ChristianMatch

Forum

Ik voel me nog;).........
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5447 5448 5449 5450 5451 5452 5453 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 19:42

PETRA373 schreef:
en toch is er wel degelijk een kilk die je heel snel ziet shanita, die je met sommigge mensen hebt.
alleen met wie je geen klik hebt, zijn ook aardig en leuk, blijft over vriendschap zonder die speciale klik toch.
mannen die hun date zo wegsturen zijn gewoon gasten die alleen op het uiterlijk uit zijn denk ik en je kan ook daten en van vriendschap uitgaan, want hoe groot is de kans op die klik?
zo denk ik erover he

Ahum: ik dacht, toen ik net thuiskwam, sneeeeeeel weghalen deze posting; ik heb ook al een boekbespreking geplakt...
En er klinkt misschien wat, onnodige, frustratie uit....

Maar ja, je hebt al gereageerd, ja dan is het aso om het weg te halen, en ja, je hebt me gequote ook, dus het heeft dan ook geen zin...

Ja, ik heb gewoon een keer de verkeerde tegengekomen, jaren terug en ja, die zat steeds te zwijmelen over jonge dingen etc. Ja, dat is respectloos: a. degene was een stuk ouder dan ik, en b. ik was ook zo jong, en hun worden ook oud. En c. ik vroeg me af, wat doet en wilt ie dan van mij..?

Dus ja, daar heb je volkomen gelijk in....'een meisjesachtige vrouw'....staat er dan.....

En ja, je kan ook die 'speciale klik' krijgen na een tijd vrienden zijn, is mijn ervaring, en ja soms heb je die meteen. Maar ja dan heb je meer zo iets van 'liefde op het 1ste gezicht', en ja, dat komt mi niet zo vaak voor.

En nu moet ik heel snel, voor 8ten boodschappies halen......helaas...laterz!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 19:48

MAMALOE463 schreef:
Mooi Heide, ervaar ik vaak ook zo.....
Maar soms zit je in je boosheid en lijkt een weg zo onbegrepen en zijn er alleen waarom vragen, maar bij andere tijden kun je het soms ook mogen overgeven in Zijn Hand, Hij weet wat goed voor ons is......

Mooi dat je het herkent Mamalou..
En het is waar..Hij weet wat goed is..
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 20:29

MAMALOE463 schreef:
Ff nieuwschierig gespiekt naar je foto's, maar ze zijn leuk!! Echt een vrolijke Petra zie ik daar terug in je foto, net zoals je schrijft, echt leuk!
Knipoog smiley

Ja Petra, hartstikke gaaf jou foto's. met name die waar je op lacht, die zijn nog mooier.
Knipoog smiley
Weet je wat ik zo leuk vind, ja, steeds meer mensen zetten duidelijk hun foto, en dat vind ik zo leuk, als ik nu iemand op straat tegen zou komen zou ik hem/haar zo herkennen!! Lachende smiley

Vind het sowieso erg leuk zo'n groep christenen en dat je hier zo met elkaar van gedachten kan wisselen Lachende smiley

Dat is een zegen, dat dat bestaat, met toch de redactie die nu en dan eventjes oplet. Knipoog smiley

Ja, ik heb die paar cent per dag, er wel voor over, waar hebben we het over...? Een halve sigaret minder..oid... Knipoog smiley

S. blij met een van de zegens die CM heet. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 20:52

THOMAS968 schreef:
Blij dat je dat ook zag in Drachten, dat is precies wat me, naast veel goeds, minder aanstaat. Zodra mensen met angstopvattingen en manipulatietechnieken aankomen, heb ik mijn twijfels. De drie factoren die je noemde zijn er helaas allemaal na een tijdje. En die combinatie van kerken waar je nu zit, verklaart veel.

Thomas

Deze drie factoren, ja, dat zag ik ook dus, en liep ik tegenaan.

Quote:
Leanne: De toch wel grote kerkelijke bijdrage waar op aangedrongen wordt,het controleren van je privé leven en het dreigen met de duivel en demonen als je je niet schikt in hun zienswijze en te pas en te onpas(in mijn ogen)het Hallelujah geroep past niet bij mij.

Goed verwoord, zo zou ik het ook kunnen zeggen.

Angstopvattingen en manipulatietechnieken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:04

Zo nog even een kijkje nemen bij de buren Lachende smiley

Het is weer zomer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMA135

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:13

SHANITA130 schreef:
Deze drie factoren, ja, dat zag ik ook dus, en liep ik tegenaan.

Goed verwoord, zo zou ik het ook kunnen zeggen.

Angstopvattingen en manipulatietechnieken.

Kunnen jullie ook aangeven waarin en hoe je die manipulatie ervaart?
Ik ben wel bezig met zijn opvattingen, maar weet er niet zoveel van. Wel dat hij zegt dat binnen 25 jaar de Heere terug komt
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:15

WILLEM618 schreef:
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
Hannie ( Joannie) 50 jaar regio 0318 en hondje Jilly
Roelande345 54Jaar, regio 0342

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
pieter619 59 jaar, regio 514
mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:16

Wat ik mezelf voorneem: elke dag mijn anti-allergie tablet slikken.

Doorgaan zoals nu, paar uur werken en dat elke week wat uitbreiden, en sociale contacten onderhouden.

Ben benieuwd naar goede voornemens!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:17

Topic start net.... en genoeg mooie Engelse films, bekend en onbekend.

Niet echt een top 5, maar wel 5 toppertjes

Bang bang, you're dead
Home room
Lost and delirious
American history x
Requiem for a dream

En afgelopen zaterdag gekeken, aangrijpend en sterk verhaal, en geen Engelse film Knipoog smiley
Elle s'appelait Sarah
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:18

Maandag 6 Mei, Handelingen 9: 10-19 en 1 Korintiërs 15: 8-11; Misbaksel.

Paules kwalificeert zichzelf als een misbaksel. Dat klinkt niet echt geslaagd. Ook toen was dat een heel lelijk scheldwoord. Misschien hebben deze en gene in Korinte hem zo weleens genoemd. Want juist in de kerk kunnen mensen elkaar vreselijk beschadigen met woorden en lelijke etiketten. Paules een misbakselapostel, waarom? Omdat hij niet hoorde bij de twaalf en zich dus vooral niets moest verbeelden. Dat zal hem pijn gedaan hebben. Maar hij geeft toe dat er wel iets in zit. Hij kan niet in de schaduw van Petrus of Jacobus staan. Hij was er laat bij. Pas op het laatst verscheen Jezus ook aan mij, zegt hij. Daarom beseft hij heel goed dat hij de geringste is van al de apostelen.
Er komt nog iets bij: ‘Ik heb niet alleen een achterstand, ik heb ook een verleden. Daarom ben ik de naam van een apostel niet waard, zo voegt hij er spontaan aan toe. Onwillekeurig denk je: is Paules echt zo bescheiden?
Paules meent het. Juist daarom vindt hij het zo’n wonder dat op het laatst Jezus ook aan hem verscheen. En zo misbakken als hij zelf wist, Jezus maakte hem tot een van zijn apostelen. Van een vijand een vriend. Van dood levend. Van Jezus’ overwinning zijn wij het bewijs. Ga jezelf maar na.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:18

SHANITA130 schreef:

Doorgaan zoals nu, paar uur werken en dat elke week wat uitbreiden, en sociale contacten onderhouden.

Lachende smiley

Je kan het Shanita......... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:29

Thx!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:48

Merkwaardige sprong in het ledental van CM. Nu 1943 leden en een paar dagen geleden waren dat er meer dan 200 minder..... Van een leegloop lijkt geen sprake.

Thomas, de tel niet kwijt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 6 mei 2013, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:56

THOMAS968 schreef:
Merkwaardige sprong in het ledental van CM. Nu 1943 leden en een paar dagen geleden waren dat er meer dan 200 minder..... Van een leegloop lijkt geen sprake.

Ja, het wordt lente Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 21:57

THOMAS968 schreef:

Kijk eens dit is toch mooi!
Wel fijn dat je dit zo neer zet!
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:05

SHANITA130 schreef:

Lachende smiley

niet te veel druk opjezelf leggen he shanita,
het moet niet allemaal meteen met sprongen vooruit,
rustig aandoen en als je effe te moe bent effe stapje terug doen
en genieten van de dingen die je doet. liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:06

MAMALOE463 schreef:
Kijk, Daar word ik nou blij van van dit compliment!
Knipoog smiley

Ben net een kameleon, de ene dag mijn haar stijl, de andere dag een bos krullen Knipoog smiley

staat je leuk
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:07

THOMAS968 schreef:

oehhhh, zijn dat 200 mannen er weer bij? gaaf? van rond mijn leeftijd Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:10

PETRA373 schreef:
staat je leuk
Verlegen lachende smiley

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:11

lol Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 mei 2013, 22:12
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:13

SHANITA130 schreef:
lol Lachende smiley

yeah effe es na zoeken gaan ,mannen rond mijn leeftijd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:17

Leuk topic!

Ik neem me voor voor de komende tijd om veel te gaan fietsen, ik heb al een tijd geleden het hardloopprogramma van Evy gedownload en op mijn mobiel gezet, maar ik heb nog geen stap aan hardlopen gedaan dus dat wil ik echt deze week mee gaan beginnen.

Graag zou ik ook een cursus extensions zetten willen gaan doen zodat ik het bij anderen kan zetten, dit wil ik al jaren maar ik gun mezelf er geen tijd voor om het te doen.

En ik wil me voornemen en dat is eigenlijk wel mijn belangrijkste punt waar ik aan moet werken, minder te schoonmaken in mijn huis Verlegen lachende smiley ik ben te schoon, te opgeruimd, het kost me zo veel energie, ik leg hierin de lat te hoog voor mezelf en dat is eerlijk gezegd wel mijn belangrijkste voornemen om te gaan veranderen Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:18

HEIDE936 schreef:
Even terug naar de leeftijd,en ''de andere'' kijk op alles rond mijn leeftijd.

Vaker speelt er ook bij mij dat,dat ook ik mijn ervaring hebt opgedaan..ook in minder leuke dingen.
Hoe ik dus op dit moment in het leven staat..is denk ik wel wat veel mee kan spelen..
Het lijkt dat ik uit ervaring,nu meer kijkt hier..wat een ander belangrijk vindt en wat niet.
Begrijp goed hoe ik dit bedoelt..na.. dus alles wat gebeurd is..

Wanneer ik beschadigd bent..dan kijk ik soms ongewild met andere ogen..
en moet leren soms stap voor stap daar een weg in te gaan vinden.
Mij vaak veilig willen voelen..gaat vaak voorop..tegelijkertijd zeg ik;dat mag ook.

Wel moet ik kijken of ik de weg voor die ander niet te snel sluiten wilt..wanneer ik door een contact ongemerkt soms ..het verleden naar boven ziet komen...
Dit te voelen..vraagt om geduld en het laten van....

tja, het is veilig om alleen te blijven, geen risico,s dat je hart word gekwetst enzo....
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:22

PETRA373 schreef:
oehhhh, zijn dat 200 mannen er weer bij? gaaf? van rond mijn leeftijd Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley

Stel je zoekfunctie in van alleen mannen tussen 45 en 50 of zo en hou het een paar dagen bij. Wie weet is er een stijging maar je moet eerst een beginpunt hebben he, anders kom je er nooit meer achter. Succes en helaas: ik scheer me elke ochtend, lol en zie er ook niet crimineel uit, dus ja....

Thomas, rare jongens, die vrouwen van 47. (Vrij naar Asterix en Obelix) Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 6 mei 2013, 22:27
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:31

THOMAS968 schreef:
Stel je zoekfunctie in van alleen mannen tussen 45 en 50 of zo en hou het een paar dagen bij. Wie weet is er een stijging maar je moet eerst een beginpunt hebben he, anders kom je er nooit meer achter. Succes en helaas: ik scheer me elke ochtend, lol en zie er ook niet crimineel uit, dus ja....

Thomas, rare jongens, die vrouwen van 47. (Vrij naar Asterix en Obelix) Engeltje smiley

85 resultaten Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:34

Ja, dat lijkt mij nou heerlijk, zo wandelen in die mooie natuur, ja, ik ken het wel van Zwitserland... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:42

THOMAS968 schreef:

Het zijn gewoon de lente(of zomer) kriebeltjes joh....
Kijk en beluister de vogelwereld....
De zon gaat weer schijnen...dat is het Thomas!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:46

Blij wordt ik (weer...)na vandaag..

Samen met mijn zoon het tuinhuis geschuurd en gebeitst..
Wat is het opgeknapt...
Dan meteen maar een bak met geraniums eraan...
Onkruid tussen de tegels weg...de tuintafel voorzien met een grote bak paarse petunia''s...en al buiten etend..van dat alles genieten..

Wat ben ik weer blij...het waren allemaal zaken waar ik even zelf geen doorkomen meer in zag...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:49

IK ZIE..IK ZIE ..WAT JIJ NIE ZIE...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 23:09

ZEELAND736 schreef:
Het zijn gewoon de lente(of zomer) kriebeltjes joh....
Kijk en beluister de vogelwereld....
De zon gaat weer schijnen...dat is het Thomas!!!

ja in mei,
leggen alle vrouwen een ei Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5447 5448 5449 5450 5451 5452 5453 ... 6194 Volgende
Pagina 5450 van 6194