| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 22:47
|
|
|
|
Iedereen hartelijk dank voor de vele goede wensen .
Sjonge en dan te bedenken ......één klein berichtje op het forum , waartoe dat kan leiden .
Zoals Jans schreef .... de mooiste reden om cm te verlaten . Inderdaad , hoewel het best wel een beetje met gemengde gevoelens is . In al die jaren is er toch een zekere band ontstaan met verschillende personen .
Nogmaals ..... iedereen dank .
Groet , visser 278
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 22:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Bemerk jij dan ook hoe weinig je moppert??? Al hoewel ik eerlijk toe moet geven...ik heb gemakkelijke kinderen wat het eten betreft... En ik weet...als ik alleen zou zijn...ging het mis... Voor mezelf..alleen koken.. vind ik zo ongezellig... |
ja, dan ben je een tevreden smikkelaar als je zelf bepaalt wat de pot schaft...
Dankbare eters zijn een dagelijkse vreugde dat ben ik met je eens.
Mijn nageslacht is alweer ruim vier jaar geleden op eigen benen gaan staan. Eten moet je toch, dan kan je maar beter iets lekkers maken. Het was wel even wennen, hoor, en af en toe iets makkelijks is te overzien. Je hebt toch een verantwoorde maaltijd nodig dus geniet van het koken voor jezelf en varieer, houd het leuk.... biecht: ik neem ook weleens een patatje en een cheeseburger mee naar huis, hoor....of iets lekkers van La Place of van Julia's of van de ayurvedische saladebar...mmmm Tel je zegeningen, een voor een
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 22:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mannen worden knapper naarmate ze ouder worden zegt men; dus tegen die tijd ben je nog flitsender dan je nu bent, joh, gerrit!!  |
Dat geloof ik ook wel nu kan er net een kudde vliegen op mijn kop landen tegen die tijd de hele vloot van de KLM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 23:35
|
|
|
|
Verse palingworst gisteren gevangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 00:11
|
|
|
|
|
WE BLUVE GEWEUN AN JE DIENKE!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 00:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Dat geloof ik ook wel nu kan er net een kudde vliegen op mijn kop landen tegen die tijd de hele vloot van de KLM  |
Gerrit dat is een voordeel.... Ik kan namelijk niet vertellen dat de KLM nog profijt heeft van mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 00:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ze mogen al niet meer... |
Wou je beweren...dat we eerst WEL...MOCHTEN???? We hebben gewoon nooit gemogen.... Maar we wilden wel!!!
(beetje te veel woorden aan verspild he Frank!!!)
Franks wil is wet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 00:34
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Verse palingworst gisteren gevangen  |
Is het te koop??? Of mag ik het komen halen???
Voor paling doe ik veel...is alleen zo schoftig duur!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:24
|
|
|
|
Hopelijk bij de AH
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:33
|
|
|
|
...wat is palingworst nu weer? Heb ik nog nooit van gehoord...moet ik maar eens opzoeken dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:35
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | ja,je weet maar nooit he Frank,dat zou leuk voor je zijn!! Kan je veranderen van naar  |
'Waar word je nu onblij van.' Zou dat een goede topic zijn?
Ach, ik zal toch weer geen geluk hebben ...ik ben nochtans erg lief...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Iedereen hartelijk dank voor de vele goede wensen .
Sjonge en dan te bedenken ......één klein berichtje op het forum , waartoe dat kan leiden .
Zoals Jans schreef .... de mooiste reden om cm te verlaten . Inderdaad , hoewel het best wel een beetje met gemengde gevoelens is . In al die jaren is er toch een zekere band ontstaan met verschillende personen .
Nogmaals ..... iedereen dank .
Groet , visser 278 |
Komen jullie ook naar de pn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 08:13
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | zomaar een gesprek, de pijn en verdriet je zagt het aan het gelaat van deze persoon. Ik kon niet zomaar weg gaan, zoveel leed en zo hard heid van zich eigen! op gewoon op, niet meer verder kunnen! tegen de muur op, verder kon deze persoon niet meer. Zich eigen laag voelen en ook de mensen dat voelde hij ook, die soms liever om heen gingen! verdriet had deze persoon en ook vol emotie, hij kreeg zomaar een jas een winterjas, hij kon dat niet meer betalen, bittere armoe. Werd een bijzondere gesprek en eigenlijk een dankbaar gesprek!
Dan denk ik wat ben ik toch bevoorrecht en een kind van God mag zijn en dat ik op dat moment ook voor deze persoon kon zijn! of je geloof of niet, ik werd er blij ervan!Dat ik op dat moment even voor die persoon kon betekenen! |
een pracht moment om blij te van te worden dus, er even zijn een luisterend oor voor zo'n iemand , laten weten dat er mensen zijn die we om anderen geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 08:21
|
|
|
|
Ik ben blij omdat ik voor de tweede keer in mijn uppie het schip heb afgemeerd (met zachte landing), laten lossen en laden en daarna weer op de terugweg naar Veghel ben gegaan, zonder supervisie want die sliep.
Waar ik ook blij van wordt is dat ik hoop binnen één jaar tijd in 12 lessen, een beroepsopleiding (schipper grootvaarbewijs) te doen, waar zoonlief 6 jaar over heeft gedaan, om op het zelfde middelbaar niveau te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 09:18
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | De NvVE heeft eindelijk na veel leuren hun ideaal kunnen verwezenlijken. De eerste Levenseindekliniek is een feit.
Wat is de meerwaarde van deze kliniek , die zelfs een wachtlijst heeft?
Ik zal mijn eigen mening in deze vooralsnog achterwege laten.
Gaarne jullie mening |
Denk niet dat ze lang naar artsen hoeven te zoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 09:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...wat is palingworst nu weer? Heb ik nog nooit van gehoord...moet ik maar eens opzoeken dan... |
Zelfs AH heeft het hoor Frank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 09:46
|
|
|
|
In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Foktje390 51 jaar (regio0594) Bert168 44 jaar (regio0599) Ilona689 39 jaar (regio0591) Esther999 38 jaar(regio0172) Lammert452 41 jaar (regio033) Inge626 28 jaar (regio038) Astrid598 49 jaar (regio0318) Peter964 46 jaar (regio078)
Leuke club zo Gezellig ik heb er zin in! Ik heb gereserveert voor 18.30 uur! Er is een grote parkeerplaats aan de achterkant mocht het aan de zijkant vol zijn! Als er nog mensen mee willen kan dat uiterlijk opgeven t/m vrijdag middag a.s voor 17.00 uur!
Helaas door ziekte een afmelding.... Men kan zich nog steeds aanmelden hoor kan t/m morgenmiddag nog stoelen toevoegen Euh die dan bezet kunnen worden natuurlijk he
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 7 maart 2013, 09:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 09:53
|
|
|
|
|
Veel plezier...en een fijne avond...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 09:57
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Is het te koop??? Of mag ik het komen halen???
Voor paling doe ik veel...is alleen zo schoftig duur!!!
 |
Ik kan wel een relatie bemiddeling bureau op cm beginnen zonder het te weten, de ideale klik Zeeland en Frank, op ontdekkingsreis van de palingworst
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 7 maart 2013, 09:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 10:58
|
|
|
|
Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op... Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien ...maar het houd me van de straat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 11:50
|
|
|
|
Zelf ben ik niet een voorstander om over eigen dood te beslissen. Helaas heeft elk nadeel ook zijn voordeel.
Zij die een uitzichtloos bestaan hebben en geen mens om zaken mee te delen en dus danig negatief beeld hebben gekregen van de wereld en dus zelfmoord willen plegen, zouden hier hun heil kunnen gaan zoeken.
Ik denk dat men niet zomaar tot zo'n besluit komt, als men ondraaglijke pijn/jeuk heeft en ongeneeslijk ziek, mag men dan niet eerder naar de Heer en zo verlost worden, of moeten wij een diepgaand lijden hebben, waar God ook verdriet om heeft.
Ik denk as men met alleen uit "zieligheidsgevoel" de dood zoekt en daarom de kliniek bezoekt, deze heus wel naar alternatieve oplossing, voor het probleem, zal gaan verwijzen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 12:37
|
|
|
|
Ja veel plezier in veenedaal en wok ze...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 14:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik kan wel een relatie bemiddeling bureau op cm beginnen zonder het te weten, de ideale klik Zeeland en Frank, op ontdekkingsreis van de palingworst  |
JIJ??? Een relatie bemiddeling bureau
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:17
|
|
|
|
[quote=PIETER619]Zelf ben ik niet een voorstander om over eigen dood te beslissen. Helaas heeft elk nadeel ook zijn voordeel.
Zij die een uitzichtloos bestaan hebben en geen mens om zaken mee te delen en dus danig negatief beeld hebben gekregen van de wereld en dus zelfmoord willen plegen, zouden hier hun heil kunnen gaan zoeken.
Zulke klinieken zijn ze er niet om zelfmoord te plegen. Die klinieken 'helpen' mensen met bepaalde problemen maar dat kan niet als zelfmoord beschreven worden.
Zelfmoord is iets dat je zelf doet zonder hulp van anderen. Anders is het geen 'zelfmoord'.
Het is wel een kort-door-de-bocht reactie van jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:21
|
|
|
|
Ik denk as men met alleen uit "zieligheidsgevoel" de dood zoekt en daarom de kliniek bezoekt, deze heus wel naar alternatieve oplossing, voor het probleem, zal gaan verwijzen.[/quote]
Als jij een bepaald lijden beschrijft als jeuk hebben of een zieligheidsgevoel dan hoop ik van ganser harte dat jij ooit gewoon in je slaap mag sterven zonder enige vorm van lijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:49
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja veel plezier in veenedaal en wok ze...........  |
Salle we doen zonder te mokken Dus geen dit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | JIJ??? Een relatie bemiddeling bureau  |
dan komen er nooit geen relaties meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Salle we doen zonder te mokken Dus geen dit  |
Sokken!! Nokken, lokken rokken dokken blokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | dan komen er nooit geen relaties meer  |
Wrom niet ik vind het wel wat hebben, een Belg en een Zeeuwse oké een grotere spraak verwarring is er niet Maar te volgen zijn ze beiden niet dus toch een overeenkomst
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 7 maart 2013, 16:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Sokken!! Nokken, lokken rokken dokken blokken  |
euhhh Gerrit wokken met sokken en lokken naar vrouwen naar hun mooie rokken dat wordt zwaar dokken en ja ze hebben speelruimte met blokken.....................
|
|
| Naar boven |
|
|