| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 17:52
|
|
|
|
het is koud en met de uit drukking van frank ik wil zon en warmte nu  met uitdrukking van anna ja ik ben even een jankert. had ik zin aan
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 20 maart 2013, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 18:44
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | het is koud en met de uit drukking van frank ik wil zon en warmte nu  met uitdrukking van anna ja ik ben even een jankert. had ik zin aan  |
Aaaaaaaaaaa sielugggggggg maarre als het je troost! Heb het ook kkoud vandaag sneeuwde het weer heb het daar zoooooooooooo mee gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 18:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik geniet volop van de installatie van de nieuwe paus...Heel ontroerend, veelzeggend, erg christelijk...en oecumenisch... |
Fijn Frank!! Ik heb er nog maar weinig van gezien maar wat ik hoor hebben ze een goede gekozen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:29
|
|
|
|
Zelfgemaakte tomatensoep
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:31
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | het is koud en met de uit drukking van frank ik wil zon en warmte nu  met uitdrukking van anna ja ik ben even een jankert. had ik zin aan  |
JANKERT
Heerlijk op de hei gewandeld, waar was die sneeuw dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:35
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | JANKERT
Heerlijk op de hei gewandeld, waar was die sneeuw dan  |
Sneeuw???? Gelukkig niet gezien hier.......willen jullie die rommel bij je houden? Maar het is nog steeds koud......mn kacheltje brand weer lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:42
|
|
|
|
Vandaag is overal op Aarde de dag en de nacht even lang. De lente begon om kwart over zes vanmorgen. Daarmee zitten we weer in het warme en lichte gedeelte van het jaar. Ondanks dat er vannacht om twaalf uur in de Friese hoofdstad een gevoelstemperatuur was van -8,4. Koude wind inderdaad. Maar er komt een moment dat we de wamte van de Zon op onze huid voelen, de natuur tot leven komt en zich snel ontwikkelt. Nog niet zo lang geleden beleefden we een warme aprilmaand en ooit hadden we warme zomers. Het kan, het kan echt. Op 31 maart gaat de zon na achten onder, langer licht dus, nu de warmte nog.
Thomas, wandelen kan nauwelijks, laat staan zeilen, brrr.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 20 maart 2013, 19:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 19:54
|
|
|
|
|
zeker de helft van de dag hier licht sneeuw gehad. Ac, je doet er niets aan dus een glimlach opzetten en er maar weer wat van maken.Toch merk ik vooral aan mn energieniveau dat ik door mn voorraad heen ben.. het is echt tijd voor zon!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 20:43
|
|
|
|
Woensdag 20 Maart, Hosea 9: 1-9; Wie is er gek?
Hosea bijt scherp van zich af. Hij heeft zich gemengd tussen de bezoekers van een vrolijk feest. Waarschijnlijk een Loofhuttenfeest waarop het er in Israël altijd vrolijk aan toe ging. Kennelijk ook nu nog, ondanks de dreiging van oorlog en wegvoering door de Assysriërs. Men danst nog even weg, en droomt dat God als een soort Baäl het tij zal keren. Hosea verstoort het feest luidruchtig. Omdat het niet tot eer is van God, maar – zoals hij zich steeds uitdrukt – puur overspelig gedrag naar God toe. ‘Sommigen van jullie zullen naar Egypte vluchten’, schreeuwt Hosea te midden van alle vrolijkheid, ‘anderen weggevoerd naar Assyrië. Daar zal weinig te jubelen en te dansen zijn!’ ‘Man je bent gek geworden’, zeggen ze tegen hem. ‘Heb je je verstand verloren?’Anderen sturen haatmail en bedreigingen hem op weg naar huis. Ze zijn Hosea en zijn sombere woorden spuugzat. Begrijpelijk! Zouden wij deze man hebben verdragen? Kunnen wij ertegen, als het Woord van God ons pijnlijk raakt? Wat zijn onze vluchtmechanismen? Man, ben je gek. Je hebt een gedateerd godsbeeld. Voor God hoeft niemands bang te zijn. Zoiets? God laat zich niet opzijschuiven. Op de derde dag staat hij op. Nog altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 20:46
|
|
|
|
|
-When I'm sad I just sing, and then I realize my voice is worse than my problems.-
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 20:46
|
|
|
|
|
Mooie zin uit het liedje 'Birds' van Anouk: "If being myself is what I do wrong, then I would rather not be right.”
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: |  |
zo krijg je ook geen ruzies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:12
|
|
|
|
Weer niks Bi zonder vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | JANKERT
Heerlijk op de hei gewandeld, waar was die sneeuw dan  |
Zie ik zei het toch? En bedankt en nee er is geen sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:23
|
|
|
|
Dubbel
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 20 maart 2013, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:24
|
|
|
|
Dubbel
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:51
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Zie ik zei het toch? En bedankt en nee er is geen sneeuw  |
Ja ja dat hoef je niet drie keer te zeggen hoor We kenne lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 21:59
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Zelfgemaakte tomatensoep  |
...zelf opgewarmd zeker...je hebt de verpakking toch netjes in de vuilnisbak gesmeten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:12
|
|
|
|

Tjonge, ben er wel even stil van, zoveel lieve mails, chats (als ik ze tenminste kon zien of vinden ipv alleen geluid horen ), berichten in dit topic ...
Echt verwarmend.
Dank je wel allemaal.
Jol
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 20 maart 2013, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja ja dat hoef je niet drie keer te zeggen hoor We kenne lezen  |
Sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:16
|
|
|
|
Jol schreef:
Wat een zelfkennis heeft Kent toch, gezien de plek waar hij óf nog is of jaren heeft gebivakkeerd. Knipoog smiley
Dus als iemand in de gevangenis zat, ga jij er maar meteen vanuit dat dat ook terecht was. Jaja...
Laatst aangepast door
|
ROLF230
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...zelf opgewarmd zeker...je hebt de verpakking toch netjes in de vuilnisbak gesmeten... |
Tis een Nollanse vrouw Sjefke die hebben een eigen tuin, met een eigen kasje met een eigen tomaten boompje En s,morgens als het zonnetje (suggestief) gaat schijnen trekken zij hun kuit laarsjes aan, en gaan fluitend (ook suggestief) hun tomaatjes plukken om ze daarna tot pulp te koken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Weer niks Bi zonder vandaag  |
Crisis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:32
|
|
|
|
[quote=JOANNIE702]
Ach Joannie jij mag van mij gerust geloven en veronderstellen, van de goed gemutste en gezellige mensen op cm Ze zijn er wel, dat ben ik met je eens, maar helaas ook bezet, en de rest allienig en volgens mij willen die dat ook graag blijven En ik ik ga vrijdag wel naar de markt (waterput is niet meer)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tis een Nollanse vrouw Sjefke die hebben een eigen tuin, met een eigen kasje met een eigen tomaten boompje En s,morgens als het zonnetje (suggestief) gaat schijnen trekken zij hun kuit laarsjes aan, en gaan fluitend (ook suggestief) hun tomaatjes plukken om ze daarna tot pulp te koken  |
...dat zie ik anna echt niet doen hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:33
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Crisis  |
Precies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:36
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies  |
Komkommer tijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:59
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Ik wil je dag niet verpesten hoor Roady, ik laat alleen maar even zien dat dit allemaal alleen maar is zoals jij het ziet. En ach, voor mij is het een beetje dagbesteding om hier te zitten typen.  |
Jij verpest mijn dag niet beste Rolf. Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?
Niet zomaar wat roepen, mij met iemand anders vergelijken zonder zelf iets zinnigs toe te voegen.
Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 23:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Tja, het Oud Testament op grootmoeders wijze en als toetje kan je kiezen uit Psalm 51 of Psalm 119  |
Nee het was gegrilde Paulus met als toetje Johannes met een toefje slagroom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|