weet wel waarom  |
Mogen wij ook weten waarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:51
|
|
|
|
CLAIMEND GEDRAG
En tig keer gebeld worden op een dag 8/9 keer pfffffffffff
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op donderdag 7 februari 2013, 18:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:52
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | weet je zeker dat het aan de wegen ligt en niet aan jou heb daar toch zo mijn twijfels over hoor frank  |
Nah Petra snap dat dan toch.... hoe kan het nu aan Frank liggen die is zo slim en bijdehand Die wegen in Nederland zijn gewoon niet ingesteld op een belg
Sorry Frank kon effe nie laten nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dan ben jij net als ik de enigste normale op deze site... ...gaan we dan nu eens wokken? Alleen wij 2...We zeggen niets tegen de anderen |
Hij geloofd het zelf nog ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:53
|
|
|
|
Dat ik net gevraagd werd om mee te gaan een bril uitzoeken ppff dacht t ff niet dus.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:54
|
|
|
|
Mooie gave heb je ontvangen Anita! Dank ook voor deze gave en opbouwende reactie.
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op donderdag 7 februari 2013, 19:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:57
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Dat ik net gevraagd werd om mee te gaan een bril uitzoeken ppff dacht t ff niet dus.
Anita |
Anita, je kan toch beter een bril dagen dan slecht te zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hij geloofd het zelf nog ook  |
...tuurlijk geloof ik dat...elke dag krijg ik tientalle mails waarin ik geprezen word om mijn normaal-zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:00
|
|
|
|
Hallo
match hahahaha lacht me een hoedje als het daar van afhangt sorry hoor
Dan match ik ook met niemand.
Zoek en GIJ zult vinden niet de ander die dat invult voor jou, en laat het maar ook heel veel aan HEM over dan komt de ware heus , tijd van geduld Hij doet alles op Zijn tijd.
succes met matchen/daten/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JETBROEK719
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:03
|
|
|
|
Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken. Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt. Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:14
|
|
|
|
| JETBROEK719 schreef: | Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken. Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt. Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet! |
Ik zal je niet serieus nemen maar begin me wel af te vragen wat jij wel niet allemaal hebt ingevuld om totaal geen match te hebben Enne welkom op cm ook al match je met niemand lees forum en je ziet dat de gekste dingen gebeuren He Petra en Berendjan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...tuurlijk geloof ik dat...elke dag krijg ik tientalle mails waarin ik geprezen word om mijn normaal-zijn  |
Whahaha zot dadde ge bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik zal je niet serieus nemen maar begin me wel af te vragen wat jij wel niet allemaal hebt ingevuld om totaal geen match te hebben Enne welkom op cm ook al match je met niemand lees forum en je ziet dat de gekste dingen gebeuren He Petra en Berendjan  |
Ik denk dat het een bollestreek is of gewoon effe extra aandacht op zich vestigen best wel slim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JETBROEK719
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:17
|
|
|
|
Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets. Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:19
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Voel jij je nou niet schuldig Joop? Die leuke dames hebben zich er zo op verheugd op het etentje, zeggen ze dan!! Volgens mij wilden ze jou graag ontmoeten!! En ik bemoei mij dr maar een klein beetje mee, ik wil dat iedereen het gezellig heeft, ook jij!!  |
Snap dat dan Joop ze had gewoon ook willen komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hieeeeeeeeeeer, Anna, te kust en te keur  |
4 halen en 1 betalen????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JETBROEK719
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat het een bollestreek is of gewoon effe extra aandacht op zich vestigen best wel slim
Een slimme streek dus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:20
|
|
|
|
| JETBROEK719 schreef: | Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets. Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen.  |
Dat is wel heeeeeeeeeeel vreemd geen mannen in jou leeftijdscategorie heelllllllllllllll vreemd je zou denken dat cm weer eens niet goed werkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:22
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | 4 halen en 1 betalen????  |
één voor Josina één voor Roos één voor Erika
ach nog 1 in de aanbieding hihi wordt hier melig van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:23
|
|
|
|
| JETBROEK719 schreef: | Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets. Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen.  |
Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal de meeste zijn hier blond gekomen maar inmiddels grijs Ik niet, maar verschil moet er zijn toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:24
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Je zou niet durven toch Ik heb niet veel gedaan maar ga zo lekker zingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | één voor Josina één voor Roos één voor Erika
ach nog 1 in de aanbieding hihi wordt hier melig van  |
melig??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal de meeste zijn hier blond gekomen maar inmiddels grijs Ik niet, maar verschil moet er zijn toch  |
Tja met een badmuts ken weinig haar zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat is wel heeeeeeeeeeel vreemd geen mannen in jou leeftijdscategorie heelllllllllllllll vreemd je zou denken dat cm weer eens niet goed werkt  |
Nee precies cm werkt ook niet he je mot het zelf doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:25
|
|
|
|
Hebbie wel alle smilys gebruikt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Ik heb niet veel gedaan maar ga zo lekker zingen | Waaro? Bij de voice kids soms? ik vond ze vandaag zo schattig
|
|
| Naar boven |
|
|