| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:00
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Jans, weet je zeker dat het witte ros niet in de Ikea balletjes zit?
effe bij Jol checken die is bij de Ikea geweest |
Jol en de Ikea is ook iets dat niet samen gaat heb ik vernomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:01
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Voor de rest? Hier wordt ik al vol genoeg van hoor. Ik ben HBG niet 
En ehm......wat ga jij vandaag (verg)eten??  |
In het kader van de vastentijd is het heel sober ...ik eet eens niets...en ik heb echt nog niets gegeten vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jol en de Ikea is ook iets dat niet samen gaat heb ik vernomen...  |
nog meer niet dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jol en de Ikea is ook iets dat niet samen gaat heb ik vernomen...  |
word niet tijd dat je haar even gaat helpen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | nog meer niet dan?  |
Ik zwijg maar...me eerst waterachtig maken met je eten en dan...ach laat maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Jans, weet je zeker dat het witte ros niet in de Ikea balletjes zit?
effe bij Jol checken die is bij de Ikea geweest |
Niet op gelet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:25
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | klopt wel gerrit je moet wel iets van klik hebben maar dan ook wilskracht om verder te gaan of niet ? en er voor vechten |
Precies, maar het moet dan wel van twee kanten komen, je kan wel een wilskracht hebben, maar als die wilskracht maar van één kant komt, kan je het ook wel schudden.
Er van uit gaande dat één van de twee uit een, of vrije stand komt, niets gewend, (m/v) altijd op zich zelf aangewezen, nooit hoeven te delen. Ik zal niet zeggen dat er één twee drie rekening mee dient gehouden te worden, maar het kan zo ook wel eens zijn voordeel af werpen. Het barst nog van de ongebonden vrijgezellen m/v, oké de meesten doen niet actief mee op forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies, maar het moet dan wel van twee kanten komen, je kan wel een wilskracht hebben, maar als die wilskracht maar van één kant komt, kan je het ook wel schudden.
Er van uit gaande dat één van de twee uit een, of vrije stand komt, niets gewend, (m/v) altijd op zich zelf aangewezen, nooit hoeven te delen. Ik zal niet zeggen dat er één twee drie rekening mee dient gehouden te worden, maar het kan zo ook wel eens zijn voordeel af werpen. Het barst nog van de ongebonden vrijgezellen m/v, oké de meesten doen niet actief mee op forum. |
klopt kan niet van één kant komen. daar zit het hem in begin mooi maar dan de wilskracht ja en dan word het moeilijk vaak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:46
|
|
|
|
Met wilskracht alleen kom je ook niet ver... Gevoelens horen er toch echt bij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:49
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Met wilskracht alleen kom je ook niet ver... Gevoelens horen er toch echt bij... |
ja zeker roady als gevoel er is moet de wilskracht komen daarin gaat het vaak mis omdat het gaat benauwen en dan komt het niet verder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:02
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Met wilskracht alleen kom je ook niet ver... Gevoelens horen er toch echt bij... |
Het gaat om een heel pakketje denk ik... Gevoelens.. wilskracht ... durf... (opnieuw) vertrouwen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 3 maart 2013, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:38
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tja dat heb ik voor deze regering ook veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet  |
Euhhhh we hadden toch over de wasmachine.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:41
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ha dat word gezellig maar er komen vast wel nieuwe mannen weer bij. kan mij niet voorstellen waar een wil is is een weg  |
Ja dat is ook zo bj, samen op stap met de dames kan ook gezellig zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsssssss...... die belofte is er nooit geweest,  Daarom wordt ie ook niet nagekomen
Maar als goedmaker bij deze de oproep aan alle Klus-vaardige mannen en vrouwen van CM: WIE HELPT FRANK DE WINTER DOOR, DOOR ZIJN TOKO TE KOMEN ISOLEREN???? En wie niet isoleervaardig is, wie wil met hem en Floshke gaan wokken?  |
En als toegift krijgt hij/ zij er een hele heg bij , mits hij / zij em zelf snoeit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:00
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ja zeker roady als gevoel er is moet de wilskracht komen daarin gaat het vaak mis omdat het gaat benauwen en dan komt het niet verder |
Benauwen...
Dus toch weer de angst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:09
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Euhhhh we hadden toch over de wasmachine.........  |
Dacht het ook ja...maar met Gerrit weet je het maar nooit!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:09
|
|
|
|
aan een kant wil je graag je weet dat het moeilijk is maar het is wat je draag wat is er toch mee mis
waarom in eens dat gevoel? verder wil ik eigenlijk wel? wat is nu eigenlijk mijn doel? waarom is het dat ik mij kwel?
ik zou het toch graag willen. is het angst om mij te binden dat stomme gevoel willen killen waarom kan ik het goede niet vinden?
ik voel mij ellendig en stom. ik wil er eigenlijk aan toegeven. is het misschien toch wel dom? ik wil ook samen leven.
wat moet ik hier nu mee doen? hoe komt dat gevoel vandaan? het was zo goed even toen hoe is het eigenlijk gegaan?
zoveel vragen. zal Gods plannen wel zijn? zo weinig dagen. maar is even goed die pijn.
was geen wil om verder te gaan er was geen wilskracht. het heeft dan geen bestaan. het was niet verwacht.
Gods plannen falen niet. de troost is bij Hem alleen. want het is God die alles ziet zo als Hij is er geen.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op maandag 4 maart 2013, 12:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja dat is ook zo bj, samen op stap met de dames kan ook gezellig zijn!  |
ha zeker weten hoor we gaan er voor toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:12
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Benauwen...
Dus toch weer de angst... |
ja roady toch weer die angst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:21
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | ja roady toch weer die angst |
Enig idee waar die angst z'n wortels heeft?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:24
|
|
|
|
|
Ik begrijp goed wat je bedoeld!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:27
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | | Enig idee waar die angst z'n wortels heeft? |
ja dus schijnbaar als je weet waar de wortels liggen misschien dat mensen er over nagaan denken,
verliefd angst van niet gewild wederzijds. is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar. vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:36
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ja dus schijnbaar als je weet waar de wortels liggen misschien dat mensen er over nagaan denken,
verliefd angst van niet gewild wederzijds. is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar. vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan. |
Maar Berendjan, leg dan deze geweldige belofte van God daar 's naast: "In de liefde is geen angst...." (1 Joh 4:16 - )
Hoe zie jij zo'n belofte dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:47
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Maar Berendjan, leg dan deze geweldige belofte van God daar 's naast: "In de liefde is geen angst...." (1 Joh 4:16 - )
Hoe zie jij zo'n belofte dan? |
verliefd angst van niet gewild wederzijds. Bid tot God vraag aan hem leg het voor.
is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar. bid samen tot God en leg hem voor.
vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan. ga bidden tot God samen om verder te mogen gaan.
want je behoor samen God toen. God heeft belooft dat hij onze gebeden verhoord. Gods belofte is dat wij tot hem toe behoren en eens allemaal voor zijn rechter stoel komen te staan. al onze zonden voor gelegd word maar Jezus is bij ons hij is voor ons gestorven. en daar voor mogen wij God danken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:09
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien. maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren. dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen? of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten? |
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.
Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:22
|
|
|
|
|
Ik ga vandaag niets doen...voila...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En als toegift krijgt hij/ zij er een hele heg bij , mits hij / zij em zelf snoeit.  |
...jij en steen zijn erg onlief...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:33
|
|
|
|
|
Helemaal mee eens....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:02
|
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - -
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 5 maart 2013, 20:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.
Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft. |
Met één maand uittrekken, daar hoort emigreren zeker ook bij, met die dichte bevolking in ons land kan je dat wel vergeten. En dan nog een tip, als je elkaar hier leert kennen, niks verder vertellen maar vertrekken met stille trom, kan ook weleens beter werken
|
|
| Naar boven |
|
|