| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 19:47
|
|
|
|
Vanmorgen nog een paar spatjes, daarna... daar was tie dan de zon. Tegen de avond nog heet ook. Om 7 uur 35 graden bij mij achter. Maar dat gaat nu snel over zijn. In drie kwartier tijd naar 31.
Hoe warm was het bij jullie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 20:55
|
|
|
|
Zondag 14 April, Matteüs 26: 57-58; Zwijgen goud, spreken goud.
De vroegere SGP-voorman ds. H.G. Abma zei in de Tweede Kamer eens tijdens een heel emotioneel debat: ‘Wie zwijgt, heeft ontzaglijk gesproken!’ Met zwijgen zeg je soms meer dan met spreken, zeker als je jezelf moet verdedigen en de uitslag van het proces als vaststaat. Zo vergaat het ook Jezus voor de rechters die zijn joodse broeders zijn. Jezus zwijgt en gaat op geen enkele valse beschuldiging in. Toch schiet het niet op en de voorzitter wordt er bijna wanhopig van. Totdat hij Jezus op de man af vraagt: ‘Bent u nu de Messias, de Zoon van God of niet?’ Je denkt: nu zeker niets zeggen, Heer Jezus. Elke advocaat zou je nu laten zeggen: ‘No comment!’ Geen commentaar! Maar juist hier doorbreekt Jezus ineens zijn zwijgen. Met een korte reactie: ‘U zegt het!’ Oftewel: zo is het! Had Hij op dat ene moment maar gezwegen, denk je onwillekeurig. Dan had Hij zich er nog uit kunnen redden. Klopt! Maar dan had Hij ons niet voor God kunnen redden. Hij zweeg puur om ons. En Hij sprak puur om ons.
Om het woord van godlijk recht dat Gij tot uw rechters zegt, zelfs hebt Ge uw geding beslecht, - Kyrie eleison.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:02
|
|
|
|
| ANNEMARIE415 schreef: | | Ahhhh wat jammer...ik wil het anders wel van je overnemen en kijken of er de komende tijd nog nieuwe mensen bij komen... |
Dat mag maar ik weet niet of ikzelf kom... Misschien gewoon een nieuw topic openen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:04
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Vanmorgen nog een paar spatjes, daarna... daar was tie dan de zon. Tegen de avond nog heet ook. Om 7 uur 35 graden bij mij achter. Maar dat gaat nu snel over zijn. In drie kwartier tijd naar 31.
Hoe warm was het bij jullie? |
Kan dah nouuuuu hier kwam die er pas tegen half vijf echt door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:06
|
|
|
|
21.00 Nog maar 20 graden buiten. Brr... Ga de verwarming binnen maar weer hoger zetten.
Of zal ik eerst maar een vest proberen? Anders kan ik niet doorgaan die te verslijten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kan dah nouuuuu hier kwam die er pas tegen half vijf echt door  |
Echt? Toen ik om half twee vanmiddag thuis kwam, was het al flink warm. Zo groot is Nederland toch ook weer niet, zou je denken. Ben er overigens niet zo lang in geweest. 't Was erg fel en voelde na een kwartiertje m'n huid al prikken. Tegen de avond wel nog even.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | 'Heb geen mail gehad alleen las ik het hier maar had nog even niet gereageerd sorry.
Ik trek het hele etentje in, door diverse afmeldingen en geen nieuwe aanmeldingen, en doordat ik zelf denk ik even mijn abbo volgende week niet verleng..
Dus hierbij het wokuitje gaat niet door!!! |
Is goed hoor Erika, en net wat jezelf al aan geeft nieuwe topic! Mijn naam mag ook eraf, andere plannen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:38
|
|
|
|
|
Ach het gaat erom hoe de Heer je ziet. Boeien wat een ander denkt en waarschijnlijk valt het wel mee ook en zo niet, sja, jammer dan, who cares? Ben er makkelijk in geworden hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:47
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | We denken wel aan jou in ons hartje.............  |
en dan peuzelen we alle lekkers, (onder het denken door) lekker ZELF op, zeeland...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 21:50
|
|
|
|
|
Geweldig. De voorganger heeft goed voor me gebeden en het was een goede les.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:05
|
|
|
|
Dames,
In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...
iFan
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 14 april 2013, 22:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:20
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | btw, tot die tijd kun je programma's beter weghalen met Revo-uninstaller, die doet dat grondiger dan windows zelf a |
Bedankt voor je tip.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:25
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Dames,
In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...
iFan |
Lijkt mij eindeloos!!!!!
Bestaan zulke mannen echt nog Wauw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:47
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | en dan peuzelen we alle lekkers, (onder het denken door) lekker ZELF op, zeeland...........  |
Willem(en alle anderen)...het is je van harte gegund....
(as je dan nog maar ff amme denkt)
Ik heb dinsdag mijn eigen feestje....zing je nog even voor me???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:50
|
|
|
|
Ja,..niet zo nieuwsgierig;))
Het is toch niet gek,dat je naar de zon verlangen kan, enne..wat doet de zon die hopend straks weer volop schijnt bij jou? Zeker is dat mensen vaak met zon zin krijgen in van alles mensen raken met elkaar sneller in contact.. Er wordt ook meer gedroomd .. denk je niet?:).. Dat is een goed verlangen..koester dit..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 14 april 2013, 23:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:51
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | | Echt? Toen ik om half twee vanmiddag thuis kwam, was het al flink warm. Zo groot is Nederland toch ook weer niet, zou je denken. Ben er overigens niet zo lang in geweest. 't Was erg fel en voelde na een kwartiertje m'n huid al prikken. Tegen de avond wel nog even. |
Klopt helemaal Mamy...maar ja we zitten in diezelfde mooie regio he!!! Ook ik ben naar binnen gegaan...zo fel....
Morgen naar Walcheren....de zee en de duinen opzoeken...met ook hopelijk de zon!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:21
|
|
|
|
ha ha, dacht effe dat je verliefd was,de titel van het topic lezend. dacht oehhh romantisch gedicht, maar gaat over de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:22
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha, dacht effe dat je verliefd was,de titel van het topic lezend. dacht oehhh romantisch gedicht, maar gaat over de zon  |
Doel bereikt:)))...................
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 14 april 2013, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:24
|
|
|
|
iFan |
een man die eindeloos riddert Zou hij dat niet doen, omdat hij weinig eigenwaarde heeft en denkt als ik veel ridder word me liefde wel beantwoord Of ben ik nou te nuchter beetje ridderen is wel leuk, beter ridderigge man dan scheterigge man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:26
|
|
|
|
|
Bestaan die dan? hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:28
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Doel bereikt:)))...................  |
hoe moet ik nu gaan slapen na dat ik zo,n tekst heb gelezen eerst lees ik, ik droom over jou.. en jou warmte en denk dan lees ik over mannen die ridders zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:30
|
|
|
|
| COBY648 schreef: | | Bestaan die dan? hahaha |
nee, scheterigge wel om even bij de nuchtere werkelijkheid te blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:31
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hoe moet ik nu gaan slapen na dat ik zo,n tekst heb gelezen eerst lees ik, ik droom over jou.. en jou warmte en denk dan lees ik over mannen die ridders zijn  |
Gewoon een nachtheetje..dan ben je weg voor je het weet:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:34
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Gewoon een nachtheetje..dan ben je weg voor je het weet:) |
en dan zeker dromen over een ridder die me een gedicht voorleest. zucht en morgen wakker worden en denken duh, maandag, en alles was maar een droom je word bedankt hoor en nee ik ga niet savonds om half twaalf zoeken in een woordenboek wat nachtheetje betekent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | en dan zeker dromen over een ridder die me een gedicht voorleest. zucht en morgen wakker worden en denken duh, maandag, en alles was maar een droom je word bedankt hoor en nee ik ga niet savonds om half twaalf zoeken in een woordenboek wat nachtheetje betekent  |
Begin bij de N te zoeken Nou fantasie genoeg,dat hoor ik wel.. Vergeet je laarzen straks niet uit te doen nee,we blijven netjes....
ciao
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:47
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Begin bij de N te zoeken Nou fantasie genoeg,dat hoor ik wel.. Vergeet je laarzen straks niet uit te doen nee,we blijven netjes....
ciao |
de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:51
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al  |
Klopt helemaal Morgen zal alles anders zijn..
ook me verkoudheid hoop ik:)................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:56
|
|
|
|
iFan |
De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!
Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:59
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Vanmorgen nog een paar spatjes, daarna... daar was tie dan de zon. Tegen de avond nog heet ook. Om 7 uur 35 graden bij mij achter. Maar dat gaat nu snel over zijn. In drie kwartier tijd naar 31.
Hoe warm was het bij jullie? |
Hier was het de hele dag somber,winderig en bewolkt met nu en dan een spatje regen,tegen 7 uur kwam de zon nog even door.........de 20 graden hebben we hier niet gehaald
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 00:14
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hier was het de hele dag somber,winderig en bewolkt met nu en dan een spatje regen,tegen 7 uur kwam de zon nog even door.........de 20 graden hebben we hier niet gehaald  |
Nah..... wij hebben de zon hier tussen de middag en later in de middag echt wel gezien anders.....
|
|
| Naar boven |
|
|