ChristianMatch

Forum

Flat of Chalet?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5302 5303 5304 5305 5306 5307 5308 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:06

Ja Gerrit...dat blijft behelpen dan....maak er dan maar iets moois van Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:09

GERRIT084 schreef:
Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan Geschokte, onthutste smiley voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Lachende smiley
Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:14

Jol en de handleidingen van Ikea. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:24

JOL252 schreef:

die moet je ook nit lezen jol veel te ingewikkelt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:29

BERENDJAN590 schreef:
die moet je ook nit lezen jol veel te ingewikkelt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

thanks... weet ik weer waar ik sta... met mn kennis en inzicht. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:35

JOL252 schreef:
thanks... weet ik weer waar ik sta... met mn kennis en inzicht. Smiley met dichtgeplakte mond

Heb er nooit geen moeite mee Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:35

Toch begrijp ik het niet helemaal Gerrit.

Ik zit hier nou 2 maandjes, heb echt veel leuke, en opbouwende contacten. Heb al een paar real-life-acties gedaan met mensen die ik hier heb leren kennen, lig regelmatig in een deuk, leer ontzettend veel van de dingen die op het forum gebeuren, heb diepgaande gesprekken waar ik echt m'n ei in kwijt kan.... en ik geniet echt enorm van het verhaal dat iedereen heeft. Zo mooi en waardevol om 's een kijkje in elkaars keuken te nemen.

Dus ik heb het hier geweldig naar m'n zin zeg maar...

Ik denk dat jouw lat nog steeds te hoog ligt. Leg 'm gewoon op de grond. Nul dus. Niks verwachten. Niet "de ideale partner verwachten", gewoon relaxed contacten aangaan. Weet jij veel of je ineens in de fik staat voor iemand?
En wie weet wordt het wel wederzijds.

Of zeg ik nou hele rare dingen....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:39

JOL252 schreef:

Verraste, verbaasde smiley ...heb je gehaktballetjes van de Ikea gekocht en krijg je de verpakking niet open?
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:39

BERENDJAN590 schreef:
angst om lief te hebben

het is wel heel erg als je dat zou hebben.
ik gun het geen mens.
maar in hoeverre kan je die angst wel over winnen als je daar last van zou hebben ? Smiley die vol vragen zit
zou het met binding angst te maken kunnen hebben?

Ik moest vanmorgen denken aan dat we altijd zeggen dat we "angsten overwinnen". Maar ik besefte opeens dat dat complete onzin is.

Angst moet genezen!!
En als angst geneest, ben je ineens wel in staat om lief te hebben.
Het is een bepaalde - vaak dieperliggende angst - die het me belet om lief te hebben.

Geneest? Ja, als God mij raakt in mijn angstig hart, dan geneest dat hart weer een stukje. En omdat Hij 100% te vertrouwen is, hoef ik niet te twijfelen aan Zijn genezing, aan Zijn liefde en aan Zijn Vriendschap.

En natuurlijk, daarna is het een kwestie van gewoon DOEN. Liefhebben blijft een werkwoord tenslotte :)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:42

we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)

zo moet ie weer kloppen, mensen.........

MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN.
ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN Boze smiley

OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:46

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...heb je gehaktballetjes van de Ikea gekocht en krijg je de verpakking niet open?

nee maar ik weet wel wat jij gaat zeggen als ik vertel watskebeurt
Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:46

ERIKA129 schreef:
Heb er nooit geen moeite mee Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:47

JOL252 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Kusje dr op?? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:48

ERIKA129 schreef:
Kusje dr op?? Kussende smiley

vandaag maar niet Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:51

JOL252 schreef:
nee maar ik weet wel wat jij gaat zeggen als ik vertel watskebeurt
Boze smiley

Boze smiley ...ik ben lief en Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:57

JOL252 schreef:
vandaag maar niet Boze smiley

T'is ook nooit goed he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:07

ROADY558 schreef:
Toch begrijp ik het niet helemaal Gerrit.

Ik zit hier nou 2 maandjes, heb echt veel leuke, en opbouwende contacten. Heb al een paar real-life-acties gedaan met mensen die ik hier heb leren kennen, lig regelmatig in een deuk, leer ontzettend veel van de dingen die op het forum gebeuren, heb diepgaande gesprekken waar ik echt m'n ei in kwijt kan.... en ik geniet echt enorm van het verhaal dat iedereen heeft. Zo mooi en waardevol om 's een kijkje in elkaars keuken te nemen.

Dus ik heb het hier geweldig naar m'n zin zeg maar...

Ik denk dat jouw lat nog steeds te hoog ligt. Leg 'm gewoon op de grond. Nul dus. Niks verwachten. Niet "de ideale partner verwachten", gewoon relaxed contacten aangaan. Weet jij veel of je ineens in de fik staat voor iemand?
En wie weet wordt het wel wederzijds.

Of zeg ik nou hele rare dingen....

Oh maar ik heb wel eens een fik gehad, dat wel, alleen me jatten flink verbrand Woedende smiley , meer dan eens trouwens Gefrustreerde smiley

Maar in die levensvreugde laat ik niemand openlijk delen, contacten heb ik genoeg, alleen die ene niet he.
Maar denk ook wel, dat als ik die had, hier niet meer zat, en latten leg ik nooit hoog, stoot je alleen je eigen harses tegen.
Ieder mens heeft genoeg aan zich zelf, ik zeg maar zo, geen steen zo groot, of mijn ego past er niet onder Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:14

Lekker hoor, huisje aan kant, 2 katten plees schoon (voor 1 kater) Gefrustreerde smiley en nu de mijne nog Pffffffff das nog een hele klus Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 2 maart 2013, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:14

ERIKA129 schreef:
T'is ook nooit goed he Clown smiley

Mij vroeg, smeekte, ze nochtans om een zoen...goed als ik ben heb ik dat dan ook maar gedaan Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:34

GERRIT084 schreef:
Oh maar ik heb wel eens een fik gehad, dat wel, alleen me jatten flink verbrand Woedende smiley , meer dan eens trouwens Gefrustreerde smiley

Maar in die levensvreugde laat ik niemand openlijk delen, contacten heb ik genoeg, alleen die ene niet he.
Maar denk ook wel, dat als ik die had, hier niet meer zat, en latten leg ik nooit hoog, stoot je alleen je eigen harses tegen.

Ieder mens heeft genoeg aan zich zelf, ik zeg maar zo, geen steen zo groot, of mijn ego past er niet onder Engeltje smiley

Nou Gerrit, maak je geen zorgen, jij en onder de steen komt vanzelf een keer.

Enne, als je dan zou kunnen denken.......dan zullen de meesten zeggen....had ik het nu maar anders gedaan!

Voorkom dat, nu is nu, gisteren is er niet meer en we zijn in blijde verwachting voor morgen...een nadenkertje!

Een mooie afsluiting van mijn periode hier, morgen ben ik zo grijs als een postduif namelijk Knipoog smiley All the best

Laatst aangepast door
CORNE927
op zaterdag 2 maart 2013, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:09

Het ga je goed Corné en dank voor je bijdragen!

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:33

(o nou weet ik waarom het altijd een rommel is in mijn HUIS-kamer....ik heb geen HOBBY-kamer...straks maar weer heerlijk buiten...onder het afdak...) [quote]

Tsjaa, ik schaam gewoon een beetje dat ik zomaar een hobbykamer kan hebben...

Ben trouwens nog niet begonnen met opruimen, er lag beneden nog een trui op me te wachten die nog verder afgewerkt moest worden en die ga ik zo lekker aantrekken wanneer ik met de zolder aan de gang ga

Laatst aangepast door
ANNEMARIE415
op zaterdag 2 maart 2013, 14:35
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:42

tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:48

JOL252 schreef:

zo moeilijk moet een schoenen rek toch niet zijn, of toch nog wat meer gekocht Smiley die vol vragen zit handleidingen Smiley die vol vragen zit klinkt als of je nog een paar kastjes enzo er bij heb gedaan Twijfelende smiley je had toch nog wel geldt over voor gehaktballen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 15:22

THOMAS968 schreef:
Het ga je goed Corné en dank voor je bijdragen!

Thomas.

Dank Thomas, ik heb ook geleerd en genoten van jouw bijdragen.

Succes
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:28

PETRA373 schreef:
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley

De oudere man dacht.......wat een lekkere ding............ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:54

WILL930 schreef:
Ja Gerrit...dat blijft behelpen dan....maak er dan maar iets moois van Verliefde smiley

Wil 2 x je komen helpen dan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:56

JOL252 schreef:

Zo iemand ben ik ook...en das niet alleen bij de handleidingen van Ikea...

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:00

JOANNIE702 schreef:
Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........!

Tja dat heb ik voor deze regering ook Gefrustreerde smiley veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald Boze smiley maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:10

CORNE927 schreef:
[/i][/color]Nou Gerrit, maak je geen zorgen, jij en onder de steen komt vanzelf een keer.

Enne, als je dan zou kunnen denken.......dan zullen de meesten zeggen....had ik het nu maar anders gedaan!

Voorkom dat, nu is nu, gisteren is er niet meer en we zijn in blijde verwachting voor morgen...een nadenkertje!

Een mooie afsluiting van mijn periode hier, morgen ben ik zo grijs als een postduif namelijk Knipoog smiley All the best

ach Corné , was ik maar een ezel gelijk, maar dit rund heeft zijn eigen weer aan de steen gestoten Knipoog smiley wat dat aan gaat ben ik niet standvastig Gefrustreerde smiley
Sommige menschen leren het nooit........... Coole smiley met zonnebril
Ik wens je veel geluk..... markten genoeg Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5302 5303 5304 5305 5306 5307 5308 ... 6194 Volgende
Pagina 5305 van 6194