ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5301 5302 5303 5304 5305 5306 5307 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:07

Liefde slijt soms sneller dan de lakens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:28

In Amerika weten ze het al: There is no business like God-business.

Dan valt het hier nog reuze mee hoor. Aan de overkant van de plas zijn er nogal wat mensen die materieel succes als een zegen van de Heer zien en mislukking als een bewijs van Gods afkeuring. Een rare vermenging van Bijbel en dollars.
Het is goed om God en geld gescheiden te houden, afgezien van het feit dat een kerkelijke organisatie geld nodig heeft om te kunnen functioneren. De Bijbel besteedt veel aandacht aan de zonde van de hebzucht en dat is van alle tijden.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 2 maart 2013, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:28

Oke.....
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen...
Maar... geef 's antwoord op m'n vragen als je wilt?
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:31

SHANITA130 schreef:
Je moet om van jezelf te houden eerst houden van het gekwetste kind in jezelf, medelijden mee hebben, invoelen, troosten, en dan kan je ook van jezelf nu houden.

Het komt op mij over alsof je dat dan helemaal zelf kunt/moet doen.
Volgens mij blijft juist DAT het werk van de Heilige Geest. Die is daar expert in, om gewonden harten te genezen...
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:31

Dubbelpost pffff

Nou ja, dan noem ik hier mijn favoriete bijbelvers nog maar 's :)

"In de volmaakte liefde is geen angst"
(1 Joh 4:16)

Laatst aangepast door
ROADY558
op zaterdag 2 maart 2013, 09:42
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:35

HANNAH810 schreef:
het volle/volledige is hier op aarde niet te bereiken, roady......

je kunt er uiteraard naar streven, maar je bereikt het pas in het hiernamaals.

het klinkt wel mooi zoals je je vraag stelt, en ik denk dat elke christen het graag zou willen hier op aarde, maar helaas, het zal niet lukken!!

al zou ik maar halverwege komen dan zou ik al blij zijn!!

Het klinkt een beetje alsof je het al hebt opgegeven...

Het "volle" dat is God zelf toch?
En Hij heeft zich toch bereikbaar gemaakt....

Maar dat bedoel je niet. Wat jij bedoelt is de volmaaktheid.
Dat is juist de opdracht die Jezus geeft:
"Wees dus volmaakt, zoals jullie hemelse Vader volmaakt is (Matt 5:48)"

En "volmaakt" lees ik ook wel 's als "vol-ge-maakt"

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:42

THOMAS968 schreef:
Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Thomas, die het strand van Schiermonnikoog wel mooier vindt.

Kijk Thomas, en ik zet het bewust, juist of ook voor Leiden, anders wordt het te veel lijden, voor die naren
Sinds de annexatie van twee 2 burgjes (Valk en Rijns) 2 gehuchten (buurtschapjes ) eigenlijk die nu wijken van het grote Katwijk aan den Rijn zijn geworden.
In de volksmond ook wel Katwijk aan zee genoemd, heeft weer meer met vroeger te maken.
Toen je eerst één Katwijk aan den rijn (in de tijd der Hoekse en Kabeljouwse twisten) had, en weer later de grote scheuring der Katholieke kerk.
Toen werden er ook in Katwijk de Roomsen naar zee gedreven, en daar ook hun kerk stichten (witte kerk, oude kerk aan zee) Boze smiley

Een paar eeuwen later en twee gemeentehuizen werd het zee dorp bij het grote Katwijk aan den Rijn gevoegd, om als één grote gemeente aan zee te zijn 45000 zielen.
Deze eeuw werden de rijn dorpen (gehuchten bij gevoegd beiden 15000 inwoners) dan zit je al snel aan de 75000 inwoners.
Niet dat wij Rijners er blij mee zijn, maar dat wordt niet gevraagd door Den Haag, net als zo veel niet (landelijk probleem) Knipoog smiley

En dat Leiden lijden doet, heeft er meer mee te maken uit economisch oogpunt, we hebben zo als u zelf zegt, een leuke winkelstraat(ten) en een Hema Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:06

THOMAS968 schreef:

Dan valt het hier nog reuze mee hoor. Aan de overkant van de plas zijn er nogal wat mensen die materieel succes als een zegen van de Heer zien en mislukking als Gods afkeuring. Een rare vermenging van Bijbel en dollars.
Het is goed om God en geld gescheiden te houden, afgezien van het feit dat een kerkelijke organisatie geld nodig heeft om te kunnen functioneren. De Bijbel besteedt veel aandacht aan de zonde van de hebzucht en dat is van alle tijden.

Thomas

Ik las deze week nog in de krant dat er een bank failliet is gegaan in Amerika die ook door een voorganger is opgericht.Van leden werd verwacht dat ze er hun geld wel opzetten uiteraard....Maar helaas nu is iedereen blut.....Nu kan je zeggen echt Amerikaans maar wie weet wat er in Nederland allemaal gebeurd bij kerken en gemeentes......
De zonde van de hebzucht komt in alle kerkelijke stromingen voor.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:24

THOMAS968 schreef:
Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Thomas, die het strand van Schiermonnikoog wel mooier vindt.

Strand van Wassenaar , ( wasssenaarseslag) is ook erg mooi .
Vlakbij katwijk.
Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .

Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:25

VISSER278 schreef:
Vlakbij katwijk.
Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .

Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. Verlegen lachende smiley

whaa haa, die runderen ruiken je natuurlijk aan komen en komen dan bij jou kijken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:27

Op zich heel positief....

Alles wat niet door God zelf is opgebouwd, valt vroeg of laat een keer omver... Ofwel, de leugens worden vanzelf een keer zichtbaar...

Doet me denken aan een prachtige uitspraak van David:
"Als de Heere het huis niet bouwt, tevergeefs zwoegen de lieden..."
(psalm 127:1)
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:32

ZEELAND736 schreef:
Geniet er van!!!

dat ben ik zeker van plan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:36

THOMAS968 schreef:

Dan valt het hier nog reuze mee hoor. Aan de overkant van de plas zijn er nogal wat mensen die materieel succes als een zegen van de Heer zien en mislukking als Gods afkeuring. Een rare vermenging van Bijbel en dollars.

Thomas

Mooie reactie. Ik had het er laatst nog met een vriendin over...prosperity teaching. Wat is dan voor God een manier om ons/je te zegenen....met innerlijke rust?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:58

toch 1 ding vind ik jammer, dat er geen topic eens word geopend over de positieve dingen van evangelische gemeenten
en negatieve kunnen we allemaal maken over iedere kerk wel, in iedere kerkrichting zijn er verhalen van kerken die niet zo goed bezig waren.
wie schreef het ooit hier ook alweer?, gods werkterrein is een kerk, en ja daar zijn mensen en mensen maken fouten wel eens.....

Ik voel me zelf thuis bij evangelische kerken, maar anderen zijn net zo goed, de een houd meer van rust en stilte in een kerk, ik persoonlijk meer van een bandje en dat je effe na de wc kan zonder de hele kerk je aankijkt omdat je de stilte verbreekt en ik ook effe kan lachen in de kerk, dit is de plek waar ik me thuis voel, me vrij voel om me zelf te zijn in de kerk, en in iedere kerk lopen ook wel es cristenen die verkeerd bezig zijn, ik kijk gewoon na de goeie, natuurlijk moet de leiding wel niet fout zijn.....

over profetieeen... heb bijna alle profetieen opgeschreven uit me kerk, en zo veel tijd later lees je ze terug en denkt, jee ze zijn uitgekomen, dus niet alle mensen die profeteren zitten bullshit te verkondiggen.

Zit te denken weer aan de tijd van Jezus, wat zullen de farizeeërs druk bezig zijn geweest met kritiek, want eh wat moet het ergens ook een beetje chaos bij Jezus zijn geweest, eh demomen die werden uitgeworpen, kudde zwijnen die in de afgrond stortte, tollenaars en overspelige vrouw dicht bij Jezus, massa,s mensen die om zijn aandacht riepen en dan de Farizeeën die dat bekeken met een kritische geest en er zo het zijne over dachten, bv een genezing op sabbat???
Soms heb ik het gevoel dat hetzelfde gebeurd door sommige christenen die na evangelische kerken kijken die soms de zelfde werken als Jezus hebben.
werp maar es een duivel uit bij iemand die bezeten is in een kerk, ja hoor staan genoeg christenen van uit andere kerk richtingen klaar met kritiek, maar eh wat deed Jezus toen hij op aarde was? chaos, ha ha wat een chaos toen die bezetene werd bevrijd met die kudde zwijnen. en Jezus na de tollenaar ging. op sabbat iemand genas. geweldig. i love it. en kan me de farizeeërs wel een beetje er bij voor stellen.
en voel me echt thuis in mijn kerk waar soms chaos is, geen rust zoals bij andere sommige kerken, waar ik soms langs een alcoholist zit, zwervers van de straat, ook wel es denk ehhh die mevrouw eh... ha ha oke komt in iedere kerk voor.
Maar ik ontdek dat gods geest er heerst, mensen worden genezen, profetieën die uitkomen ,iedereen zich zelf kan zijn, de een die rustig bid, de ander met opgeheven handen op zijn knieën neerstort.
En de pubers die laatst na een gereformeerde kerk gingen die dachten oehhh, effe anders, iedereen is heel stil, de dominee kijkt steeds na ons, moeten we nu terug zwaaien? ha ha hun ding daar deden en alle mensen erg ontroerd waren. Zo kan het ook, ondanks verschillen samen met jezus zijn.
En het is jammer dat sommigge van die gemeentes verkeerd zijn bezig geweest en mensen vaak denken dat ze allemaal zo zijn

en ja mensen... zelfs de discipelen waren beetje verontwaardigd volgens mij omdat Jezus met die sameritaanse vrouw bij de put zat te praten.....
en zoveel jaren later, reageren nog mensen zo een beetje op Jezus, of mensen die Jezus volgen en het in hun ogen niet goed doen, met verontwaardiging.
laat staan dat iemand in jezus naam iemand bevrijd van de boze en er een kudde zwijnen op hol slaat... ha ha als dat ooit gebeurt wil ik er graag bij zijn om mee te maken, met een glimlach zou ik kijken na al de verschillende reacties van mensen, want mensen zijn nu eenmaal mensen..... oke, liever niet misschien als ik voor iemand bid, want dan krijg ik vast een hele lading kritiek over me heen.....maar het is bijbels, wie weet gebeurt zoiets nog wel es ooit.....en wat zou er dan een lading kritiek komen van andere cristenen zelfs ook en goedgevlovig heeft weer heel veel schrijfstof dan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:11

Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij!
Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest.
God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen.
God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....!
Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt!
Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!

Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen.
En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen.
Zo is God, God is liefde.............!
Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here.
Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door!
En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!

Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:19

VISSER278 schreef:
Vlakbij katwijk.

Wassenaarseslag Gefrustreerde smiley Was se naar van slag Smiley die vol vragen zit de dorre vlakte, en ze kennen daar maar 3 maanden mooi Gefrustreerde smiley

Gezien van uit een valse blik van een toerist zeker, met een Duits accent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:20

JOANNIE702 schreef:
Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij!
Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest.
God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen.
God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....!
Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt!
Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!

Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen.
En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen.
Zo is God, God is liefde.............!
Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here.
Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door!
En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!

Verliefde smiley

tuurlijk ben je een leuke vrouw, eh ben jij niet gemaakt na gods gelijkenis? petra die wel es ook met gevoelens over me zelf worstelt, de hele week al voor de spiegel staat en denkt, ik ben gemaakt na gods gelijkenis, ben best wel leuk Knipoog smiley god heeft me eigenlijk prachtig gemaakt, ondanks ik wat dingetjes heb.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:29

PETRA373 schreef:
toch 1 ding vind ik jammer, dat er geen topic eens word geopend over de positieve dingen van evangelische gemeenten
en negatieve kunnen we allemaal maken over iedere kerk wel, in iedere kerkrichting zijn er verhalen van kerken die niet zo goed bezig waren.
wie schreef het ooit hier ook alweer?, gods werkterrein is een kerk, en ja daar zijn mensen en mensen maken fouten wel eens.....

Ik voel me zelf thuis bij evangelische kerken, maar anderen zijn net zo goed, de een houd meer van rust en stilte in een kerk, ik persoonlijk meer van een bandje en dat je effe na de wc kan zonder de hele kerk je aankijkt omdat je de stilte verbreekt en ik ook effe kan lachen in de kerk, dit is de plek waar ik me thuis voel, me vrij voel om me zelf te zijn in de kerk, en in iedere kerk lopen ook wel es cristenen die verkeerd bezig zijn, ik kijk gewoon na de goeie, natuurlijk moet de leiding wel niet fout zijn.....

over profetieeen... heb bijna alle profetieen opgeschreven uit me kerk, en zo veel tijd later lees je ze terug en denkt, jee ze zijn uitgekomen, dus niet alle mensen die profeteren zitten bullshit te verkondiggen.

Zit te denken weer aan de tijd van Jezus, wat zullen de farizeeërs druk bezig zijn geweest met kritiek, want eh wat moet het ergens ook een beetje chaos bij Jezus zijn geweest, eh demomen die werden uitgeworpen, kudde zwijnen die in de afgrond stortte, tollenaars en overspelige vrouw dicht bij Jezus, massa,s mensen die om zijn aandacht riepen en dan de Farizeeën die dat bekeken met een kritische geest en er zo het zijne over dachten, bv een genezing op sabbat???
Soms heb ik het gevoel dat hetzelfde gebeurd door sommige christenen die na evangelische kerken kijken die soms de zelfde werken als Jezus hebben.
werp maar es een duivel uit bij iemand die bezeten is in een kerk, ja hoor staan genoeg christenen van uit andere kerk richtingen klaar met kritiek, maar eh wat deed Jezus toen hij op aarde was? chaos, ha ha wat een chaos toen die bezetene werd bevrijd met die kudde zwijnen. en Jezus na de tollenaar ging. op sabbat iemand genas. geweldig. i love it. en kan me de farizeeërs wel een beetje er bij voor stellen.
en voel me echt thuis in mijn kerk waar soms chaos is, geen rust zoals bij andere sommige kerken, waar ik soms langs een alcoholist zit, zwervers van de straat, ook wel es denk ehhh die mevrouw eh... ha ha oke komt in iedere kerk voor.
Maar ik ontdek dat gods geest er heerst, mensen worden genezen, profetieën die uitkomen ,iedereen zich zelf kan zijn, de een die rustig bid, de ander met opgeheven handen op zijn knieën neerstort.
En de pubers die laatst na een gereformeerde kerk gingen die dachten oehhh, effe anders, iedereen is heel stil, de dominee kijkt steeds na ons, moeten we nu terug zwaaien? ha ha hun ding daar deden en alle mensen erg ontroerd waren. Zo kan het ook, ondanks verschillen samen met jezus zijn.
En het is jammer dat sommigge van die gemeentes verkeerd zijn bezig geweest en mensen vaak denken dat ze allemaal zo zijn

en ja mensen... zelfs de discipelen waren beetje verontwaardigd volgens mij omdat Jezus met die sameritaanse vrouw bij de put zat te praten.....
en zoveel jaren later, reageren nog mensen zo een beetje op Jezus, of mensen die Jezus volgen en het in hun ogen niet goed doen, met verontwaardiging.
laat staan dat iemand in jezus naam iemand bevrijd van de boze en er een kudde zwijnen op hol slaat... ha ha als dat ooit gebeurt wil ik er graag bij zijn om mee te maken, met een glimlach zou ik kijken na al de verschillende reacties van mensen, want mensen zijn nu eenmaal mensen..... oke, liever niet misschien als ik voor iemand bid, want dan krijg ik vast een hele lading kritiek over me heen.....maar het is bijbels, wie weet gebeurt zoiets nog wel es ooit.....en wat zou er dan een lading kritiek komen van andere cristenen zelfs ook en goedgevlovig heeft weer heel veel schrijfstof dan.

Ik zelf zit nu 4 jaar bij de evangelische kerk, niks mis mee bij de andere kerken! Ik ben zelf wel gereformeerd groot gebracht.
Toch voel ik mij meer thuis bij de evangelie. En ik ben daar ook meer gegroeid in geloof.
Ik voel mij erg thuis!
Een warme deken om mij heen!
En als ik zie hoe hun mij bijgestaan heb in het ziekte van mijn man en zelf nu nog steeds.

Bij ons in de gemeente wordt heel veel interkerkelijk, gedaan, samen op weg!
Het is fijn samen op pad te gaan, dan kan je van elkaar leren, geen kritiek, wel respect voor elkaar!
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:32

ik vind dat elke kerk is een huis van God .eens zullen alle christen bij elkaar komen.
en elke kerk heeft zijn dingen.
een trad. kerk vind ik soms farizeeër gedrag hebben.
anderen misschien wat te zweverig zo wat iedere christen probeerd God te dienen op zijn manier.
en je moet keus kunnen maken waar je heen wilt welke kerk beste bij jou past.
en voor elke kerk is wat te zeggen maar blijft jou geloofs belevenis.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:32

Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ...
Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...

MENS....IK HOU VAN JOUW!!!!!

(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:35

Wachten...op de derde wasmachine....
Of ik er 3 heb???
Nee...
Maar er zijn er inmiddels 2 geweest die arriveerden met DEUKEN....

Er wordt nu een fikse klacht ingediend....en terecht...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:37

ZEELAND736 schreef:

En?! Smiley die vol vragen zit is die spiegel nog heel Smiley met dichtgeplakte mond
moet haast wel Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 11:37
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:41

ZEELAND736 schreef:

eh, wou je dan tegen god ingaan, tegen god zeggen dat hij jou niet mooi geschapen heeft? Zijn dochter waar hij van houd?

Ik vind mijn kinderen prachtig, houd heel veel van ze, ook als ze es een keertje iets doen wat niet oke is, een foutje, daar zijn het kinderen voor, die moeten nog leren, zo kijkt god denk ik ook na jou en mij en joanne, en houd hij heel veel van ons,
nou alleen maar effe over nadenken en ook van ons zelf houden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:43

angst om lief te hebben

het is wel heel erg als je dat zou hebben.
ik gun het geen mens.
maar in hoeverre kan je die angst wel over winnen als je daar last van zou hebben ? Smiley die vol vragen zit
zou het met binding angst te maken kunnen hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:51

BERENDJAN590 schreef:
ik vind dat elke kerk is een huis van God .eens zullen alle christen bij elkaar komen.
en elke kerk heeft zijn dingen.
een trad. kerk vind ik soms farizeeër gedrag hebben.
anderen misschien wat te zweverig zo wat iedere christen probeerd God te dienen op zijn manier.
en je moet keus kunnen maken waar je heen wilt welke kerk beste bij jou past.
en voor elke kerk is wat te zeggen maar blijft jou geloofs belevenis.

Mooi bj.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:52

ZEELAND736 schreef:

Wat mooi
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:53

ROADY558 schreef:
Ja, op zich heb je helemaal gelijk, via een datingsite "zie" je vrij weinig van de ander, maar.... het kan wel een aanzetje zijn tot echt contact, en dat echte contact kan uitbloeien tot iets moois en blijvends...

Ik zeg maar zo: ik ga altijd uit van vertrouwen, totdat het tegendeel waar blijkt...

Het nadeel is wel, dat als het niets wordt, en van het geschreven klopt niet veel, je net zo goed gewoon kan wachten tot je ze op de markt tegen komt.
Dan bied een dating site net zo veel garantie dan de markt, waar je niets van die ander weet.
Ik weet ook wel dat een dating site geen garantie bied, maar ik heb dan wel zoiets, zet dan niets op je profiel.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:00

ZEELAND736 schreef:
Wachten...op de derde wasmachine....
Of ik er 3 heb???
Nee...
Maar er zijn er inmiddels 2 geweest die arriveerden met DEUKEN....

Er wordt nu een fikse klacht ingediend....en terecht...

Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan Geschokte, onthutste smiley voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Lachende smiley
Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:02

Flat daar woon ik nu in, leuk klein gezellig [list=]apartement[/list] alleen ik voel me net als een vogeltje in het kooitje.

Chalet.....heb ik een half jaar erin gewoond
Was trouwens een hele leuke tijd.........samen met mijn dochter!

Nee.......geef mij maar een oud knus huisje met een mooi groot achter tuintje ..........en ik zal zo blij zijn als een kind..........!

Joannie die nodig aan het werk moet.........! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:04

Uit eten vanavond, bij vrienden.........gezellig!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5301 5302 5303 5304 5305 5306 5307 ... 6194 Volgende
Pagina 5304 van 6194