| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:37
|
|
|
|
Met mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Dank je....jij ook goede morgen.
Het motregent hier en het is koud  |
herfst he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
|
|
|
lief,klein onschuldig lam dat zo kort ter wereld kwam een engel droeg je toen mee voort bracht je naar de hemelpoort en de ouders die je achter liet dragen in t hart hun stil verdriet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | zal ik dan een slotje vragen?  |
of een schoonmaakbeurt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:38
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Met mij  |
ow ja is dat zo? ben jij de prins op het witte paard?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:40
|
|
|
|
chris , gaarne een bezem hier doorheenhalen. er is al een topic met dit onderdeel. een slotje van mij mag ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | herfst he?  |
zou je denken??
wilde eigenlijk mijn winterkleding op gaan ruimen, maar jah......even wachten nog maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | herfst he?  |
de zon komt er hier door
KOFFIETIJD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:41
|
|
|
|
hier ook, maar niet te zuipen:
koffie zonder suiker!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 1 mei 2010, 10:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ow ja is dat zo? ben jij de prins op het witte paard?  |
hihi.....Imre zit soms op een wit paard.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hier ook, maar niet te zuipen:
koffie zonder suiker!
 |
koffie zonder suiker is niet te pruimen.
koffie met melk is ook niet te pruimen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:44
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik ben juist getrouwd die ik zelf nooit uitgezocht zou hebben als ik op het profiel lezen hier was afgegaan. Een gewone vriendschap prima maar niet iemand waar ik toen een relatie mee aangegaan zou zijn. Iemand met een heel ander leven als ik, andere bezigheden, andere problemen (en vooral te oud ).
Maar als je in die vriendschap elkaar beter leert kennen (en dus zonder de druk van: zou hier een relatie uit kunnen komen?) kan iemand die je nooit uit zou zoeken opeens veel beter bij je te kunnen passen dan dat je gedacht had. Natuurlijk moet het ergens wel klikken om een vriendschap op te bouwen, als je echt niets met elkaar hebt houd het nu eenmaal op. Maar zoveel mensen zoeken naar "de klik"of "de ware", en dat moet dan eigenlijk ook na 1 date al zo blijken te zijn. Volgens mij werkt het zo niet.
Pas een beetje op met zoeken, leer mensen kennen, sluit vriendschappen en wie weet wat er uit voortkomt! En komt er verder niets uit dan heb je er in ieder geval een vriend(in) aan over gehouden! |
Hey Annette!
Leuk dat je er weer bent! Een mooi verhaal over het onstaan van jullie relatie! 'k Denk dat dit ook alles te maken heeft met de hoogte van de verwachtingen, die mensen hebben. Doe de groeten aan je man!
Groetjes, Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:44
|
|
|
|
Ik lijk wel een psycholoog. [/quote]
dan zijn er hier meerdere psygologen op de site
dan moet het hier toch wel goed komen op cm lijkt mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 10:48
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | ik reageerde te rap nu ... had eerst verder moeten lezen , maar ben af en toe bijzonder impulsief...  |
je hebt in ieder geval gewoon spontaan gereageerd...zonder alle info vooraf en dat is toch gewoon je mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:05
|
|
|
|
weet je, k moet er niet aan denken; niet aan willem alexander elke dag om me heen ; niet aan al die camera's die kijken of ik wel glimlach; niet aan al die verplichtingen; niet aan alle verwachtingen die mensen van je hebben; niet aan al die feestjes met andere prinselijke lieden;
ben blij dat ik geen prins heb; geef mij maar een gewone kerel!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:09
|
|
|
|
Hierbij wil ik mij ook opgeven voor het picknicken, lijkt me gezellig. Dirk Jan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:19
|
|
|
|
Ga maar weer eens soppen, dat houdt ook maar niet op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | weet je, k moet er niet aan denken; niet aan willem alexander elke dag om me heen ; niet aan al die camera's die kijken of ik wel glimlach; niet aan al die verplichtingen; niet aan alle verwachtingen die mensen van je hebben; niet aan al die feestjes met andere prinselijke lieden;
ben blij dat ik geen prins heb; geef mij maar een gewone kerel!! |
hahaha hannah wil je geen bodygards ik weet nog dat t jongere broertje van willem zich altijd verstopte bij de sportclub in hilversum.grote paniek en ieder werd vastgehouden en gescreend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:48
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik ben juist getrouwd die ik zelf nooit uitgezocht zou hebben als ik op het profiel lezen hier was afgegaan. Een gewone vriendschap prima maar niet iemand waar ik toen een relatie mee aangegaan zou zijn. Iemand met een heel ander leven als ik, andere bezigheden, andere problemen (en vooral te oud ).
Maar als je in die vriendschap elkaar beter leert kennen (en dus zonder de druk van: zou hier een relatie uit kunnen komen?) kan iemand die je nooit uit zou zoeken opeens veel beter bij je te kunnen passen dan dat je gedacht had. Natuurlijk moet het ergens wel klikken om een vriendschap op te bouwen, als je echt niets met elkaar hebt houd het nu eenmaal op. Maar zoveel mensen zoeken naar "de klik"of "de ware", en dat moet dan eigenlijk ook na 1 date al zo blijken te zijn. Volgens mij werkt het zo niet.
Pas een beetje op met zoeken, leer mensen kennen, sluit vriendschappen en wie weet wat er uit voortkomt! En komt er verder niets uit dan heb je er in ieder geval een vriend(in) aan over gehouden! |
Goeie middag , zo ben ik 25 jaar gelukkig geweest ... met ook ups en downs maar de meeste downs in de begintijd..... toen we elkaar moesten leren kennen en accepteren want wij waren echt tegenpolen qua karakter maar met het broodnodige respect , alles uitpraten en héél veel liefde van beide kanten , vulden we elkaar prachtig aan ... al hielden we beiden onze eigen identiteit .... Ook ik had nooit geloofd dat ik met zo een man zou huwen .... Door God op mijn pad gebracht ? Dus neem de tijd om elkaar te leren kennen zou ik zeggen , niemand is volmaakt .... dus ik geloof er nog steeds in dat ik ooit nog wel eens iemand op men weg zal krijgen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:56
|
|
|
|
Een floppic heet dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 11:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ga maar weer eens soppen, dat houdt ook maar niet op.  |
Als je klaar bent. Ik weet nog een schoonmaaklocatie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:01
|
|
|
|
nou, als t een leuke body-guard is, grace....... maar dan heb ik er aan ééntje wel genoeg verwacht ik......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:06
|
|
|
|
Regen Koplamp kapot,ruitensproeier kapot,radio deed het niet meer......tot die lieve monteur(knipperknipper met de wimpertjes)het fixte
Straks op weg naar de real life vriendinnen in het verre Westen,echte stemmen,echte knuffels en echte zoenen Lekker rustig voor jullie..........
En.......ik heb vannacht een nieuw buurjongetje gekregen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:14
|
|
|
|
ik ben geen prins op een witte paard... wel een prins met een rode auto.... telt dat ook? deze prins is iets moderner dus rij ik niet meer op een paard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:15
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Als je klaar bent. Ik weet nog een schoonmaaklocatie!  |
| Quote: | | Waarom wast de was en is de was nooit op |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:16
|
|
|
|
ik ga mezelf vanmiddag verwennen met een beker warme chomelk en een oranje tompoes. maar dat moet ik well klaar zijn met mijn dingetjes.
ben vergeten afwasmiddel te halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:19
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | of een schoonmaakbeurt  |
Dat doe ik al. Gewoon heel off-topic gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 12:21
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | ik ben geen prins op een witte paard... wel een prins met een rode auto.... telt dat ook? deze prins is iets moderner dus rij ik niet meer op een paard  |
De meeste vrouwen zijn niet zo gevoelig voor een auto, Rell. Helaas voor jou! Toch maar op zoek gaan naar een paard, is mijn advies.
|
|
| Naar boven |
|
|