ChristianMatch

Forum

ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5248 5249 5250 5251 5252 5253 5254 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:46

KABOUTER722 schreef:
in het recente verleden hebben wel al eens een zeurkous gehad die (ook) niet vond dat er kinderen bij aanwezig konden/mochten zijn.

ben jij de volgende?

Nee natuurlijk niet, maar wilde even een oude vertrouwde traditie aanhangen, das die pik nik toch ook Gefrustreerde smiley
Piknikken zonder kinderen, is het zelfde als zakdoekje leggen in een bejaardenhuis Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:54

BERENDJAN590 schreef:
nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf.Twijfelende smiley
kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen.Smiley die vol vragen zit

straks krijg je het advies om aan de "fles" te gaan ... Slapende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:00

Roelande 345 (ff onlid) zei tegen mij op een mail die ik haar hierover verstuurde:
ja nog bedankt trouwens geef me maar op ik ben vrij die dag, dus bij deze Roelande gaat ook mee

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 16 februari 2013, 14:00
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:00

HANNAH810 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314
lies146, 27 jaar, regio 0318, evt met zoon
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172

frankt Boze smiley 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592
marcowaal100(oudlid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) Knipoog smiley
joop430, 46 jaar, regio 430

Marcowaal komt met zijn vrouw ... en de drie kinderen zijn ov ...

Mag je wel haast maken Marco Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:15

PETRA373 schreef:
whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag,

Wie was die bekende Nederlandster nou die op haar 47 een kind kreeg? Lachende smiley

Monigue van de Ven, nee, het was dacht ik iemand anders...
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:19

CROSSROAD317 schreef:
straks krijg je het advies om aan de "fles" te gaan ... Slapende smiley Knipoog smiley

wie weet heb nog geen idee heb nog afspraak met long arts en in maart krijg ik uit slag Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op zaterdag 16 februari 2013, 14:19
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:24

ZEELAND736 schreef:
Ik schater van het lachen...hier in mijn eentje...
Geweldig!!!

(Om jouw tegeltjestekst...Josina)

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:27

BERENDJAN590 schreef:
Het aardige tussen man en vrouw is, dat zij niets van elkaar begrijpen. (Godfried Bomans)

Wat een wijze man Lachende smiley
De eerste die ik tegenkom (zonder stoeprand) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:28

JOSINA022 schreef:
Haha, gelukkig is het niet echt gebeurd, maar het zal je maar gebeuren...Clown smiley

owww ik dàcht dat het je beste moment was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:28

ERIKA129 schreef:
Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor Knipoog smiley
En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen Knipoog smiley

En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:30

ROOS575 schreef:
owww ik dàcht dat het je beste moment was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

misschien wel als die jou maar weer opraapt en niet door loopt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:30

BERENDJAN590 schreef:
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

Knipoog smiley

Ja Berend...ik lach nog te weinig....

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:31

ZEELAND736 schreef:
En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch?
Inderdaad, waarom zou je een huishoudster nemen?
Als je tenminste twee redelijk gezonde handen en voeten hebt Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:32

BERENDJAN590 schreef:
nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf.Twijfelende smiley
kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen.Smiley die vol vragen zit

Succes, en niet te hard snurken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:33

BERENDJAN590 schreef:
misschien wel als die jou maar weer opraapt en niet door loopt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

doet me denken aan iets met straatmakers Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
weet niet zogauw wat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:37

ROOS575 schreef:
Succes, en niet te hard snurken Knipoog smiley

volgens mij is dat nou net de bedoeling Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:37

ERIKA129 schreef:
Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor Knipoog smiley
En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen Knipoog smiley

Ja, ik zat op herintergratie, al die dingen geleerd, ben ze allemaal kwijt.....ja, as ik ff nadenk komt het weer naar boven...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39

ZEELAND736 schreef:

Zo bedoel ik het ook niet Zeeland ja kon jij niet weten, ik blijf moeite houden met huishouden gewoon..
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39

BERENDJAN590 schreef:
volgens mij is dat nou net de bedoeling Lachende smiley
De actie Slapende smiley wel maar niet het bijbehorende geluid natuurlijk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:42

ROOS575 schreef:
De actie Slapende smiley wel maar niet het bijbehorende geluid natuurlijk Lachende smiley

als k bij behorend geluid heb en stopt zo nu en dan heb ik dus een probleem snurk ik als een grote in een keer door probleem stukken kleiner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:42

BERENDJAN590 schreef:

Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb Clown smiley moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen Twijfelende smiley ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan Smiley met dichtgeplakte mond

succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval!
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:43

ERIKA129 schreef:
Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb Clown smiley moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen Twijfelende smiley ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan Smiley met dichtgeplakte mond

succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval!

hee bedankt ja ze denken aan apneu
Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BERENDJAN590 schreef:
als k bij behorend geluid heb en stopt zo nu en dan heb ik dus een probleem snurk ik als een grote in een keer door probleem stukken kleiner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

snap ik wel hoor, succes ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

CROSSROAD317 schreef:
Marcowaal komt met zijn vrouw ... en de drie kinderen zijn ov ...

Mag je wel haast maken Marco Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kom jij ook met je vrouw Lachende smiley dan wordt het helemaal een reünie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:44

HANNAH810 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Roelande 345 (ff onlid), 52 jaar, regio???

frankt Boze smiley 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:45

ERIKA129 schreef:

ervaringsdeskundige!!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:47

ROOS575 schreef:
ervaringsdeskundige!!! Clown smiley

Twijfelende smiley helaas wel Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:47

BERENDJAN590 schreef:
hee bedankt ja ze denken aan apneu
Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...apneu komt toch meestal voor bij mensen met overgewicht? Zo overgewichtig zie jij er toch niet uit...
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:49

ERIKA129 schreef:
Twijfelende smiley helaas wel Gefrustreerde smiley
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:50

HANNAH810 schreef:

Roelande 345 (ff onlid), 52 jaar, regio 0318

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5248 5249 5250 5251 5252 5253 5254 ... 6194 Volgende
Pagina 5251 van 6194