| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:08
|
|
|
|
Boulevard van Scheveningen bijna af.... Grote aanpak aan nieuw structuur, Voor mij die als kind aan het strand opgroeide..n'beetje pijn... maar toch zijn er vele praktische mogelijkheden bij gekomen
Kortom,de moeite waard,om is uit te waaien hier!
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 18 april 2013, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | en dat in de lente op de heide.... of dat wel goed gaat allemaal  |
zolang ze blijven praten:)))))...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:15
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Als ze lacht op het verkeerde moment:) |
yeahhh dan ben ik nog best wel aantrekkelijk, want daar ben ik een kei in. lol en volgens mij is dit een waarheid, wat is het aantrekkelijkste, iemands lach
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:18
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | zolang ze blijven praten:)))))... |
nee joh dat gaat uit de hand lopen , holbewoners doen barbaarse oerinstinct dingen. eerst doet hij iets barbaars en dan gaat hij vlees eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:20
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | yeahhh dan ben ik nog best wel aantrekkelijk, want daar ben ik een kei in. lol en volgens mij is dit een waarheid, wat is het aantrekkelijkste, iemands lach  |
nOu..het aantrekkelijkste misschien niet voor iedereen Maar wanneer... en de manier waarop denk wel dat het mee kan werken aan...
ja aan wat?..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:21
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | nOu..het aantrekkelijkste misschien niet voor iedereen Maar wanneer... en de manier waarop denk wel dat het mee kan werken aan...
ja aan wat?..  |
na ja zeg, eerst schrijf je dat dat woest aantrekkelijk is aan een vrouw en dan krabbel je terug. Was ik net blij ik een aantrekkelijke eigenschap had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:25
|
|
|
|
[quote=PETRA373]na ja zeg, eerst schrijf je dat dat woest aantrekkelijk is aan een vrouw en dan krabbel je terug. Was ik net blij ik een aantrekkelijke eigenschap had [/quot
Dat zal je ook zeker hebben. Maar lachen op het verkeerde moment,bedoelde ik iets anders mee, En is moeilijk uit te leggen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:28
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | nee joh dat gaat uit de hand lopen , holbewoners doen barbaarse oerinstinct dingen. eerst doet hij iets barbaars en dan gaat hij vlees eten. |
Nou,die holbewoners gaan ook met de tijd mee..geloof me Zal best meevallen allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:32
|
|
|
|
[quote=HEIDE936]
ik zeg niks meer. ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:47
|
|
|
|
| NICOLLE231 schreef: | ik heb een later abbonnement dus reageer later.ik hoop dat deze rubriek nog gelezen wordt?. ik voel me niet passen bij, de meesten die ouder zijn en rond mijn leeftijd; ik heb echt !! minstens 15 jaren stilgestaan. dat is ook in mijn wensen zo.Huis boompje kind(eren). ik zie sommige als mijn vader.Haha. maar eigenlijk is het niet leuk.
maar er is echt wel wat mogelijk.want er zijn genoeg stellen ja juist zij die veel in leeftijd van elkaar verschillen, die gelukkig zijn.
en die match-kriteria slaan helemaal de plank mis |
alstkliktdanklikthet...............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 01:08
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Een beetje laat maar ik ben er ook weer bij, en ik sleep Qsje ook mee uit Amersfoort.
En ik heb nog steeds een zak houtskool in de auto leggen voor de liefhebber.  |
bleu kwam ook mee, toch, harald? vanwege verhuizings-activiteiten heb ik hen vergeten toe te voegen; sorry for that!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 01:12
|
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 (OV ) (met gehaktbal en frikandel) lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 34 jaar carry445, 34 jaar, regio 0512 dochter van mar907, 19(?) jaar carla, kennis van jan 5nogwat, regio 0172?
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter619, 57 jaar, regio 0514, joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 jona007, 21 jaar, regio 0596 Onbekende gast van Lies , ??? jaar, regio ??? jan5nogwat..............ex lid, ruim 50 jaar, regio 0172 bleu, ex lid
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter619 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - harald -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - pieter 619 - -
hannah heeft er zin in jullie allemaal weer te zien zaterdag!
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op vrijdag 19 april 2013, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 08:38
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.
Enfin ontopic:
kreet van d e week:
heb je naaste lief als jezelf |
Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:14
|
|
|
|
HAHA..
moet ik als kannibaal even op treden:))
nee,ben behoorlijk tam inmiddels
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 19 april 2013, 09:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:26
|
|
|
|
De party tent mag thuisblijven het wordt helemaal geen druilirig weer Misschien kan iemand een windscherm meenemen zodat de temperatuur daar achter wat hoger wordt. Is wel lekker om te zitten Hannah ik heb er ook zin in om jou en de anderen trouwens ook te zien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde? |
Goh dankje voor de info. natuurlijjk wist ik niet waar tanzania ligt enzo. vraag me alleen af, waar ligt in godsnaam china 
Wat kun je toch veel leren van cm.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 19 april 2013, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:35
|
|
|
|
Eer er iets van mij begon te leven Stond alles in uw boek geschreven
Mooie zinnen maar om het te geloven, en te beleven...
God leert vaker;iets te geven..in de weg van het te beleven Dan dat ik een briefje ziet vallen uit de hemel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:50
|
|
|
|
2 schilders zijn bij een dame in huis bezig..
Opeens zegt de ene schilder,he'..heb jij mijn pakje shag ergens gezien, NEEH?...zegt de ander?!.. En tegelijker tijd,kijken ze naar de bobbel daar achter het behang?!!...
Sst....koop wel nieuw pakje
Komt de dame thuis..die na een half uur zegt en vraagt aan de schilders ZOOHH..dat wordt mooi!!
Maar hebben jullie mijn marmotje gezien.??
De schilders kijken elkaar aan ........
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 19 april 2013, 10:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:54
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 (OV ) Jilly en Lobke) lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 (wilde dame) trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 34 jaar carry445, 34 jaar, regio 0512 dochter van mar907, 19(?) jaar carla, kennis van jan 5nogwat, regio 0172? zus van mar907?
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter619, 57 jaar, regio 0514, joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 jona007, 21 jaar, regio 0596 Onbekende gast van Lies , ??? jaar, regio ??? jan5nogwat..............ex lid, ruim 50 jaar, regio 0172 bleu, ex lid
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter619 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - harald -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - pieter 619 - -
hannah heeft er zin in jullie allemaal weer te zien zaterdag! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:33
|
|
|
|
Koffertje uitgepakt...straks wasmachine aan...ben weer thuis...
Meteen maar de verwarming aan...17 graden binnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:34
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Koffertje uitgepakt...straks wasmachine aan...ben weer thuis...
Meteen maar de verwarming aan...17 graden binnen...  |
het is zo weer warm zeeland en thuis komen is toch ook leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:35
|
|
|
|
Mooi getuigenis Petra
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op vrijdag 19 april 2013, 15:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:40
|
|
|
|
|
Iedereen een fijne dag morgen...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:43
|
|
|
|
ach daten, ik geef het op denk ik, stuurt me een man vandaag 1 mail, en dan stuur je antwoord terug en verwacht hij meteen dat je met hem gaat date. duh alsof het een hobbie is, effe met iedereen daten die je mailt. Na die p.n komt altijd wat tussen bij mij, 2 vrienden zouden met me mee gaan, kennen allebei weer niet en nee ga echt niet effe vanaf station na het bos lopen en in me eentje tegenover exdate staan. En natuurlijk heb ik een zwak voor een man en niet andersom Plaats een foto en krijg debieligge reacties. ik geef het op, ga me op andere dingen richten en proberen te accepteren ik denk ik alleen blijf voorlopig. gelukkig heb ik een piano
ha ha iedereen succes met daten en vinden wat je zoekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:43
|
|
|
|
hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:18
|
|
|
|
Beseffend....waar deze korte vakantie...al niet goed voor is geweest.... Wat een heerlijke dagen...van liefde eensgezindheid...saamhorigheid...heel veel gelachen....maar ook gehuild....
En dat ik mijn 3 kanjers al weer mis!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:29
|
|
|
|
Voor de zekerheid een paar dekkleden mee, kunnen we eventueel tussen de bomen knopen., maar als ik weersverwachtingen zo zie van KNMI en Meteo Tuitjehorn, krijgen we een pracht dag.
Vol verwachting klopt mijn hart, wie de speklap of wat dan ook, met zijn mes en vork tart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:30
|
|
|
|
He petra naar het bos lopen hoeft niet hoor Kom maar deze kant op (Barneveld) Ik word hier opgepikt en er is nog plaats in de auto.
@Roelande die daten met iedereman die ze mailt wel een hele leuke hobby vind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:30
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Voor de zekerheid een paar dekkleden mee, kunnen we eventueel tussen de bomen knopen., maar als ik weersverwachtingen zo zie van KNMI en Meteo Tuitjehorn, krijgen we een pracht dag.
Vol verwachting klopt mijn hart, wie de speklap of wat dan ook, met zijn mes en vork tart. |
Was jij niet een kei...in tentjes bouwen?????
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |