| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach weet je natuurlijk hebben gescheiden mensen een rugtas(je) maar denk dat men in het algemeen onderschat dat ook iemand die niet grtrouwd is geweest een flinke rugtas aan bagage kan hebben allen wordt dat niet in een profiel gezet!! Of men zet erin vrijgezel nooit getrouwd geweest en dan kom je erachter dat ze gescheiden zijn en vader en dat ze weer samen wonen met een andere vrouw en er weer een kind komt en dan ondertussen hier op de site staan als zijnde vrijgezel!! Ach wat is een rugtas!! Denk dat het makkelijker is al gescheiden mens met een andere gescheiden persoon een relatie aan te gaan dan als je nooit getrouwd bent geweest een relatie aan te gaan met een gescheiden iemand, waarom?? ik denk dat waar er twee gescheiden zijn ze elkaar meer kunnen aan en invoelen.. Sluit ik een relatie met een gescheiden man uit??? nee dat zeg ik niet maar denk dat het voor mij wel moeilijker zal zijn! |
Mooi gezegd, Erika, en zo herkenbaar!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 16 februari 2013, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:13
|
|
|
|
|
Helemaal begrijpelijk Erika...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach weet je natuurlijk hebben gescheiden mensen een rugtas(je) maar denk dat men in het algemeen onderschat dat ook iemand die niet grtrouwd is geweest een flinke rugtas aan bagage kan hebben allen wordt dat niet in een profiel gezet!! Of men zet erin vrijgezel nooit getrouwd geweest en dan kom je erachter dat ze gescheiden zijn en vader en dat ze weer samen wonen met een andere vrouw en er weer een kind komt en dan ondertussen hier op de site staan als zijnde vrijgezel!! Ach wat is een rugtas!! Denk dat het makkelijker is al gescheiden mens met een andere gescheiden persoon een relatie aan te gaan dan als je nooit getrouwd bent geweest een relatie aan te gaan met een gescheiden iemand, waarom?? ik denk dat waar er twee gescheiden zijn ze elkaar meer kunnen aan en invoelen.. Sluit ik een relatie met een gescheiden man uit??? nee dat zeg ik niet maar denk dat het voor mij wel moeilijker zal zijn! |
erika ik geloof dat rugzakje niets uit maakt als je van mekaar houd en er is een mooie klik dan betekend dat je mekaar zen rugzakje moet accepteren en er samen voor gaan samen dus ook samen gaan dragen en verder moet gaan in toekomst kijken niet naar mekaar zen verleden. maar goede uit verleden halen wat je geleerd heb er van en wat je wel wil en wat niet wil daar over kunnen praten samen door gaan en nieuw leven samen op te bouwen. niet in het verleden blijven hangen moet diepgravend gaan onderzoeken niet op mekaar zen fouten wijzen. maar zorg dragen dat je samen niet de fouten weer maakt. en of je gescheiden bent of dat je singel bent rugzak zal er zijn groot of klein.
ieder heeft een kruis te dragen. op zich zijn alle kruizen even groot. alleen de ene is van piepschuim de andere van lood
ergens in het zelfde liedje
al gooie je de kruizen op een hoop ieder zal zijn eigen kruis er weer tussen uit zoeken
uit een liedje van daniel lohuus
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zaterdag 16 februari 2013, 17:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:23
|
|
|
|
|
Struinen door de de duinen, Meyendel blijft mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:30
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Struinen door de de duinen, Meyendel blijft mooi. |
Heb je nog een pannenkoekie meegepikt???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:35
|
|
|
|
Ik heb er wel eens gewokt en het was prima in orde. De Chinese restaurants in Dld zijn vaak minder. De gewone daarentegen veel en veel beter. Dus ik snap P en A wel. Bij de wok liggen ook oranje gekleurde zaken, die laat Pieter vast liggen. 
Smulsmurf. neem bij het wokken daar niet de allerheetste saus, dan eeeeeeh
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 16 februari 2013, 18:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:36
|
|
|
|
|
Chanel no.5
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Heb je nog een pannenkoekie meegepikt??? |
Nee, goed he, maar het haardvuur rook buiten wel erg verleidelijk om even naar binnen te gaan voor een glühwijntje of luxe koffie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:51
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Nee, goed he, maar het haardvuur rook buiten wel erg verleidelijk om even naar binnen te gaan voor een glühwijntje of luxe koffie. |
En waarom heb je die verleiding dan weerstaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:05
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | En waarom heb je die verleiding dan weerstaan? |
gewoon spartaans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:12
|
|
|
|
|
Heerlijk eind gefietst, lekker hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:16
|
|
|
|
Heel leuk wok plaza en gezellig, en ze hebben speciaal kinder speel hoekje. Hier ga ik volgende week ook heen..... 
Helaas kan ik dan niet mee.....!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 16 februari 2013, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:17
|
|
|
|
Foutje
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 16 februari 2013, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ze roken je schoenen al en dat was meer dan genoeg... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja ze liepen een eind voor Joannie uit Ken dah nou  |
Goed getraind................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:35
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | ..... geen woorden voor! respect! |
Zo wat een getuigenis mooi hoor Tessybeer Dit getuigt dat JIJ samen met God meer dan overwinnaar bent JIJ die de kracht kreeg om door te gaan om te kiezen voor het leven IK zou haast zeggen gefeliciteerd en wie volgt. Ja ook ik weet het is een strijd, de dokter zei tegen me vorige week Jou geloof is je kracht dat houd je op de been je bent sterkt genoeg pppfff gevoel klopte niet en heb dat ook gezegd , maar ze kent me . En nu ben ik zover samen in de naam van Jezus weer verder te gaan , morgen sinds drie weken weer eens naar mijn eigen kerk heb koffie dienst dus ik moet wel ? Maar nee hoor ik kies er voor om te gaan Hem te dienen wat al die honderd mensen ook zeggen denken over mij God weet en kent mij als geen ander en Hij brengt mij veilig thuis . En als ik van anderen hoor wie ik ben in Christus dan mag ik daar gehoor aan geven en mag ik door de juiste mensen op de tijd die ik nodig heb horen wie ik ben in HEM dat doet me meer dan dat ze zeggen wat zit je haar mooi haha is ook leuk maar geef mij maar wat ik zo graag wil , een levende relatie met de HEER hoop dat er ooit één bij mag komen maar dan één die te verdragen is en als God dat op de weg brengt dan is dat goed . Groet anita ps laat maar komen die juiste mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GLORIE395
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:37
|
|
|
|
[quote=CORNE927]
Latten is ok, maar dan wel zonder seks. Seks voelt ook (is ook niet wat de Heer wil, buiten een huwelijk, maar ok, ik ben ook in het verleden wat dat betreft de fout in gegaan... ) niet fijn, als de ander weer weg moet, erna. Seks is gewoon bedoeld voor in het huwelijk, als je erna gewoon lekker samen kunt gaan slapen.... Maar ja, dit was weer een proefabo voor mij, dus ben weer weg... Kan dus ook de reacties niet meer lezen, maar ja, misschien heb ik de discussie staande gehouden.... Het beste iedereen hier!! Onthoud: God altijd op de eerste plaats!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BOUWBOY988
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:06
|
|
|
|
Een Joke maar niet van Joke gepost in mijn mailbox van een lieftallige dame ik denk die moeten jullie ook even lezen. Ik kreeg hem anderstalig. Er is vast wel iemand die hem vertaald. Ik vind hem goed!!
Ik The Husband Store
A store that sells new husbands has opened in New York City, where a woman may go to choose a husband. Among the instructions at the entrance is a description of how the store operates:
You may visit this store ONLY ONCE! There are six floors and the value of the products increase as the shopper ascends the flights. The shopper may choose any item from a particular floor, or may choose to go up to the next floor, but you cannot go back down except to exit the building!
So, a woman goes to the Husband Store to find a husband. On the first floor the sign on the door reads:
Floor 1 - These men Have Jobs. She is intrigued, but continues to the second floor, where the sign reads:
Floor 2 - These men Have Jobs and Love Kids. 'That's nice,' she thinks, 'but I want more.'
So she continues upward. The third floor sign reads: Floor 3 - These men Have Jobs, Love Kids, and are Extremely Good Looking.
'Wow,' she thinks, but feels compelled to keep going.
She goes to the fourth floor and the sign reads: Floor 4 - These men Have Jobs, Love Kids, are Drop-dead Good Looking and Help With Housework.
'Oh, mercy me!' she exclaims, 'I can hardly stand it!'
Still, she goes to the fifth floor and the sign reads: Floor 5 - These men Have Jobs, Love Kids, are Drop-dead Gorgeous, Help with Housework, and Have a Strong Romantic Streak.
She is so tempted to stay, but she goes to the sixth floor, where the sign reads: Floor 6 - You are visitor 31,456,012 to this floor. There are no men on this floor. This floor exists solely as proof that women are impossible to please. Thank you for shopping at the Husband Store.
PLEASE NOTE:
To avoid gender bias charges, the store's owner opened a New Wives store across the street.
The first floor has wives that love sex. The second floor has wives that love sex and have money and like beer The third, fourth, fifth and sixth floors have never been visited.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:20
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik heb er wel eens gewokt en het was prima in orde. De Chinese restaurants in Dld zijn vaak minder. De gewone daarentegen veel en veel beter. Dus ik snap P en A wel. Bij de wok liggen ook oranje gekleurde zaken, die laat Pieter vast liggen. 
Smulsmurf. neem bij het wokken daar niet de allerheetste saus, dan eeeeeeh |
Dusse Thomas komt ook mee eten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:23
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ja zie je wel, de schoenen zie je wel......................mij wil je niet zien.pfffft  |
Jokkebrok!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:24
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | En waarom heb je die verleiding dan weerstaan? |
Tja denk ook had err lekker van genoten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:43
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ik heb nog ff geen idee, al voelt Kees een beetje verdacht aan..... Maar die zal er dan de volgende ronde wel uitgaan, zoals vaker het geval met Molachtigen....  |
Waarom is dat op donderdag avond nu moet ik uitzending gemist kijken en dat is minder leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:45
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Een uitspraak die in de Bijbel staat is wel dat God ook een regering op die plaats heeft gezet (waar dan ook) en dat wij gehoorzaam diene te zijn. Waarom zouden wij dan ongehoorzaam zijn......................? Uiteindelijk straffen wij ons zelf.......................................
En dan nog, wat was de inbreng of invloeden anders dan nu, met de Christelijke partijen de afgelopen jaren, met de huidige? Onder welke vlag werd het homo huwelijk toe gestaan? Mocht de abortusboot ook richting Marokko varen, of afreizen ? En is er waarlijk niet één die er tegen protesteerde, heeft er één politieke partij ons laten stemmen voor of tegen de Europese grondwet. Massaal werd er nee gestemd, maar de grote C voorman had mazen in de wet gevonden, om toch een ja door te drukken.
Lang leve de Euro, alles moet worden ontzien om dat, of die grote droom van ooit, mede een grote C partij door te drukken. Die C staat allang niet meer voor wat wij denken dat die staat, hij wordt nu enkel nog gebruikt, voor commercieele doeleinden. |
Dan toch beter de Bijbel gaan bestuderen en leren wat het Nieuwe Verbond inhoud, daarna Jacobus 1 eens gaan lezen, God wil als goede liefhebbende Vader ngeen kwaad voor zijnkinderenen heeft een regering als in Noord- Vietnam of met een dictator als Hitler beslist niet geformeerd danwel gewild.
We kunnen niet in Gods nabijheid komen met, wat Hij wil, maar 1 ding staat voor mij al seen paal boven water, HIj wil het goede voor ons, niet het kwade.
Het is gigantisch kort door de bocht om al het kwaad wat ons over komt als straf van God te zien, zo van eigen schuld dikke bult. Als een regering tegen Gods wil in gaat, hoef en moet ik mij daar beslist niet meer gehoorzaam aan te zijn.
Wat God wil staat boven alles en niet wat men gemeend te moeten gehoorzamen als het in ons straatje van pas komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je hebt zeker het topic gemist waarin vrouwen zeiden dat ze mannen mijden die met een vrouw op hun (profiel)foto staan,simpelweg omdat die bezet lijken...........dus nee,we zijn niet zo triest dat we kicken op bezette mannen,het tegendeel zelfs.
Blijf gewoon jezelf Gerrit,dat is het beste dat je kunt doen! |
Precies Leanne, het zal wel zijn eigen trieste balans uit het verleden zijn, eer ik mij tot zo,n niveau zou moeten verlagen Blijf ik liever op mijn uppie is zo rot nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:55
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Dan toch beter de Bijbel gaan bestuderen en leren wat het Nieuwe Verbond inhoud, daarna Jacobus 1 eens gaan lezen, God wil als goede liefhebbende Vader ngeen kwaad voor zijnkinderenen heeft een regering als in Noord- Vietnam of met een dictator als Hitler beslist niet geformeerd danwel gewild.
We kunnen niet in Gods nabijheid komen met, wat Hij wil, maar 1 ding staat voor mij al seen paal boven water, HIj wil het goede voor ons, niet het kwade.
Het is gigantisch kort door de bocht om al het kwaad wat ons over komt als straf van God te zien, zo van eigen schuld dikke bult. Als een regering tegen Gods wil in gaat, hoef en moet ik mij daar beslist niet meer gehoorzaam aan te zijn.
Wat God wil staat boven alles en niet wat men gemeend te moeten gehoorzamen als het in ons straatje van pas komt. |
Precies, en dan nog dit, ik kan de wereld niet veranderen........ Maar ik mij zelf een beetje...........
En ik lees niets, maar probeer het te beleven............. Soms lukt het, maar vaak ook niet.....
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 16 februari 2013, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 19:58
|
|
|
|
.......Floshke zo te zien een KitKatKater is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 20:20
|
|
|
|
Zaterdag 16 Februari, 1 Johannes 2:12-17; Wat is er mis met de wereld?
Het woord ‘wereld’ heeft in deze brief een heel geladen en negatieve klank. Bij dit woord denkt de apostel niet aan de aarde of de mensen als schepping van God. Ook niet aan de schitterende natuur hier en daar of de vele mooie uitingen van cultuur. Bijvoorbeeld in muziek, architectuur en veel andere vormen van kunst. Johannes denkt bij het woord ‘wereld’ aan de naar God toe vijandige sfeer die je overal op deze planeet kunt aantreffen. Tot in je eigen hart. Hij bedoelt dus de zondige, liefdeloze wereld, waarin mensen vooral zichzelf gaan, elkaar beliegen en bedriegen en noem maar op. Van die wereld geldt: wees heel kritisch en houd afstand! Nu is dat tegenwoordig lang niet meer zo eenvoudig. Vroeger wisten christenen min of meer precies war ‘wereld’ was en dat was het niet was. Wereld en werelds vielen bijna samen met alles wat niet van de kerk was. Wij ervaren dat als veel ingewikkelder. Dragen we zelf die wereld niet altijd met ons mee in ons eigen boze hart? Bij ‘wereld’ denkt Johannes vooral aan drie dingen: a. zelfzuchtige lust oftewel alle vormen van lustverlaging, b. inhaligheid (‘begeerte der ogen’) en c. een hang naar pronken en duur doen. Zijn advies is: heb de wereld niet lief! Want de wereld gaat voorbij! Leef liever uit de liefde van de Vader. Want die blijft eeuwig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 20:24
|
|
|
|
|
melk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 20:28
|
|
|
|
Liefde is een werkwoord. Dat is natuurlijk niet zo. Liefde is een zelfstandig naamwoord. Liefde is een naam, Liefde is een woord. Woorden hebben scheppingskracht. Als ze worden uitgesproken of toevertrouwd aan papier waardoor ze kunnen worden gelezen. Liefde bestaat bij de gratie van ontvangen. Met open armen. Ze is niet te koop, maar als je haar zoekt laat ze zich wel vinden. Ze kan gesloten deuren openen zonder sleutel. Muren houden haar niet tegen en ideeën overstijgt ze. Ze laat zich niet opsluiten en ze laat zich niet kisten, vroeg of laat staat ze gewoon weer op. Door woorden als ‘wij zijn ons brein’ laat ze zich niet vangen. Ze is zoveel groter dan dat. Dat stofje in de hersenen waartoe ze soms wordt gedegradeerd, het is niet meer dan haar voetafdruk. Een bewijs van haar aanwezigheid, een uitnodiging groter te denken. Ze is aanwezig, juist op plaatsen waar je haar niet verwacht. In pijn, armoede, gebrokenheid,oorlog. Die plekken waar onze blik door lijden wordt vernauwd en waar we haar vooral missen. Je moet haar leren zien. Daar hoef je geen roze bril voor op te zetten, een open blik volstaat. En verwacht niet dat ze zich heeft aangekleed zoals jij het graag ziet. Ze maakt haar eigen keuzen. Ze speelt geen verstoppertje, maar het is makkelijk aan haar voorbij te gaan. Ze dringt zich niet op, maar doet wel een beroep op je. Ze laat zich niet door je vormen, ze vormt jou als je haar binnen durft te laten. Ze is alles of niets. Ze is niet te omschrijven, maar je kunt wel woorden aan haar geven. Ik ben niet de eerste die dat doet. De evangelist Johannes –schrijver van enkele Bijbelboeken en vriend van Jezus- deed al eeuwen terug een poging. Hij zei: ‘God is Liefde’, in het optrekken met Jezus was dat zijn overtuiging geworden. Maar hij besefte ook dat als God bestond, hij niet in staat zou zijn die te omschrijven. Het zou altijd tekort doen. Liefde is een woord. Een woord in beweging. Geen dode letter maar in staat tot transformatie. Dynamisch, zichtbaar, onopgemerkt, in levende lijve, in het ruisen van de wind. ‘Het woord is vlees geworden en heeft onder ons gewoond’, schreef Johannes, toen hij een verslag van zijn jaren met Jezus van een intro wilde voorzien. ‘Niemand heeft ooit God gezien, maar in Jezus is Hij zichtbaar geworden.’ Daarmee gaf Johannes geen sluitende conclusie, hij gaf de richting aan. Het woord is vlees geworden. De Liefde is op zoek. Ze is onvoorwaardelijk en onverbiddelijk. Ze wil incarneren. Ze wil ontvangen worden zonder contract, regels of bepalingen. Ze verwacht voor niets te worden doorgegeven. Ze wil zichtbaar worden gemaakt, ze heeft je nodig. Zonder vlees is ze niet meer dan een concept, een idee, een droom of een nachtmerrie. Ze wil je! Waar je toch voorwaarden stelt zal ze van lieverlee verdwijnen. Ze zoekt altijd verbinding, maar ze laat zich niet binden. Je kunt haar handen en voeten geven, een hart, een luisterend oor, een gezicht. Het is allemaal goed, maar zeg nooit dat ze dat ze ‘zo’ is. Ze is nog zoveel meer. Ze is het hout dat het vuur laat branden, ze is de vonk die het hout doet ontbranden. Ze is de vlam die warmte geeft en alleen kan blijven geven als ze van brandstof wordt voorzien. Ze is de wind die de boomtoppen beweegt en golven maakt uit stille wateren. Ze kan zijn als de zon, onverwachts haar stralen schijnend op donkere plaatsen. Ze is een geheim dat ontdekt wil worden, maar ze geeft zich nooit helemaal prijs. Ze houdt je verlangen vast als je haar hebt binnengelaten , ze vervult je hart. Als je het idee hebt dat ze is weggegaan zal ze onverwachts terugkeren, je nieuwe inzichten geven en andere mogelijkheden om haar zichtbaar te maken. Ze blijf verrassen, ze komt onverwachts uit de hoek.
De Liefde is een woord, de Liefde is een naam. In woorden en beelden heeft ze zich gepresenteerd. Het vertelt niet alles, maar ze wil niet anoniem blijven. Ze wil ontdekt worden, de verbinding met jou aangaan, jouw naam dragen. Ze wil met jou gezien worden.
Niet zelf geschreven
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 16 februari 2013, 22:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |