| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:16
|
|
|
|
Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Groet...... Visser 278 |
ha ha gaaaaaaaaf visser, je weet dat ik jullie alle geluk van de wereld toewens en ik zal je nuchtere bijdragen wel missen. visser... geniet ervan en ik wil je hier niet terug zien, maar zoiets als ze leefden lang en gelukkig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:38
|
|
|
|
|
Dag Visser het ga je goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:39
|
|
|
|
|
UP!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:41
|
|
|
|
Heel erg leuk en fijn voor je Visser.... Het ga je goed...heel goed...het best toegewenst voor een vreugdevolle toekomst!!!!
Ineke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:50
|
|
|
|
Ja, ik wou 'het' wéghalen: te laat er is al op gereageerd, jammer, nou ja, dan laat ik het maar staan.
De Positieve zaken van de evangelische kerken zijn er dus ook, want ik kwam ook naar de Christengemeente in Amsterdam, ja, het heette gewoon 'Christengemeente'. En die gemeente stond in heel Amsterdam bekend als een toffe kerk.
Positieve zaken die ik vind: het hele enthousiasme over het geloof en God. Het grote Godsvertrouwen. Veel leuke bemoedigende opwekkingsliedjes die ik uit me hoofd ken, die ik nog steeds regelmatig loop te zingen. Op de fiets, als ik ergens heen loop, in me huis bezig ben, noem maar op.
Tot nu effe. laterz, dingen doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:17
|
|
|
|
Zaterdag 2 Maart, Judas 17-25; Overschat jezelf niet.
Dat gaat heel ver. Het betekent toch eigenlijk dat je flink afstand moet houden en iemand niet eens moet willen aanraken. Alsof zo iemand zwaar ziek is en zijn kleren totaal besmet zijn met een bepaald virus. Dat gaat inderdaad heel ver. Kun je dat nog missionair noemen? vraag je misschien. Want Judas is wel een voorganger die niet alleen maar een roeping ziet onder zijn eigen volk, maar zich ook heel missionair betrokken voelt bij mensen die geen idee hebben van God en de reddende liefde van Christus. Sta open met het evangelie naar elk mens, zo is de visie van Judas, maar kijk tegelijk wel uit dat je je niet laat meeslepen door mensen voor wie allerlei zondige praktijken heel gewoon zijn. Judas zegt drie dingen: a. Ontferm je geduldig over zusters en broeders die veel twijfels hebben, over God, en zichzelf, over vergeving en genezing. Luister en bid met en voor hen, dat hun twijfels plaatsmaken voor vertrouwen in God. b. Zitten mensen al midden in allerlei zondige praktijken, probeer hen dan te redden zoals je een stuk hout uit een vuur trekt. Met hen gaat het dus om een meer zwart-witbenadering! c. Zijn ze nog verder weg, overschat jezelf dan niet. Wees duidelijk en houd afstand. En wacht op een moment van God! Deze waarschuwende brief eindigt gelukkig ook met een mooie lofprijzing.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:30
|
|
|
|
|
Fijn om te lezen, jammer dat je gaat, maar het gaat jullie goed! Veel geluk samen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Zo iemand ben ik ook...en das niet alleen bij de handleidingen van Ikea...
 |
Nee, idd, vandaar dat ik dus nog steeds single ben
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 2 maart 2013, 18:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:42
|
|
|
|
Hey Visser, jij hebt de mooiste reden gevonden om CM te verlaten! Veel geluk samen!
Gerrit en Corne, jammer dat jullie binnenkort ook niet meer meedenken en schrijven op het forum!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Groet...... Visser 278 |
Nee maar het vermoeden had ik wal wel want je was er erg weinig Super vopr jullie wens jullie alle goeds toe... en idd hoop je hier niet meer te zien dan ben je neem ik aan gelukkig!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:49
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | zo moeilijk moet een schoenen rek toch niet zijn, of toch nog wat meer gekocht handleidingen klinkt als of je nog een paar kastjes enzo er bij heb gedaan je had toch nog wel geldt over voor gehaktballen  |
Wel als je hem verkeerd om in elkaar zet en hem zo vast zet dat je hem niet meer los krijgt Ow nu verklik ik het hihi ik zal niet lachen heb alleen effe smakelijk gelachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wel als je hem verkeerd om in elkaar zet en hem zo vast zet dat je hem niet meer los krijgt Ow nu verklik ik het hihi ik zal niet lachen heb alleen effe smakelijk gelachen  |
...je moet niet lachen met onze Jol...ga jij maar kerstkaarten maken...voila...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...je moet niet lachen met onze Jol...ga jij maar kerstkaarten maken...voila... |
Ik heb vanmiddag gewone kaarten gemaakt mag dat ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:59
|
|
|
|
Groet...... Visser 278 |
Het was leuk om je te leren kennen,Visser. Dat meen ik echt. Ik wens jullie veel geluk en eigenlijk hoop ik je hier niet meer weer te zien omdat je hoopt naar een vrouw na een pijnlijke breuk...Vaya Con Dios...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:59
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........! |
Zo echt wel met de zelfde snelheid retour als dat tie werdt geleverd... huplakee weg ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wel als je hem verkeerd om in elkaar zet en hem zo vast zet dat je hem niet meer los krijgt Ow nu verklik ik het hihi ik zal niet lachen heb alleen effe smakelijk gelachen  |
Heerlijk he, zo'n momentje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:00
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Heerlijk he, zo'n momentje.  |
YEAH geen beter vermaak dan leedvermaak Maar ja het kusje erop wilde je nie he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:05
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me?  |
Ach meid troost je ik heb ze regelmatig van over de 60 op mijn profiel En dan durven ze ook nog te knipogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | YEAH geen beter vermaak dan leedvermaak Maar ja het kusje erop wilde je nie he  |
Op zulke momenten is een kusje staatsgevaarlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Uit eten vanavond, bij vrienden.........gezellig! |
Alweer uit eten pas op he voor de lijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:14
|
|
|
|
De nieuwe staat er....(de derde) Warempel zonder deuken...
En weet je...ik heb nog wel even gevraagd..wat ik voor korting kreeg...als ik de deuken zou accepteren.... 50 euro korting Mevr....
Echt niet ...zeker niet op hetgeen ik er voor betaald heb.... Maar...alle problemen opgelost...(ik ga wassen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:26
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De nieuwe staat er....(de derde) Warempel zonder deuken...
En weet je...ik heb nog wel even gevraagd..wat ik voor korting kreeg...als ik de deuken zou accepteren.... 50 euro korting Mevr....
Echt niet ...zeker niet op hetgeen ik er voor betaald heb.... Maar...alle problemen opgelost...(ik ga wassen) |
Wel uitkijken dat je geen deuk in je bekleding krijgt dat kan, als je de kleding aan de kant van de deuken legt hoe , das simpel..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach meid troost je ik heb ze regelmatig van over de 60 op mijn profiel En dan durven ze ook nog te knipogen  |
oh zijn vast dezelfde als die bij mij knipogen erika maar zo zie je maar anna, valt het toch nog wel mee op de pn de mannen zijn gemiddeld oehhhhhh van mijn leeftijd beter als van boven de 60 toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Mocht het zo zijn moet Ede daar niet over ingelicht worden???? |
Das wel heel erg ben toch echt bang, als Zeeland zou komen iedereen zandzakken voor de deur legt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wel uitkijken dat je geen deuk in je bekleding krijgt dat kan, als je de kleding aan de kant van de deuken legt hoe , das simpel..........  |
Ik begrijp je volkomen Gerrit...ik zal er op letten!!! (maarre...er zijn geen deuken meer!!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Das wel heel erg ben toch echt bang, als Zeeland zou komen iedereen zandzakken voor de deur legt  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:36
|
|
|
|
ha ha ooit kocht me ex een dure kast, werd zeer kwaad op de handleiding, sloopte wat van de kast, ging boos met de kast terug na de ikea en zei, ik wil een nieuwe, deze kwam beschadigd uit de doos. en hij kreeg hem ook nog. das nou weer leuk van de ikea he.ondanks de handleidingen, wel goeie surves
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:40
|
|
|
|
het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik begrijp je volkomen Gerrit...ik zal er op letten!!! (maarre...er zijn geen deuken meer!!!) |
Toch maar opletten
|
|
| Naar boven |
|
|