| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:45
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ik lig in een deuk om jou.. ik zal halve kaarsjes gebruiken,die snel uit zijn..
oh,die stond niet bij de tips
Nou ik vindt dik opgemaakt prachtig zolang er geen man onder zit. |
beter houd je dan de volgende ochtend de gordijnen dicht en de lamp uit, want onder die dikke laag make up kan nog wel es een teleurstelling zitten. petra die puur natuur is, biologisch, zonder make up door het leven gaat,en altijd veel jonger word geschat. tja zonder make up he..... en je eet wel biologische banenen....maar houd van vrouwen die gemalen kippestront of zo met een kleurtje tot hun nek hebben ingesmeerd
en misschien draagt ze ook wel een pruik.... oke houd jij maar romantische avondjes onder een heel felle spaarlamp van 100 watt, dat je goed kan zien hoe ze echt is en tja als het een man is...... jee nou kan ik de eerste paar keer niet meer normaal denken hoor met kopen met spaarlamp, beter had je inderdaad niks geschreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:48
|
|
|
|
haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische  |
dankje voor de gouden tip Ik ga gewoon na een lampenwinkel, spreek een knappe man aan om advies en nodig hem meteen uit voor romantisch avondje onder de spaarlamp.
een groene lamp moet je natuurlijk gebruiken bij een man die bezig is met biologisch eten en milieu enzo alleen tja, een man met groen schijnsel om zijn hoofd
alleen waneer is eht moment daar om een blauwe lamp te gebruiken? de rode is duidelijk, daar ga je met mel gibson onder zitten maar die blauwe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 19:16
|
|
|
|
Van het geweldige spaarlampje ga ik naar iets heel anders. En, licht hopelijk niet zo gevoelig
Dit; Waarom je onder het afwassen samen.. Ja tegenwoordig allemaal vaatwassers denk ik?
Maar vaak wanneer je samen staat af te wassen.. Ontstaan vaak de meest interessante onderwerpen,
Zelf heb ik ook een idee waarom dit gebeurd.. Maar eerst jullie antwoordt?
(Het is niet zozeer op dit huidige moment gericht wel te verstaan. Maar,bedoelt wordt..hebt jij dit ook ervaren op een van de tijdstippen in je leven?)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 19:40
|
|
|
|
Vanochtend koffie gedronken bij een vriendin, heerlijk genoten van het buiten in de zon zitten, maar helaas wel flink verbrand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:00
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Van het geweldige spaarlampje ga ik naar iets heel anders. En, licht hopelijk niet zo gevoelig
Dit; Waarom je onder het afwassen samen.. Ja tegenwoordig allemaal vaatwassers denk ik?
Maar vaak wanneer je samen staat af te wassen.. Ontstaan vaak de meest interessante onderwerpen,
Zelf heb ik ook een idee waarom dit gebeurd.. Maar eerst jullie antwoordt?
(Het is niet zozeer op dit huidige moment gericht wel te verstaan. Maar,bedoelt wordt..hebt jij dit ook ervaren op een van de tijdstippen in je leven?) |
ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:08
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha |
Die blauwe lamp is dat je goed het verschil kan zien, wanneer je er een gele lamp naast houdt?
Tenmiste..dat denk ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:24
|
|
|
|
End gefietst, nu slaperig ik doe mijn best mijn ogen open te houden.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:46
|
|
|
|
Als ik mij niet vergis, is het van Corrie ten Boom
Maar een mooi gedicht om hier te lezen en te zien
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 24 april 2013, 20:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:49
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | Als het kalf verdronken is. Dan is de koe verdrietig |
Ja...kan ik me heeeel goed voorstellen!!!

En voor die put dicht gooien...is het nu toch te laat!!! Alhoewel...alstie meer kalfjes heeft ...kan het toch nog nuttig zijn...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 24 april 2013, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:54
|
|
|
|
Ontroerend....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 21:07
|
|
|
|
Woensdag 24 April, Mattheüs 28: 1-10; Je hebt de groeten van Jezus.
Het eerste woord dat we van Jezus zelf na zijn opstanding horen, lijkt maar een simpel woord, gezegd bij het hek van het kerkhof van Josef van Arimathea of een stukje verder op het pad richting Jeruzalem. Twee vrouwen rennen haastig het hek door naar buiten. Ineens staat Jezus voor hen. Ze staan meteen stil. En het eerste wat Jezus tegen hen zegt is: ‘Wees gegroet!’ Ik zie Jezus zijn hand als vanzelf zegenend erbij opsteken. Op zich gaat het hier om een heel alledaags woord en gebaar. Maar soms kan een groet je veel doen. Een ansichtkaart met de met de simpele woorden ‘de groeten van…’ kan ontzettend veel voor je betekenen. ‘Hij heeft me gezien en me zelfs gegroet’, zei een meisje uit havo 4, totaal in de war door een jongen op wie ze verliefd was. Door een groet kunnen zomaar alle snaren van je ziel gaan trillen van vreugde. Zoiets gebeurt hier bij het hek van het kerkhof! Plaats van de dood en van iemand voorgoed loslaten. Dit eerste woord van Jezus juist op die plek heeft iets heel bevrijdends. We zijn gezien, we zijn gekend en bemind door de levende Here zelf. Jezus, Hij die leeft. Die en die hebben Hem gezien en je hebt de groeten van Hem, Heer, wij danken en zegenen U!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 21:28
|
|
|
|
Prachtige beelden! Met deze erbij erbij spreekt het nog meer aan ...
| ZEELAND736 schreef: | | Ontroerend.... |
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op woensdag 24 april 2013, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:33
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is |
Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:42
|
|
|
|
Misschien die andere groep die er ook was, ik in ieder geval niet, heb aan het gebeuren een klein extraatje aan over gehouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:44
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha |
Oh, je bedoelt de zonnebank/-
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 23:00
|
|
|
|
Ik kan nu eindelijk zelf mn band plakken..pff
Ik heb geoefend,om het gaatje te vinden..waar het ventiel op hoort?.. Na de 10e keer dacht ik
laten die gaatjes maar komen...
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 23:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 23:05
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Misschien die andere groep die er ook was, ik in ieder geval niet, heb aan het gebeuren een klein extraatje aan over gehouden  |
Nu maak jij mij wel erg nieuwsgierig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 23:19
|
|
|
|
|
SORRY:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 23:43
|
|
|
|
Ik ga nu weer heeel serieus doen.
Enne,laat niemand me aant lachen maken. Die tijd heb ik gehad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 23:53
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ik ga nu weer heeel serieus doen.
Enne,laat niemand me aant lachen maken. Die tijd heb ik gehad... |
Heide? Heb je het licht gezien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........ |
En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:05
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ik ga nu weer heeel serieus doen.
Enne,laat niemand me aant lachen maken. Die tijd heb ik gehad... |
Als je maar niet dan weer gaat dichten, daar word iedereen zo zwemerig van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:06
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Heide? Heb je het licht gezien?  |
Ik pak je wel terug in de pauze...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft  |
Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:13
|
|
|
|
Ze is trouwens behalve mooi ook slim: Ze is in de Hoofdstad blijven wonen.... :)
Ja, waar anders, zeker als je het kan betalen....
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 juni 2015, 06:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:16
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt. |
eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden
|
|
| Naar boven |
|
|