| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:41
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken  |
Moed verloren al verloren zeggen ze toch altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:48
|
|
|
|
ik het geheime recept van franks soep weet die jol ooit heeft gegeten bij frank maar aangezien het een geheim recept is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:56
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken  |
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk. (Antoine de Rivarol)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 20:12
|
|
|
|
...het is net of het een wereldwonder is dat visser aan de bak komt. Moest ik nog vrouw zijn zou ik wel ook op hem vallen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 20:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278 |
Eindelijk.......mogen we het weten!!! Heel veel geluk samen......hopelijk een mooie toekomst tegemoet.. Misschien kom ik jullie nog es tegen....je weet maar nooit.... Alle goeds toegewenst...
gr Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:14
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik het geheime recept van franks soep weet die jol ooit heeft gegeten bij frank maar aangezien het een geheim recept is  |
...jij mag niet meer op mijn FB lezen...je moet niet alles verraden. Niemand mag weten dat ik boullion maak van mummies...voila...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:16
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha ooit kocht me ex een dure kast, werd zeer kwaad op de handleiding, sloopte wat van de kast, ging boos met de kast terug na de ikea en zei, ik wil een nieuwe, deze kwam beschadigd uit de doos. en hij kreeg hem ook nog. das nou weer leuk van de ikea he.ondanks de handleidingen, wel goeie surves  |
Dat is weer typisch iets voor jou...maar ik herken het verhaal. Mijn zus en haar vriend deden ook eens zoiets. Die vriend kan huis bouwen en dergelijk dingen maar geef hem geen schroevendraaier en een plannetje want dan verongelukt hij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:25
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Das wel heel erg ben toch echt bang, als Zeeland zou komen iedereen zandzakken voor de deur legt  |
...beweer je nu dat Zeeland ook naar de pn komt??? Waarom worden we zo gestraft? Hopelijk regent het die dag heel erg zodat ik dan maar niet kom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...beweer je nu dat Zeeland ook naar de pn komt??? Waarom worden we zo gestraft? Hopelijk regent het die dag heel erg zodat ik dan maar niet kom  |
dan denk ik dat ik je dan kom ophalen Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:42
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | precies  |
En zo loopt ze al een week te leuren om een wiel dop, i.p ze nu eens een recentere auto had gekocht, jammer dat ze weg is, ik weet het weer, de sloop heeft ze vast wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...jij mag niet meer op mijn FB lezen...je moet niet alles verraden. Niemand mag weten dat ik boullion maak van mummies...voila...  |
getverda...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:01
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Jol en de handleidingen van Ikea.  |
Ik heb vandaag een kastje van Ikea in elkaar gezet. Hartstikke helder die instructie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:01
|
|
|
|
ik vandaag heb behangen............ En het zit er nog steeds op
(hoe is het mogelijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:03
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik heb vandaag een kastje van Ikea in elkaar gezet. Hartstikke helder die instructie  |
owwww...had je schroefjes, plugjes en dopjes genoeg??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:04
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik heb vandaag een kastje van Ikea in elkaar gezet. Hartstikke helder die instructie  |
niets over gehouden ik hou altijd een dopje of een schroefje over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me?  |
25 ofzo ach ouwe mannetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:11
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | niets over gehouden ik hou altijd een dopje of een schroefje over  |
Helemaal goed gegaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:15
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Helemaal goed gegaan  |
nou dan doe je het wel goed of niet meestal zit er een reserve schroefje bij of zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:17
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Das wel weer !! mat he  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...jij mag niet meer op mijn FB lezen...je moet niet alles verraden. Niemand mag weten dat ik boullion maak van mummies...voila...  | .
Die croutons zagen er ook al zo raar uit..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En zo loopt ze al een week te leuren om een wiel dop, i.p ze nu eens een recentere auto had gekocht, jammer dat ze weg is, ik weet het weer, de sloop heeft ze vast wel  |
Of dat ze daar nu inmiddels een heeeeeeeeeeeeeeeele leuke sloper tegen het lijf gelopen is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:24
|
|
|
|
Wat fijn, Visser! Hééééééél veel geluk samen toegewenst!! En mocht je nog es 3 dagen gratis krijgen, kom je dan nog es om het hoekje kijken hier? Alle goeds voor de toekomst samen toegewenst!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:27
|
|
|
|
Mosterdsoep, een vleesspies van een halve meter, met shaslicksaus , rosevalaardappeltjes, gemengde groente, salade, en een trio van sorbetijs achterna. En nee, ik heb het niet zelf klaargemaakt.
Steen-die-bomvol-zit.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 2 maart 2013, 22:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:37
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Mosterdsoep, een vleesspies van een halve meter, met shaslicksaus , rosevalaardappeltjes, gemengde groente, salade, en een trio van sorbetijs achterna. En nee, ik heb het niet zelf klaargemaakt.
Steen-die-bomvol-zit. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:49
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Of dat ze daar nu inmiddels een heeeeeeeeeeeeeeeele leuke sloper tegen het lijf gelopen is  |
Vast een rozige en dan nog, heeft ze een sloper, en nog geen wieldop vrouwen en wieldoppen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Mosterdsoep, een vleesspies van een halve meter, met shaslicksaus , rosevalaardappeltjes, gemengde groente, salade, en een trio van sorbetijs achterna. En nee, ik heb het niet zelf klaargemaakt.
Steen-die-bomvol-zit. |
Goede snackbar in het dorp zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:52
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Goede snackbar in het dorp zeker  |
Ook dat, maar daar haal je dit niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:58
|
|
|
|
Steen-die-bomvol-zit. |
...ik zit al bomvol door het lezen alleen al...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:00