ChristianMatch

Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5240 5241 5242 5243 5244 5245 5246 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:37

MARIO216 schreef:
Een lekker dagje vrij, koffie op met ene gebakje.

dat ga ik ook doen, een moorkop halen en dan die opeten en dan gaat alles weer beter vandaag Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:42

MARIO216 schreef:
Een lekker dagje vrij, koffie op met ene gebakje.

Maar eentje Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:43

ERIKA129 schreef:
Laat maar komen dat ronde ding aan de hemel....
Hij wil hier wel maar komt niet door de grijze lucht heen Huilende smiley, smiley in tranen

logisch want hij is hier Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:48

JOANNIE702 schreef:
Of tegen........... Engeltje smiley

Zou ook nog kunnen Smiley die vol vragen zit
Je ben wel behoorlijk veranderd Geschokte, onthutste smiley
Ander kleurtje in je haar? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:49

ZEELAND736 schreef:
Uhhhh...JA NATUURLIJK...dat was het!!!
Weet je wat suiker kost???

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Heel veel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:55

PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag

deze randdebiel ? Clown smiley

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op vrijdag 15 februari 2013, 11:56
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:01

ROOS575 schreef:
Zou ook nog kunnen Smiley die vol vragen zit
Je ben wel behoorlijk veranderd Geschokte, onthutste smiley
Ander kleurtje in je haar? Engeltje smiley

Ja.........vind je het mooi?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:02

LEANNE226 schreef:
Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........

Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? Knipoog smiley

Dit is een openlijk forum en ik wil hier openlijk mijn reactie op geven, ongeacht wie dit leest of niet.
Ik heb petra haar verhaal niet gelezen, dat hoeft ook niet, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt, als dat niet zo is, dan neem ik mijn woorden terug.

Mijn verhaal, berend en ik hebben een aantal weken geleden telefoonnummers uitgewisseld wat betreft het wokken en dat ik met hem kon meerijden.
We hebben elkaar toen eenmalig gesproken door de telefoon over het wokken en geregel daaromheen.
Berend heeft kort daarna een date gehad met petra en het resultaat weten jullie, ik heb hem zelfs nog gepushet toen petra de afspraak afgezegd had, omdat zij vond dat berend dichter bij mij woonde dus wij moesten maar gaan daten met elkaar, volgens petra.
Ik heb petra per bericht op cm laten weten dat zij de date met berend een kans moest geven en dat het jammer zou zijn voordat ze hem gezien heeft er al een punt achter zetten, puur omdat berend dichter bij mij wwoont!
Die date is doorgegaan en jullie weten het resultaat.
Berend gelukkig, petra gelukkig, en ik heb hem toen hij mij een apje stuurde, veel geluk gewenst met petra, en petra ook per mailtje hier op cm.
Ik heb op 1 x na, nog nooit uit mezelf contact gezocht met berend, het contact kwam van zijn kant per app, en hij zou graag op vriendschappelijke basis contact willen houden en ik ook, de appjes waren oppervlakkig en minimaal.
Tot vanmorgen toen appte berend mij dat petra het uitgemaakt heeft, omdat ze problemen zag voor de toekomst, en dat ze ook wat boos was op mij omdat wij contact met elkaar hadden.
Dit punt verdedig ik nu dan ook plein public hier omdat ik juist degene geweest ben die of petra, of berend iedere x weer bij elkaar gestuurd hebben, heb berend vanmorgen erop gewezen dat zij zo verliefd zijn dat ze dat niet zomaar opmoeten geven en het een kans moeten geven.
En ook heb ik gezegd, ik trek me terug, ook al hadden we vriendschappelijk minimaal contact, wat dan op 1 x na altijd van zijn kant kwam, ik heb berend gezegd, voor petra haar rust is het beter dat wij ook al is het minimaal, niet meer appen met elkaar.
Er is niets tussen berend en mij, en er komt niets tussen berend en mij, laat dit duidelijk zijn, ik ben niet die spin zoals lianne iets opschreef, maar ik voelde me wel geroepen openlijk dit uit te leggen omdat er nu dingen gezegd of gesuggereerd worden die totaal naast de waarheid liggen.
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:26

MAMALOE463 schreef:
Dit is een openlijk forum en ik wil hier openlijk mijn reactie op geven, ongeacht wie dit leest of niet.
Ik heb petra haar verhaal niet gelezen, dat hoeft ook niet, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt, als dat niet zo is, dan neem ik mijn woorden terug.

Mijn verhaal, berend en ik hebben een aantal weken geleden telefoonnummers uitgewisseld wat betreft het wokken en dat ik met hem kon meerijden.
We hebben elkaar toen eenmalig gesproken door de telefoon over het wokken en geregel daaromheen.
Berend heeft kort daarna een date gehad met petra en het resultaat weten jullie, ik heb hem zelfs nog gepushet toen petra de afspraak afgezegd had, omdat zij vond dat berend dichter bij mij woonde dus wij moesten maar gaan daten met elkaar, volgens petra.
Ik heb petra per bericht op cm laten weten dat zij de date met berend een kans moest geven en dat het jammer zou zijn voordat ze hem gezien heeft er al een punt achter zetten, puur omdat berend dichter bij mij wwoont!
Berend gelukkig, petra gelukkig, en ik heb hem toen hij mij een apje stuurde, veel geluk gewenst met petra, en petra ook per mailtje hier op cm.
Ik heb op 1 x na, nog nooit uit mezelf contact gezocht met berend, het contact kwam van zijn kant per app, en hij zou graag op vriendschappelijke basis contact willen houden en ik ook, de appjes waren oppervlakkig en minimaal.
Tot vanmorgen toen appte berend mij dat petra het uitgemaakt heeft, omdat ze problemen zag voor de toekomst, en dat ze ook wat boos was op mij omdat wij contact met elkaar hadden.
Dit punt verdedig ik nu dan ook plein public hier omdat ik juist degene geweest ben die of petra, of berend iedere x weer bij elkaar gestuurd hebben, heb berend vanmorgen erop gewezen dat zij zo verliefd zijn dat ze dat niet zomaar opmoeten geven en het een kans moeten geven.
En ook heb ik gezegd, ik trek me terug, ook al hadden we vriendschappelijk minimaal contact, wat dan op 1 x na altijd van zijn kant kwam, ik heb berend gezegd, voor petra haar rust is het beter dat wij ook al is het minimaal, niet meer appen met elkaar.
Er is niets tussen berend en mij, en er komt niets tussen berend en mij, laat dit duidelijk zijn, ik ben niet die spin zoals lianne iets opschreef, maar ik voelde me wel geroepen openlijk dit uit te leggen omdat er nu dingen gezegd of gesuggereerd worden die totaal naast de waarheid liggen.

Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:29

MAMALOE463 schreef:

Moedig van je Mamaloe.

Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Succes
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:32

CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Succes

ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:43

LEANNE226 schreef:
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.

Ja, ik las het vanmorgen, was teleurgesteld.

Waarom zou ze dat eigenlijk moeten verwijderen?

Ik kan me best voorstellen dat iemand ff in de war is, twijfelt..

Iemand wou altijd iemand in de buurt...

Ik vind desbetreffende personen juist goed bij mekaar passen.

Nou is ze veel meer in de war, juist omdat ze het heeft verwijderd mi.
Gefrustreerde smiley

S. heeft een sterke intuïtie en denkt dat X te vertrouwen is.

Júist!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:46

CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Succes

Jol: ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen Ik ook... Knipoog smiley

Ik denk ook niet zozeer jalousie, tuurlijk niet, gewoon ff in de war, ja het is niet niks, dat kan hoor, ff twijfelen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:49

Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:49

JOL252 schreef:
ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen... Knipoog smiley

Nee jaloezie geloof ik ook niet, naar mijn inzicht was ze in de war, er waren en dat is in elke beginnende relatie wel zo, obstakels, afstand, ver van elkaar, berend appte mij van hoe is het, ik appte hem neutraal vriendschappelijk terug.
Er was niets meer dan dit, en berend is ook te vertrouwen zoals ik hem maar kort ken, hij is stapel gek op haar en was ervan ondersteboven vanmorgen vroeg, en hij appte mij, en later belde hij mij en ik heb hem gezegd dat dit een kans Moest krijgen, zo verliefd als ze zijn, misschien was het een verboden liefde zei hij treurig, en ik heb hem gezegd dat hij alles uit de kast moest trekken om petra te overtuigen, en daarbij hebben we samen gezegd dat we niet meer appen met elkaar, ook al was het heel heel summier.
Het grappige was, hij appte zodra petra terug krabbelde, niet meer wilde daten, en ik, ik gaf hem advies, en niets meer dan dat.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:52

CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Succes

Moedig weet ik niet, ik voelde dat ik het hier neer moest zetten hoe het werkelijk is gegaan, en dat zal berend met mij kunnen beamen dat dit de waarheid is.
En nu wil ik er ook niet verder meer op in gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:53

PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag

@ Petra!

Ik zelf zou het goed houden,

Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.

Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!

Ik zit vol met tips! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:58

MAMALOE463 schreef:
Nee jaloezie geloof ik ook niet, naar mijn inzicht was ze in de war, er waren en dat is in elke beginnende relatie wel zo, obstakels, afstand, ver van elkaar, berend appte mij van hoe is het, ik appte hem neutraal vriendschappelijk terug.
Er was niets meer dan dit, en berend is ook te vertrouwen zoals ik hem maar kort ken, hij is stapel gek op haar en was ervan ondersteboven vanmorgen vroeg, en hij appte mij, en later belde hij mij en ik heb hem gezegd dat dit een kans Moest krijgen, zo verliefd als ze zijn, misschien was het een verboden liefde zei hij treurig, en ik heb hem gezegd dat hij alles uit de kast moest trekken om petra te overtuigen, en daarbij hebben we samen gezegd dat we niet meer appen met elkaar, ook al was het heel heel summier.
Het grappige was, hij appte zodra petra terug krabbelde, niet meer wilde daten, en ik, ik gaf hem advies, en niets meer dan dat.

nou... wat een verhaal....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:58

SHANITA130 schreef:
PETRA373 schreef:

@ Petra!

Ik zelf zou het goed houden,

Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.

Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!

Ik zit vol met tips! Knipoog smiley

dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:01

PETRA373 schreef:
dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. Knipoog smiley

Zo is dat.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:06

verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 15 februari 2013, 13:08
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:07

Verbreken op Valentijnsdag en de dag erna weer goed. Coole smiley met zonnebril

Hoe mooi kan het leven toch zijn, wens jullie alle goeds samen.

Laatst aangepast door
CORNE927
op vrijdag 15 februari 2013, 13:08
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:09

dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen Verlegen lachende smiley petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:17

PETRA373 schreef:
dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen Verlegen lachende smiley petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:17

LIES146 schreef:
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

precies Lachende smiley
Wanneer komt de speciale hiervoor gebouwde topic Smiley die vol vragen zit
Zoiets van; verliefdheidsperikelen; wordt vervolgd Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:18

JOANNIE702 schreef:
Ja.........vind je het mooi?
zeker-te-weten!
Jammer dat je orginele leeftijd er nog wel bij staat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:18

FRANKT627 schreef:
verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Hai Frank,

Wat zeg jij hier verstandige dingen!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:19

PETRA373 schreef:

zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op vrijdag 15 februari 2013, 13:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:21

LIES146 schreef:

Het topic is: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Nou, 'Abraham gezien betekend zoiets dat je tussen de 40 en 50 bent, en ja de afstand is groot, dus ja, het is hier zeker wél on topic.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:28

BERENDJAN590 schreef:
zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley

Amor omnia vincit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5240 5241 5242 5243 5244 5245 5246 ... 6194 Volgende
Pagina 5243 van 6194