ChristianMatch

Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5259 5260 5261 5262 5263 5264 5265 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 16:42

....sorry

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 18 februari 2013, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 16:45

dubbel geplaatst, sorry
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 16:55

PETRA373 schreef:
nou bedanjkt, nou krijg ik dat liedje in me hoofd Twijfelende smiley

whahahahah lol

Ja, ik zat het zelfs op straat te zingen op de fiets heel vrolijk; Pipo de clown en Mamaloe.....mensen raar kijken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:06

Whatever..... waren alle mensen op straat maar zo vrolijk als jij! Knipoog smiley

Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..........

Ook zo eentje die soms maar blíjft hangen.....in mijn hoofd....

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 18 februari 2013, 17:06
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:14

GERRIT084 schreef:
afgestemd op of aan het vrouwelijke vermogen Gefrustreerde smiley inhoudsloos dus Geschokte, onthutste smiley

Noem je nu vrouwen per definitie inhoudsloos? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:15

SHANITA130 schreef:
Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....

Ja, soms/vaak moet ik grenzen stellen, dan kan ik geen mensen velen, juist de mensen die dicht bij me staan, ja, dan ben ik te emotioneel, en kan ik wel weer overweg met mensen die verder, van me af staan.

En dan ben ik angstig dan rustig dan rustig en gelukkig, en ook nog andere toestanden waar ik in verkeer, en dat dan allemaal op een dag, en ja, ik kan zelf rusten en prikkels controleren als ik dan alleen ben.

Dus ja, met een van me 2 vrienden ga ik alleen om als ik stabiel goed in me vel zit zeg maar.

Dus ja, helaas de helft van de afspraken moet ik afzeggen en ja, dan zie ik het zo; het glas is dan voor mij halfvol...

En ja, ik kan wel blijven dubben, dat 'het' zooooo moeilijk is voor mijn vrienden...ja, en voor mij dan? Nog 100 keer zo moeilijk.

Dusz, dát doe ik niet meer: graag of niet, vrienden met mij....

Met S. vrienden zijn, ja, dan weet je, de helft van de keren zegt ze af, maaaar: (tromgeroffel) de andere helft van de keren houdt ze zich wel aan de afspraken, en ze zegt altijd netjes af.

Als je me vader kent, ja echt als insider dus niet oppervlakkig want dan is tie zoooooo aaaaaaardig.
Maar als je 'm dus echt kent als insider dan denk je, 'heeft híj voor een klein meisje moeten zorgen'...ongerust kijkende smiley.... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

Ja, er lopen wat pedo's rond, ja, en als je de pech hebt dat zo'n @##$%$ je eigen vader is.
Ja, dan hou je daar natuurlijk wat aan over...

Ja, pedo's hebben ook kinderen....(en die kinderen als ze pech hebben komen ze in aanraking met sektes waar ze Van Harte moeten vergeven, sommigen lieten de dader zelfs op hun eigen kinderen passen....en dan weer van Harte vergeven moeten, let wel; moeten, dat ie ook aan je eigen kinderen zat(nou is 'zitten' een understatement...

En je ik ben blij dat ik het overleeft hebt.....mijn gedachten gaan uit naar al de zelfmoorden in de lotgenotengroepen waar ik kwam en kom....

Shanita dit gaat wel heel off topic maar ben er van overtuigd dat de HEER mee leest ik wil er aan toevoegen Heer neem dit gebed ter ore
Dat Shanita vrij word gezet in denken en doen dat ze mag leven ter ere van u en niet meer door denken instant houd wat haar is aangedaan.
Dat ze haar slachtofferrol bij het kruis mag laten, het oude nu voorbij en dat het nieuwe is gekomen ook voor haar.

Dat mensen die oor en veroordelen haar als een mooi mens gaan zien een waardevol mens dat mag getuigen dat ze staande is gebleven door Uw kracht.
Heer u ziet haar hart ik zing vaak het lied :Heer raak mijn hart aan maak mij bereid uw pijn te voelen om wie er lijdt u tranen te huilen uw wegen te gaan O kom in mijn hart o heer heer maak mij bereid .

Heer ik wil u bidden dat u Shanita een hart wilt geven dat een ommekeer zal hebben van grote omvang vol van liefde over u mag spreken dingen kan omdraaien wat negatief is positief kan gaan zien,
dat ze op een dag de vruchten mag uitdelen , ik zie ze wel waar anderen het hier niet zien, wil ook deze mensen zegenen en laten beseffen dat U koning op de troon bent en geenszins wij als mens.
Heer Mijn hart zegt kom met u heilig geest werk in ons opdat wij uw lichtend licht mogen zijn zoutend zout dat de wereld zonder ons aan te trekken wat mensen vinden of zeggen een parel zijn in uw hand.

zegen shanita en alle anderen die dit lezen

anita
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:20

kip, gebakken aardappeltjes met komkommer-tomaten-uitje-salade. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:20

AMEN!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:21

STEENTJE178 schreef:
Noem je nu vrouwen per definitie inhoudsloos? Boze smiley

Blijkbaar ... Clown smiley Duiveltje smiley Slapende smiley Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Knipoog smiley Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 18 februari 2013, 17:22
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:23

JOL252 schreef:
Blijkbaar ... Clown smiley Duiveltje smiley Slapende smiley Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Knipoog smiley Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Bestaat dat nog.............in 2013????
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:40

JOL252 schreef:

Hihi nou gaan de damens allemaal zondag naar kattuk op jacht.... Nah Gerrit zoek een mooi bankie daar en wacht af Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:41

Hutspot Kwijlende smiley ken nog tis nog geen zomer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:43

STEENTJE178 schreef:
Whatever..... waren alle mensen op straat maar zo vrolijk als jij! Knipoog smiley

Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..........

Ook zo eentje die soms maar blíjft hangen.....in mijn hoofd....

en bedankt Gefrustreerde smiley nu zit ik met ander liedje van kinderen voor kinderen in mn hoofd...

heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:43

STEENTJE178 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Knipoog smiley

Verbrand?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt je loopt zo rood aan Clown smiley
Maar het was echt lekker buiten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:46

ERIKA129 schreef:
en bedankt Gefrustreerde smiley nu zit ik met ander liedje van kinderen voor kinderen in mn hoofd...

heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd Boze smiley

nou zeg ophouden was ik dat ene liedje kwijt, begin jij weer Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:54

BERENDJAN590 schreef:
is tegenwoordig eerder anders om ze slaan mekaar de hersens in voor een mannetje Clown smiley

tja misschien ligt dat wel aan de mannen, die veel keuze hier hebben en met meerderen tegelijk bezig zijn.omdat ze ook es een keer mee maken dat meerderen hun aandacht willen....aangezien vrouwen hier in de meerderheid zijn. Wat dat betreft is zo,n man het niet waard, om elkaar de hersens in te slaan. Twijfelende smiley Een man die niet echt voor je gaat Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:05

PETRA373 schreef:
nou zeg ophouden was ik dat ene liedje kwijt, begin jij weer Boze smiley

En wat dacht je van

http://youtu.be/WpCEa1nPcVY

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:11

ERIKA129 schreef:
Hihi nou gaan de damens allemaal zondag naar kattuk op jacht.... Nah Gerrit zoek een mooi bankie daar en wacht af Clown smiley
Clown smiley En geen ruzie maken dan zoals de vogeltjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:17

ANNETTE050 schreef:
Maar Hannah, ook in een LAT relatie kun je toch (ge)trouw(d) zijn, alleen met onderling goedbevinden soms even uit elkaar. Ook op die manier kun je toch levenslang bij elkaar blijven, (ge)trouw(d) zijn?

Ja, ik merk dat sommigen er van uitgaan dat een LAT-relatie iets vrijblijvends is. In een beginnende relatie ontkom je soms niet aan deze samenlevingsvorm. De afstand kan een rol spelen, je werk, en evt. (thuiswonende) kinderen. Zolang je samen een keuze maakt hoe je je relatie vorm wil geven, je afvraagt wat je bedoeling is en wat je verwachtingen zijn zou dit een goede oplossing (zeker voor de begintijd) kunnen zijn. En voor mij is trouw-zijn in welke relatievorm dan ook iets vanzelfsprekends. Als dat het voor een nieuwe partner ook is, is een LAT-relatie niet vrijblijvender dan een huwelijk. Ook in een huwelijk kan ontrouw voorkomen. Gelukkig mogen we allemaal zelf een keuze maken.

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 18 februari 2013, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:18

SHANITA130 schreef:

Ja, dan maken die paar dagen ook niet meer uit.

Na, een tijdje hebben ze ook hun hoogste vuilgraad bereikt, dan worden ze niet viezer, want dan regent het weer, enzo.

Zolang je er nog door kan kijken..... Smiley die vol vragen zit

S. Doet alleen dingen die nodig zijn.

Ja zo kun je het ook bekijken, maar het kwaad is inmiddels al geschied Boze smiley
Ze zien er weer heerlijk uit Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:20

[quote=JANS221]Ja, ik merk dat sommigen er van uitgaan dat een LAT-relatie iets vrijblijvends is. In een beginnende relatie ontkom je soms niet aan deze samenlevingsvorm. De afstand kan een rol spelen, je werk, en evt. (thuiswonende) kinderen. Zolang je samen een keuze maakt hoe je je relatie vorm wil geven, je afvraagt wat je bedoeling is en wat je verwachtingen zijn zou dit een goede oplossing (zeker voor de begintijd) kunnen zijn. En voor mij is trouw-zijn in welke relatievorm dan ook iets vanzelfsprekends. Als dat het voor een nieuwe partner ook is, is een LAT-relatie niet vrijblijvender dan een huwelijk. Ook in een huwelijk kan ontrouw voorkomen. Gelukkig mogen we allemaal zelf een keuze maken. [/quot

Gewoon samen wonen/trouwen is ook fijn, maar soms is dit de weg.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 18 februari 2013, 19:43
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:21

ERIKA129 schreef:
Verbrand?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt je loopt zo rood aan Clown smiley
Maar het was echt lekker buiten Knipoog smiley

Zeker-te-weten Coole smiley met zonnebril
Moest jij je ook al goed insmeren? Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:21

[quote=PETRA373]tja misschien ligt dat wel aan de mannen, die veel keuze hier hebben en met meerderen tegelijk bezig zijn.omdat ze ook es een keer mee maken dat meerderen hun aandacht willen....aangezien vrouwen hier in de meerderheid zijn. Wat dat betreft is zo,n man het niet waard, om elkaar de hersens in te slaan. Twijfelende smiley Een man die niet echt voor je gaat Gefrustreerde smiley[/quot]

Ik ga voor 1 dame die mijn hart heeft gestolen . En daar ga ik voor .
I
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:22

[quote=BERENDJAN590]

Ja, ik zou maar dicht bij je hart blijven dan blijft alles een beetje kloppen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:30

ERIKA129 schreef:
Waarom is dat op donderdag avond Boze smiley nu moet ik uitzending gemist kijken en dat is minder leuk Boze smiley
Ik zou er absoluut voor thuis blijven, het kan toch niet zo wezen dat je pas een uur later pas weet wie de mol is??? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:31

CORNE927 schreef:
Omdat ik een mening deel, wil dat niet zeggen dat ik het allemaal goed weet Gerrit. Maar ik heb liever een foute mening, dan geen mening!

Het enige wat ik doe is met mijn verstand een aantal feitelijkheden op een rijtje zetten. Die kunnen anderen onzin vinden en dat mag.

Je hoeft nooit te zwijgen, maar betrek een mening ook niet direct in het persoonlijke. dit topic is in eerste instantie bedoeld om de algemene opinie te polsen en om de plus-en minpunten ervan te ontdekken, opdat we allemaal een eigen conclusie eraan verbinden kunnen.

Wellicht gaan voor veel mensen de ogen open, kan ook he?

Niet helemaal, maar een stukje wel, als ik er goed over nadenk, gaan ze ook wel eens open die ogen.
Latten zou in een enkele mate wel kunnen, als je op latere leeftijd iemand zou ontmoeten, die nog kinderen heeft.
En je met die kinderen maar slecht klikt, en je wil haar/hem niet verliezen dan zou een lat relatie wel een mogelijkheid zijn.

Maar voor de rest blijf ik bij mijn oude standpunt........
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:34

JOL252 schreef:
En wat dacht je van

http://youtu.be/WpCEa1nPcVY

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Owwwwwww jij bent echt de overtreffende trap he Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
men hoe kom je erop Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:36

JANS221 schreef:
Ja, ik merk dat sommigen er van uitgaan dat een LAT-relatie iets vrijblijvends is. In een beginnende relatie ontkom je soms niet aan deze samenlevingsvorm. De afstand kan een rol spelen, je werk, en evt. (thuiswonende) kinderen. Zolang je samen een keuze maakt hoe je je relatie vorm wil geven, je afvraagt wat je bedoeling is en wat je verwachtingen zijn zou dit een goede oplossing (zeker voor de begintijd) kunnen zijn. En voor mij is trouw-zijn in welke relatievorm dan ook iets vanzelfsprekends. Als dat het voor een nieuwe partner ook is, is een LAT-relatie niet vrijblijvender dan een huwelijk. Ook in een huwelijk kan ontrouw voorkomen. Gelukkig mogen we allemaal zelf een keuze maken.

Misschien komt het omdat hier een gescheiden Abraham om de hoek komt kijken, of desgewenst Sarah
Praktisch gezien is het dan misschien wel makkelijker

Bijbels blijf ik de bezwaren wel zien, maar die zie ik ook bij samenwonen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:36

ROOS575 schreef:
Zeker-te-weten Coole smiley met zonnebril
Moest jij je ook al goed insmeren? Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja het was echt oppassen voor die warme zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:37

[quote=JOANNIE702]

Geschokte, onthutste smiley sinds wanneer mag je ze zelf bakken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5259 5260 5261 5262 5263 5264 5265 ... 6194 Volgende
Pagina 5262 van 6194