| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 19:29
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | sereius, jij bent een man, vertel leeftijd en uiterlijk en hoe denkt een man zelf over zijn uiterlijk op een bepaalde leeftijd als mogelijk date geval??? Staan jullie dan ook voor de spiegel en denken eh.... oke met die trui heb ik minder blub en etc.... en wat verwacht een vrouw? dat ik er nog uitzie als 20
En sorry zal het aan mannen verder overlaten... interessant.... |
Ik heb niet het idee dat Heide zo is...
Maar ja je moet ze de kost geven, ja, je mag wel 40+ zijn, als je er maar wel stukken jonger uitziet. Ook gevoed door de media propaganda. Overal, reclames, programma's, etc. Hoeveel programma's gaan er niet over, over er jonger uitzien? Ja, zelfs verstopt in gewone praatprogramma's. Ik kijk niet veel tv, dus dan valt het op. Er was eens in een of ander praatprogramma een vrouw, die betekend iets toen ze jonger was, ze was nu wat ouder, de verslaggever vroeg of ze nog wel tevreden is met zichzelf....
Wat ik belangrijk vind is dat ík gelukkig ben en dat zie ik aan me ogen hoe die staan. En ja, tuurlijk, ik moet nog naar de kapper ff laten bijpunten enzo. En tuurlijk, ik draag wat ik denk dat kan en waar ik me ook relaxed in voel.
Maar ja, ik heb niet veel kleding, maar ja, de kleding die ik heb, ja, daar voel ik me goed in. Dat is belangrijk, je moet je goed voelen op je gemak, en niet steeds te hoeven denken als er een jonger iemand voorbij komt van ik ben niet meer zo jong, en je daar dan ook nog slecht over voelen.
Elke leeftijd heeft zijn charme. En zijn voordeel, en ik ben blij met mij leeftijd, en als ik gelukkig en vrolijk ben, ja. Ja, en ik weet uit ervaring er zijn veel mannen die iemand zoeken de helft zo oud als hun zelf zijn. Trouwens het is logisch, als je 40+ bent ja, dan zie je er ook uit als 40+, hehe. Je eigen goed verzorgen ja dat is evident, maar er jonger uit moeten zien, nee.
S. Is 41, voelt zich 41 en ziet er uit als 41, wordt weleens geschat op 35, en dat is dan leuk, maar meer niet, ben het wel....wordt ook sinds 2 á 3 jaren 'mevrouw' genoemd ipv 'dat meisje' ja, nou en?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 6 mei 2013, 00:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 20:25
|
|
|
|
Op een ander forum waar ik actief ben is er een leuk topic over de laatste film die je gezien hebt en over wat je de mooiste 5 films vind die je ooit gezien hebt!
Ik geef hierbij de aftrap:
Ik ben nu aan het kijken: The company you keep, een film met Robert Redford in de hoofdrol! Gave film tot nu toe, moet hem nog afkijken!
Dan mijn top 5, en ik vind ze op de een of andere manier allemaal even goed!
1. Scarface. http://nl.wikipedia.org/wiki/Scarface_(film)
2. You dont know Jack. Is this man a killer? http://www.imdb.com/title/tt1132623/
3. The green mile! http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Green_Mile_(film)
4. Sin city! http://nl.wikipedia.org/wiki/Sin_City_(film)
5. Reservoir dogs! http://nl.wikipedia.org/wiki/Reservoir_dogs
Ik besef me nu dat er nog 10 tallen andere super gave films zijn maar dit is de start!
Laatst aangepast door
|
LANFY127
|
op zondag 5 mei 2013, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 20:26
|
|
|
|
Ps, ben net nieuw, hoe maak je een link "aanklikbaar"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 20:32
|
|
|
|
|
Ik heb verschillende vriendinnen die het een en ander hebben laten doen! Nou en? Ze voelen zich er beter en lekkerder door! Waarom moet je je eigenlijk met alles afvragen of God het wel goed vind, en op welke manier Hij het dan wel of niet zou moeten goedvinden? De mogelijkheid om het te doen bestaat toch? En als je je er beter door voelt, waarom niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 20:44
|
|
|
|
|
The green mile..Wow!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 20:46
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Op een ander forum waar ik actief ben is er een leuk topic over de laatste film die je gezien hebt en over wat je de mooiste 5 films vind die je ooit gezien hebt!
Ik geef hierbij de aftrap:
Ik ben nu aan het kijken: The company you keep, een film met Robert Redford in de hoofdrol! Gave film tot nu toe, moet hem nog afkijken!
Dan mijn top 5, en ik vind ze op de een of andere manier allemaal even goed!
1. Scarface. http://nl.wikipedia.org/wiki/Scarface_(film)
2. You dont know Jack. Is this man a killer? http://www.imdb.com/title/tt1132623/
3. The green mile! http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Green_Mile_(film)
4. Sin city! http://nl.wikipedia.org/wiki/Sin_City_(film)
5. Reservoir dogs! http://nl.wikipedia.org/wiki/Reservoir_dogs
Ik besef me nu dat er nog 10 tallen andere super gave films zijn maar dit is de start!  | Url dan de siteen weer de url, geen spatie ertussen
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 5 mei 2013, 20:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 21:12
|
|
|
|
Thanks! Had het al door!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 21:13
|
|
|
|
Ps, maar wijzigen lukt niet meer! Dus doe maar Ctrl copy en Ctrl paste!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 21:21
|
|
|
|
iedereen hartelijk dank voor de felicitaties en goed wensen Voel me echt bijzonder jarig vandaag fijne avond verder allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 21:49
|
|
|
|
|
Wanneer ik de grens bereikt ,dan ervaar ik pas goed wat ik hebt afgelegd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:06
|
|
|
|
In het land waar mijn vader vandaan kwam Papua Nieuw Guinea
Kreeg een stam,het nieuwe testament in hun eigen taal..
God gaat door met ZIJN werk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:13
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | iedereen hartelijk dank voor de felicitaties en goed wensen Voel me echt bijzonder jarig vandaag fijne avond verder allemaal |
oooooohhh sorry roelande late reactie, maar wens je geweldig jaar toe met veel zegeningen van god, en hiep hiep hoera
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:13
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | The green mile..Wow! |
The green mile, wel 80.000 x gezien maar blijft zooo mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:14
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | The green mile..Wow! |
The green mile, wel 80.000 x gezien maar blijft zooo mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:19
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | In het land waar mijn vader vandaan kwam Papua Nieuw Guinea
God gaat door met ZIJN werk. |
geweldig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:29
|
|
|
|
Je kent het wel ..oude huizen ..Renovatie!
N krijg ik het idee,dat sommige bouwvakkers ooit op zee gevaren hebben
Waarom?
Nou, ze hebben mijn plafond verlaagd?! En..kan alleen nog maar schol eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:41
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ik denk dat de Geest van God daar aanwezig is, waar mensen op zoek zijn naar God, op God gericht zijn en daar waar je God ervaart. En dat hoeft niet alleen op zondag tijdens een kerkdienst te zijn. Ook is het niet zo dat de Geest alleen daar is waar in tongen gesproken wordt en waar mensen in de geest vallen of uitbundig de Heer prijzen. God en de Geest kun je niet loskoppelen. God is zichtbaar in de Zoon en inspireert mensen door zijn Geest. De Geest is de tegenwoordigheid van God en zet mensen aan om elkaar lief te hebben, om compassie tonen, om een luisterend oor en een geopend hart te hebben voor hen die dat nodig hebben. Ondanks de vele tekortkomingen van de kerk kunnen we in de kerk wel de werking van Gods Geest herkennen.
Zelf hou ik ook meer van rust en stilte in de diensten. Dat is dus inderdaad iets heel persoonlijks. Het met elkaar hardop bidden van het Onze Vader, het samen zingen geeft ook weer een gevoel van verbondenheid met medegelovigen. En juist op zondag is daar ruimte voor. Overigens ben ik wel van mening dat het christen-zijn niet in de eerste plaats bepaald wordt door de frequentie van je kerkbezoeken. Natuurlijk is het goed met andere christenen samen te komen, de bijbel te lezen en daarover na te denken. Maar christen-zijn is meer en wordt als het goed is ook zichtbaar in je leven van alle dag. |
Mooi!...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 00:16
|
|
|
|
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op maandag 6 mei 2013, 00:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 01:10
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | In het land waar mijn vader vandaan kwam Papua Nieuw Guinea
God gaat door met ZIJN werk. |
Ik heb daar weleens foto's van gezien, ja ook een van jou weleens, maar ook andere foto's.
Ik dacht echt, heel serieus, dat dat 2 of 3 generaties terug was... Maar één generatie, jou vader? Wat leuk! En mooi...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 6 mei 2013, 01:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 07:25
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 |
Wat mij betreft, ik ben ook weer van de partij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 08:42
|
|
|
|
Boodschappen doen, bakkie koffie, opknappen, deur uit werken, weer terug, kijken waar ik vandaag es wat ga eten en in de tuin, dan films kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:02
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar regio 0318 en hondje Jilly
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 |
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 6 mei 2013, 09:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:04
|
|
|
|
Tuurlijk ga ik weer mee, dat is mij zo goed bevallen en gezellig! Nu hopen dat iets warmer is dan blijf ik langer
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 6 mei 2013, 09:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:39
|
|
|
|
|
Vertrouw op de Heer met u gehele hart,en steun op u verstand niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:42
|
|
|
|
Ja,mijn vader kwam van Biak eiland Kwam hier met de boot Slamat..en de reis duurde 2 maanden varen..
Mooie foto...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:52
|
|
|
|
Leuk, al enkele gedachten in de vorm van een reactie hier geplaatst, Wil alleen nu niet breedvoerig erop ingaan...
Is het zo dat je tegen ''een schatje aan loopt''..... Dan vraag je soms nog na een paar maanden,...ben je nu echt zo jong of oud:).... Met andere woorden;iedereen gaat in der daad anders met leeftijd om. Bij een goede KLIK,zie je elkaars leeftijd..int juiste licht:)........
Maar goed,dat is hoe ik er een beetje instaat...
Voor nu dit even..
Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 6 mei 2013, 10:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 10:42
|
|
|
|
Dat God de zon weer laat schijnen.
Onze weg,kan vaak een onbegrepen weg zijn..ja.. Teleurstellingen moeten soms diep verwerkt worden.
Geef je over mijn Vriend. Hij is een God,die de avond anders kan doen laten zijn als de morgen, En kan je niet bidden,zucht dan..
God vergist zich nooit.
Heb ik een nood..God weet het Heb ik vragen..God weet het Heb ik pijn..God weet het
Heb ik God..God en jij weten het..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 6 mei 2013, 11:05
|
|
| Naar boven |
|
|
|