| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:25
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden  |
Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:31
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..? |
Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:36
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor  |
Nee,ik bedoel niks verkeerd naar jou Het is mijn uiting,dingen zo te zeggen..
pff,met jou wil ik nooit woorden hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Rommelen in oude spullen en wachten op een verlossend telefoontje of een familielid de zomer misschien toch gaat halen.........heb maar een vrije dag genomen,er komt niets uit mijn handen.
De container raakt al aardig vol,wat heb je aan tastbare herinneringen als je ze niet met diegene kunt delen?Volle container,leeg hoofd....... |
sterkte leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 01:01
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Als je maar niet dan weer gaat dichten, daar word iedereen zo zwemerig van  |
De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 06:35
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik denk niet dat pesters bewust bezig zijn iemand de dood in te jagen, getuige ook de reacties op de school van Annas Aouragh, pesters en niet-pesters kwamen deze week uit respect en nagedachtenis allemaal in een felgekleurde broek naar school, zijn kenmerk o.a. was het dragen van felle kleuren.
Maar pesten is hoe dan ook wel dodelijk, het sluit je af van de rest, je hoort er niet bij. Dat is eigenlijk al een vorm van "dood"verklaring.
Daarbij is slachtofferhulp best wijs om in te zetten juist ook voor de pesters, het moment dat het besef doordringt wat de gevolgen inhouden en dat men daar actief debet aan is ... kan heftig zijn. |
update; Zelfmoord?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 06:47
|
|
|
|
Ja, hier ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 07:28
|
|
|
|
Tja geen wonder dat ik de zon niet ziet.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 07:38
|
|
|
|
|
Ja helemaal mee eens, erg mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 07:44
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen. |
Eerst maars ff een achterstallige afwas wegwerken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 08:57
|
|
|
|
| LILIAN090 schreef: | ik wordt heen en weer geslingerd er wordt aan twee kanten aan me getrokken ik weet welke de goede is
soms heb ik de neiging Hem wat los te laten maar gelukkig houdt Hij mij altijd stevig vast
en al raakten alleen onze vingertoppen nog elkaar en heb ik de ander mijn arm al gegeven
altijd, altijd houdt Hij vast en altijd mag ik terugkomen bij Hem, mijn trouwe, Hemelse Vader |
Amen, Hoelang ook geleden..het blijft waarheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:11
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen. |
de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Eerst maars ff een achterstallige afwas wegwerken  |
goed idee, mooie dag om alle lakens es te wassen en buiten te laten drogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:15
|
|
|
|
Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:29
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide |
Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:52
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen! |
Ja,en dit; Een mens moet en mag veel vaker kijken, Wat de bijbel zegt..en ons leren wil.
Nee,zo apart ben ik niet..leert het woord mij zoekende de wil,en eigen gedachtes.
Hoe het ook is momenteel voor een ieder; God ontvangt met open armen.
Mensen blijven mensen, Wegen worden afgesneden Hoe ook,en waar het ook mis ging.
Ieder mens persoonlijk,ook wij, Hebben met God te maken.
En ik mag gelukkig weten Die tot HEM komt,stoot HIJ niet weg..nee!
Laten mensen almeer mogen wegvallen(en God werkt dit) Zo komt God aan ZIJN eer.
Want waar gaat het ten diepste om op aarde? God en mens,ik.jij.u..weer 1 met HEM te mogen worden. Hier niet altijd die zelfde beleving,nee Die tijd komt!
Dit geeft mij moed hoor, Jou ook?
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 10:49
|
|
|
|
het geeft mij meestal rust in mijn hart, hoe de omstandigheden ook zijn. en vaak, worstel ik, dwaal ik af en daar komt jezus, opzoek naar het schaap wat aan het afdwalen is zoekt het, draagt het in zijn armen, verzorgt het schaap, als het door het afdwalen verwond is. en veroordeelt het schaap niet, dat het schaap zo nodig weer es een andere weg in wou slaan en als het schaap onderweg brokken heeft gemaakt, neemt jezus die brokken op zich, draagt hij die ook vervolgens word het schaap weer in d e weide gezet onder een open hemel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 12:30
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Nu maak jij mij wel erg nieuwsgierig  |
2 meter lang en dun en wit, vlogens sommigenkwam het bij de holbewoner vandaan of uit zijn hol, dat was het vermoeden dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 13:07
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | 2 meter lang en dun en wit, vlogens sommigenkwam het bij de holbewoner vandaan of uit zijn hol, dat was het vermoeden dus. |
och toevallig was ik gisteren op de hei en de ik zag de holbewoner voor bij rennen helemaal overstuur ik riep zeg wat is er toch aan de hand och och ik moet ergens nog 2 meter lang en dun en wit ergens liggen.................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 14:49
|
|
|
|
Zonovergoten Zeeland!!!
Nog maar even de tuin in... Morgen schijnt het alweer minder te wezen... Dus nog even van genieten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 14:56
|
|
|
|
....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:03
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Ik heb tegenwoordig vaak op 'Christelijke' sites (niet alleen op CM), het idee dat mensen gewoon niet meer willen reageren op elkaar. Jaja oke je krijgt wel eens een (leuke) reactie. Het enige waar we tegenwoordig goed (althans goed ?) in zijn, is eindeloze discussies voeren. De forums staan er vol mee. Maar goed we blijven hopen op better times, en dat de reacties b.w.v. bij iedereen weer binnen mogen stromen. Misschien een goed voornemen voor 2013 
<<no comment>> |
.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:07
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:17
|
|
|
|
geweldig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLO606
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:48
|
|
|
|
DIT IS DE OVERWINNING 19 april 2013 - Overdenkingen - geen reacties “Dit is de overwinning, die de wereld overwonnen heeft: ons geloof” (1 Johannes 5:4)
Heeft u gefaald? Is er een zonde die u gemakkelijk in z’n greep krijgt? Voelt u zich een verzwakte lafaard die niet in staat is overwinning te krijgen over een verborgen zonde? Maar is er tezamen met die zwakte in u ook een verterende honger naar God? Verlangt u naar Hem, strekt u zich uit tot Hem? Die honger en dorst is de sleutel tot uw overwinning, dit is wat u anders maakt dan alle anderen die schuldig zijn tegenover God. Dat is wat u apart zet! U moet die honger levend houden, blijft dorsten naar gerechtigheid. Ga u zwaktes nooit rechtvaardigen, geef er nooit aan toe, accepteer het niet als deel van uw leven.
Geloof is uw overwinning. Abraham had een zwakte; hij loog, en maakte bijna dat zijn vrouw een overspelige werd. Maar Abraham “geloofde God en dit werd hem tot gerechtigheid gerekend”. God weigerde om hem deze zonde aan te rekenen – omdat hij geloofde!
Natuurlijk heeft u gefaald. Misschien gisteren – misschien zelfs vandaag wel! Maar gelooft u dat Jezus de macht heeft om u te verlossen van de heerschappij van zonde? Gelooft u dat het kruis van Jezus betekent dat de macht van zonde gebroken is? Accepteert u het feit dat Hij heeft beloofd u te verlossen uit de valstrikken van de duivel?
Laat me u vertellen waarvan ik geloof dat de overwinning ligt. Laat uw hart alle beloftes van overwinning in Jezus accepteren. Laat vervolgens uw geloof tegen uw hart zeggen: “Ik ben misschien niet wat ik zou willen zijn maar God is aan het werk in mij, en Hij heeft de macht om de grip die zonde op mij heeft te verbreken. Het is misschien stukje voor stukje, maar de dag zal komen dat geloof zal overwinnen. Ik zal niet altijd een slaaf zijn, ik ben niet een of andere marionet van de duivel, en ik zal ook niet zijn slachtoffer zijn. Ik ben een zwak kind van God, en ik wil de kracht van Jezus. Ik zal als zuiver goud dat gelouterd is in het vuur tevoorschijn komen. God is met mij! Ik onderwerp alles aan Hem die in staat is mij te behoeden voor vallen en mij, met veel vreugde, als vlekkeloos zal tonen voor de troon van God”.
Uit de overdenkingen van David Wilkerson
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:21
|
|
|
|
Nou gooi wat punaise op de grond en fiets er door heen. Nog meer gaatjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:24
|
|
|
|
Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:28
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen. |
Mooi Petra!..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:38
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Nou gooi wat punaise op de grond en fiets er door heen. Nog meer gaatjes  |
Joannie...zoiets zeg je niet... Zet die man niet aan tot kwade zaken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:43
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur...........  |
Das dan alleen nog maar dat stuur...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|