ChristianMatch

Forum

"sterke vrouwen"
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5229 5230 5231 5232 5233 5234 5235 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:43

GERRIT084 schreef:
Die als zij het verdienen, een man zal schenken......... Knipoog smiley

Ook als we dat niet verdienen gunt Hij ons dat, Gerrit! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:44

GERRIT084 schreef:
Die als zij het verdienen, een man zal schenken......... Knipoog smiley

Ook als we dat niet verdienen gunt Hij ons dat, Gerrit! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:46

TESSYBEAR731 schreef:

Ik geloof wel veel, maar lang niet alles Geschokte, onthutste smiley (aardse begrippen Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:55

[quote=LEANNE226]

Pff en dat zeker, omdat je voor rood altijd moet wachten, waarom vindt jij groen dan niet mooi Gefrustreerde smiley

Ja, ik moet hier even ingrijpen hoor. Ahum... Gerrit, dit is een heel serieus topic, en als jij met van die geintjes komt ja, omdat je je verveeld ofzo, kan dat bij mij iig nogal demotiverend werken.

Jij weet heel goed wat Leanne bedoeld...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:00

JOSINA022 schreef:
Dialysedienst draaien met een cliënt die door de vermoeidheid van het dialyseren niet meer uit bed wilde en agressief werd met als gevolg een flinke trap in mijn buik Zieke smiley

Jeetje zeg is dat zoo vermoeiend dan....dat iemand zo kan reageren Smiley die vol vragen zit

Hij kan ook denken, ik ga zo thuis lekker op de bank.....

Asociaal zeg, jeetje, schrik ervan...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:01

LIES146 schreef:
Gisteren een filmpje van Jamie Oliver gekeken over mestechnieken, aangezien ik ook net een nieuwe en goede messenset heb. Sindsien al twee keer fors mezelf gesneden.. was geen gezegend filmpje Gefrustreerde smiley

Kijk uit hoor, altijd van je af snijden....

Er zijn veel slagers die een vingertopje missen...

En neem anders een vingerbeschermer:

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 14:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:06

Volharden!!!

Mooi woord...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:06

SHANITA130 schreef:
GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley

O O O O, Gerrit en c.s. wat denken jullie toch weer eh verkeerd.

De bijbel spreekt ergens over een geheimenis dat dat het is, de liefde van de vrouw voor een man. (waar staat dat ook alweer)

En dat heeft helemaal niets met geld van doen, Geld kan juist averechts werken, ja bij mij was en is dat zo.

Tuurlijk, het is niet leuk als iemand je financieel tilt als je het zelf ook al niet zo breed hebt, ja, en anders ook niet trouwens.

Als er iets één grote leugen is ja dan is het dat geld gelukkig maakt.

ik maakte een geintje

Als het dan allemaal niet zo belangrijk is:
Waarom staat er dan in het verlanglijstje bv opleiding..
waarom staat er dan..................................beroep

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:12

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril

Ja, ik kan me voorstellen als Jantje zich te pletter heeft lopen studeren tot zijn dertigste, dat hij dan niet met Janneke, die heeft lopen feesten en uitgaan al die tijd, iets wil beginnen.

Heel eerlijk gezegd, en dat is een andere mening die ik ook heb, van mij hoeft dat er dus allemaal niet te staan, ik keek er eerst niet eens naar op profielen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:14

GERRIT084 schreef:

Dat is - denk ik - omdat voor de meeste mensen de materiele wereld reeler is dan de geestelijke wereld.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:21

Zo, en nou weer even wat doen.

NB: Ik kan ook on line staan als ik er dus niet ben. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:21

Zo, en nou weer even wat doen.

NB: Ik kan ook on line staan als ik er dus niet ben. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:22

[quote=SHANITA130]

Kijk en daar zit hem nu de kneep, omdat jij niet anders kan dan hele lappen teksten plaatsen .
Met een kort antwoord geen genoegen kan nemen, ik op een ander reageer.
Verwacht ik zeker van jou niet zo,n antwoord, daar jij al eens een topic om zeep hebt geholpen, door zulk stom gezeur.
Puur en alleen omdat jij om bepaalde redenen, met een hoop dingen niets heeft, dan alleen topic euthanasie.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:29

ROADY558 schreef:
Dat is - denk ik - omdat voor de meeste mensen de materiele wereld reeler is dan de geestelijke wereld.

Precies, en daarom gaat er tegenwoordig heel wat mis, zeker als je al van een bepaalde status bent uitgegaan.
Als iemand in een gespreid bedje komt, en alles zonder moeite altijd heeft kunnen doen, krijgt als het even tegen zit, de grootste moeite met de eindjes aan elkaar te knopen.
En dat terwijl het prettiger leeft, als je met het laatste begint, en eindigt met het eerste.
Het is makkelijker een lege kruik vol te krijgen, dan een volle kruik vol te houden Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:31

SHANITA130 schreef:
Jeetje zeg is dat zoo vermoeiend dan....dat iemand zo kan reageren Smiley die vol vragen zit

Hij kan ook denken, ik ga zo thuis lekker op de bank.....

Asociaal zeg, jeetje, schrik ervan...

Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!

En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige

Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.

Maar dit alles kon je niet weten hè? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:32

Och een volle kruik, lege kruik, gespreid bed of niet.

Uiteindelijk is er maar 1 ding wat een mens rust geeft, en dat is de genade van God. En als een mens Hem weet te vinden en weet te gehoorzamen/volgen, dan komt de rest ook wel goed.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:46

GERRIT084 schreef:
aan Shanita: Kijk en daar zit hem nu de kneep, omdat jij niet anders kan dan hele lappen teksten plaatsen .
Met een kort antwoord geen genoegen kan nemen, ik op een ander reageer.
Verwacht ik zeker van jou niet zo,n antwoord, daar jij al eens een topic om zeep hebt geholpen, door zulk stom gezeur.
Puur en alleen omdat jij om bepaalde redenen, met een hoop dingen niets heeft, dan alleen topic euthanasie.

Smiley die vol vragen zit
vriendelijk...

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 13 februari 2013, 14:48
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:06

ROADY558 schreef:
Och een volle kruik, lege kruik, gespreid bed of niet.

Uiteindelijk is er maar 1 ding wat een mens rust geeft, en dat is de genade van God. En als een mens Hem weet te vinden en weet te gehoorzamen/volgen, dan komt de rest ook wel goed.

Dat heb je mooi gezegd Roady en ook zo waar.

Laten we ff daarbij niet vergeten dat ook christenen het heel moeilijk kunnen hebben, ik doel even op onze broeder Frank...ja, en ook op mezelf..

En dan bedoel ik niet wat ben ik zielig, of aandachttrekken, neehee, het is nu gewoon ff zo. Ik heb het gevoel dat ik aan het opboksen ben.

Beter dat onder ogen zien, dan zeggen van ja met mij gaat het allemaal zo goed, ja, dat wil men graag horen. snap ik ook wel, maar ja, dat is nu niet de waarheid...

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:17

Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Makkelijk gezegd natuurlijk, de vrouw maakt zich ook mooi voor de man...en die wil dat ook graag dus een volgende stap is dat je je mentaal ook mooier voordoet dan je bent, verleidelijk en dus menselijk, maar niet goed, want fysiek mooi of mentaal mooi/eerlijk is niet hetzelfde.

Gelukkig hebben we ook een hart/intuitie/gevoel. Als we daar nou es meer naar zouden luisteren...en handelen, zou het dan al niet stuk beter gaan? Ik wil niet zeggen dat we ons verstand dan moeten verliezen natuurlijk. Dat hebben we niet voor niets gekregen, dus gebruiken!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:18

Nu geen sigaret meer aansteken, als je er eentje aan hebt, uitdrukken. En er nooit maar dan ook nooit meer eentje aandoen.. Ja je wordt ziek, ja je wordt onrustig en ja, je wordt nerveus af en toe. Hoe zou dat toch komen he, van wat het roken met je lijf heeft gedaan misschien? Het is hetzelfde als met drank: mensen zeggen ik drink omdat ik een probleem heb. De werkelijkheid is dat je een probleem hebt omdat je drinkt. Roken is slecht voor alles en iedereen. Je gaat zeker eerder maar ook rotter dood. COPD-patienten en mensen die aan diabetes lijden hebben met het roken een ietwat uitgestelde zelfmoordgewoonte.

Dat het niet makkelijk is, weet ik ook wel. Bedenk dat, als je het niet makkelijk vindt dat dat feitelijk duidelijk maakt hoe verslaafd je bent. Roken is alleen met karakter te overwinnen. Iedereen die het echt wil, kan het. Het is eerder een kwestie van niet willen dan niet kunnen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 13 februari 2013, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:19

JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit
vriendelijk...

Ja, Jol, ik kan er geen touw aan vastknopen.

Probeer ik ook niet, komt misschien ruzie van.

Ik mag Gerrit graag Lachende smiley , maar soms.... Boze smiley

S. die er enigszins zin aan heeft vandaag en dat niet om zeep laat helpen door een heel erg onduidelijk op haar overkomede post.

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:22

Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:23

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:27

Zo is het Thomas!

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:29

JOSINA022 schreef:

En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige

Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.

Oei, nee dat kon ik niet weten...

Sterkte met je buik.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:33

JOSINA022 schreef:

jee josina, dat moet erg pijn hebben gedaan dan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:34

PETRA373 schreef:
toch ben je volgens mij iets minder gebroken als tijd terug of zie ik dat verkeerd? god die met je meeloopt en beetje voor beetje de dingen herstelt bij jou shanita, met kleine stapjes vooruit. liefs

Ja, dat wel. Maar ja een zwaluw maakt nog geen zomer.

Ik weet nu uit ervaring dat het beter is me schrap zetten voor het 'opboksen' elke dag, dan kan het meevallen.

Als denken na een paar dagen nou gaat het zo goed en dan heel erg op me gezicht gaan.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:36

SHANITA130 schreef:
Ja, dat wel. Maar ja een zwaluw maakt nog geen zomer.

Ik weet nu uit ervaring dat het beter is me schrap zetten voor het 'opboksen' elke dag, dan kan het meevallen.

Als denken na een paar dagen nou gaat het zo goed en dan heel erg op me gezicht gaan.

Knipoog smiley

drie stapjes vooruit, effe eentje weer terug en weer overeind krabbelen en weer vooruit Knipoog smiley en door dat alles heen zie je denk ik wel een klein beetje stijgende lijn toch? boks door meid, je bent een sterke vrouw, een vechter en het vechten voor jezelf waard Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:38

ach we kunnen ook op een kerstliedje voor jol overgaan, hoe ging dat liedje ook al weer jol Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:40

PETRA373 schreef:
ach we kunnen ook op een kerstliedje voor jol overgaan, hoe ging dat liedje ook al weer jol Smiley die vol vragen zit

Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Het was net over.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5229 5230 5231 5232 5233 5234 5235 ... 6194 Volgende
Pagina 5232 van 6194