ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5317 5318 5319 5320 5321 5322 5323 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:40

Lente!

https://www.youtube.com/watch?v=GMlcfz_G1xs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:45

HANNAH810 schreef:
oke, dan zijn we dus al een heel eind in de goede richting;

TAAKVERDELING VOOR WO(R)K-NIX;

- steentje; inkopen doen voor wokken
- willem; twee wok-sets beschikbaar stellen (=12 personen)
- zeeland en anna; cateringservice
- shanita; kinder-opvang
- hannah en mamy; heg snoeien
- willem en visser; isoleren
- frank; Boze smiley dichthouden en een middagdutje doen tot NA de woknick,

welke datum wordt het, frank?????? Engeltje smiley

Lijkt me een goed plan, Hannah, maar volgens mij wil Frank nu niet meer. Verraste, verbaasde smiley
Willen we helpen, is het niet goed. Huilende smiley, smiley in tranen
Nu wil ik nóóít meer gemopper horen over de heg, wokken, isolatie, kou en alles wat daarmee te maken heeft.

P.s. Zou Floshke ons wél willen ontvangen? Het is tenslotte ook zijn huis..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:46

zo niet, dan laat prikkie de egel ons wel binnen, joh!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:46

HANNAH810 schreef:
bedoel je dat delegeren naar kerkelijke instanties wat jou betreft DE oplossing zou zijn, Gerrit?

Nee hoor, niet wat mij betreft, maar met al die ervaring deskundigen op cm, op bepaalde vlakken, kan je voor een iets neutraler antwoord, beter daar terecht.
Hoewel een mens er beter aan doet, zelf ergens een passende oplossing voor te zoeken, want concreet en los van welk onderwerp dan ook, niemand kan voor een ander, een passende oplossing bieden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:51

Ik een oud boek aan het lezen ben over getuigenissen van vervolgde cristenen in de sovjet-unie van hermann hartfeld
1 getuigenis is zo mooi dat ik me ziek uit bed sleep om het met jullie te delen
gaat over een cristen in een werkkamp in de jaren 60 in een kamp in siberiie, erg koud daar en hij weigert na het werk te gaan, een mijn verderop als cristen wegens de rustdag.omdat hij zich aan gods geboden wil houden.
Hij word met een zeel en touw achter een vrachtwagen gebonden en meegesleurd, na de mijn, over de wegen , door de koude sneeuw, de chauffeur probeert zo zacht mogelijk te rijden, iedereen vind het verschrikkelijk(behalve natuurlijk de kampleiding)

Stukje uit het boek wat deze cristen,stoljarov over deze ervaring zegt:

Ik keek na de blauwe hemel broeder, en weet je wat ik zag?Jezus aan de rechterhand van god. En een grote vrede en zaligheid vervulden mijn hart, zodat ik niet eens merkte dat ik aan die zeel achter de vrachtwagen aangesleept werd. Ik merkte de sneeuw helemaal niet op die door me jas en broek drong.
het leek wel of de engelen me op hun vleugels droegen en christus zelf waakte ervoor dat ik me nergens aan stootte. Het was een geweldig gevoel, een gevoel zoals ik nooit eerder gehad heb.
Ik was iedereen zo zielsdankbaar dat ik dit om christus wil, mocht ondergaan. Om zijn naam ben ik immers hier. Ik had wel kunnen opspringen en iedereen, de opzichters inclusief, willen toeroepen: ik houd van jullie beste mensen.
Ik was onzegbaar gelukkig mijn god van aangezicht tot aangezicht te mogen aanschouwen. En weet je, broeder, jezus christus, die aan de rechterhand van god stond, volgde met met zo,n liefdeveolle blik tot aan de plaats van het werk, dat ik gewoon stom verbaasd was dat we er waren, zo kort had het na mijn gevoel geduurd.

petra, die onder de indruk was van dit lezen end acht wauwwww. en aan stefanus moet denken, zo iets heeft stefanus zich misschien ook gevoeld.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:54

GERRIT084 schreef:
Precies, en dat gebeurd helaas gerust niet altijd Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, maar hoeveel moeite doe je?

Doe je sowieso wel moeite?

Veel mannen tegenwoordig zeker de iets oudere, valt me op, en heb ik gelezen, vinden zichzelf heel wat en vinden dat vrouwen achter hun moeten aanlopen, maar ja de natuur, God, heeft het zo gemaakt; mannen zijn jagers.... Knipoog smiley

Wanneer heb je voor het laatst een mail geschreven aan een vrouw met: 'Ik vind je best leuk, heb je zin om eens ergens met me koffie te drinken' oid?

Nee, dát doen mannen niet; ze hebben een air, dat de vrouw sowieso blij mag zijn, dát ze een date met je wíllen....

Maar dat hoort mi niet zo.

De man mag achter je aan lopen en moeite doen, al is het elke dag een mail schrijven, en niet zo'n mail van: "Ik heb een dure auto en een boot, en veel vrouwen gaan altijd met me varen; heb je ook een keer zin om met me te varen"? oid. als jij(iemand) zo veel vrouwen hebt om mee te varen ja, dan heb ik er al geen zin meer in...

Nee, gewoon een mail, met wat je bezighoud dat je iets van jezelf laat zien, je kwetsbaar opsteld, en eerlijk, en ja, dan na een tijdje mailen ja, dan spreekt er misschien een vrouw met je af.

En niet van ja, ik heb één keer gemailt, een klein meeltje, ze geeft geen sjoege, dus ben nu diep beledigt, en probeer de volgende.

Ja, dat las ik hier ook, een man die schreef dat ie geen tijd gaat verspillen aan oeverloos mailen, ja..dan niet.

Je mág blij zijn dát een vrouw een mail beántwoord, dat opent perspectieven, misschien na 2/3 maanden mailen wil ze wel iets afspreken.

En dan geen mail van drie regels, met wat algemeenheden, nee, een serieuze mail waaruit blijkt dat je serieus bent, soort van solliciteren zeg maar.
Waarin je schrijft wat je bezighoud, wat je eventueel zou willen opbouwen en hoe, wat de leuke dingen zijn in je leven, de minder leuke dingen waar je mee bezig bent, welke dromen je hebt, en die hoeven echt niet heel groot te zijn. Kan ook dat je een cursus wilt doen oid.
Ja, je bent geen 18 meer...

En dan mag je blij zijn als ze iig vrienden wilt zijn, en heel misschien, daarna kan er iets opbloeien.

Maar na een keer daten, zeggen van er is geen klik, en hup de volgende afwerken als een fabriek, ja....dán kan je idd lang wachten.

En ook niet, wat ik hier ergens las, niet van jou, dat een man zoveel mogelijk dates af moet werken in zo een kort mogelijke tijd, om geen tijd te verspillen...

Dus kan je als vrouw zijnde ook nog es bang zijn dat je de man zijn tijd verspild....

Nee hoor, mannen horen achter de vrouw aan te lopen en dus echt niet andersom.

gewijzigd

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 6 maart 2013, 08:03
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:00

HANNAH810 schreef:
zo niet, dan laat prikkie de egel ons wel binnen, joh!! Knipoog smiley

Dank Hannah...voor het organiseren

Knipoog smiley

En Frank voor de fijne ontvangst die ons wacht..(zou)
Vanaf nu bieden we NIETS meer aan!!! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PATRIES300

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:09

Denk wel dat het goed is eerst rommel op te ruimen voor je je in een nieuwe relatie stort.
Kreeg na mijn scheiding relatie met een goede vriend. Te snel, waardoor relatie stuk liep.
Nu spijt, was verliefd en kon niet wachten.
Maar niet de tijd genomen mijn scheiding eerst eens goed te verwerken.
Ben er nog steeds kapot van, en ergens de hoop dat God ons weer bij elkaar brengt.
Maar ik weet nu wel heel goed wat het betekent om eerst te dealen met obstakels voor je een nieuwe relatie aan gaat!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:11

ZEELAND736 schreef:
Dank Hannah...voor het organiseren

Knipoog smiley

En Frank voor de fijne ontvangst die ons wacht..(zou)
Vanaf nu bieden we NIETS meer aan!!! Boze smiley

Frank blij........ dat word dan geen enge-beesten-bouillon waar ie mee in zn maag zat . Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:14

HANNAH810 schreef:
oke, dan zijn we dus al een heel eind in de goede richting;

TAAKVERDELING VOOR WO(R)K-NIX;

- steentje; inkopen doen voor wokken
- willem; twee wok-sets beschikbaar stellen (=12 personen)
- zeeland en anna; cateringservice
- shanita; kinder-opvang
- hannah en mamy; heg snoeien
- willem en visser; isoleren
- frank; Boze smiley dichthouden en een middagdutje doen tot NA de woknick,

welke datum wordt het, frank?????? Engeltje smiley

Jaaahaa, Goed idee!

Gaan we gezellig met een groepje naar Frank zijn huis, het wordt ook lente, dus je kan buiten ook zijn.
En ja, ik hou van kinderen, voorlezen, spelen, verhalen vertellen, tekeningen maken etc. ik heb jaren opgepast op kids van vrienden toen ze klein waren....en dus ook tegelijk op oudere broertjes en zusjes!

Ik vind het een goed idee, ik woon een half uurtje met de trein van Frank vandaan.
En, kijk, zoiets hoeft niet bij een keer te blijven, net zoals de picknick.
Kan regelmatig, op zaterdag bijvoorbeeld.
Ik zie er wel wat in.

Kijk, en dan kan je vrienden worden, kijk, Frank, ik mag je heel erg en lijkt mij tof je te leren kennen.

Ja, Frank, it's up to you, say the 'yes' word, en het kan op 'Agenda' worden geplaatst, en het mooie is, ik kan elke zaterdag!!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 maart 2013, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:15

FRANKT627 schreef:
inderdaad visser...die lijmdinges kwamen van jou...en dan moest ik nog achter jou rijden die dag...je leek net wel James Bond...nooit eet ik meer iets Zeeuws of volg ik een Zeeuw...dat is erg slecht voor de gezondheid Boze smiley

En ik maar denken dat die rode ferrari met dat rood-witte kenteken waar je mee was binnen een half uur in Bbrabant wilde zijn.

Maar gezellig was het wèl , hè FrankT Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:23

Nou Frank, what's the answer; Yes or No?

Ja, of nee?

Dan kunnen we ff overleggen en kan het op de agenda-forum, en dan is niet meer de enige die je ziet het AH personeel...

Do You Dare?

Durf Jij, deze stap in geloof, want ja tis wel eng, kan hoeft niet....

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:23

SHANITA130 schreef:
Ja, maar hoeveel moeite doe je?

Doe je sowieso wel moeite?

Veel mannen tegenwoordig zeker de iets oudere, valt me op, en heb ik gelezen, vinden zichzelf heel wat en vinden dat vrouwen achter hun moeten aanlopen, maar ja de natuur, God, heeft het zo gemaakt; mannen zijn jagers.... Knipoog smiley

Wanneer heb je voor het laatst een mail geschreven aan een vrouw met: 'Ik vind je best leuk, heb je zin om eens ergens met me koffie te drinken' oid?

Nee, dát doen mannen niet; ze hebben een air, dat de vrouw sowieso blij mag zijn, dát ze een date met je wíllen....

Misschien onzekerheid, kan zijn...

Maar dat hoort mi niet zo.

En ook niet, wat ik hier ergens las, niet van jou, dat een man zoveel mogelijk dates af moet werken in zo een kort mogelijke tijd, om geen tijd te verspillen...

Dus kan je als vrouw zijnde ook nog es bang zijn dat je de man zijn tijd verspild....

Nee hoor, mannen horen achter de vrouw aan te lopen en dus echt niet andersom.

Tutte tutteh tutteuh, hoho wacht effe Gefrustreerde smiley kijk, en das lang geleden, heul heul lang geleden..............
Toen voor vrouwen de tijd nog stil stond, na verloop van tijd, kwam dat ras enig sinds tot leven.

Het was zo ergens half jaren ""70 begin ""80 van den vorige eeuw, zij wilden meer, en eigenlijk de zelfde rechten als de man.
Rond negentienhonderd drie en tachtig, werd dat een feit, in twee en tachtig heb ik het nog op de oude vertrouwde manier gedaan, dat hield een half jaar stand Gefrustreerde smiley en toen was er geen goed garen meer mee te spinnen.

En ik wacht nog steeds, tot in hoe verre de emancipatie ook daadwerkelijk werkt, zoals het ook daadwerkelijk zou moeten werken.
Uiteindelijk ben ik één van de weinigen die de emancipatie van de vrouw ook daadwerkelijk, in woord en daad heeft geaccepteerd Geschokte, onthutste smiley
Dus ik wacht nog steeds Huilende smiley, smiley in tranen slecht dus
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:37

http://www.youtube.com/watch?v=vY_zGwyH54s

Snel gezongen - maar wat een stem he.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 5 maart 2013, 23:29
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:45

SHANITA130 schreef:
Jaaahaa, Goed idee!

Gaan we gezellig met een groepje naar Frank zijn huis, het wordt ook lente, dus je kan buiten ook zijn.
En ja, ik hou van kinderen, voorlezen, spelen, verhalen vertellen, tekeningen maken etc. ik heb jaren opgepast op kids van vrienden toen ze klein waren....en dus ook tegelijk op oudere broertjes en zusjes!

Ik vind het een goed idee, ik woon een half uurtje met de trein van Frank vandaan.
En, kijk, zoiets hoeft niet bij een keer te blijven, net zoals de picknick.
Kan regelmatig, op zaterdag bijvoorbeeld.
Ik zie er wel wat in.

Kijk, en dan kan je vrienden worden, kijk, Frank, ik mag je heel erg en lijkt mij tof je te leren kennen.

Ja, Frank, it's up to you, say the 'yes' word, en het kan op 'Agenda' worden geplaatst, en het mooie is, ik kan elke zaterdag!!! Knipoog smiley

haha, shanita, we maken maar grapjes, hoor;
niet iedereen wordt er blij van als er internet contacten over eigen vloer komen; op neutraal terrein is dan toch weer anders dan aan huis, toch?

Frank; wat denkie ervan; elke week een horde cm-personeel over je vloertje? Lachende smiley met blinkend witte tanden
shanita doet de kinderopvang, dus die kan ook gelijk voor floske en prikkie zorgen.. Engeltje smiley ze leest hen voor, en doet spelletjes met hen;

SO JUST SAY YESSSSSSS!! Clown smiley

(we willen ook elke zaterdag een wokparty toch, shanita?)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:48

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=vY_zGwyH54s

Snel gezongen maar wat een stem he.

Thomas.

mooie jurk, ja!! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:49

http://www.youtube.com/watch?v=lpnwIO4RvaM

Vijftig jaar geleden zette Claudio Arrau de standaard hoe dit stuk muziek gespeeld moest worden en eigenlijk is het dat nog. Een van de fraaiere werken van Beethoven.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:49

..

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 5 maart 2013, 22:50
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:50

..

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 5 maart 2013, 22:56
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 22:57

HANNAH810 schreef:
mooie jurk, ja!! Engeltje smiley

Gefrustreerde smiley

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:00

THOMAS968 schreef:
Gefrustreerde smiley

Thomas

pas je op voor je hoofd, thomas??? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:02

ROADY558 schreef:
Precies. Maar daar noem je ook meteen het grote mankement.
"krijgen". Gaat het niet om "geven"??
De conclusie die ik dan trek is: Wordt er nog wel huiswerk gemaakt??

Ruim eerst je eigen zooi op voordat je er een ander mee gaat belasten, ik spreek dan ook voor mezelf. Kom eerst met jezelf en met God in het reine (en de rust), pas dan kun je weer op een ontspannen manier contacten aangaan. Veel mensen komen helaas niet tot "rust in zichzelf" en blijven altijd maar "jagen naar de volgende die hen gelukkig moeten maken".

Het is en-en.
Wij zijn naar goddelijk beeld gemaakt en God maakte ons in verlangen om liefde te delen met de mens dus ook Hij wilde ontvangen. Dat heeft Hij ook in ons gelegd. Houden van een ander kan niet zonder geven, maar roept ook om antwoord in een relatie. Dus je kan geven tot je lek bent maar als dat niet beantwoord wordt ... geeft dat op zijn minst onzekerheid.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 5 maart 2013, 23:03
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:20

effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:31

PETRA373 schreef:
effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer Lachende smiley

Jammer, tot kijk Petra en succes verder met jou, groetjes Joannie
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:33

ZEELAND736 schreef:
Kijk...das een prestatie....(en calorieën kwijt!!!)

Je mag gerust een softijsje...

Lachende smiley

(Sorry...ik laat mijn eigen gevoelens weer te veel zien Kwijlende smiley )

soft ijsje...................mmmmmmmmmmmm van mona toetje Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:40

leuk leuk leuk
ik ga helpen bij de baby's oppassen.
Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 5 maart 2013, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:56

Je moet niet afwachten!

Actie ondernemen, vrouwen mailen, vragen of ze ergens koffie met je willen drinken.
Nader kennis maken.
En niet per se voor een eventuele relatie, dat geeft veels te veel spanning, en kan iemand afschrikken en benauwen. Nee, gewoon, als 2 collega's die ff vrij hebben koffie drinken en babbelen. Ongedwongen dus. anders kan ik je op een briefje geven; dan werkt het niet.....dan zit je tegenoverelkaar een soort examen af te leggen...En tegen degene die je niet je type vind, zeg je ja, ik voel geen klik met jou.(gezakt dus).....

Terwijl je diegene helemaal niet kent, tis een momentopname...

Dan kan je vrienden maken, en van een van die vrienden daar zou je iets mee kunnen krijgen, in de loop van de tijd, maanden.

Zoist en niet anders. Knipoog smiley

S. Houdt niet van mannen die meteen denken als je een keertje lacht dat ze dan een relatie met je hebben, bij zo'n date. En zich dan ook zo gaan gedragen meteen.

==

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 6 maart 2013, 01:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 00:08

PETRA373 schreef:

Jammer Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 00:20

Quote:
ROADY558 schreef:
Precies. Maar daar noem je ook meteen het grote mankement.
"krijgen". Gaat het niet om "geven"??
De conclusie die ik dan trek is: Wordt er nog wel huiswerk gemaakt??

Ruim eerst je eigen zooi op voordat je er een ander mee gaat belasten, ik spreek dan ook voor mezelf. Kom eerst met jezelf en met God in het reine (en de rust), pas dan kun je weer op een ontspannen manier contacten aangaan. Veel mensen komen helaas niet tot "rust in zichzelf" en blijven altijd maar "jagen naar de volgende die hen gelukkig moeten maken".

Dít bedoel ik:
Quote:
Ruim eerst je eigen zooi op voordat je er een ander mee gaat belasten

Bij een kennismaking waar je mekaar wel mag, eventueel vrienden wordt, want das de basis, ja en dan weet je nog helemaal niet of het een relatie wordt.

En wat geeft het dan als je rond de 40, dan wat bagage, rommel hebt die nog moet worden opgeruimd en uitgepakt, uit je rugzak.

Niemand heeft geen rugzak op die leeftijd, en ja je kan wel wachten tot de een dit en dat heeft verwerkt, ja, dan kan je heel lang wachten....

Als het al tot een relatie komt, waar je dus eerst de stadia vriendschap moet hebben doorlopen, ja, dan vind je het niet erg de ander te helpen met het opruimen en leegmaken van zijn/haar rugzakje, want je geeft om diegene.

Dit geldt voor zowel vrienden als voor een relatie.

En dan is het wederzijds, het meehelpen van het rugzakje leeghalen en de dingen een plek geven, bij het grof vuil, of op de schoorsteenmantel.
Bij een vriendschap én bij een relatie: je hebt namelijk geen onbeschreven blad van 16 -20 jaar, en je bént het zélf ook niet....

Dus zoeken naar iemand die in zijn eentje zijn rugzakje heeft leeggemaakt en de dingen een plek heeft gegeven op de leeftijd van 30 jaar en ouder, zal je namelijk niet vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 07:11

FRANKT627 schreef:
jullie mogen mijn heg komen doen wanneer jullie zin hebben...vertel het me op tijd zodat ik die dag weg ben... Boze smiley ik had al beter niets gezegd van die heg...

en je had beter niets gezegd van de kou en van wokken en van .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5317 5318 5319 5320 5321 5322 5323 ... 6194 Volgende
Pagina 5320 van 6194