| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wat leuk, ik zit hier 2 jaar en 9 maanden..... 
Ik heb 1 keer gedate, en daar ben ik nu goede vrienden mee, ja echt goede vrienden....  |
ik zit hier sinds de oertijd en heb ook 1 x gedate. inmiddels getrouwd. mijn man zit achter de WII ... kind ziek op bed en moeders maar weer op cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:32
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | ik zit hier sinds de oertijd en heb ook 1 x gedate. inmiddels getrouwd. mijn man zit achter de WII ... kind ziek op bed en moeders maar weer op cm  |
Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:33
|
|
|
|
Het was super gezellig! En daar gaat het toch eigenlijk om. Gelukkig waren er nog heel wat mannen die toch de stoute schoenen durfden aan te trekken....
En trouwens het is geen dating site hoor, maar gewoon een club christenen ( waarvan de meeste single zijn) die bij tijd en wijle gezellige dingen doen. Ja en dan kan het wel eens zo zijn dat er leuke dingen gebeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed?? |
daan heeft de waterpokken en is er goed ziek van ... zo zielig. ik ben bezig met mijn tweede ab kuur van dit jaar ... maar verder gaat alles goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 20:10
|
|
|
|
Woensdag 20 Februari, 1 Johannes 3: 18-24; God is groter dan ons hart.
Kijken in de spiegel van God geef je jezelf een acht. Vaak voel je je behoorlijk tekortschieten en soms klaagt je hart je ook regelrecht aan. Had je dit of dat niet anders moeten doen? Soms zijn het dingen van twintig of dertig jaar geleden. Ze zijn niet meer te veranderen. Je hebt toen en toen dingen niet goed gedaan. je hebt iemand in de steek gelaten misschien, of iemand bedrogen die jou vertrouwde of je hebt niet goed gelet op een van je kinderen. Soms komen die dingen ineens bij je boven. Of zijn het vooral dingen van gisteren en vorige week waarvoor je je nu schaamt? Als je eraan denkt, kun je ineens heel depressief worden. Want een mens is vaak zo handig in het excuseren van zichzelf – kijk je in de spiegel? Over jezelf ben je soms ook supernegatief en keihard. Hoe kom je in het reine voor God? Johannes troost ons vandaag met de opmerking dat God groter is dan ons hart. En dat Hij alles weet. Ook alle details dus. En zijn hart is zo groot, daar kan ons hart niet tegenop.
Heer, die mij ziet zoals ik ben, dieper dan ik mijzelf ooit ken, ken Gij mij, Gij weet waar ik ga (…). Wat mij ten diepste houdt bewogen, ‘ligt alles voor uw ogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 20:17
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | Helaas zijn er derden die jaloers zijn en alles er zullen aan doen om het geluk te door breken. |
Geluk is ook anderen, die jouw geluk bederven, niet groter te maken dan ze zijn. Hoe groot zijn je tegenstrevers eigenlijk? Hoe groot ben je als het nodig hebt anderen ongelukkig te maken? Vaak veel kleiner dan dat jij vreest. Sta het de ander gewoon niet toe je geluk te vernietigen. Je iets van negatieve mensen aantrekken, is ook een keuze. Negeer ze, dan hebben ze ook geen macht over je. Mensen die het kwade willen, hangen zichzelf wel op.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 20 februari 2013, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 20:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik ben ook iemand die niet gauw naar een sloopbedrijf zou gaan, maar in sommige gevallen....net als nu bij jouw met een wieldop...
Er staan soms auto"s...waar je zo een bumper vanonder kan laten halen...waar niets aan mankeert..(en die wij dan in een deuk hebben gereden) Mijn zoon is er regelmatig....pas nog voor een tankdop.. Gaat het om motorische onderdelen...(accu of motor) dan zou ik het ook niet weten... Als je financiën het effe niet toelaten...vind ik de sloper prima... |
Wel een mooie oplossing, en scheelt een hoop Maar mijn zoon vertikt het om voor me naar de autosloop te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 20:52
|
|
|
|
Je hebt zeker mijn 3 linken niet gezien?
Stuur een mail met automerk / kenteken / wielmaat, en je krijgt zo'n wieldop thuisgestuurd....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 21:10
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Wel een mooie oplossing, en scheelt een hoop Maar mijn zoon vertikt het om voor me naar de autosloop te gaan  |
Das niet lief van zoon.... Tsja...Ineke die een zoon heeft die zelf al helemaal bezeten is van auto"s... Die wil wel gaan.... Soms voelt het gaan...(als vrouw) niet zo makkelijk... Daarom neem ik sowieso een man mee die er verstand van heeft.... Ik heb dat namelijk niet en misschien koop ik dan...een miskoop... De sloper die wij kennen is echter eerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 21:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die kat wordt te veel verwend...zou niet mogen maar ik heb een hart van goud  |
Volgens mij had je , toen je dit schreef , net dat pilsje op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 21:15
|
|
|
|
Een wasmachine....(dankjewel mams!!!)
De oude krijgt ook een bestemming....voor een neefje...die arme ziel zit zonder...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 20 februari 2013, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 21:38
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Volgens mij moet je geluk niet wegstoppen, maar delen.
Gedeelde smart is halve smart. Gedeelde vreugde is dubbele vreugde. |
Ja, en twee om een been en nummer drie gaat er mee heen 
Tenzij je nr drie bent
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op woensdag 20 februari 2013, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:04
|
|
|
|
Bij mij zijn een keer alle vier de wieldoppen gestolen. Dat heb ik verder zo gelaten. Ik zat er niet mee. Mijn dealer vond het, geloof ik wel gek. Als een auto maar rijdt (en de kachel het doet) dan is het genoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Krijg een opmerking bij het spelen van wordfeud. Krijg een authentication needed, wat betekent dat en wat doe ik er aan? |
Opnieuw installeren misschien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:39
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Ha, oude tijden herleven weer... Terwijl ik dit lees denk ik weer met weemoed terug aan toen ik Windhoos 95 ging kopen: 25 diskettes groot! Tja... En een paar jaar later had je Windhoos Meer Ellende. Maar die heb ik niet gedraaid. Ik ben toen meteen overgestapt naar 2000. Erg robuust, langzamer dan XP maar net zo betrouwbaar. Vista heb ik ook niet gedraaid. En toe kwam versie 7, de beste tot nu toe. |
Wat dacht je van Mac OSX Mountain Lion? Windows 7 draaien doen we er gewoon even gelijktijdig bij. Desnoods met Windows 8 en Ubuntu Linux samen en tegelijk. Ik ben het met je eens dat Windows 7 prettiger is dan Windows 8. Het werkte zowaar meteen en dat is de belangrijkste verbetering ten opzichte van vorige versies. Met XP leek het soms of de gebruikers de fouten er maar moesten uithalen. Wat een frustratie.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 20 februari 2013, 22:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:48
|
|
|
|
Hallo Shanita gefeliciteerd met je verjaardag, Gods zegen voor het nieuwe levens jaar!
groetjes Hannie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:50
|
|
|
|
|
mooi geschreven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:26
|
|
|
|
Hai,
Dank voor de felicitaties...Leuk!
Ik heb ook veel post gehad in me cm postvak, echt leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:32
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja ja, maar Latten is gerust niet iets nieuws hoor Het wordt eigenlijk al heel lang gedaan, ook binnen christelijke kringen. Kijk maar eens naar verpleeg huizen, waar één van de echtelieden woont, en de ander nog gewoon thuis. En neem dan maar de gastarbeider vroeger, die werkten hier, en waren alleen met vakanties bij vrouw en kinderen. |
dat heet voor mij geen LATTEN, gerrit, dat is gehuwd zijn, maar door de situatie niet bij elkaar kunnen wonen.....
bij een ziekenhuisopname heb je toch ook geen tijdelijke LATrelatie? Je bent gewoon opgenomen......thats all.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:38
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 20 februari 2013, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:39
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Je hebt zeker mijn 3 linken niet gezien?
Stuur een mail met automerk / kenteken / wielmaat, en je krijgt zo'n wieldop thuisgestuurd.... |
Jawel roady, heb hem even vluchtig gezien. Morgen kijk ik er verder na. Bedankt in iedergeval!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Das niet lief van zoon.... Tsja...Ineke die een zoon heeft die zelf al helemaal bezeten is van auto"s... Die wil wel gaan.... Soms voelt het gaan...(als vrouw) niet zo makkelijk... Daarom neem ik sowieso een man mee die er verstand van heeft.... Ik heb dat namelijk niet en misschien koop ik dan...een miskoop... De sloper die wij kennen is echter eerlijk... |
Was een grapje hoor Zeeland Maar bij een sloopbedrijf voel ik me ook niet helemaal happy moet ik zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:41
|
|
|
|
|
mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 00:13
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Was een grapje hoor Zeeland Maar bij een sloopbedrijf voel ik me ook niet helemaal happy moet ik zeggen  |
Maar misschien lopen er wel heeeeeeeeeeeeeeeele leuke slopers rond!?!?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 00:19
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Maar misschien lopen er wel heeeeeeeeeeeeeeeele leuke slopers rond!?!?!  |
STEEN ...ik ga niet voor de slopers!!!! Ik ging voor mijn auto!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 02:37
|
|
|
|
Ik eet vandaag spruitjes met varkensvlees...of is dat ook al paardenvlees tegenwoordig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 03:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Maar misschien lopen er wel heeeeeeeeeeeeeeeele leuke slopers rond!?!?!  |
Dat ik daar nou niet aangedacht heb Hoop morgen DIRECT te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 07:17
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja, en twee om een been en nummer drie gaat er mee heen 
Tenzij je nr drie bent  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 07:19
|
|
|
|
Wat ik me afvraag?
Wat ziet Erika er ineens poezelig uit? 
.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 21 februari 2013, 07:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 07:40
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | sal me leven proberen te beteren
Dus ontopic: Wie wil er die zaterdag op de bbq in de hei?  |
He meissie, je zit je er wel lekker mee te bemoeien, maar zie jou nog niet op het lijstje staan
|
|
| Naar boven |
|
|