| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:35
|
|
|
|
Misschien is het nodig om zelf de etalageruit 's te verlaten?
Wat je in dit topic zegt, herken ik gelukkig niet zo. Als je niks verwacht, kan het alleen maar meevallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:41
|
|
|
|
Mag ik hier een topic-gerelateerde vraag neerzetten? Deze is aan Shanita gericht.
Wat bedoel je precies als je zegt dat een kerk "sektarisch" is?? Dit schrijf je in elk topic wel een paar keer. Je hebt mij ook een keer met dat woord bestempeld... En ik snap nog steeds niet wat je er nou mee bedoelt.
Welke kenmerken ziet iemand die zo'n kerk binnenkomt? Hoe is de sfeer? Hoe wordt omgegaan met de bijbel? Hoe wordt Jezus gezien door zo'n gemeente? Hoe gaan de mensen onderling met elkaar om? Wat ervaar jij, waardoor jij de conclusie trekt: Dit is een sekte, en geen "gezonde kerk"? En wat is het grote verschil met een kerk die "niet sektarisch" is, dus "gezond"??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILL930
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:41
|
|
|
|
|
Ik voel me geen showmodel en ik gooi me zeer zeker niet in de uitverkoop....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:47
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Misschien is het nodig om zelf de etalageruit 's te verlaten?
Wat je in dit topic zegt, herken ik gelukkig niet zo. Als je niks verwacht, kan het alleen maar meevallen  |
De showroom is heel groot en kent vele klantvriendelijke mogelijkheden, lees ze stuk voor stuk , en niet alleen wat je wil
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:55
|
|
|
|
|
Waarom zou ik alles moeten lezen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:07
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Misschien is het nodig om zelf de etalageruit 's te verlaten?
Wat je in dit topic zegt, herken ik gelukkig niet zo. Als je niks verwacht, kan het alleen maar meevallen  |
Zo zie ik het ook ja... Als je niks verwacht...en zo gebeurde het... En ik stond niet in de etalage...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:07
|
|
|
|
| WILL930 schreef: | | Ik voel me geen showmodel en ik gooi me zeer zeker niet in de uitverkoop.... |
Zo denk ik er ook over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:11
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Mag ik hier een topic-gerelateerde vraag neerzetten? Deze is aan Shanita gericht.
Wat bedoel je precies als je zegt dat een kerk "sektarisch" is?? Dit schrijf je in elk topic wel een paar keer. Je hebt mij ook een keer met dat woord bestempeld... En ik snap nog steeds niet wat je er nou mee bedoelt.
Welke kenmerken ziet iemand die zo'n kerk binnenkomt? Hoe is de sfeer? Hoe wordt omgegaan met de bijbel? Hoe wordt Jezus gezien door zo'n gemeente? Hoe gaan de mensen onderling met elkaar om? Wat ervaar jij, waardoor jij de conclusie trekt: Dit is een sekte, en geen "gezonde kerk"? En wat is het grote verschil met een kerk die "niet sektarisch" is, dus "gezond"?? |
Volgens de ongelovige de mens die nergens in gelooft, is iedere vorm van geloof een sekte. En voor gelovigen, anders denkende binnen de christelijke beleving, die anders geloven ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:25
|
|
|
|
In mijn ogen, staat iedereen die op cm zit, in de etalage van cm, en we betalen er ook grif voor, om er in te mogen staan. Iedereen die in de etalage staat van cm, bied zich aan, of vraagt, om met een ander show model uit die etalage, iets te gaan doen. Soms komt het voor dat al, in ieder geval, een aantal van die showroom modellen iets met elkaar gaan doen. En zo heb je tal van mogelijkheden, om met elkaar in contact te komen, nes picknicken wokken en wandelen. Zo heeft die etalage tal van mogelijkheden, ook om te kijken en te ontdekken wat sommige modellen gaan doen. Zoals eeuwig lid blijven, vertrekken, of samen verder te gaan, daar heb je dan weer tal van onderdelen van, lees en ontdek En soms twijfelen leden wel eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:41
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna? 
dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal?  |
jonge heren das wel heel brutaal  zal wel ongelukkige woordkeus zijn
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 28 februari 2013, 10:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:46
|
|
|
|
even verder kijken dan cm lang is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | jonge heren das wel heel brutaal  zal wel ongelukkige woordkeus zijn  |
Zeg Gerrit een vraagje aan jou.......................jij komt toch ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een man...niet van CM....hier dichtbij.... En wie weet...het voelt goed... Zomaar...terwijl je niet zoekt...een leuk en fijn gesprek...!! Ja...dat maakt me blij... |
ohhhhh wauww Zeeland wat leuk een man.... dichtbij....... ja wie weeet.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:44
|
|
|
|
tja............het is net hoe jij tegenaan kijkt! ik ben geen showmodel, gelukkig niet!
Zelf vindt ik hier leuk, ff babbelen in avond, dat breekt de avond voor mij! op de forum staan ook leuke en gezellge praatjes, die soms leuk zijn om op te reageren!
En op de chat is best gezellig! En de bbq die eraan komt, kom gezellig mee, gewoon gezellig toch! en wokken met elkaar gewoon doen en genieten! Dat gaat toch om samen genieten met elkaar ..................... Goed dat is mijn idee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een man...niet van CM....hier dichtbij.... En wie weet...het voelt goed... Zomaar...terwijl je niet zoekt...een leuk en fijn gesprek...!! Ja...dat maakt me blij... |
Wat leuk zeeland, geniet ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:52
|
|
|
|
de kliekje van gisteren en extra rauw kost erbij, toch een beetje gezond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 12:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Volgens de ongelovige de mens die nergens in gelooft, is iedere vorm van geloof een sekte. En voor gelovigen, anders denkende binnen de christelijke beleving, die anders geloven ook./ |
Grote vraag is wat anders denken als gelovige dan precies inhoudt. Hoe anders is dat en ten opzichte van wat, wat is dan de norm en wie stelt dat? (Jaja ik hoor het al: de bijbel... maar grote truc: ieder heeft zijn/haar eigen leven en relatie met God en meent de Heilige Geest ook te hebben...).
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 28 februari 2013, 12:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 12:47
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ja, hij deed het enkele keren, en ja daarom wist ik, groene ogen zijn zeldzaam, en ja bij jou zie je erg duidelijke dat je groene ogen hebt :) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:08
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | de kliekje van gisteren en extra rauw kost erbij, toch een beetje gezond  |
Harricots met eromheen katenspek (zou eigenlijk voor afgelopen zondag zijn en moeten nu echt op) gebakken krieltjes en stukje vlees..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:09
|
|
|
|
Ow heeft zeeland vlindertjes? Gewoon van genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | tja............het is net hoe jij tegenaan kijkt! ik ben geen showmodel, gelukkig niet!
Zelf vindt ik hier leuk, ff babbelen in avond, dat breekt de avond voor mij! op de forum staan ook leuke en gezellge praatjes, die soms leuk zijn om op te reageren!
En op de chat is best gezellig! En de bbq die eraan komt, kom gezellig mee, gewoon gezellig toch! en wokken met elkaar gewoon doen en genieten! Dat gaat toch om samen genieten met elkaar ..................... Goed dat is mijn idee!  |
Precies, er tegen aan kijken (showroom) profielen soms met foto (aanbieden vragen) hoogte lengte en breedte, en soortelijk gewicht. Kop en schoteltjes, potjes en dekseltjes, spreekwoorden zat, maar als je over een showroom begint, zijn er die er moeite mee hebben.
Er is/was ooit een folder hoe eerlijk is je profiel (reclame folder), wat heden ten dagen een neuzelaars folder is geworden. Tot zondag mag ik nog even neuzen in de folder, en alle aanbiedingen nog even bekijken, en of ik de folder nog een termijn verleng. Maar ik ben toch echt wel bang, dat de NEE NEE stikker er weer op gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:14
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | tja............het is net hoe jij tegenaan kijkt! ik ben geen showmodel, gelukkig niet!
En op de chat is best gezellig! En de bbq die eraan komt, kom gezellig mee, gewoon gezellig toch! en wokken met elkaar gewoon doen en genieten! Dat gaat toch om samen genieten met elkaar ..................... Goed dat is mijn idee!  |
De mijne ook... Ben echt geen showmodel en voel me niet in een etalage staan, dan kan je ook wel zeggen dat we op de markt zitten Nah nee zo voelt het niet en zo wil ik het niet voelen, cm is voor mij een bron van contacten, vrienden maken en ja misschien komt die ene nog en misschien niet Ik reageer momenteel meer op de luchterige topics puur omdat ik dat andere momenteel even niet aan kan... voor mij geen probleem voor een ander mischien wel maar staan blijft dat ik geen showmodel ben geen flat of chalet! Woon in een appartement mag dat ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:15
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Zeg Gerrit een vraagje aan jou.......................jij komt toch ook?
 |
Geleuf de gij het selluf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:17
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja hoor ik zeg steeds tegen de zon, ga ook even naar steentje toe........... tja kan er ook niks aan doen steentje dat de zon dan hier blijft , in het midden van het land.........  |
Hij weet normaal gesproken wat de beste plek is toch Tja dat is hier en hij doet echt goed zijn best door de wolken heen te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De mijne ook... Ben echt geen showmodel en voel me niet in een etalage staan, dan kan je ook wel zeggen dat we op de markt zitten Nah nee zo voelt het niet en zo wil ik het niet voelen, cm is voor mij een bron van contacten, vrienden maken en ja misschien komt die ene nog en misschien niet Ik reageer momenteel meer op de luchterige topics puur omdat ik dat andere momenteel even niet aan kan... voor mij geen probleem voor een ander mischien wel maar staan blijft dat ik geen showmodel ben geen flat of chalet! Woon in een appartement mag dat ook  |
Precies, markt zou ook wel kunnen, appartement etage of etalage, het maakt niets uit, maar het gaat er meer om wat je zoal in de folder zet. Markt (forum) de plaats waar je de koopwaar (profiel) pas echt test, daar kan je n.m zien, of bepaalde overeenkomsten, kloppen die in een profiel (folder) staan
Maar één ding zijn ze wel in de folder (profiel) soms vergeten te vermelden Wij staan niet gerant voor afwijkend gedrag dat niet in de folder stond vermeld, ik bied daarom, geen garantie voor een e.v.t toekomst. Of, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst dat zou een hoop misstanden in de toekomst kunnen voorkomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:50
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Grote vraag is wat anders denken als gelovige dan precies inhoudt. Hoe anders is dat en ten opzichte van wat, wat is dan de norm en wie stelt dat? (Jaja ik hoor het al: de bijbel... maar grote truc: ieder heeft zijn/haar eigen leven en relatie met God en meent de Heilige Geest ook te hebben...). |
(precies)
En dat zie/ hoor je dagelijks om je heen, althans ik wel, op een multi christelijke beweging, (alle christelijke geloven onder één dak) Die, gebroederlijk met elkaar eten, bidden en danken, om elkaar even na het zo belangrijke, amen, weer met woorden te bestrijden. Onder het mom wij hebben het waarlijk geloof, zie er dan maar een speld tussen te krijgen.
(de Kain en abels van de lage landen in spee)
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 28 februari 2013, 13:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geleuf de gij het selluf  |
ben in ernstige overweging
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:58
|
|
|
|
Spannend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|