ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5274 5275 5276 5277 5278 5279 5280 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:11

JOSINA022 schreef:
WIA-uitkering aangevraagd Twijfelende smiley

Succes ermee hoop dat ze bij jou op het werk het wel goed hebben gedaan want die van mij heeft een sanctie en is de ellende nu echt lekker bezig hier Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:17

ERIKA129 schreef:
Succes ermee hoop dat ze bij jou op het werk het wel goed hebben gedaan want die van mij heeft een sanctie en is de ellende nu echt lekker bezig hier Gefrustreerde smiley

He? Sanctie? Wat heb je gedaan? Smiley die vol vragen zit of niet gedaan? Kan ook...

Kan je weer rechtzetten hoor. Dan moet je natuurlijk wel even een afspraak maken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:19

Een topic openen: 'Misschien ga ik CM verláten..'!
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:33

SHANITA130 schreef:
Ik herinner me inene, ik zat op een openbare lagere school, daar kwam iemand godsdienstles geven, en dat was niet verplicht.

Dus de Joods kinderen, en ook een meisje, haar vader had een café, ja, die hoefde niet...

Was trouwens erg leuk, die vrouw kon boeiend vertellen, die maakte echt hele spannende verhalen van de oudtestamentische verhalen.

En met kerst vroeg ze aan ons, of wij: , nu zijt Gij welkome', wilden zingen, en niemand wist de betekenis, maar iedereen zong braaf dat liedje, tekst stond op het bord...

Shanita, wel beter opletten he, die tekst stond er niet hoor, kijk maar es na. Of de juffrouw was in de bonen, wellicht verliefd op iemand van CM...of was dat er toen nog niet? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:37

SHANITA130 schreef:
Een topic openen: 'Misschien ga ik CM verláten..'!

Welja...we gaan het helemaal leuk maken....beter van niet!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:37

SHANITA130 schreef:
He? Sanctie? Wat heb je gedaan? Smiley die vol vragen zit of niet gedaan? Kan ook...

Kan je weer rechtzetten hoor. Dan moet je natuurlijk wel even een afspraak maken.

Ik heb niks gedaan het gaat erom wat mijn werkgever heeft nagelaten te doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:39

SHANITA130 schreef:
Ik herinner me inene, ik zat op een openbare lagere school, daar kwam iemand godsdienstles geven, en dat was niet verplicht.

Dus de Joods kinderen, en ook een meisje, haar vader had een café, ja, die hoefde niet...

Was trouwens erg leuk, die vrouw kon boeiend vertellen, die maakte echt hele spannende verhalen van de oudtestamentische verhalen.

En met kerst vroeg ze aan ons, of wij: , nu zijt Gij welkome', wilden zingen, en niemand wist de betekenis, maar iedereen zong braaf dat liedje, tekst stond op het bord...

Shanita, wel beter opletten he, die tekst stond er niet hoor, kijk maar es na. Of de juffrouw was in de bonen, wellicht verliefd op iemand van CM...of was dat er toen nog niet? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:40

Vrijdag 22 Februari, 1 Johannes 4: 7-16; Liefde is….

Als je de zin ‘Liefde is…’ zou moeten afmaken, wat zou jij dan invullen? Alle kans dat je iets invult als ‘liefde is luisteren’, ‘liefde is alles geven’, ‘liefde is vertrouwen’ of ‘liefde is wachten’. Opvallend: het eerste woord waar Johannes aan denkt is God. God is liefde, schrijft hij twee keer in dit stukje van zijn brief. Dat lijkt simpel en heel aanvechtbaar zinnetje. Want is God niet vaak ver weg voor ons gevoel, moeilijk te volgen in wat Hij doet en niet doet, onbegrijpelijk zelfs? Is het ook niet erg oppervlakkig zo over God denken als was God liefde?
Als je die tegenwerpingen bedenkt, is het eigenlijk heel indrukwekkend dat Johannes dat zinnetje ‘God is liefde!’ hier twee keer opschrijft. Het is mogelijk het meest verrassende en diepzinnige wat de Bijbel over God zegt. Want waarom zou God mensen liefhebben? Van liefde wil toch iedereen ook zelf ergens beter van worden? Volgens de Grieken kunnen goden daarom mensen niet liefhebben, want die hebben niets te bieden wat ze niet al hebben.
Hoe anders is God. Hij had ons lief voordat wij ook maar een gebaar naar Hem gemaakt hadden. Niet wij hadden Hem lief, maar Hij had ons lief. En Hij zond zijn Zoon om onze schuld uit te boeten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP430

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:53

HANNAH810 schreef:
dus je hebt je beeld van bijdehandje Hannah even bijgesteld, Joop??? Clown smiley

Engeltje smiley

Nog niet Hannah, maar we hebben immers ook nog geen goed gesprek gehad...? :)

Enneh...zo bijdehand ben je nu ook weer niet....ik doelde op het beeld dat jij van mij hebt....en niet omgekeerd...haha

Laatst aangepast door
JOOP430
op vrijdag 22 februari 2013, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 18:11

Kijk, velen zijn opgegroeid met geloof hier, waar ik opgroeide juist helemaal niet, je weet wel, de openbare school, en paar straten verder de christelijke school....alles wat met geloof en godsdienst te maken had was sowieso op voorhand al negatief, toen ze aan ons vroegen wie er godsdienstles wou, vroegen we of we dan niet naar de kerk, hoefden, heel ongerust...; we zongen dat liedje op verzoek; niemand had enige clou wat dat liedje te betekenen had....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 18:52

ERIKA129 schreef:

Thnx!

Jij ook succes! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 18:56

JOSINA022 schreef:
Thnx!

Jij ook succes! Kussende smiley

We gaan gewoon samen het gevecht aan Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 18:57

ERIKA129 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen hebbertttttttttttt

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:02

ERIKA129 schreef:
We gaan gewoon samen het gevecht aan Duiveltje smiley

zeker te weten! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:07

ZEELAND736 schreef:
Degene die dat zo hard en duidelijk roepen...vertrouw ik juist niet...(haha)

Het zout der aarde zijn...en toch blijven...kan dat niet samen???

Nee Zeeland, het zout der aarde is zuiver Lachende smiley en dat wil ik graag zo houden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:24

Ik kwam dit getuigenis tegen, en moest denken aan dit topic, waar we een tijdlang over "zelfdoding" hebben gesproken.

Ter informatie, ter opbouw en ter redding aan de lezer(es) die serieus aan het leven twijfelt en zelfmoord overweegt...

http://www.voorbedeteam.nl/index.php/artikelen/44-mijn-leven-begon-pas-na-mijn-bevrijding

Laatst aangepast door
ROADY558
op vrijdag 22 februari 2013, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:35

Beste 25 plusser,
Programma en veelgestelde vragen Groot Nieuws 25+conferentie
Het programma van de Groot Nieuws 25+conferentie is rond en de eerste aanmeldingen stromen binnen. Boek snel voordat jouw favoriete arrangement is uitverkocht. Twijfel je nog, hieronder zie je het programma en de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Programma
Vrijdag 12 april
- Vanaf 18.00 uur, Inschrijving, koffie en thee
- 20.00 uur, Openingssamenkomst met theater
- Soap en soapcafé
- Bar Gezellig in café en bij het warme vuur
- Portworkshop
- Film
Zaterdag 13 april
- Ontbijtbuffet
- Samenkomst met Arie de Rover: Waar sta ik nu en hoe kijkt God naar mij n.a.v. Joh. 4
- Soap met koffie en thee in chalets en soapcafé
- Lunch
Middagprogramma met diverse mogelijkheden
-Ronde 1 1. Zeskamp, boogschieten, vlot varen Outline Travel
2. Gebedswandeling
-Koffie en thee
-Ronde 2 1. Creatief met geloven Alythia Koelewijn
2. Staan in je kracht Marianne Brug
3. Bijbel lezen voor dummies Karin Stalman
4. Grip op je leven Paulien Knol
5. Fotografie Annette Hoogwerf
6. Onderwerp nog onbekend Arie de Rover
Ronde 3 3. Bijbel lezen voor dummies Karin Stalman
4. Grip op je leven Paulien Knol
5. Fotografie Annette Hoogwerf
6. Aanbidding, lied of dans Peter van Essen
Zaterdagavond
- Chinees buffet
- Samenkomst met Paulien Vervoorn: Hoe kijkt God naar mij en hoe kijk ik naar mezelf en naar anderen n.a.v. Mt. 25
- Optreden band The Essentials
- DJ Paul van Loo
- Bar Gezellig in café en bij het warme vuur
Zondag 14 april
- Ontbijtbuffet
- Samenkomst met Arie de Rover: Hoe verander ik? door genade alles anders leren zien. Het gaat hier om een verandering van binnenuit: heeft opnieuw met de vraag te maken hoe God naar je kijkt en daardoor ga je anders naar jezelf en anderen kijken. n.a.v. Joh. 4
- Soap met koffie en thee, soapcafé
- Dinerbuffet
- Slotsamenkomst met Paulien Vervoorn: Wat nu?
- Ongeveer 16.30 uur uitzwaaien!
Veel gestelde vragen:
Ik wil samen met vrienden in een chalet of kamer
Als je registreert kun je bij opmerkingen de achternaam en de woonplaats aangeven bij wie je in een chalet of op de kamer wilt. Je kunt dus met z’n tweeën komen maar ook met een hele groep. Vraag wel aan de ander(en) of ze zich ook direct willen aanmelden.
Mijn vrienden kunnen niet, is het wel leuk om alleen te komen?
Bijna iedereen die op de conferentie komt, alleen of met anderen, staat open om anderen te ontmoeten. Niet is verplicht maar er zijn volop mogelijkheden om gemakkelijk met anderen in contact te komen. Bijvoorbeeld bij de SOAP, veel workshops, tijdens het eten en ’s avonds laat in het café.
Voor welke leeftijd is 25+ eigenlijk?
De doelgroep is 25 tot 45 jaar maar iedereen die zich hierbij thuis voelt is van harte welkom. Ben je dus jonger of ouder maar spreekt het programma je aan, meld je dan aan. We verwachten dat de helft van de deelnemers onder de 35 zal zijn en de andere helft erboven. In het programma zijn er genoeg mogelijkheden om specifiek met leeftijdsgenoten in contact te komen, de SOAP is bijvoorbeeld op leeftijd ingedeeld.
Wat is nu het specifieke van de 25+conferentie?
Ontmoetingen met God, anderen en jezelf. Alle drie zijn belangrijk en dit speelt een rol in het hele programma.
Vanuit welke christelijke visie werken jullie?
De geloofsverklaring en de drijfveer van ons als organisatie kun je vinden in de geloofverklaring die op onze website staat.
Wij zijn interkerkelijk en komen vanuit allerlei soorten kerken en gemeenten maar het geloof in de drie-enige God is onze bindende factor.
Is zo’n conferentie meer iets voor vrouwen dan mannen?
De “mannelijke” oerdriften kun je kwijt bij boogschieten, vlot varen, zeskamp, een kampvuurtje’, boven de biljarttafel en tijdens Bijbelstudies. De “vrouwelijke” kanten worden meer verzorgd bij het creatief omgaan met geloven, de portworkshop, dans en zang. De conferentie is net als de mens, erg veelzijdig en voor ieder wat wils en eigenlijk doet iedereen overal aan mee.
Wat is nu eigenlijk de SOAP?
Een aantal keren komen we na de samenkomst in kleine groepen met koffie en thee bij elkaar om Samen Over Alles te Praten, de SOAP. De SOAP wordt op leeftijd ingedeeld. Wil je hier liever niet naar toe, dan kun je terecht in het SOAPcafé.
Hoe kan ik me zo snel mogelijk aanmelden?
Ga direct naar www.25-plus.nl
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

ROOS575 schreef:
Zal je even helpen Mario Knipoog smiley
UP
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

GERRIT084 schreef:
Nee Zeeland, het zout der aarde is zuiver Lachende smiley en dat wil ik graag zo houden Knipoog smiley

........maar ook zuiverend!
Het onttrekt zich niet, maar gaat een verbinding aan, geheel zoals het is bedoeld.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:11

STEENTJE178 schreef:
Het onttrekt zich niet, maar gaat een verbinding aan, geheel zoals het is bedoeld.

Aha...hier kan ik meer mee...

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:17

STEENTJE178 schreef:
Coole smiley met zonnebril

Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:19

STEENTJE178 schreef:

Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:20

GERRIT084 schreef:
Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:06

FRANKT627 schreef:
ik denk er nog even over na of ik na 1 maart nog verleng of niet...

Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur .
Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:13

ZEELAND736 schreef:
De wasmachine die geleverd wordt...
Maar met 3 deuken!

Gelukkig geen probleem...hij is aangesloten...ik kan wassen en er komt een nieuwe!!!

Het zou helemaal een slecht moment zijn als je dan geen was had om te wassen. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:15

Me opgegeven voor de cursus grootvaarbewijs om zo binnenvaartschipper te kunnen worden.
Wat zoonlief in 6 jaar doet (die kan in november klaar zijn), moet ik nu door zelfstudie en in 12 lessen er in proppen. Maar ik ga er voor, wat minder "lang leve" CM en FB denk ik Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 22 februari 2013, 21:16
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:15

gewerkt Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:19

FRANKT627 schreef:
vandaag heb ik niets om me af te vragen... Boze smiley

die rugpijn aan je voet is over? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:21

Nu pas vertrokken uit Veghel en kan zo helaas niet bij eerste cursusdag zijn, door het oponthoud deze laatste werkdag-nacht deze week. op zijn vroegst om half 8 morgen in Rotterdam voor de wal, dan met auto naar huis.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:30

BERENDJAN590 schreef:
Longen waren goed en ik heb lichte form van slaap abneu.
Alleen op mijn rug adem stilstand zo'n 8 a 9 keer pernacht.
Nog afspraak met KNO arts

En nu dan?? want zovaak snachts is toch niet dat je echt rustig slaapt lijkt me!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5274 5275 5276 5277 5278 5279 5280 ... 6194 Volgende
Pagina 5277 van 6194