| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:23
|
|
|
|
Vanmorgen gewerkt, ff anderhalf uurtje geslapen, en zo naar buiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:28
|
|
|
|
@Pieter619
Jij bent echt een lieve vader :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:32
|
|
|
|
Drachten heeft ook veel voordelen, ik vind Ds Bottenbly altijd wel toffe dingen zeggen ja, goede preken. Ja, die bekijk is weleens online.
En waar het uiteindelijk om gaat is dat we geloven en de een vind dat leuk, zo enthousiast in zo'n gemeente, en ja, ik kan me daar we wat bij voorstellen!
Ik zelf ja, ik kies voor de rust van een klein vredig buurt PKN kerkje ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:36
|
|
|
|
Zo het er nu voor staat heb ik geen problemen met de vaarderij dat, een stukje omrijden is geen probleem, heb ik ook al bij de pannenkoekerij gedaan, maar misschien komen er wel uit Ede zelf vandaan.
In goed overleg is veel mogelijk, maar je bent in ieder geval verzekerd van vervoer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:39
|
|
|
|
weetje dit topic zet me tot nadenken en nadenken.... ha ha over leeftijd, relatie materiaal... misschien beter gewoon leven en niet teveel nadenken, so wat dan heb ik wel es hyperventilatie? en sowat dan ben ik al oma een oma die nog steeds na bouwvakkers enzo kijkt en er gewoon maar voor gaat, en zolang die bouwvakkers nog terug lachen kan het nog
pffff dat krijg je nu van sereiuze topics....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:39
|
|
|
|
Begint het inene keihard te regenen en te onweren, Nou ja het is nog wel 22 graden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 7 mei 2013, 15:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:44
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Begint het inene keihard te regenen en te onweren, Nou ja het is nog wel 22 graden.
 |
ha ha , hier komen de wolken, maar ben net klaar met me voortuin en nu lekker de badkamer met gloor es schoonmaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | weetje dit topic zet me tot nadenken en nadenken.... ha ha over leeftijd, relatie materiaal... misschien beter gewoon leven en niet teveel nadenken, so wat dan heb ik wel es hyperventilatie? en sowat dan ben ik al oma een oma die nog steeds na bouwvakkers enzo kijkt en er gewoon maar voor gaat, en zolang die bouwvakkers nog terug lachen kan het nog
pffff dat krijg je nu van sereiuze topics.... |
Nou, ik ben jaloers hoor op jou en op Roelande oa. zo, 8 kinderen, en kleinkinderen, wat moet dat heerlijk zijn. Gezellig, altijd wel een verjaardag oid.
Ja, oke, een keer zat ik met een vrouw te praten en we hadden dezelfde dingen, en ze zei, ja maar jíj hebt geen kinderen, maw, jij hebt 't lekker makkelijk...
Dus ja, dát denk ik nu maar, ja het is ook zo, hoeveel moeders denken o, heerlijk even zonder de kinderen.
Maar toch...
Afijn ik blijf maar denken aan de voordelen, want ja, die zijn er dus ook, blijkbaar
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 7 mei 2013, 16:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:04
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Shanita..bedankt voor jou uitgebreide reactie hier.. Ga er zeker over nadenken. Het was ook door mij zo geschreven..omdat ik ook anderen om mij heen in die ervaring ziet staan..en ook dus voor mij zelf..als ook voor hun naar antwoorden zoekt.
Nogmaals dank! |
Ja, ik vatte het ook algemeen op.
Ja, ik ging er even op in, voor een gedeelte, alsof het naar mij persoonlijk was, ja, dan kan ik nu eenmaal dingen duidelijk maken.
Anders ga ik veralgemeniseren, en ja, wat ik vind en denk hoeft lang niet voor iedereen op te gaan, vandaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:08
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 7 mei 2013, 17:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:27
|
|
|
|
Hai Thomas,
Hoe hoog is het ledental nu?
S. benieuwd....
:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:29
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Zo het er nu voor staat heb ik geen problemen met de vaarderij dat, een stukje omrijden is geen probleem, heb ik ook al bij de pannenkoekerij gedaan, maar misschien komen er wel uit Ede zelf vandaan.
In goed overleg is veel mogelijk, maar je bent in ieder geval verzekerd van vervoer |
Dat klinkt wel goed
Ik zal je ff mailen, is dat goed?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 7 mei 2013, 16:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:49
|
|
|
|
Prachtig weer, bemoedigend en hoopvol
Dank!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 17:57
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Oh ik was misschien iets te voorbarig, ga die dag om 12.00u van start in Nijkerk om 5km te lopen. Maar misschien lukt het nog wel dat hardlopen is in een halfuurtje klaar. kan dan wel om een uurtje of 2 uiterlijk er zijn. |
lijkt me gezellig, roelande!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 17:59
|
|
|
|
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly Roelande345 54 jaar, regio 0342 Shanita, 41 jaar, regio 078
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op dinsdag 7 mei 2013, 18:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANN479
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 18:43
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Het woordje ``nog`` in de titel doet vermoeden (zij het met een glimlach) dat ik me jonger moet voelen dan ik ben. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zou moeten, ik voel me niet jonger dan ik ben, ik ben gewoon 52 en voel ook niet de behoefte om er jonger uit te zien. Of het zou moeten zijn omdat ik wat rimpels heb, mijn grijze haren verf, zonder leesbril niet meer kan lezen, putjes in mijn bovenbenen, love-handles (zwembandjes zo u wilt), hangende oogleden etc. etc. heb. Daarnaast snurk ik, vergeet ik weleens wat, val na een dag hard werken weleens op de bank tijdens het journaal in slaap en heb zo nog wel het e.e.a. wat te ontdekken valt. Maar ook daar valt mee te leven, ik zit misschien niet meer strak in m`n vel, maar ik zit wel lekker in m`n vel. Ach, en die mannen van mijn leeftijd die denken dat dat ze nog helemaal strak in hun vel zitten en er nog jonger uit zien dan ze zijn, moeten dat vooral blijven denken als zij zich daar goed bij voelen…..  |
Heel herkenbaar Jans gewoon 52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:02
|
|
|
|
Ach ja,leeftijd........het zal mij ook worst zijn! Vorige week kwam de vriend van een collega op het werk........die bleek 15 jaar jonger dan haar te zijn.......ik heb met open mond zitten kijken(oeps ),dan is jonger toch wel aantrekkelijk hoor
Maar als mijn zoon thuis zou komen met een veel oudere vrouw zou ik er minder blij mee zijn denk ik........maar ja,ik heb als (schoon)moeder best wel hoge eisen voor de partners van mijn kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:37
|
|
|
|
Er lagen 2 bananen in bed zeg de ene..ga is recht liggen?
Beetje flauw..
maar zat aan chinees eten te denken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:39
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Er lagen 2 bananen in bed zeg de ene..ga is recht liggen?
Beetje flauw..
maar zat aan chinees eten te denken... |
Uhhh.... Ik vat um niet, wat heeft chinees eten met bananen te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:45
|
|
|
|
Zoveeel nieuwe gezichten...hebben de meeste een winterslaap gehouden?
En dan al die fotos..de ene closer,dan de andere... voel je vrij..en spring op een datingsite zeiden ze tegen me..pffff
Zweetdruppels..dromen...fiets tochten in mn hoofd..waar m'n tomtom jaloers op wordt..
Nee,,tis zeer relax dit:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:01
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Uhhh.... Ik vat um niet, wat heeft chinees eten met bananen te maken  |
Als je alles wilt vatten,dan ben je nog wel even lid denk ik:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:10
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Uhhh.... Ik vat um niet, wat heeft chinees eten met bananen te maken  |
gebakken banaan van de chinees, lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | gebakken banaan van de chinees, lekker  |
Jaaa dat volg ik dan weer wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Thomas,
S. benieuwd....
:) |
die van de mannen tussen 45 en 50 zijn gezakt van 85 naar 83, tenminste die een foto hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:23
|
|
|
|
ik zou het geen probleem vinden als men er woorden vuil aan zou maken.
Beatrix en iets goeds brengen ? vale .....
Ik heb in deze discussie en andere hier gevoerd al eerder duidelijk gemaakt dat ik het Koningshuis verre van respectabel vind. En dat is niet omdat ik deze mening stoel op iets wat mij niet zou aanstaan aan deze vrouw.
Zij heeft haar hart weliswaar op de goede plaats , maar haar bedoelingen zijn verre van zuiver. Bilderberg en consorten. Ook onze Trix is daar een graag geziene gast en een ieder die meer weet van de geheime genootschappen weet dat van de Rotary tot aan de Vrijmetselaars , waaronder de Bilderbergers , niets goeds zit.
En uiteraard zijn er enkelingen die van niets weten of willen weten , maar ons Koningshuis is en occult en laf.
Geen mening in oorlogstijd is ook een mening....... En vanuit London kan iedereen oorlogsheld worden.
Wie dit betwist zoeke op internet de boeken van lou de jong eens.... en onder het kopje Bilderbergers ........ook de uitnodiging die B van Lippe etc ontving .....
Lijder ?......een booswicht lijdt aan boosaardigheid een lafaard aan lafheid
me dunkt dat dit geen verder betoog behoeft c est ne pas ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:34
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | ik zou het geen probleem vinden als men er woorden vuil aan zou maken.
Beatrix en iets goeds brengen ? vale .....
Ik heb in deze discussie en andere hier gevoerd al eerder duidelijk gemaakt dat ik het Koningshuis verre van respectabel vind. En dat is niet omdat ik deze mening stoel op iets wat mij niet zou aanstaan aan deze vrouw.
Zij heeft haar hart weliswaar op de goede plaats , maar haar bedoelingen zijn verre van zuiver. Bilderberg en consorten. Ook onze Trix is daar een graag geziene gast en een ieder die meer weet van de geheime genootschappen weet dat van de Rotary tot aan de Vrijmetselaars , waaronder de Bilderbergers , niets goeds zit.
En uiteraard zijn er enkelingen die van niets weten of willen weten , maar ons Koningshuis is en occult en laf.
Geen mening in oorlogstijd is ook een mening....... En vanuit London kan iedereen oorlogsheld worden.
Wie dit betwist zoeke op internet de boeken van lou de jong eens.... en onder het kopje Bilderbergers ........ook de uitnodiging die B van Lippe etc ontving .....
Lijder ?......een booswicht lijdt aan boosaardigheid een lafaard aan lafheid
me dunkt dat dit geen verder betoog behoeft c est ne pas ? |
tja.... van die kant kan je het ook zo bekijken, moet hier toch effe over nadenken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:44
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Het voelt heerlijk en ik straal het ook uit, gewoon doen wat jij wilt gaan doen.
Je kan het  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:54
|
|
|
|
Dinsdag 7 Mei, 1 Korinthiërs 15: 8-11; Laat, niet te laat.
Al weet Paules zich de laatste aan wie Jezus verschenen is, hij praat zichzelf niet de put in. Want ineens hoor je hem zeggen dat de genade van God niet zonder uitwerking is geweest. En ook zegt hij heel beslist: Dankzij die genade van God ben ik wat ik ben. Daarover – over de impact van Gods genade in je leven – moet je inderdaad nooit minzaam doen. Paules zegt: Ik heb heel veel mogen doen voor het evangelie, zelfs meer dan een van de anderen. Zo misbakken als Paules zich soms voelde, de kracht van Jezus’ opstanding in zijn leven geeft hem toch een geweldig zelfgevoel. Hij weet zich een nieuw mens. Dat is heel inspirerend. Ik bedoel: al voel je net als Paules misschien een geweldige achterstand als christen omdat Jezus ook in jouw leven pas laat op je weg kwam, en al heb je net als Paules misschien een soort antiverhaal van verzet en schade aan je ziel – trek je op aan Paules. Laat dit getuigenis van hem je een hart onder de riem steken. Weliswaar laat, niet te laat is Jezus ook aan Paules verschenen. Ons toevertrouwd aan Jezus zeggen we het Paules na: Ook aan mij, zelfs aan mij, is Hij verschenen. Zeg jij dat vandaag Paules eens hardop na. Het zal je geweldig goed doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 21:28
|
|
|
|
Hai Thomas,
S. benieuwd....
Ik kom nu op 1949....
Mannen tussen de 45 en 50 dan kom ik op 101. Moet te doen zijn, Petra 
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 7 mei 2013, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 21:31
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | die endorfine komt bij hardlopen bijvoorbeeld pas na een half uur ofzo. Dus ff doorzetten Mamaloe Ik heb vandaag les 23 van start to run gelopen en geloof me ik voel me veel fitter dan toen ik begon en ben vele kilo's lichter  |
Ik begin morgenavond! Heb er zin in!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|