ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5419 5420 5421 5422 5423 5424 5425 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:03

ROELANDE345 schreef:
Je vraagt wel veel hoor van zo"n klein hondje
Als wij je al niet eens herkennen van je profielfoto...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zag ik dan jonger uit of juist ouder........ Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:04

ANNA415 schreef:
De mannen hadden er geen moeite mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die hebben thuis goed er op gestudeerd............ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:06

JOANNIE702 schreef:
Knappe duiven......

Lachende smiley

Heerlijk eindje gefietst, hondjes voorin, lobke die genoot en jilly strak tegen haar aan! Ging goed zo,
Ik heb de mensen afgebeld, ik ben gewoon verliefd op de dametje! En jilly ook.
Dus lobke blijf.

Als ik ooit een vriendje ontmoet dan heeft hij 3 dames Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:07

HEIDE936 schreef:
Een vriend zegt tegen zijn vriendin.. he' van af nu wil ik zelf bepalen wanneer ik;
- stofzuigt
- afwast
- de was opvouwt
- de stoep aan veegt
- strijkt
- boodschappen doet
- ramen zeemt
- lakens uitdeelt

Ik ben maar weg gegaan,zoiets verdeel je toch?
Al ist om de harmonie:)

Wel een slimme vriend

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op maandag 22 april 2013, 08:11
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:15

Dat ik nu heerlijk bed in mag om te slapen.........knuffffff Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 23:40

ANNA415 schreef:
En bij de Mac een salade genomen...? Knipoog smiley

Helaas!, geen salade met suiker
2 lekkere big tasty's
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 00:13

HEIDE936 schreef:
Ik hang mijn was aan de lijnen op balkon,
Maar soms valt er wel is iets naar beneden.
En hangt het aan de lijn van de buurvrouw.
Dan kan ik vragen of we woning ruil kunnen doen,
Maar dan hangt straks iets van haar bij mij.
Ach ja..je woont in de stad ofniet:)

Wat lastig nou, dat wasgoed niet omgekeerd van beneden naar boven wil terugvallen dan.........
Hm..... is er al een uitvinding op dat vlak gedaan?

Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op woensdag 24 april 2013, 12:30
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 06:36

PETRA373 schreef:
Goede vraag willemijn, ik ben gaan geloven omdat god antwoordde toen ik dacht ik kan niet meer, ben moe van het vechten om te overleven.
Het heeft wel drie jaar geduurd voordat genezing kwam, ondertussen ging ook nog me kleindochtertje dood.
Die vraag is me vaak gesteld in die tijd.
En nog wel es komen sommige met die vraag op me af. ja , ik blijf bij me geloof denk ik altijd wel, tenminste tot nu toe.
Ook ik denk wel es, zal ik bij me geloof blijven bv als ik en me kinderen vervolgd worden om Jezus naam, zoals in sommige landen gebeurt? of wel wie weet wat ik nog mee ga maken in het leven. Dus 100 procent kan ik niet ja zeggen, maar denk het wel, tot nu toe wel, ondanks ook tegenslagen in de jaren dat ik geloof.
En bv genezingen, sommige mensen worden genezen, de meeste niet, (zoals me kleindochtertje) toch geloof ik.
Nou maakte ik daarbij wel een mooi wonder mee, zou ik ook nog geloven als dat niet was gebeurt?
ik kan er geen eerlijk antwoord opgeven van ja. ik weet het niet. Misschien was ik dan wel afgehaakt later als god dat wonder niet had gedaan. want ergste voor mij in me leven was de dood van haar, zo klein.
Maar ik denk van niet.ik denk dat ik altijd wel bij me geloof blijf.

Mooi...
En dan denk ik even aan wat ik elke zondag in de kerk vroeger hoorde:
"Die niet laat varen het werk van Zijn handen..." ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 06:39

LEANNE226 schreef:
Tot nu toe uit je alleen loze kreten die bovendien bijzonder kwetsend kunnen zijn.
In je Bijbel kun je voldoende teksten vinden die je stellingen onderuit halen.

Ja... en ik wacht ook nog steeds op een (((concreet))) antwoord.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 06:41

SOLO606 schreef:
Klopt en je wordt opengedaan, bidt en je zult ontvangen, alleen bid niet een eigen consumptiegebed, dat wordt niet ontvankelijk verklaard door de Vader en de Zoon..

Wat een nonsens trouwens, God is niet te groot om onze kleinste wensen aan te horen. "Opent uwe mond, eist van Mij vrijmoedig" was het toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 06:45

SOLO606 schreef:
Klopt en je wordt opengedaan, bidt en je zult ontvangen, alleen bid niet een eigen consumptiegebed, dat wordt niet ontvankelijk verklaard door de Vader en de Zoon..

Ach ik ken iemand die voor een auto heeft gebeden en er 2 kreeg...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 06:47

Vandaag zijn alle scholen van het voortgezet onderwijs en de MBO opleidingen dicht in onze stad vanwege dreiging schietgevaar (hoezo alleen die scholen? HBO is er ook nog).
http://i.imgur.com/vsKDjoZ.jpg
Wat een bizar nieuws op de vroege ochtend.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 22 april 2013, 06:52
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 07:58

JOL252 schreef:
Vandaag zijn alle scholen van het voortgezet onderwijs en de MBO opleidingen dicht in onze stad vanwege dreiging schietgevaar (hoezo alleen die scholen? HBO is er ook nog).

Vreselijk...!!!
Bovendien angstig...
Waar zijn we nog veilig....
Het kan ook hier gebeuren ....
Maar hopen dat het allemaal niet waar is...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 08:41

ZEELAND736 schreef:
Vreselijk...!!!
Bovendien angstig...
Waar zijn we nog veilig....
Het kan ook hier gebeuren ....
Maar hopen dat het allemaal niet waar is...

Heel apart sfeertje... al fietsend naar mijn werk zag ik patrouillerende politie bij de scholen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 09:41

Kan je een hele lijst geven van dingen, waar ik om gebeden heb en die ik gekregen heb; jassen, laarzen, bankstel vakantie, wasmachine, geld om een rekening te betalen. zo kan ik nog wel even doorgaan. Vaak tot in detail wat ik gevraagd had. Dus hoezo geen comsumtiegebed? Maar wat bedoel je daar precies mee met een comsumptiegebed.Ook heb ik wel eens iets gekregen voor dat ik gebeden heb. Gek? Wel nee. Onze Hemelse Vader weet wat we nodig hebben hoor.
Heb ook dingen niet gekregen die ik wel gevraagd had. Ging er gewoon van uit dat ik dat dus niet nodig had. Of dat het beter voor me was dat ik dat niet kreeg op dat moment

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 22 april 2013, 09:43
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:10

JOL252 schreef:

Nog meer bizar vind ik het dat mensen bedenken om in scholen te gaan schieten, of erger nog, dit misschien wel als grapje de wereld inbrengen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:13

JOL252 schreef:
Mooi...
En dan denk ik even aan wat ik elke zondag in de kerk vroeger hoorde:
"Die niet laat varen het werk van Zijn handen..." ...

Dat is waar Jol maar waar ik op doelde dat op dit en andere topics alleen van die wonder verhalen staan......en dat de realiteit soms zo anders is......
God lijkt dan iemand die alle wensen vervult, is het niet juist anders? God vervult niet al onze wensen maar wel al zijn beloften? En daar lees ik niets van terug.......en is dat niet veel belangrijker?
Ik vind de term consumptiegebed dan ook wel een goede term, kende hem niet. God is Sinterklaas niet he? Je maakt een wensenlijstje en Hij voorziet....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 22 april 2013, 10:28
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:28

HARALD940 schreef:
Helaas!, geen salade met suiker
2 lekkere big tasty's

Tsssss we hebben zaterdag gefaald in onze opvoeding dus Huilende smiley, smiley in tranen
Typische hopeloos gevalletjes dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:32

Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen!
Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen Knipoog smiley

Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:40

ERIKA129 schreef:
Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen Knipoog smiley

Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me Knipoog smiley

Ook al meen je het niet...ook niet zeggen...
Zou het rustiger worden als je weg bent???
Maar in ieder geval...alle goeds...ook jij komt weer terug...
Weet ik zeker....
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:53

WILLEMIJN232 schreef:
Dat is waar Jol maar waar ik op doelde dat op dit en andere topics alleen van die wonder verhalen staan......en dat de realiteit soms zo anders is......
God lijkt dan iemand die alle wensen vervult, is het niet juist anders? God vervult niet al onze wensen maar wel al zijn beloften? En daar lees ik niets van terug.......en is dat niet veel belangrijker?
Ik vind de term consumptiegebed dan ook wel een goede term, kende hem niet. God is Sinterklaas niet he? Je maakt een wensenlijstje en Hij voorziet....

Nee klopt, dat is ook niet mijn ervaring, Hij is inderdaad Sinterklaas niet (en weet je, gelukkig maar. Ons geloof zou een stuk meer afkalven denk ik en God minder in intieme relatie kennen als je steeds maar op je wensen/wenken wordt bediend). De realiteit is een heel stuk rauwer en in de meeste gevallen gebeurt het wonder waar je om bidt niet. Neemt niet weg dat we ons hart voor Hem kunnen uitstorten... en dat Hij er altijd zijn zal dwars door alle omstandigheden.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 22 april 2013, 10:55
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 10:56

JOL252 schreef:
Nee klopt, dat is ook niet mijn ervaring, Hij is inderdaad Sinterklaas niet (en weet je, gelukkig maar. Ons geloof zou een stuk meer afkalven denk ik en God minder in intieme relatie kennen als je steeds maar op je wensen/wenken wordt bediend). De realiteit is een heel stuk rauwer en in de meeste gevallen gebeurt het wonder waar je om bidt niet. Neemt niet weg dat we ons hart voor Hem kunnen uitstorten... en dat Hij er altijd zijn zal dwars door alle omstandigheden.

Maar dat is een ander verhaal he? Dat geloof ik ook...waar ik meer moeite mee heb zijn al die wonder verhalen en wensen vervullende gebeden.....
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 11:03

ERIKA129 schreef:

Jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt jammer Huilende smiley, smiley in tranen

En wie zegt dat we rust van jou willen hebben? Boze smiley Nou ja, je mag wel even vakantie. Tot volgende maand dus. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 12:05

Wat vreselijk, Jol!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley
Hopelijk vinden ze gauw degene die het bericht gepost heeft.
Sjonge.
Hopelijk blijft het bij zo'n enkel bericht, en gaat er niet iemand werkelijk tot dergelijke moordacties over.

En wat een impact kan zo'n bericht ook hebben, overigens.
1 gestoord iemand achter een pc op een zolderkamer, en dan vervolgens een enorme onrust onder een hele grote groep mensen, die niet weten waar ze aan toe is/zijn.
Helaas zijn er ook gekken die werkelijk daad bij het woord voegden, en dat moet natuurlijk voorkomen worden. Maar het is toch wel wat! Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 12:11

We gaan je missen, Erika.
Alle goeds voor nu en de toekomst toegewenst, en graag nog weer eens tot CM's!!
Naar boven

Auteur Bericht
COBY648

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 13:03

Doei Erika,
Ik verleng mijn gratis abonnement ook niet.
Ben erachter gekomen dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, maar dit forum vond ik heel leuk.

Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 22 april 2013, 16:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 13:06

STEENTJE178 schreef:
Wat vreselijk, Jol!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley
Hopelijk vinden ze gauw degene die het bericht gepost heeft.
Sjonge.
Hopelijk blijft het bij zo'n enkel bericht, en gaat er niet iemand werkelijk tot dergelijke moordacties over.

En wat een impact kan zo'n bericht ook hebben, overigens.
1 gestoord iemand achter een pc op een zolderkamer, en dan vervolgens een enorme onrust onder een hele grote groep mensen, die niet weten waar ze aan toe is/zijn.
Helaas zijn er ook gekken die werkelijk daad bij het woord voegden, en dat moet natuurlijk voorkomen worden. Maar het is toch wel wat! Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley

Ja zeker weten. Ze hebben nu geloof ik iemand in de peiling en er is nog een "grapjas" die ergens een speelgoedpistool heeft neergelegd in een school nabij Leiden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 14:27

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dat is een ander verhaal he? Dat geloof ik ook...waar ik meer moeite mee heb zijn al die wonder verhalen en wensen vervullende gebeden.....

kan ik me goed voorstellen, zelfs ik denk wel es eh wat gebeurt er allemaal, kom net van het water af, na de boulevard geweest, en zat nog te denken, geweldig, ja god genas me, dankzij hem zit ik hier, maar veel mensen bidden en worden niet genezen. Ik ontvang wel es genezing, ga rustig met koorts na de kerk en terwijl ik daar zit genees ik.
Soms ook niet. ik denk niet meer warom, maar denk alles zou me later wel duidelijk worden. En schuil dan maar bij god, in me moeite om ziek toch nog alle dingen te doen die ik moet doen.
De heilige geest, gods geest is een trooster, het griekse woord voor heilige geest is trooster, en dan denk ik aan die drie jaar, ik bad en me gebed niet werd verhoord, toen schuilde ik bij god.
Ook al begrijpen we niet het waarom, toch kun je er niet omheen, dat soms mensen genezen worden , van allerlei ziektes
Kijk bv na de grote samenkomsten die in afrika wel es zijn, daarna liggen de krukken op een berg, lopen mensen genezen na huis, hoeveel lopen er niet genezen na huis?
komt het door gebed ofzo, nee denk ik niet. Dingen die we niet begrijpen.
net zo als dat paulus uit de gevangenis werd bevrijd, maar jacobus werd onthoofd toch in de gevangenis en reken maar dat de disipelen ook voor hem hadden gebeden na de bevrijding van paulus en hebben gedacht, waarom?

ik denk dat het doel van toen jezus op aarde was, de mensen te leren, de deur open te zetten voor de hemel voor ze, hun zonden op te nemen en dat zieken genezen een tweede plaats had, dat deed hij omdat mensen door de krachten gingen geloven, en zeker keken de mensen denk ik vooral na de wonderen,
maar wat leerde jezus, dat het belangrijker was dat je zonden worden vergeven, je via jezus door de deur kan na de hemel.

denk ik... mijn gedachten erover. of het echt zo is Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 14:30

en ik zie hem niet als sinterklaas, eerder als een veilige levensverzekering, hoe de omstandigheden ook zijn, jezus gaat met je mee
betere verzekering kun je niet afsluiten in het leven
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 14:33

nog mooier is:

de zon op je huid
de schittering van het water
het geklots van de golven
en jij in de zon erbij

Lachende smiley yeahhhh petra heel blij met eindelijk de lente en geniet van het mooie weer en de zon, wind en water Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5419 5420 5421 5422 5423 5424 5425 ... 6194 Volgende
Pagina 5422 van 6194