| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | In bier zitten vrouwelijke hormonen; Hoe meer je drinkt, hoe meer je praat en hoe slechter je gaat rijden |
En je vergeet nog dat je er b... je-weet-wel, die vrouwelijke rondingen, van krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | voor jou doorkruis ik het hele land... ...maar dan moet je je wel netjes gedragen...  |
Van het eerste heb ik nooit wat gemerkt, maar dat zal wel aan het laatste liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:48
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | En je vergeet nog dat je er b... je-weet-wel, die vrouwelijke rondingen, van krijgt  |
...nu drink ik alleen nog water...ik wil geen overronde b..illen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Van het eerste heb ik nooit wat gemerkt, maar dat zal wel aan het laatste liggen  |
ik ziet het al...van dat wokken komt weer niets...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...nu drink ik alleen nog water...ik wil geen overronde b..illen...  |
ja ik bedoelde b..illen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik ziet het al...van dat wokken komt weer niets...  |
Dan maar BBQ-en
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:52
|
|
|
|
Ik ben wakker maar lig nog plat straks tas in pakken voor nachtje ziekenhuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...nu drink ik alleen nog water...ik wil geen overronde b..illen...  |
gets heb je het nu over die dingen waar s.....n uit komen, he bah en dan mag ik van jou het sch..t woord niet zeggen, begin nu gruwelijke dtails voor ogen te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:55
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ja ik bedoelde b..illen....  |
...ronde vrouwenbillen zijn wel leuk...als ze stil zijn tenminste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Vertel God niet hoe groot je probleem is, maar vertel je probleem hoe groot God is. |
wauwwww frank die ga ik opschrijven en op me ijskast plakken ofzo dankje geweldigge spreuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 09:02
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Ik ben wakker maar lig nog plat straks tas in pakken voor nachtje ziekenhuis.  |
zie je frank, nieuwsgierigge... alleen....... lag ik in bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 09:05
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | zie je frank, nieuwsgierigge... alleen....... lag ik in bed  |
Ik ben niet nieuwsgierig...ik was bezorgd, ik wilde niet dat je het te koud had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 09:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies, maar ben bang dat hier weinig van aangetrokken wordt, het merendeel heeft al een gebonden relatie achter de rug op cm. Dat is zo,n beetje de trieste balans als je alles, in ieder geval de reacties volgt, en zijn, dat vinden ze, de ervaring deskundigen van cm. Als vrijgezellen éénling, wordt je veelal genegeerd, en je reactie bijna nooit serieus genomen, of je krijgt in sommige gevallen een reactie terug dat je te confronterend bent. Daarom ben ik het wel eens met je stelling, waarom de keuze gebroken achter blijven, en niet altijd blij alleen?! Of pas gaan zoeken als je het grootste deel van je leven al achter de rug hebt, huilen kan altijd nog. |
Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?
Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit. Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.
Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.
Succes,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 09:53
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?
Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit. Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.
Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.
Succes, |
Nou dank je de koekoek, het spreekt wel voor zich zelve, als je alle ervaringen van cm bij elkaar zet. Volgens mij zijn ze vroeger wat vergeten te zeggen in de kerken, trouw tot een eeuwig scheid, i.p van tot de dood ons scheid. Het is onderhand de normaalste zaak van de wereld, als men zegt, ik ben gescheiden, dan dat je zegt ik ben vrijgezel. Dus mag een (vrij) mens, het ook eens, eens zijn met nog een ander vrij mens volgens mij is dat hier een buitensporige gedachte.
Volgens de meerderheid niet, als je al wat zet wordt je ter verantwoording geroepen door derden. Komt natuurlijk wel omdat we tegenwoordig wel alles normaal vinden, en geoorloofd, wat vroeger nog geen optie was. Als er ooit nog geschiedenis boeken komen over de 20ste eeuw, zal het wel worden de eeuw waarin alles veranderde, en alles kon en mocht. Maar ben toch echt wel bang, dat tegen die tijd de stekker er uit gaat. Sodom en Gomorra waren zo slecht nog niet!! zou het er nu beter aan toe gaan?
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 16 februari 2013, 10:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | In bier zitten vrouwelijke hormonen; Hoe meer je drinkt, hoe meer je praat en hoe slechter je gaat rijden |
Ben ik heel blij dat ik van de ""blauwe knoop"" ben...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 16 februari 2013, 10:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Vertel God niet hoe groot je probleem is, maar vertel je probleem hoe groot God is. |
Ja Frank...een hele mooie...en echt waarheid... Deze spreuk hangt in de keuken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:10
|
|
|
|
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)
Uw last Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.
HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.
Vanmorgen in alle vroegte...ontvangen via de mail..... Wat mooi....en wat deed het me goed!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:15
|
|
|
|
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)
Uw last Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.
HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.
Ook hier wil ik het even plaatsen... Vanmorgen ontvangen via de mail....
Iemand die weet...dat ik nog teveel een ""doe-het-zelver"" ben.... Zo mooi...neem het mee door de dag!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:28
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou dank je de koekoek, het spreekt wel voor zich zelve, als je alle ervaringen van cm bij elkaar zet. Volgens mij zijn ze vroeger wat vergeten te zeggen in de kerken, trouw tot een eeuwig scheid, i.p van tot de dood ons scheid. Het is onderhand de normaalste zaak van de wereld, als men zegt, ik ben gescheiden, dan dat je zegt ik ben vrijgezel. Dus mag een (vrij) mens, het ook eens, eens zijn met nog een ander vrij mens volgens mij is dat hier een buitensporige gedachte.
Volgens de meerderheid niet, als je als wat zet wordt je ter verantwoording geroepen door derden. Komt natuurlijk wel omdat we tegenwoordig wel alles normaal vinden, en geoorloofd, wat vroeger nog geen optie was. Als er ooit nog geschiedenis boeken komen over de 20ste eeuw, zal het wel worden de eeuw waarin alles veranderde, en alles kon en mocht. Maar ben toch echt wel bang, dat tegen die tijd de stekker er uit gaat. Sodom en Gomorra waren zo slecht nog niet!! zou het er nu beter aan toe gaan? |
Een kritische kanttekening is niet erg, mag best wel es hoor. Maar dergelijke inzichten nodigen mij niet uit om met iemand die deze huldigt in zee te gaan wegens gebrek aan invoelend vermogen en niet horen wat er nog meer kan plaatsvinden binnen een huwelijk. Ik hoor in je reacties op het forum een stellingname over "gescheidenen die allemaal schuldloos denken te zijn". Maar moet het zo zwart wit gesteld? Moet het over schuld gaan? In een relatie is er altijd sprake van een over en weer, er vind iets plaats in de relatie tussen mensen. Daarin falen we, daarin brokkelt soms wat er was af, daarin is er ook schuldloos lijden, daarin kan iets je zomaar overkomen waar je vooraf niet voor gekozen hebt toen je ja zei. Mensen scheiden niet zomaar, maar ik hoor jou dit eigenlijk zeggen.
Maar ik wens je alle succes van de wereld op CM ......... waar velen rondlopen met een verhaal.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 16 februari 2013, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Met me moeder gebeld, afgesproken dat we vanaf nu enkele keren per week bellen.
Verder niet veel, ja, film wezen kijken as usual, bij vriend op de hoek.
Ik voel me veel beter nu ik weer contact met me moeder heb, veel meer energie.
Ja, haar vergeef ik wel, ja ze was ook slachtoffer; het zou wel raar zijn als 2 slachtoffers van dezefde @#$# en @#$%$#@ elkaar in de haren blijven vliegen. Dus, ik ga weer, Van Harte, met haar om.
Ondertussen ben ik erg blij voor Petra en BerendJan!
Nou dit was het, luitjes, ik ga nog ff lezen en dan mijn nestje in.  |
Vind dit heel knap van jou Shanita, en ja je moeder is ook een slachtoffer van hem geweest ergens, maar om dat in te zien en te vergeven, van jou is heel erg knap en moeilijk geweest denk ik, want het is dezelfde moeder die je niet redde uit een situatie in haar machteloosheid en jou daarmee tekort heeft gedaan. Niet met opzet , maar het niet aankunnen vand e situatie, dingen niet door hebben denk ik dan he en dan denk ik aan mijn eigen moeder die ik wel es om hulp heb gevraagd met me broer en me gewoon niet geloofde en alles ging gewoon door,is bij mij een lange weg geweest om te begrijpen dat mijn moeder de waarheid niet aankon, ondanks duidelijke signalen en haar te vergeven. dus ik denk dat ik jouw situatie een beetje kan voorstellen(( oke dan maal zoveel keer erger en beschadigende) hierin en vind het heel knap van jou, dat je dat inzicht hebt. geniet vand e mooie momenten die je nog met je moeder kan delen, doe ik ook. Mijn moeder praat er niet gauw over, over het verleden, heeft het een paar keer gedaan en oh wat een verdriet had ze, wat voelde ze zich rot dat ze niet had ingezien, niet had geholpen dus zei het is goed mama, denk dat jouw moeder ook een beetje die gevoelens heeft. denk he.... liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:49
|
|
|
|
in het recente verleden hebben wel al eens een zeurkous gehad die (ook) niet vond dat er kinderen bij aanwezig konden/mochten zijn.
ben jij de volgende?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:57
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | in het recente verleden hebben wel al eens een zeurkous gehad die (ook) niet vond dat er kinderen bij aanwezig konden/mochten zijn.
ben jij de volgende? |
Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik kom om contacten te leggen mensen leren kennen maar vooral om plezier te hebben. Met of zonder rugzak,Daar horen kinderen bij met of zonder handicap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:03
|
|
|
|
Dankjewel Pieter
Het klopt wat je zegt ik kan me zelf niet vergeven deze week al een paar keer gesproken met iemand die het zelfde zei je moet stoppen met je boosheid ppff ja adem halen door gaan en leven en mezelf vergeven . Mijn pastoraal medewerkster zei ook dat als je gelooft en je bid, het bij het kruis legt , dan is het ook weg en hoef je er niet meer onder te lijden. Dat heeft Jezus voor jou gedaan en ja dat weet ik heel goed maar vind het zo moeilijk de knop om te draaien vandaag ga ik het doen , en zal een ommekeer in mijn leven worden. Ik ga Jezus volgen en niets anders meer wil niet van de wereld zijn. Maar ja dat betekend dat ik dingen moet doen die HEM welgevallig zijn maar ik van dacht dat het goed was . Ik lees waar gaat het hier over ook al weer voor ik weer een hele bladzij vol klieder ja ik liet mijn geluk van iemand afhangen. Ik ben steeds zieker aan het worden dus denk ik nu dat is niet goed om door te gaan . En kwam een leesblad tegen waar opstond waar deuren dicht gaan zal God anderen weer openen en dat ga ik doen een deur dicht En vertrouwen op Hem in alle dingen want ja ik was en ben mijn weg een beetje kwijt door de vele dingen die gebeuren maar ik sta op ga morgen weer naar mijn gemeente dan maar met zere oren rug en wat nog meer maar ik zal d vijand verslaan die mij laat geloven dat goed is waar ik mee bezig ben. Nee ik geef God niet de schuld Heb juist inzicht gekregen en belijd dat ook ik het niet goed gedaan heb in mijn onwetendheid in die tijd . Hij laat me wel weten hoe het was tja als de landman aan het wieden is van onkruid krijg je even losse grond maar als Hij klaar is sta ik op een rots en het zal niet lang meer duren Ik ga voor goud
zomaar een groet van mij Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:09
|
|
|
|
hmmm zal ik die 8 van mij meenemen en op afsturen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:28
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Ik ben wakker maar lig nog plat straks tas in pakken voor nachtje ziekenhuis.  |
als je toch in het ziekenhuis bent.... ha ha ha ha 1 prikje op een plekje en 1 sneetje ha ha ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:31
|
|
|
|
ha ha petra daar maar weer es wat gaat doen en soms zo graag sommigge hier mag plagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:33
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik kom om contacten te leggen mensen leren kennen maar vooral om plezier te hebben. Met of zonder rugzak,Daar horen kinderen bij met of zonder handicap. |
Ik heb daar alleen maar positieve geluiden over gehoord na afloop!!!! Wat geven juist die kinderen vreugde aan deze dag... Als je ziet dat hun genieten...geniet een ouder toch ook??? Helemaal gelijk Berend...koters mogen mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:35
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hmmm zal ik die 8 van mij meenemen en op afsturen  |
neem dan die twee van mij ook mee dat is dan 10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:37
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | als je toch in het ziekenhuis bent.... ha ha ha ha 1 prikje op een plekje en 1 sneetje ha ha ha ha ha  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:39
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  |
whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag,
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |