| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Isoleren KAN ik niet.... Snoeien misschien wel....maar dan is er misschien geen heg over... Ik woon IN Zeeland...ben geen krent.... En wokken??? Die hoop heb ik opgegeven...(met Frank tenminste) |
Lieve Zee, dan is er vast nog wel een andere klus te bedenken. En jij bent vast de uitzondering op de regel, in Zeeland  En dat wokken, tsja, als Mozes niet naar de berg komt..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:32
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ja idd, hij is érg onlief momenteel 
Steen-gaat-zo-buiten-maar-es-wat-doen-geloof-ik. Genieten van het weer!  |
Alleen momenteel das zijn imago toch Erika die ook lekker van de zon geniet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:34
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 zeeland736, 56 jaar, regio 113 (overweegt te komen) kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 De wonderen benne de wereld nog echt nie uit he
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - - |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:52
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Lieve Zee, dan is er vast nog wel een andere klus te bedenken. En jij bent vast de uitzondering op de regel, in Zeeland  En dat wokken, tsja, als Mozes niet naar de berg komt..............  |
Oke...ik kan klussen....en dan de berg maar naar Mozes!!!! Mamy...je kunt meerijden hoor!!! Heeft Visser nu nog wel tijd????
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 4 maart 2013, 13:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:39
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Waarschijnlijk dat gene wat niets kost, en jij bij de koffie had zon, en hij is nog warm ook  |
En deze zon had jij op zolder staan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:42
|
|
|
|
bij de KNO arts geweest moet dus geopereerd worden aan de neus en willen kijken of ik een beugel voor snachs kan krijgen om mijn onderkaak na voren te houden. heb s nachs dus 16 adem stops
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:43
|
|
|
|
Oefffffffff!
Gezellig hoor Gerrit......!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:45
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | bij de KNO arts geweest moet dus geopereerd worden aan de neus en willen kijken of ik een beugel voor snachs kan krijgen om mijn onderkaak na voren te houden. heb s nachs dus 16 adem stops |
Oei bj, dat is veel. Dus spannend allemaal sterkte hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:26
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | En deze zon had jij op zolder staan? | Dat kán niet......de zon die op dit moment aan de hemel staat, hebben wij al heel vaak regelmatig in het noorden te zien en voelen gekregen, de afgelopen weken.   Of heeft Gerrit een eigen zonnetje in huis, wat hij van de zolder heeft gehaald?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:27
|
|
|
|
Misschien nog een weetje, deze vereniging is een aantal jaren terug in het leven geroepen door Ria La Riviera vanwege de alarmsignalen en ook haar eigen ervaringen binnen manipulatieve (sektarische) gemeenten:
http://www.vtmcg.nl/
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 4 maart 2013, 15:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Enne wat doet die fries ondertussen dan op dr krent toekijken op deze manier?  |
HAHAHAHAHAHA, dat lijkt me wel wat Erika..... Tenminste, als ze daar in Braboland ook wel es de zon te zien krijgen....  Maar ehm....volgens mij hadden Hannah en ik al aangegeven dat ik met een wok in de weer zou. En ik verwacht minstends 20 CM-ers daar, dus zal er werk genoeg aan de winkel zijn.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:29
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Ja oke, ik begin er wat van te begrijpen. Ik denk dat je moet oppassen met alle evangelische gemeentes over een kam te scheren. Noem dan liever de naam van de gemeente waar jij slechte ervaringen mee hebt gehad. En noem erbij welke slechte ervaringen dat waren. Zomaar hier iets op het forum kwakken haalt volgens mij niet zoveel zinnigs uit. Ik kan er ook niet veel mee moet ik eerlijk zeggen, maar ik heb gelukkig nooit "onwetend" in een kerk gezeten. Ik heb altijd zoiets van "zelf blijven denken en kiezen". |
| Quote: | | Ik heb altijd zoiets van "zelf blijven denken en kiezen". |
Verwijderd ivm in herhalingen vallen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 maart 2013, 16:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Woon je in Zeeland dan tegenwoordig  |
...neen ik woon in Brabant maar niet zover van Zeeland vandaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:26
|
|
|
|
|
Ik eet morgen spruitjes en een kalfslapje of sneetje...kalfsvlees dus...ik heb geen honger vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Altijd mogelijk heden alleen of ze helpen is een tweede Succes ermee..
Wat zijn we van plan te doen??? nou we weet ik nie maar ik mag zo me laten beulen bij de fysio ben ik nog heel dan gelijk erachteraan sporten dan thuis effe lekker onder de warme douche en verder crea time Vanmorgen al genoeg gedaan  |
je mag binnenkort crea-time in mijn tuintje komen doen...en breng een kettingzaag mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je mag binnenkort crea-time in mijn tuintje komen doen...en breng een kettingzaag mee...  |
Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:40
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | HAHAHAHAHAHA, dat lijkt me wel wat Erika..... Tenminste, als ze daar in Braboland ook wel es de zon te zien krijgen....  Maar ehm....volgens mij hadden Hannah en ik al aangegeven dat ik met een wok in de weer zou. En ik verwacht minstends 20 CM-ers daar, dus zal er werk genoeg aan de winkel zijn.....  |
Heb net vernomen dat ik jou daarmee ga helpen dus samen relaxen en wokken komt goeddddddddddddddd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal??? |
...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:16
|
|
|
|
| WILL930 schreef: | Gerrit...dat klopt...niet geschoten....maar af en toe is het heerlijk om een "dom blondje" te spelen en heb ik een heel woord nodig en niet half  |
oké zal niet meer schieten, schiet toch missss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen...  |
tja, dat vraag ik me ook wel es af, warom ik iedere keer verleng
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:30
|
|
|
|
| JOSSE955 schreef: | Erg interessante discussie dit.
De garantietermijn verloopt bij God zeker niet en je kunt bij God altijd te raden gaan in moeilijke situaties. Wanneer je dat doet kan het antwoord op vele manieren komen, ik denk zelfs vanuit een niet-Christen. God houd van iedere mens maar God houd te veel van iedere mens om die te laten wie hij/ zij is. Ondanks dat je behouden bent vraagt God zeker van je om aan jezelf te werken.
Om terug te komen op de discussie, een deel van de bijbel is naar mijn mening inderdaad in zekere zin verouderd al kun je ook daar nog een hoop belangrijke informatie uit halen. Met name het Nieuwe Testament en al helemaal Openbaringen zijn echter net zo up-to-date als de krant al weet je meteen wat er aan de hand is als je de krant leest terwijl je in de Bijbel toch echt even zult moeten puzzelen. Zeker het hele boek Openbaringen gebeurd vandaag de dag maar morgen ook totdat Jezus terug komt.
In het Nieuwe Testament wordt gesproken over een nieuw gebod, heb God en je naaste lief als jezelf (dat is kortste versie), ik ben ervan overtuigt dat dit gebod altijd zal blijven geldden. Het mooie van dit gebod is dat het als het ware alle eerdere geboden bevat, uit liefde voor je naaste ga je immers niet stelen of moorden. Dit gebod is alleen niet makkelijk, het maakt het immers tamelijk onmogelijk om ook maar iets zinnigs te kunnen zeggen over of iemands daad zondig is (tenzij je steelt van een arme maar uit liefde handelent zul je dat niet doen). Daardoor kun je dus ook niet zeggen dat iemand zondig is of niet. Bij veel mensen valt dat verkeerd, veel mensen willen precies weten wat wel en niet mag en daarnaar kunnen handelen om vervolgens gaten in de wet te vinden die vervolgens benut kunnen worden. Persoonlijk heb ik gemerkt dat dit nog wel eens averechts kan werken, toen mijn opa die aan de andere kant van het land woonde erg ziek was hebben sommigen gezegt dat ik daar niet naartoe mocht gaan op zondag maar is het niet liefdevoller om een eenzame, zieke opa/ broeder te bezoeken en dan maar te reizen dan braaf te voet naar de kerk te gaan en daar een heel ritueel te doorlopen? Gelukkig is God hier erg coulant in, als jij nou zo iemand bent die geen kerkdienst wil missen dan mag dat, doe het dan alsjeblieft uit liefde voor God.
Groetjes Josse |
Het is heel wat dat je garantie bewijs niet verloopt bij God, maar hij vraagt wel of je niet in je zonde blijft hangen. Er wordt nog al eens gezegd, gaat heen en zondig niet meer, anderzijds wordt ook wel gezegd God straft niet. Dat geloof ik ook stellig, het is natuurlijk (niet altijd) wel zo, dat wanneer je in zonde blijft steken, je uiteindelijk je zelf straft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen...  |
Gewoon omdat je ons heel niet kan missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:42
|
|
|
|
In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Sandra 206 42 jaar (regio 0318) Foktje390 51 jaar (regio0594) Bert168 44 jaar (regio0599) Ilona689 39 jaar (regio0591)
Het lijkt weer een aardig vrouwenuitje te worden Zijn er nog mannen die het aandurven om gezellig mee te gaan eten??? Vrouwen ook altijd nog welkom hoor
Helaas een man uitgevallen! Dus 3 mannen gaan met meerdere damens eten Zijn er nog liefhebbers???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:43
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: |
Oefffffffff!
Gezellig hoor Gerrit......! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:49
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | nee gaat mij om de wilskracht die bij velen mist puur op de wil om samen te zijn omdat klik weg valt verliefdheid weg valt en dat mensen niet de kans geven om iets nieuws te laten groeien gaat vooral om mensen die wat ouder zijn en geen 20 meer zijn. denk wijze waar op deze mensen nog steeds denken is vaak iemand van 20 verliefd de ware de klik en gaat van zelf ook al klopt het met de kinderen van mekaar en gaat het goed in het gezins verband. maar geen wils kracht moet te veel opgeven of niet accepteren van rug zak van een ander als verliefdheid de klik weg valt |
Verliefdheid is het snuffelen van 2 zielen aan elkaar... Het spettert en knettert... Angst en liefde raken elkaar... de spanning is heerlijk.... Dat verlangen dat door de ander wordt aangewakkerd.... En met het nemen van het risico, komt de overgave.... Net als het instappen in een vliegtuig.... Zit je er eenmaal in, wat maakt het dan nog uit... Je vertrouwt gewoon op de piloot. Kom je om, dan kom je om...
Wandel je samen met God, kom je elke dag aan de voeten van Jezus... dan moet de liefde toch blijven stromen? Ook na 5 jaar, 10 jaar of 20 jaar... want God zelf verandert toch immers niet?
Is het gevoel weg, ga weer liefhebben... ga weer dienen, ga weer de voeten wassen (letterlijk). Door lief te hebben, maak je jezelf weer kwetsbaar en kom je zelf achter je muurtje vandaan... Ga weer de eerste werken doen... hoe kan het dan anders als dat 2 vlammetjes uitgroeien tot een heerlijk knapperend haardvuur...
(Bron: Road :) )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...neen ik woon in Brabant maar niet zover van Zeeland vandaan... |
En Zeeland wil graag met je wokken, maar jij hapt maar niet toe. Ik snap er niets meer van, T-tje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb net vernomen dat ik jou daarmee ga helpen dus samen relaxen en wokken komt goeddddddddddddddd  |
Kijk aan, goed plan!! En ehm.... ik hoorde net op het nieuws dat het weer de komende tijd ook goed lijkt. Beterrrrr!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:56
|
|
|
|
ja als de economie aantrekt wel ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PENITENT693
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:56
|
|
|
|
Mooi gedicht zeg!
Ga zo door.
Ik heb er wel wat aan, vind het soms ook moeilijk om te luisteren.
Gr Penitent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:58
|
|
|
|
De ander zal ongetwijfeld dezelfde behoefte hebben....
Behandel de ander zoals je zelf behandelt wens te worden
|
|
| Naar boven |
|
|